Älyttömintä, mitä joku tuttusi on postannut someen?
Siis nolointa, tyhmintä, harkitsemattominta jne.
Mielellään ei mitään julkkisten somemokia tähän vaikka niistäkin saisi kyllä ketjun aikaiseksi.
Kommentit (2222)
Yksi tuttu jakaa livenä stooreihin kaiken mitä tekee. Ja tarkoitan KAIKEN. Lukee kirjaa niin kuva melkein joka sivusta, näitä voi olla 10 putkeen. Kerran jakoi kun vessapaperi oli loppunut. Olimme ennen läheisiä mutta sanomatta selvää jos tapaisimme tulee tästä osa livelähetystä niin ei nappaa enää. Tyypillä ei muidenkaan yksityisyyden suhteen ole rajoja vaan saattaa julkaista tyyliin ”tässä Maijan aviokriisiä purkamassa”. Stooreja on kymmeniä joka ikinen päivä.
Tili on ihan kaikille avoin. Olen mykistänyt jo aikaa sitten toki, mutta myönnän että joskus käyn uteliaisuuttani päivittelemässä.
Nämä laihduttajat, jotka postaavat kokovartalokuviaan jumppatrikoissa tai bikineissä. Ei, en halua nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Nämä laihduttajat, jotka postaavat kokovartalokuviaan jumppatrikoissa tai bikineissä. Ei, en halua nähdä.
Minäkään en jaksaisi enää hehkuttaa kaikkien laihtumista ja fitness-saavutuksia. Varsinkaan, kun ne samat tyypit lihovat uudestaan ja ovat taas niin tosissaan laihduttamassa pari vuotta myöhemmin. Se on jotenkin aaltoliikettä: hehkutetaan uutta upeaa vartaloa ja miten hyvältä tuntuu, mutta sitten kun kuuri päättyy niin palataan kokkauskuviin ja leivontaresepteihin. Ja sitten mennään taas kuntosalille saamaan kiva kroppa kesäksi.
Luulisi, että tajuaisi itse että tässä on jotain pielessä, tai ainakin lakkaisi hehkuttamasta vuoroin kuntoilua ja herkuttelua. Ehkä voisi sen sijaan muuttaa elämäntapoja vähän kerrassaan, että muutos olisi pysyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkään en jaksaisi enää hehkuttaa kaikkien laihtumista ja fitness-saavutuksia. Varsinkaan, kun ne samat tyypit lihovat uudestaan ja ovat taas niin tosissaan laihduttamassa pari vuotta myöhemmin. Se on jotenkin aaltoliikettä: hehkutetaan uutta upeaa vartaloa ja miten hyvältä tuntuu, mutta sitten kun kuuri päättyy niin palataan kokkauskuviin ja leivontaresepteihin. Ja sitten mennään taas kuntosalille saamaan kiva kroppa kesäksi.
Luulisi, että tajuaisi itse että tässä on jotain pielessä, tai ainakin lakkaisi hehkuttamasta vuoroin kuntoilua ja herkuttelua. Ehkä voisi sen sijaan muuttaa elämäntapoja vähän kerrassaan, että muutos olisi pysyvä.
Ja kun niissä muutoskuvissa ei olla edes mitenkään laihoja tai timmekä. Ikipäivänä kehtaisi julkaista semmoisia makkarakuvia. Yks tuttu vielä julkaisee niitä koko ajan.
Just huomasin että eräs julkkis oli postannut Instaan kuvan hotellin vessapaperitelineestä.
Omista tutuista jäi mieleen dildo ja selvitys mitä sillä tekee.
Lähemmäs 60 v tuökaveri ihastui parikymppisestä kundeista muodostuvaan bändiin. Ensin hehkutti musiikkia somessa, mutta nyt niitä kundeja. Laittaa screenshotteja faceen kera vahvasti seksuaalisten viestien tyyliin, ”ei tarvii arvailla kummassa lakheessa”, tai ”käyn täällä ihan kuumana kun katson tätä kuvaa” (rajaus lantioon), tai ”kun sain kerran kokeilla tätä”. Ihan yhtä kiusaannuttavaa näin päin, kuin että joku kuuskymppinen mies kirjoittelisi noin 20+ vuotiaista naisista.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi en ole ollenkaan Facebookissa ihmettelemässä näitä järjettömiä hölmöyksiä, joita ihmiset sinne tunkee.
Onneksi kuitenkin siitä huolimatta klikkasit otsikkoa, jossa kysyttiin mitä on somessa nähnyt, ja tulit tähän keskusteluun sen meille kertomaan.
Seuraavalla kerralla kun joku kysyy mitkä on parhaat talvirenkaat, käyn kertomassa, että mulla ei ole ajokorttia, että eipä onneksi tarvi renkaita ihmetellä.
Kysymykseen. Mun tuttu laittaa instastooreihin aina jonkun taustamusiikin, jossa ehkä biisin nimessä on sana joka liittyy asiaan mutta itse biisi on jotain ihan muuta. Esim on tehnyt lasten kanssa pannareita ja taustalla Katy Perryn Bon appetite tms.
Se vähän ihmetyttää :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kun niissä muutoskuvissa ei olla edes mitenkään laihoja tai timmekä. Ikipäivänä kehtaisi julkaista semmoisia makkarakuvia. Yks tuttu vielä julkaisee niitä koko ajan.
Tietääkö tuttavasi, että olet tuollainen kaksinaamainen mulkku?
"Olen transnainen" -avautuminen fb:ssa julkisesti. Kyseessä oli siis naiseksi syntynyt heteronainen.
Tyyppi oli muutenkin vähän outo ja jollain tavalla hiukka vajukin oloinen.
Oven tai uunin kuva profiilissa ilman omia kuvia, profiili luotu varmaan vain muiden kuvien ja juttujen kyttäystä varten että näkee ne. Samaan kastiin kuuluvat myös ne jotka laittavat puolison/lasten kuvien päälle emojin tai sydämen ettei kasvot näy. Kyllä ihmetyttää kuka haluaa olla ovi tai sydän naama. Ärsyttävää teeskentelyä, miksi pitää olla somessa jos ei kehtaa olla omalla kuvalla.
Teeskennellyt ja feikit paikkakunnan vaihdot tyyliin koko ikänsä tietyssä kaupungissa/kylässä asunut laittaa "asuu nyt paikkakunnalla Las Vegas/NY/Milano) tai muuta sellaista jossa ei ole ikinä käynytkään edes viikon lomamatkalla, naurettavaa teeskentelyä josta jää heti kiinni. Asiaan liittyy yleensä myös alkon kanta-asiakkuus. Saattavat mennä niinkin pitkälle että kuvaavat jonkun julisteen tai parkkipaikan "nyt asun täällä vegasissa".
Joo! Instagramissa nämä kun katsoo kaikki sun stoorit, ei tykkää yhdestäkään sun kuvasta koskaan(!) edes vahingossa, mutta ei itse postaa yhtään mitään!! Creepejä stalkkereita!! Siis ovat vain paikalla kyttäämässä?
Vierailija kirjoitti:
"Olen transnainen" -avautuminen fb:ssa julkisesti. Kyseessä oli siis naiseksi syntynyt heteronainen.
Miten tämä eroaa muista trans, yms ilmoittautuvista?
Ihmiset jotka kuvittelevat että kaikki mitä heidän rakas vauvansa/taaperonsa on tehnyt, on somettamisen arvoista. Vastaan on tullut infoa mm. vauvan suolen toiminnan aikataulusta sekä päivän kuva-haasteesta, kuva itse vaipan sisällöstä. Kunnostautuu tässä toki jotkut aikuisetkin omalta osaltaan, esim. raportoimalla kuinka tuli herkuteltua ja nyt turvottaa ja mahassa kiertää.
Yleensä tämän tyyppinen tieto kiinnostaa vain lähipiiriä, jos sitäkään.
Eräs liikunta-alan ammattilainen jonka tunnen, postaa pelkkiä puolialastomia kuvia ja kerää likesejä ympäri maailmaa. On siis joku 55 photoshoppaa naamansa ja on ihan Annekukkohovi-menoa.
Luulin jotenkin että olis ollu fiksumpi, hänellä ei oo mallin keho vaikka treenaakin. Kauheet riipputissit ja Ohut tukka. Ihan hirveet osa kuvista camel toe yms
Vierailija kirjoitti:
Eräs liikunta-alan ammattilainen jonka tunnen, postaa pelkkiä puolialastomia kuvia ja kerää likesejä ympäri maailmaa. On siis joku 55 photoshoppaa naamansa ja on ihan Annekukkohovi-menoa.
Luulin jotenkin että olis ollu fiksumpi, hänellä ei oo mallin keho vaikka treenaakin. Kauheet riipputissit ja Ohut tukka. Ihan hirveet osa kuvista camel toe yms
Kuulostat itse aika ilkeältä, sori vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä eroaa muista trans, yms ilmoittautuvista?
No ainakin siten, ettei tuo sanoja tiennyt mitä trasnainen tarkoittaa. -eri
Vierailija kirjoitti:
Lähes 5-kymppinen nainen postailee omia naamankuviaan ja vaihtaa profiilikuvaansa joka viikko. Miksi? Ymmärrän jos jotain muutosta tapahtuisi, vaan kun sama keski-ikäinen naama siinä aina on. Nuorisosta taas osa on oikeastikin vielä niin nättejä, että voivat hyvin postatakin kuviaan useasti, mutta keski-ikäisistä ei juuri kukaan enää.
Sama nainen kertoo aina, montako kuukautta on ollut yhdessä nykyisen miehensä kanssa - aivan kuin jotkut teinit joiden seurustelut kestävät max vuoden - ja joskus tulee kaikenlaisia liian yksityiskohtaisia kuvauksia pariskunnan elämästä. En halua tietää - too much information.
Ai että vain kauniit ja nuoret saavat ottaa itsestään kuviaan ja olla itseensä tyytyväisiä? Voi luoja tätä nuoruutta ihannoivaa maailmaa. Nuoruus kestää sen jotain 30 vuotta. Loput 50 vuotta pitäisi pitää hiljaiseloa pussi päässä?
Vierailija kirjoitti:
Lähemmäs 60 v tuökaveri ihastui parikymppisestä kundeista muodostuvaan bändiin. Ensin hehkutti musiikkia somessa, mutta nyt niitä kundeja. Laittaa screenshotteja faceen kera vahvasti seksuaalisten viestien tyyliin, ”ei tarvii arvailla kummassa lakheessa”, tai ”käyn täällä ihan kuumana kun katson tätä kuvaa” (rajaus lantioon), tai ”kun sain kerran kokeilla tätä”. Ihan yhtä kiusaannuttavaa näin päin, kuin että joku kuuskymppinen mies kirjoittelisi noin 20+ vuotiaista naisista.
Hyh, aika vastenmielistä.
Mun sukulaiseni fanittaa myös yhtä bändiä. Niitä juttuja on turhan usein mutta ne on kuitenkin asiallisia, tyyliin musavideoita ja jotain fanikuvia.
Yksi tuttu postasi komediavideon, missä oli makaraa ja mämmiä. Yhteyden tajuatte varmaan.