Mikä kirja sulla on kesken juuri nyt?
Kommentit (12465)
Paluu tullevaisuuteen.
Sinccis
The Whisper Network
Vasta muutaman luvun lukenut. Luen huomenna loppuun, ihan ok tähän asti, odotan mitä tapahtuu. Vaikka naiskirjoittajalta ei odota yleensä niin latteita naiskuvauksia 😁
Kafkan Linna. Ollut pitkään kesken kun on englanniksi. Vaikka kieli sujuukin, niin on kyllä hankalalukuinen. Pitäisi hankkia suomenkielinen versio, varsinkin kun englanti ei ees ole teoksen alkuperänen kieli.
Jean M. Untinen-Auel: Luolien suojatit.
Biblia, se on: koko Pyhä Raamattu
Margaret Atwood: Noidan sikiö. Shakespearen Myrsky omin sanoin.[/quote]
Sinnittelin loppuun. Vaikka olen himolukija, tähän en saanut hurmiota päälle. Atwood on iäkäs kirjailija ja Shakespeare on klassikko, joten odotin ehkä liikaa. Vanha teatteriohjaaja erotetaan ja hän päättää kostaa ohjaamalla Myrskyn vankilateatterissa. Kosto, lapsen kuolema, vanhuus ja yksinäisyys ovat teemoina.
Ehkä joku syttyy tälle, minä valitettavasti en.
Elina Hirvonen, Punainen myrsky
Stephen King Pimeä yö tähdetön taivas. Tähän mennessä hyvä. Neljä tarinaa, yksi lukematta.
Richard Mizenin & Mark Morrisin On Aggression & Violence an Analytic perpective. Sit on filosofian valinnaisen (YO) kurssin takia kesken Soberin ja Elliotin Core Questions in Philosophy. Mut ekaa luen ihan mielenkiinnosta, vaikka psykaa opiskelenkin. Viimeisin kirja ennen tuota psykan kirjaa on ollut varmaankin C.J Samsonin Kerettiläinen - rakastan todella paljon Shardlake-sarjaa! Kaikki kirjat siitä lukenut ja odotan kovasti et tulis jo uusi. Suosittelen kaikille! Tudor-ajan englantilainen lakimies, joka tekee ”etsivän” hommia samalla kun tutkii keissejä, ihan kultaa 🏆
N27
Kalle Päätalo: Liekkejä laulumailla
Ensimmäinen Päätalo koskaan. Valitsin kirjan, koska siinä soditaan Kiestingin seuduilla ja pappani kuoli juuri siellä jatkosodan aikana.
Mira Juntunen: Kehon korjausopas
Erinomaisen hyvä kirja!
En muista. Olen näköjään siirtynyt lukutoukasta netflix-riippuvaiseksi. :( Hemlock Grove menossa.
Vierailija kirjoitti:
Kalle Päätalo: Liekkejä laulumailla
Ensimmäinen Päätalo koskaan. Valitsin kirjan, koska siinä soditaan Kiestingin seuduilla ja pappani kuoli juuri siellä jatkosodan aikana.
Aloitit sitten sarjan keskeltä.
Holly Bourne - It only happens in the movies
Jack London: The People of the Abyss
Kuvaus köyhien elämästä Lontoon East Endissä 1900-luvun alussa.
Stephen Kingin Etsivä Löytää. Mersumies-trilogian toinen osa. Erilaista Kingiä, olen tykännyt.
Kirjeitä Tove Janssonilta
Nimensä mukaisesti kattava kokoelma Janssonin ystävilleen ja perheelleen kirjoittamia kirjeitä, on ollut hyvää ja mukavaa luettavaa.