Mies, millaista naista et halua heti viedä makuuhuoneeseen vaan tutustua muulla tavoin viikkokaupalla?
Kommentit (985)
Minulla menisi naisena täysin kuppi nurin, jos mies alkaisi selittää, ettei harrasta vielä seksiä kanssani, koska kunnioittaa minua ihmisenä. Hälytyskellot soisivat päässäni lujaa, jos kohtaisin tälläisen patrioottisen ja arvokonservatiisen naisten "suojelijan", joka luulisi tietävänsä minun puolestani mikä on minulle parasta.
Vierailija kirjoitti:
Tulin toisiin ajatuksiin kirjoitti:
Sellaista josta paljastui joku tai jokin asia mistä en pidä, vaikka siitä eletyn elämän historiasta.
Haluat siis tutustua häneen silti?
Se on vähän 50/50 riippuen kuinka raskaita ne asiat ovat, siis minun mielestäni.
Vierailija kirjoitti:
Minulla menisi naisena täysin kuppi nurin, jos mies alkaisi selittää, ettei harrasta vielä seksiä kanssani, koska kunnioittaa minua ihmisenä. Hälytyskellot soisivat päässäni lujaa, jos kohtaisin tälläisen patrioottisen ja arvokonservatiisen naisten "suojelijan", joka luulisi tietävänsä minun puolestani mikä on minulle parasta.
Varmasti tuossa tapauksessa, mutta varmasti osaat kuvitella vähemmän sekopäisemmän tilanteen.
Vierailija kirjoitti:
Sellaista josta paljastui joku tai jokin asia mistä en pidä, vaikka siitä eletyn elämän historiasta.
Miksi ihmeessä silloin jatkaisit tapailua?
En jatkaisikaan, tai sitten ihan vaan uteliaisuuttani vielä haluaisin jatkaa ja kuulla että mitä kuraa sieltä vielä tulee koska tuskin mitään niin hyvää tai positiivista voisi edes tulla että oikein vakavasti suhtautuisin toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen on kiinnostava ja en halua pilata orastavaa suhdetta hätiköimällä.
M31
Miten suhde voisi mennä pilalle seksillä, jos muuten homma toimii ja molemmat sitä haluavat? En ole koskaan tajunnut tätä.
En minäkään ymmärrä, mutta monet sinänsä fiksut naiset lokeroivat minut vain sen perässä juoksiaksi.
No oletpas tavannut omituisia naisia. Yleensä naiset lokeroivat noin vain jos a) alat tutustumisen varsin seksuaalissävytteisesti tai b) häivyt kuvioista heti saatuasi seksiä. En ymmärrä, miten se orastava suhde selkeästi aidon kiinnostuksen kanssa mitätöityisi sillä, että haluat myös seksiä.
monesti lokeroidaan jo pelkän ulkonäön perusteella. Mutta hyvä jos asia ei ole näin.
No siinä tapauksessahan parisuhdetta haluava nainen ei halua edes tutustua sinuun, jolloin et voi edes edetä hitaasti. Minä luulin, että tässä puhutaan nyt deittailusta, joka on etenemässä suhteeksi.
Suostuvat silti seksiin vaikka eivät halua edes tutustua minuun? Mitä koitat sanoa?
Sanoit, että se lokerointi tehdään jo ulkonäön perusteella. Tässä puhutaan tapailusta. Miksi ihmeessä nainen lähtisi edes ensimmäisille treffeille kanssasi, jos jo ulkonäön perusteella lokeroi sinut seksin perässä juoksijaksi (ellei itse ole seksin perässä).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen on kiinnostava ja en halua pilata orastavaa suhdetta hätiköimällä.
M31
Miten suhde voisi mennä pilalle seksillä, jos muuten homma toimii ja molemmat sitä haluavat? En ole koskaan tajunnut tätä.
En minäkään ymmärrä, mutta monet sinänsä fiksut naiset lokeroivat minut vain sen perässä juoksiaksi.
No oletpas tavannut omituisia naisia. Yleensä naiset lokeroivat noin vain jos a) alat tutustumisen varsin seksuaalissävytteisesti tai b) häivyt kuvioista heti saatuasi seksiä. En ymmärrä, miten se orastava suhde selkeästi aidon kiinnostuksen kanssa mitätöityisi sillä, että haluat myös seksiä.
monesti lokeroidaan jo pelkän ulkonäön perusteella. Mutta hyvä jos asia ei ole näin.
No siinä tapauksessahan parisuhdetta haluava nainen ei halua edes tutustua sinuun, jolloin et voi edes edetä hitaasti. Minä luulin, että tässä puhutaan nyt deittailusta, joka on etenemässä suhteeksi.
Suostuvat silti seksiin vaikka eivät halua edes tutustua minuun? Mitä koitat sanoa?
Miten nainen voi suostua seksiin kanssasi, jollet ole seksiä edes ehdottanut taikka yrittänyt?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä silloin jatkaisit tapailua?
En jatkaisikaan, tai sitten ihan vaan uteliaisuuttani vielä haluaisin jatkaa ja kuulla että mitä kuraa sieltä vielä tulee koska tuskin mitään niin hyvää tai positiivista voisi edes tulla että oikein vakavasti suhtautuisin toiseen.
Haluat jatkaa tapailua, koska haluat kuraa niskaasi? Miksi ihmeessä?
121212 kirjoitti:
Eikö kysymys ole enemmänkin että millainen mies haluaa tutustua viikkokaupalla ennen seksiä? Tai on vähintäänkin valmis siihen?
Mies, jolla luultavasti on melko olematon seksuaalivietti.
Eivät sulje toisiaan pois. Menin ekana yönä sänkyyn naisen kanssa josta olin oikeasti kiinnostunut. Viisi vuotta takana.
En ymmärrä joidenkin tässä ketjussa kommentoineiden ihmisten ajatusta siitä, että vapaaehtoinen seksin harrastaminen nopeassa aikataulussa jollakin tavalla ns. pilaisi naisen. Miten se muka on mahdollista? Mikä siinä seksissä naisen oikein turmelee? Ja erityisesti silloin, jos seksiä harrastetaan nopeasti. Ja miksei mies samalla lailla seksin myötä "turmellu", vaikka sitä yhtä lailla on mukana harrastamassa?
Älkääkä nyt selittäkö jotain sukupuolitaudeista. Niitä vastaan pystyy hyvin suojautumaan käyttämällä seksin aikana kondomia. Se on hyvin helppoa. Sukupuolitaudeille ei ole mikään pakko altistua, vaikka haluaisi harrastaa seksiä monien ihmisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksin jälkeen alkaa vasta kunnon tutustuminen. Tässä kohtaa näkee mikä mies on miehiään.
Seksiä voi pantata vaikka kuukausia, mutta vasta seksin jälkeen mies tuo esiin todellisen luonteensa.
Jotkut miehet oikeasti pelaavat pitkään, pyörittävät ehkä useampia kerrallaan. Dumppaavat sitten jossain vaiheessa, ei auta vaikka tosiaan olisi kuinka kauan pantannut.
Sitten kun sellainen mies alkaa väsähtää ja elähtää, voivat ottaa jonkun jonka eteen ei tarvitse nähdä vaivaa (eli jonkun joka on roikkunut odottamassa, ja lopulta itse kysyy aikooko mies seurustella vakavissaan vai ei).
No eihän se miehestä johdu milloin petihommiin aletaan, nainen sen päättää.
Ainahan miehet haluaa jylkyttää..miksi naiset suostutte siihen? siis ennen sitoumusta:yhteenmuuttoa tai kihloja?
Jos seksiä on nopeasti, ei se koskaan millekään muulle tasolle kehitykään.
Vierailija kirjoitti:
No eihän se miehestä johdu milloin petihommiin aletaan, nainen sen päättää.
Ainahan miehet haluaa jylkyttää..miksi naiset suostutte siihen? siis ennen sitoumusta:yhteenmuuttoa tai kihloja?
Miksi en suostuisi, kun kerran miestä kunnolla haluan panna? Miksi silloin kieltäytyisin?
Vierailija kirjoitti:
Tuo ei pidä lainkaan paikkaansa monien ihmisten kohdalla. Puhu vain omasta puolestasi!
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä joidenkin tässä ketjussa kommentoineiden ihmisten ajatusta siitä, että vapaaehtoinen seksin harrastaminen nopeassa aikataulussa jollakin tavalla ns. pilaisi naisen. Miten se muka on mahdollista? Mikä siinä seksissä naisen oikein turmelee? Ja erityisesti silloin, jos seksiä harrastetaan nopeasti. Ja miksei mies samalla lailla seksin myötä "turmellu", vaikka sitä yhtä lailla on mukana harrastamassa?
Älkääkä nyt selittäkö jotain sukupuolitaudeista. Niitä vastaan pystyy hyvin suojautumaan käyttämällä seksin aikana kondomia. Se on hyvin helppoa. Sukupuolitaudeille ei ole mikään pakko altistua, vaikka haluaisi harrastaa seksiä monien ihmisten kanssa.
Samaa minäkin ihmettelin. Joku selitti tätä sillä, että lokeroidaan seksin vonkaajaksi, mutta senhän voi helposti (normaalien naisten kohdalla) välttää siten, että on kiinnostunut muustakin seksistä eikä katoa heti seksin jälkeen. Oikea syy taitaa olla se, että nämä haluavat kumppaninsa olevan joku siveä ikineitsyt ja illuusio särkyy, jos nainen onkin heti valmis seksiin, kun mies siihen osoittaa kiinnostustaan. On mukavampi selittää itselleen, että "kunnioittaa" naisen siveyttä ja päätöstä olla harrastamatta seksiä suhteen alussa, vaikkei oikeastaan tiedä naisen halusta ja vakaumuksista ja siveydestä yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se vain kehittyy. Tässäkin ketjussa on pari kommentoijaa kertonut suhteensa alussa harrastetusta seksistä.
Voisitko jollain tavalla perustella tätä väitettäsi? Vai tarkoitatko, että sinä et halua suhdetta miehen/naisen kanssa, joka on valmis seksiin jo varhaisessa vaiheessa? Sehän on sinun omakohtainen kokemuksesi ja ongelmasi eikä mikään yleinen totuus.