Millä tavalla kondomi tuntuu huonolta?
Kommentit (36)
Ei kondomi tunnu yhtään sen pahemmalta miehellä kuin roskapussi naisen vaginan sisällä. Silloin itse asiassa mieheltä tuntuu paremmalta kun esinahka pääsee liikkumaan paremmin. Joten ei käytetä jatkossa kumeja vaan laitetaan roskapussi naisen vaginan sisään. Koska jos kerran kumi ei tunnu pahalta, niin ei roskapussikaan vaginan sisällä voi tuntua pahalta. + koska ylikireää kumia on vaikea laittaa päälle, niin vastaava voisi naisella olla, että laitetaan samantien 240 litran jätesäkki sisälle. Sitten ollaan samalla viivalla kumin käyttäjien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kondomi tunnu yhtään sen pahemmalta miehellä kuin roskapussi naisen vaginan sisällä. Silloin itse asiassa mieheltä tuntuu paremmalta kun esinahka pääsee liikkumaan paremmin. Joten ei käytetä jatkossa kumeja vaan laitetaan roskapussi naisen vaginan sisään. Koska jos kerran kumi ei tunnu pahalta, niin ei roskapussikaan vaginan sisällä voi tuntua pahalta. + koska ylikireää kumia on vaikea laittaa päälle, niin vastaava voisi naisella olla, että laitetaan samantien 240 litran jätesäkki sisälle. Sitten ollaan samalla viivalla kumin käyttäjien kanssa. [/quote
]https://www.verkkosivuapteekki.fi/Femidom-naisten-kondomi-3-kpl
Niin
En tykkää kumipippelistä. Sen jälkeen kun ekan kerran harrastin ilman kumia, ei ole paluuta entiseen. Irtosuhteita en harrasta, mutta jos, niin valitsisin semmosen nyppylöitä sisältävän. Kondomin kanssa vaan ei tunnu hyvältä.
N22
Se vie nautinnon seksistä, siis en saa sitä juuri mitään nautintoa vaikka rynkyttäisi pää märkänä ja kuin punasilmäinen kani.
Tietysti ymmärrän että jonkun tuntemattoman kanssa se on viisasta ja turvallista käyttää, mutta ei vakiintuneessa parisuhteessa.
Mieluummin olisin vallan ilman seksiä, kuin kumin kanssa parisuhteessa, tämäkin on mielipideasia, mutta minä olen itse tätä mieltä.
Kokeile naisten kondomia ja vedä se vielä klitoriksen yli.
Kortsun kanssa ei tunnu miltään. Parempi vetää käteen.
Mieluummin menen runkulle kuin kumia käytän.
Ihan samalta tuntuu, mutta lerppakullit lerpahtaa heti kun vähä jännittää se kumin laitto.
En ymmärrä miksi jotkut valittavat kondomista. Itse en huomaa mitään eroa suojatun vs suojaamattoman seksin välillä. Ihan hyvin kondomia voi aina käyttää kun ei se yhtään mitään haittaa. Olen siis mies, 35v. Sitä en sitten tiedä tuntuuko se naisista huonolta/erilaiselta, en ole kysellyt.
Vierailija kirjoitti:
Ihan samalta tuntuu, mutta lerppakullit lerpahtaa heti kun vähä jännittää se kumin laitto.
Älä vastaa omaan ketjuusi.
Vierailija kirjoitti:
Voi kun pääsisin kokeilemaan noin helposti...
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi jotkut valittavat kondomista. Itse en huomaa mitään eroa suojatun vs suojaamattoman seksin välillä. Ihan hyvin kondomia voi aina käyttää kun ei se yhtään mitään haittaa. Olen siis mies, 35v. Sitä en sitten tiedä tuntuuko se naisista huonolta/erilaiselta, en ole kysellyt.
Onko sinut ympärileikattu?
Vierailija kirjoitti:
Tunnelma latistuu, jos joutuu tuollaiseen lerppaan yrittää kumia laittaa.
Jos tuntuu pahalta, voi onneksi aina jättää panematta.
70404 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kun pääsisin kokeilemaan noin helposti...
https://www.apteekkini.fi/FEMIDOM-NAISTEN-KONDOMI-25-KPL
On se vaikeaa.
Kokeile naisten kondomia niin pääset asiasta kärryille.
No onhan se nyt päivänselvää, että jos silittää kissan turkkia hanska kädessä ja ilman hanskaa, tuntee selvän eron. Ehkä sitä voisi verrata tällaiseen. Toisille myös muiden kuin näköaistin tuottamat tuntemukset ovat korostuvampia kuin toisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinut ympärileikattu?
Ei ole ympärileikattu.
Kaupan kumit on suunniteltu ehkäisemään tauteja ja raskauksia. Miesten nautinto on niissä sivuseikka. Kumit on mitoitettu varmuuden vuoksi vielä keskivertoa ohuemmalle penikselle, etteivät vahingossa putoa pois. Kyllähän sinne sisään saa vaikka nyrkin, mutta se puristaa silti ikävästi.
Yleensä terska on peniksen vartta paksumpi, mutta aika pehmeää kudosta. Peniksen herkimmät alueet on vielä terskan alareunalla ja liitoskohdassa. Varren paksuinen kondomi puristaa terskaa ja painaa sen herkimmät alueet piiloon. Tämän vuoksi tunto kärsii varmaan etupäässä. Sen lisäksi päälle vedetään kalvo, jonka takia tuntoaistimus on heikompi ja lämmön ja kosteuden tunteet puuttuvat lähes täysin. Tätä viimeistä voi ehkäistä laittamalla hieman liukuvoidetta kumin sisään kärkeen. Ensimmäiseen auttaa paremman muotoiset kumit.
Lisäksi esinahka ei toimi lainkaan ja tämän vuoksi tarvitaan liukuvoidetta useammin. Varmaan kannattaisi laittaa suosiolla aina, ihan sama kuinka kosteana nainen on, kun esinahan toimimattomuuden vuoksi se liukaste ei pysy samalla tavalla sisällä. Vaimonkaan mielestä seksi kondomin kanssa ei tunnu yhtä hyvältä, jonka vuoksi kävin vasektomiassa lasten synnyttyä.
nosto