Mitä ostaa ristiäislahjaksi 5-vuotiaalle pojalle? Ei rahaa
Joku pieni muisto, ei rahaa. Ja kyllä luit oikein, kyseessä 5-vuotiaan pojan ristiäiset.
Kommentit (14)
Ifolor kuvakirja ekasta 5 vuodesta? Se olisi ainakin muisto nimenomaan.
Kyseessä adoptiolapsi niin siksi vasta nyt ristiäiset.
Vierailija kirjoitti:
Joku nätti rasia jossa on pojan kuva ja ristäispäivä? Poika voi sitten itse säilyttää siellä jotain aarteitaan.
Pojalle nätti rasia, Joopas.
Kirja. Richard Dawkinsin Jumalharha. Sitä voi vanhemmat lukea iltaisin nöösipojalle.
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä adoptiolapsi niin siksi vasta nyt ristiäiset.
Miksi ei adoptoinut vauvaa? oliko tuo isompi halvempi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku nätti rasia jossa on pojan kuva ja ristäispäivä? Poika voi sitten itse säilyttää siellä jotain aarteitaan.
Pojalle nätti rasia, Joopas.
Rumakin käy.
Tarkoittaako ei rahaa, että on vain 0€ käytettävissä vai vain muutama euro?
Tee itse vaikka jotakin. Mieti. Ole luova. Sinä tunnet perheen ja hieman lastakin jo. Me ei.
Meillä yksi lapsista sai vauvana ristiäislahjaksi kivisen lippaan, johon on mahtunut erilaisia aarteita ajan varrelta: maitohampaita, hiustupsu, sairaalareissun kanyyli, mielenkiintoinen kivi etelänlomalta jne. Teini käy edelleen välillä katsomassa, mitä siellä lippaassa on ja miettii, että mitähän sinne voisi vielä laittaa.
Vierailija kirjoitti:
Meillä yksi lapsista sai vauvana ristiäislahjaksi kivisen lippaan, johon on mahtunut erilaisia aarteita ajan varrelta: maitohampaita, hiustupsu, sairaalareissun kanyyli, mielenkiintoinen kivi etelänlomalta jne. Teini käy edelleen välillä katsomassa, mitä siellä lippaassa on ja miettii, että mitähän sinne voisi vielä laittaa.
Ööh, kuulostaa melko omituiselta kerätä tuommoista roskaa johonkin lippaaseen. Oletteko ns. erikoisperhe vai
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ööh, kuulostaa melko omituiselta kerätä tuommoista roskaa johonkin lippaaseen. Oletteko ns. erikoisperhe vai
Joo ollaan. Meillä on aika paljon erikoista meidän perheessä. Molemmat vanhemmat kokoaikaisesti töissä, työsuhteet kestäneet yhtäjaksoisesti yli 20v. Kaikki lapset ovat yhteisiä, avioliittokin kestänyt yli 20v. Kuulutaan kirkkoon, vaikka olen ateisti, syödään lihaa ja kasvisruokia. Lapset ovat käyneet kesätöissä mutteivät rippikoulua.