Mies, millaista naista et halua heti viedä makuuhuoneeseen vaan tutustua muulla tavoin viikkokaupalla?
Kommentit (985)
Vierailija kirjoitti:
Haluan tietää onko nainen täysjärkinen. Mieluummin viestitellään kuukausi tai kaksi, kuin mennään heti panemaan, ja sitten riidellään kun toinen ei ollutkaan sitä mitä haettiin.
Toisaalta onpahan tarpeet ainakin saatu pois alta ennen eroa, eikö se tavallaan ole win-win tilanne?
Vierailija kirjoitti:
Haluan tietää onko nainen täysjärkinen. Mieluummin viestitellään kuukausi tai kaksi, kuin mennään heti panemaan, ja sitten riidellään kun toinen ei ollutkaan sitä mitä haettiin.
Täysjärkinen? Onko sulla sitten laajempaakin kokemusta täysjärjettömistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan turhaa tähän on alapeukkuja antaa. Mä todellakin seulon naisen tarkkaan, ja mä olen yhden naisen mies ja samaa odotan myös naiselta. Kaksi pitkää suhdetta takana, ja se kolmas on mun viimeinen, hautaan asti.
Ihan vi*un pelottavaa. Tässä just esimerkki näistä erossa sekoavista miehistä "hautaan asti"...huh! 😬
Ei ole pelottavaa. Mieluummin olen yksin kuin huonossa suhteessa, mulle parisuhde on suhde, jossa molemmat on sitoutuneet toisiinsa. Pärjään todella hyvin myös itsekseni, ja lapset on jo maailmalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos näen naisessa ainesta vakavaan suhteeseen, kannatan hitaampaa etenemistä makuuhuoneen puolelle.
Miksi?
Hmm...jotenkin ajatus rusinat heti pullasta ei välttämättä lupaa hyvää, jos suhde lähtee makkarista liikkeelle. Ajattelen, että parempi tutustua ja edetä ensi alkuun mieluummin pään kautta. Tämä on silti vain mielipide. Olin aikanaan 2 vuoden suhteessa, joka alkoi puhtaasti seksin pohjalta ja muuttui vakavaksi myöhemmin.
Näin naisena kyllä vituttais jos mies ei heti alusta asti käy kuumana muhun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan turhaa tähän on alapeukkuja antaa. Mä todellakin seulon naisen tarkkaan, ja mä olen yhden naisen mies ja samaa odotan myös naiselta. Kaksi pitkää suhdetta takana, ja se kolmas on mun viimeinen, hautaan asti.
Ihan vi*un pelottavaa. Tässä just esimerkki näistä erossa sekoavista miehistä "hautaan asti"...huh! 😬
Ei ole pelottavaa. Mieluummin olen yksin kuin huonossa suhteessa, mulle parisuhde on suhde, jossa molemmat on sitoutuneet toisiinsa. Pärjään todella hyvin myös itsekseni, ja lapset on jo maailmalla.
Kyllä toi minusta kuulostaa raskaalta ja pelottavalta. Tosi musta-valko ajattelua.
Kun nainen on työkaveri, naapuri, lapsen kaverin äiti tai joku muu, johon törmää jatkossakin melko varmasti.
Naisena, koskaan ei ole tuosta edennyt minnekään. Yksi olikin naimisissa, eikä kuulemma halunnut pettää, ei näköjään pitänyt viesteilyä pettämisenä. Toinen oli "eroamassa" ja lopulta vain katosi. Varmaan saivat välit kuntoon. Kolmas jäi vaimolleen kiinni viesteilystä ja loppui siihen.
Kaksi muuta olivatkin huijareita, eli ehkä eivät miehiä ollenkaan, eivät ainakaan sen maalaisia kuin väittivät.
Kaikille yhteistä se, ettei tapaaminen näyttänyt onnistuvan millään.
Lopulta minäkin tajusin, että heti vaan viikon sisällä tapaamaan, ja jos ei onnistu eikä kaksikaan viikkoa, se on selvä peli. Tällä reseptillä löytyikin piankin vapaa mies minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täysjärkinen? Onko sulla sitten laajempaakin kokemusta täysjärjettömistä?
Ei ole kokemusta. Mulle on tärkeää että nainen on töissä, on viehättävä mun silmään, seksi toimii, ei aikaisempia tuomioita huumeista tai rikollisuudesta. Lapsia pitää olla, ja tietää mitä se lapsiarki on kun muksujen kanssa puuhataan jne....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos näen naisessa ainesta vakavaan suhteeseen, kannatan hitaampaa etenemistä makuuhuoneen puolelle.
Miksi?
Hmm...jotenkin ajatus rusinat heti pullasta ei välttämättä lupaa hyvää, jos suhde lähtee makkarista liikkeelle. Ajattelen, että parempi tutustua ja edetä ensi alkuun mieluummin pään kautta. Tämä on silti vain mielipide. Olin aikanaan 2 vuoden suhteessa, joka alkoi puhtaasti seksin pohjalta ja muuttui vakavaksi myöhemmin.
Se, ettei sinua panna ensimmäisenä iltana, ei tarkoita sitä, että mies ”ei kävisi kuumana”. Päinvastoin. Iso tyttö etkä tuota tiedä.
M54
Niin, jos ei panna silloin kun minä haluan niin miksi ihmeessä jatkaisin tuollaisen miehen tapailua? Suhteessa kaikki valta on naisella ja nainen päättää miten edetään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Itsensä hillitseminen on kai hyvä, jota luulisi arvostettavan. Hyvää kannattaa odottaa vaikka kävisikin kuumana. Kyllähän sen että käy kuumana voi osoittaa muutenkin. Tietty sun tapauksessa, jos nainen ei malta, niin en usko että mies pistää hanttiin, jos haluat hommin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun on vehkeen pituudesta puutetta, hyödyttää tutustua pidempään.
Kokemus on osoittanut, että mitä härskimmät jutut, sitä enemmän puutetta alushousuissa.
Sanoisin että totta. Mun miehellä on iso pyypyy ja ei puhunut mitään härskejä ja on oikeastaan ujohko eli ei tykkää heilua alasti tai puhua kovin härskejä vieläkään. Tutustuttiin ihmisinä. Kun pannaan saan yleensä 4 kertaa eli homma toimii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen sun kanssa ihan samaa mieltä. Kyllä sitä jo tässä iässä tietää mitä haluaa. Jos ei sitä tule vastaan, on mieluummin ilman. Jos tulee, minun puolesta se on siinä lopuksi ikää. En viitsi katsella mitään pelejä enää, avoimet kortit.
N 51
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Itsensä hillitseminen on kai hyvä, jota luulisi arvostettavan. Hyvää kannattaa odottaa vaikka kävisikin kuumana. Kyllähän sen että käy kuumana voi osoittaa muutenkin. Tietty sun tapauksessa, jos nainen ei malta, niin en usko että mies pistää hanttiin, jos haluat hommin.
Ei niin. Ja seurusteluun asti on aina edetty. Nyt olen kylläkin ollut jo pitkään naimisissa.
Mut naisille vaan muistutus kuka asioista oikeasti päättää. Tehkää just niin kuin itse haluatte. Kehitä oma agenda äläkä kysele mitä mies miettii. Sulla on valta ei miehellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko saattohoidossa kun oot noin varma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen sun kanssa ihan samaa mieltä. Kyllä sitä jo tässä iässä tietää mitä haluaa. Jos ei sitä tule vastaan, on mieluummin ilman. Jos tulee, minun puolesta se on siinä lopuksi ikää. En viitsi katsella mitään pelejä enää, avoimet kortit.
N 51
Menkää treffeille!
Jos on trophynainen niin sitten edetään hitaasti.
Tätä ei sitten pidä sekoittaa naiseen joka ei oikeasti kiinnosta edes panona ja sen takia siihen ei viitsi panostaa.
Trophyja on sitten 1/50, että vähän realismia siihen haaveiluun naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö, normaali aikuinen mies todennäköisesti, eikä mikään kakara. Ei elämään mahdu määräänsä enempää merkityksellisiä, pitkiä parisuhteita.
Eri
Joku konservatiivisella alalla oleva tai vanhoillisesta suvusta joka tarvitsee kulissin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun on vehkeen pituudesta puutetta, hyödyttää tutustua pidempään.
Kokemus on osoittanut, että mitä härskimmät jutut, sitä enemmän puutetta alushousuissa.
Sanoisin että totta. Mun miehellä on iso pyypyy ja ei puhunut mitään härskejä ja on oikeastaan ujohko eli ei tykkää heilua alasti tai puhua kovin härskejä vieläkään. Tutustuttiin ihmisinä. Kun pannaan saan yleensä 4 kertaa eli homma toimii.
Pyypyy? Hyi helvata.
Ihan hyvin ne voi jättää vaikka odotutat seksiä sen kaks kuukautta. Ei nopea seksin harrastaminen ole mikään virhe eikä etu. Ei se ole merkitsevää.