Ruokavaliosi tänään. Muut kommentoivat, mitä se kertoo sinusta.
Aloitan itse.
Aamupala: kahvia, jogurttia, mysliä, viinirypäleitä.
Lounas: Proteiinipirtelö, jossa mukana jäisiä mansikoita. Pari palaa ruisleipää. Kalkkunaleikettä.
Välipala: Jäätelöä, kahvia.
Päivällinen: Mausteista possua, riisiä, salaattia.
Iltapala: Ruisleipää ja light-limua. Minitomaatteja.
Kommentit (793)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostava ketju! Mun päivän syömiset:
Aamu - Tuorepuuro jossa kauramaitoa ja turkkilaista jugurttia, kauraa, chiaa, vadelmaa, punaviinimarjoja.
Lounas - Ruisleipä jossa 2x papu-kasvispihvi, paprikaa, basilikaa, persiljaa sekä kastike turkkilaisesta jugurtista, srirachasta ja sinapista. Omatekoinen smoothiejäätelö.
Välipaloiksi napostellen puutarhamarjoja ja herneitä, kurkkua. Kahvia.
Päivällinen: Kookoksinen linssi-kasvissosekeitto ja kauranäkkäriä.
Illalla staidan syödä jugurttia ja marjoja + ehkä vähän smoothieta jos teen aamuksi sellaista valmiiksi.Reipas ja sporttinen nainen. Menee trendien mukana, mutta omaa persoonallisuuttakin. On monelle kateuden kohde.
Kiitos kommentista, inspiraatiot tulee somen kauniista ruokakuvista ja resepteistä, eli kyllä ne trendit sitä kautta vaikuttaa. Vaikka sama se sinällään on, onko ne mun syömiset muodikkaita vai ei :D. Mitä sporttisuuteen tulee, sellainen haluaisin kovasti olla mutta just nyt en oikein arkiliikuntaa kummempaa "ehdi" ja jaksa, joten tän suhteen oon enemmin itse kateellinen niille reippaammille. ;)
Aamupala: pari omenaa, banaani, ja vettä.
Päivällinen: salaattia, pari päärynää, ja vettä.
Välipala: jugurttia yksi, ja kaksi vesilasillista vetttä.
Lounas: mustikoita, mansikoita ja vettä.
Iltapala: mansikoita ja vettä.
Vaihtelee päivittäin, jut oon siiis vege ja yleensä syön näitä. En siis oo anoretikko, vaan ylipanoinen ja sen takii oon ruvennu vegeksi ikuosesti ja liikun aika paljon. En siis syö mitään mis on sokeria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aamupala: puuroa, marjoja, kahvia, soijamaitoa
Lounas: riisinuudelia, pinaatti-tonnikala-kookoskermakastiketta
Kahvia
Hapankorppuja, voita, jaffaa
Illalla samaa mitä lounaalla
Vaihtelunhaluinen, mutta ei aina uskalla irrottautua. Saattaa tuntea jonkinlaista alakuloa.
Vaihtelunhalu pitää paikkansa ja lievä alakulokin. Mistä päättelit niin? :D
Aamupalaksi kahvia ja proteiinipatukka, lounaaksi puolet raejuustoourkista ja pala ananasta, välipalaksi kahvia ja proteiinipatukka, nyt närpin irtokarkkeja ja illalla syön ehkä vielä kinkkujuustopaprikaleivän.
Vierailija kirjoitti:
Hauskaa!
Saakos tästä mitään tolkkua:
Aamupala: Kuppi maitokahvia, croissant ja suklaavohvelikeksejä
Lounas: Kuppi maitokahvia
Päivällinen: Juustoista kana-kasvispataa, kaurasekaleipää ja pieni lasi maitoa
Välipala: Hedelmä-porkkana smoothie, pensasmustikoita
Iltapala: Lisää suklaavohveleita ja grilled chicken- makuisia sipsejä
Extra iltapala: Lisää em. sipsejä.. :D
Nautiskelija, lievä ylipaino, perusduunari, rempseä ja punakka (tai punatukkainen) nainen tulee mieleen. :D
Aamiainen
Kolme kananmunaa, ruokalusikallinen voita, avokado, kahvi maidolla
Lounas
Lehtikaalia, muikkuja, parmesaania
Päivällinen
Kalkkunanleike, leipäjuustoa, halloumjuustoa, parmesaania, maapähkinövoita
Vierailija kirjoitti:
Aamulla: Kahvi metroaseman kiskalta
Lounas: Thaimaalaisen lounasravintolan red chicken curry ja riisiä
Illalla: Pari kauraleipää tuorejuustolla, tölkki limpparia
Vastavalmistunut korkeakouluopiskelija Helsingissä, ekassa kunnon oman alan duunissa
Vierailija kirjoitti:
Iltapala: mansikoita ja vettä.Vaihtelee päivittäin, jut oon siiis vege ja yleensä syön näitä. En siis oo anoretikko, vaan ylipanoinen ja sen takii oon ruvennu vegeksi ikuosesti ja liikun aika paljon. En siis syö mitään mis on sokeria.
Ihminen, jolla ei ole havaintoakaan millainen on monipuolinen ja terveellinen kasvisruokavalio. Liiallisella hedelmäsokerilla et pääse eroon ylipainosta.
Vierailija kirjoitti:
Kahvia, ruisleipää, kanaa ja riisiä, vaahtokarkkeja ja lonkero.
Outo tylsä ihminen joka syö tylsää ruokaa. Toisaalta varmasti ainakin hoikka eikä taipumusta alkoholismiin koska tyytyi vain yhteen lonkeroon. Työssään tehokas ja normaali tyyppi jonka ihmissuhdeasiat kunnossa koska ei tarvetta tunnesyömiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltapala: mansikoita ja vettä.Vaihtelee päivittäin, jut oon siiis vege ja yleensä syön näitä. En siis oo anoretikko, vaan ylipanoinen ja sen takii oon ruvennu vegeksi ikuosesti ja liikun aika paljon. En siis syö mitään mis on sokeria.
Ihminen, jolla ei ole havaintoakaan millainen on monipuolinen ja terveellinen kasvisruokavalio. Liiallisella hedelmäsokerilla et pääse eroon ylipainosta.
No hei, oon kokeillu vaik mitä ja nyt oon täl menetelmäl jo saanu kuukaudes pari 30 kiloo irti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aamupala: 1 pala leipää + voita ja juustoa, vähän omenaa, teetä
Lounas: 2 palaa ruisleipää + voita, juustoa ja tomaattia, maitokahvia, 2 nektariinia
Välipala: 2 porkkanaa
Päivällinen: lohipastaa, keitettyjä vihanneksia, jälkiruoaksi hunajamelonia ja kahvia
Iltapala: 2 näkkäriä + brie-juustoa ja lakkahilloa, pieni purkki hedelmäjogurttia, teetäPerinteisiin ja kaikkeen tuttun ja turvalliseen mieltynyt nainen.
Tämä oli hauska ja yllättäen osuvakin analyysi, asun nimittäin ulkomailla, olen asunut täällä jo kauan. Ehkä yritän ruoan avulla pitää kotimaan lähellä.
Aamupala: TALKmuru-muroja, soijamaitoa, vadelmia + mansikkakaurajäätelöä
Lounas: Puolikas vesimeloni ja pari maissikakkua tuorejuustolla
Välipala: Kaksi riisipiirakkaa, siemenlastuja ja tummaa suklaata + cayenne-kurkuma-shotti
Päivällinen: Superriisiä, parsakaalia ja kasvisjauhispihvi
Iltapala: Teetä ja jäätelöä luultavasti tai vesimelonia
Aamu: kaksi voileipä, kinkkua juustoa salaattia tomaattia kurkkua jääteetä muutama aprikoosi ja luumu
Päivällä grillattua makkaraa Atria peruna pekonisalaatti tomaattia ja kurkkua
Iltapäivällä Apple Sourz - vodka -drinkki
Illalla mozzarella toast jogurttia ja vadelmia
Vierailija kirjoitti:
Aamupalaksi kahvia ja proteiinipatukka, lounaaksi puolet raejuustoourkista ja pala ananasta, välipalaksi kahvia ja proteiinipatukka, nyt närpin irtokarkkeja ja illalla syön ehkä vielä kinkkujuustopaprikaleivän.
Bootylicious? Persekuvia instassa ja ylitäytetyt peräaukkohuulet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahvia, ruisleipää, kanaa ja riisiä, vaahtokarkkeja ja lonkero.
Outo tylsä ihminen joka syö tylsää ruokaa. Toisaalta varmasti ainakin hoikka eikä taipumusta alkoholismiin koska tyytyi vain yhteen lonkeroon. Työssään tehokas ja normaali tyyppi jonka ihmissuhdeasiat kunnossa koska ei tarvetta tunnesyömiseen.
Wow, olihan tossa osumia. Tosin outo ei voi olla tylsä 😉, ennemmminkin laiska ruoan suhteen. Syön elääkseni en elä syödäkseni is a way to put it.
Aamupala: banaani, ruisleipää ja kahvi
Lounas: lohisalaatti, raejuustoa ja kukkakaalia
Välipala: munakas, ruisleipää ja kahvi
Ilallinen: lohikeittoa
Iltapalaksi varmaan kaurajogurttia ja kaurahiutaleita tms
aamupala: paahtoleipä, ruisleipä, joiden päällä margariinia, juustoa ja salaattia sekä kahvi maidolla, vesi
lounas: paljon eri salaatteja, n. 5 pientä perunaa, kermainen broilerikastike, kaksi palaa saaristolaisleipää voilla, munakasrullaa, kotikaljaa ja vettä lasilliset
jälkiruoka: kahvi, kiisseli
päivällinen: 2 lettua suolaisella täytteellä (jauhelihaa, riisiä, juustoa jne.) juomana appelsiinimehu
jälkiruoka: kaksi palaa mutakakkua, kermavaahtoa ja mansikoita, kahvi
iltapala: pari karjalanpiirakkaa margariinilla ja juustolla, vettä
Aamupala: sämpylä, kalkkunaleike, vesi, kahvi ja päivän salaattiaineista napostelua samalla kun valmistelin lounassalaatin
Lounas: salaatti (jääsalaatti, tomaatti, paprika, cantaloupe-meloni, raejuusto), 1 kaurakeksi, vettä, kahvia. Aika runsas annos.
Välipala: 3 tuoretta luumua
Päivällinen: Kaalijauhelihakeitto lautasellinen, savustettu ahven (aika iso, mies oli käynyt päivällä kalassa), pala rustikaleipää, siivu juustoa
Käyn vielä ryhmäliikuntatunnilla tänään ja sen jälkeen syön ehkä myslipatukan tai hedelmän tai keitän kupillisen kaakaota. Kevyt rauhallinen tunti, ei tule hiki, lähinnä liikkuvuustreeniä.
Juomana vesi joka aterialla, ellei muuta ole mainittu.
Vierailija kirjoitti:
Hauskaa!
Saakos tästä mitään tolkkua:
Aamupala: Kuppi maitokahvia, croissant ja suklaavohvelikeksejä
Lounas: Kuppi maitokahvia
Päivällinen: Juustoista kana-kasvispataa, kaurasekaleipää ja pieni lasi maitoa
Välipala: Hedelmä-porkkana smoothie, pensasmustikoita
Iltapala: Lisää suklaavohveleita ja grilled chicken- makuisia sipsejä
Extra iltapala: Lisää em. sipsejä.. :D
Nautiskelija, noin 40-vuotias nainen, jonka elämä hyvin hallinnassa(koska tekee välipalaksi smoothien). Ei kuitenkaan fanaattinen painonvartija. Työelämässä, mutta nyt lomalla
Aamulla: Kahvi metroaseman kiskalta
Lounas: Thaimaalaisen lounasravintolan red chicken curry ja riisiä
Illalla: Pari kauraleipää tuorejuustolla, tölkki limpparia