Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä kirja sulla on kesken juuri nyt?

Vierailija
07.08.2018 |

Mulla on Tolstoin Sota ja rauha.

Kommentit (12189)

Vierailija
61/12189 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Garpin maailma

Ootko lukenut muita John Irvingin kirjoja? Mulla oli joskus kahdenkymmenen ikävuoden molemmin puolin John Irving -vaihe. Lempikirjani oli A Prayer for Owen Meany. Näytin sen just ekaluokan aloittavalle pojalleni ja sanoin, että mä annan sitten tämän sulle luettavaksi, kun osaat niin hyvin englantia, että pystyt lukemaan romaaneja.

Ap

Oi Prayer for Owen Meany on munkin lemppari!! Huikea!! Eikä A world according to Garp kaan huono ole. /45

Vierailija
62/12189 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Garpin maailma

Ootko lukenut muita John Irvingin kirjoja? Mulla oli joskus kahdenkymmenen ikävuoden molemmin puolin John Irving -vaihe. Lempikirjani oli A Prayer for Owen Meany. Näytin sen just ekaluokan aloittavalle pojalleni ja sanoin, että mä annan sitten tämän sulle luettavaksi, kun osaat niin hyvin englantia, että pystyt lukemaan romaaneja.

Ap

Oi Prayer for Owen Meany on munkin lemppari!! Huikea!! Eikä A world according to Garp kaan huono ole. /45

Mun mielestä se on paras Irvingin kirja, en oo tosin kaikkia lukenut, mutta aika monta kuitenkin. Se on vain tarinana niin hyvä ja henkilöhahmot ovat mieleenpainuvia.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/12189 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kati Tervo: Rapsuta minua ja muita kertomuksia. Pidän molemmista Tervoista todella paljon.

Siis Jari ja Kati Tervosta. Ihan muuten suomeksi luen. Joskus Jari Tervoa rovaniemeläisittäin, riippuu kirjasta.

Vierailija
64/12189 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jordan Peterson: 12 Rules For Life

Miltä vaikuttaa, onko yhtään lukemisen arvoinen?

On se kyllä lukemisen arvoinen. Joissakin kohdissa ehkä samaa asiaa pureskellaan liikaa, mikä voi ehkä joitakin lukijoita vähän ärsyttää, muttei itseäni niin haittaa. Lisäksi koska Peterson on aika akateeminen ja paljon kirjoja elämänsä aikana lukenut ihminen, on kirjassa rutkasti sellaisia englannin kielen sanoja jotka eivät ehkä jokaisen sanavarastosta löydy.

Vierailija
65/12189 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

De Hobbit - J.R.R. Tolkien

Dagboek van een Geisha - Arthur Golden

Outcast of Redwall - Brian Jacques

Värittömän miehen vaellusvuodet - Haruki Murakami

Nimet on niillä kielillä millä kielellä luen.

Mä oon kamala. Noista kaikista on tyyliin viimeinen luku lukematta, kun musta on niin kamalaa kun kirja loppuu :D Sit mä vaan aloitan jonkun uuden. Nyt mä oon parissa päivässä ahminut puolet tuosta Murakamista.

Vierailija
66/12189 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ready Player One

Ihan viihdyttävä kirja. Välillä vähän ahdistavakin, sillä en pitäisi mahdottomana ajatusta, että tulevaisuudessa monen elämä on kurjaa, ja suurin lohdutus on pako virtuaalitodellisuuteen.

Vierailija
67/12189 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kati Tervo: Rapsuta minua ja muita kertomuksia. Pidän molemmista Tervoista todella paljon.

Siis Jari ja Kati Tervosta. Ihan muuten suomeksi luen. Joskus Jari Tervoa rovaniemeläisittäin, riippuu kirjasta.

Yritin joskus lukea Jari Tervoa, mutta tyyli ei sopinut mulle lainkaan!

Ap

Vierailija
68/12189 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lee Harperin Kuin surmaisi satakielen

Vierailija
69/12189 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaqwea kirjoitti:

Lee Harperin Kuin surmaisi satakielen

Harper Leen. On muuten hyvä kirja.

Vierailija
70/12189 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jennifer Eganin Manhattan Beach. 

Vierailija
71/12189 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maa on syntinen laulu. N. 70% luettu, vähän tökkii hahmojen yksinkertainen kuvaus, mutta on tuo kuitenkin lyhyt kirja, niin kai se on loppuun luettava.

Vierailija
72/12189 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kruunuvuori - Unohdettujen huviloiden tarina

Todella mielenkiintoinen kirja.

Vierailija
73/12189 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maa on syntinen laulu. N. 70% luettu, vähän tökkii hahmojen yksinkertainen kuvaus, mutta on tuo kuitenkin lyhyt kirja, niin kai se on loppuun luettava.

Siitä on pitkä aika, kun oon tuon lukenut, mutta jotain sekä hyvällä että häiritsevällä tavalla šokeeraavaa siinä oli. Eipä oo tullut muuta Mukkaa luettua, vois joskus.

Ap

Vierailija
74/12189 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stephen King Tervetuloa Joylandiin

Vierailija
75/12189 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minna Eväsoja: Melkein Geisha - Hurmaava ja hullu Japani

Vierailija
76/12189 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamattu.

Vierailija
77/12189 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joyce Carol Oates, 'The Accursed'.

Oatesin kerronta on niin hypnoottista ja kieli kaunista.

Vierailija
78/12189 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diana Gabaldonin Syysrummut. Toinen kierros nyt tätä sarjaa menossa. Mä luen siis tosi paljon ja enimmäkseen naisten kirjoittamaa kirjallisuutta.Pitäs varmaan joskus kokeilla noita klassikoita.

Vierailija
79/12189 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kingin uusin: Ruususen uni.

Hei mulla sama! Luen tosin englanniksi, mutta varmaan sama kirja? Eng. nimi siis Rose Madder. 

Ei ole sama. Rose Madder on julkaistu jo 1995. Ruususen uni on Sleeping Beauties.

Vierailija
80/12189 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommi Kinnusen Neljäntienristeys

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän