Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Älyttömintä, mitä joku tuttusi on postannut someen?

Vierailija
06.08.2018 |

Siis nolointa, tyhmintä, harkitsemattominta jne.

Mielellään ei mitään julkkisten somemokia tähän vaikka niistäkin saisi kyllä ketjun aikaiseksi.

Kommentit (2222)

Vierailija
1401/2222 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julistanut ettei kukaan tarvitse tuotteita, joihin on lisätty proteiinia. Kuvituskuvana selfie, jossa lusikoi proteiinirahkaa. Vähän yksinkertainen tapaus muutenkin, ei yllättynyt mutta nauratti.

Vierailija
1402/2222 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokaamuinen kahvikupin kuva, kuvia teeeneistä ja kävelyistä. Kuvia inkiväärishoteista ja sushiannoksista. Kuvia kukkasista puutarhassa.. yläviistokuvi ettei ruma naama näy. Evvk

Onko tää nyt niin paha? En näe tossa mitään älytöntä? Tavallisen naisen tai äidin elämää, naisen joka elää tervettä elämää, syö terveellisesti jne. Jos nyt laittaa yläviistokuvia, niin ei ole kovin paha, ehkä hänellä on keski-iän kriisi? Onko nämä haukkujat jotain täydellisiä miesihmisiä, vai ketä oikein olette? Kateellinen siitä, että joku liikkuu ja syö hyvin? Ei, itse en laita samanlaisia kuvia, mutta en näe tuossa mitään älytöntä tai edes ärsyttävää. Lähinnä katkeran sävyinen kommentti. 

Lähinnä että mikä se ihmisen tarve postata tollasta juurikin tavallista tekemistään someen? Todellinen syy on että haluaa tykkäyksiä ja itsetunnolleen nostetta.

Olisko noi asiat kivoja jos niistä tietäisi vain itse? Mitä jäisi tapahtumatta jos treeneissä käynti olisikin ihan oma asia eikä siitä tekisi julkista.  

Mikä tarve? No sama tarve kertoa elämästään someen, niin kuin kaikilla muillakin. Jos someen ei saa kertoa omasta elämästä tavallisia asioita, niin mitä sinne sitten saa laittaa? Jos haukut tämän yhden, niin hauku sitten kaikki. Kaikkihan sitä tekevät: Kertovat itsestään somessa. Vähän outo kommentti. Sinua ei vaan kiinnosta treeneissä käynti tai muu vastaava, mutta ehkä muita kiinnostaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1403/2222 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni kissa ja koira postaukset on kyllä kaikkein noloimpia, ja niin epäkiinnostavia. Ketä voisi kiinnostaa toisten lemmikit?

Vierailija
1404/2222 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertonut miten tykkää pitää kertakäyttöpiilareita päiviä putkeen. Eihän se ole niin justiinsa. Hetken päästä päivittää dramaattisesti päivystysreissusta, jonka tuloksena diagnoosi silmätulehduksesta.

Vierailija
1405/2222 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestäni kissa ja koira postaukset on kyllä kaikkein noloimpia, ja niin epäkiinnostavia. Ketä voisi kiinnostaa toisten lemmikit?

Itse kyllä tykkään yleensä eläinkuvista, itsekin eläinrakkaana.

Eri asia tietysti, jos niitä tulee päivässä 10 kappaletta, kuten yhdellä kaverillani. Söpöt kissat, mutta ihan jokainen niiden tekeminen ei ole videon lataamisen arvoista.

Vierailija
1406/2222 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokaamuinen kahvikupin kuva, kuvia teeeneistä ja kävelyistä. Kuvia inkiväärishoteista ja sushiannoksista. Kuvia kukkasista puutarhassa.. yläviistokuvi ettei ruma naama näy. Evvk

Onko tää nyt niin paha? En näe tossa mitään älytöntä? Tavallisen naisen tai äidin elämää, naisen joka elää tervettä elämää, syö terveellisesti jne. Jos nyt laittaa yläviistokuvia, niin ei ole kovin paha, ehkä hänellä on keski-iän kriisi? Onko nämä haukkujat jotain täydellisiä miesihmisiä, vai ketä oikein olette? Kateellinen siitä, että joku liikkuu ja syö hyvin? Ei, itse en laita samanlaisia kuvia, mutta en näe tuossa mitään älytöntä tai edes ärsyttävää. Lähinnä katkeran sävyinen kommentti. 

Lähinnä että mikä se ihmisen tarve postata tollasta juurikin tavallista tekemistään someen? Todellinen syy on että haluaa tykkäyksiä ja itsetunnolleen nostetta.

Olisko noi asiat kivoja jos niistä tietäisi vain itse? Mitä jäisi tapahtumatta jos treeneissä käynti olisikin ihan oma asia eikä siitä tekisi julkista.  

Mikä tarve? No sama tarve kertoa elämästään someen, niin kuin kaikilla muillakin. Jos someen ei saa kertoa omasta elämästä tavallisia asioita, niin mitä sinne sitten saa laittaa? Jos haukut tämän yhden, niin hauku sitten kaikki. Kaikkihan sitä tekevät: Kertovat itsestään somessa. Vähän outo kommentti. Sinua ei vaan kiinnosta treeneissä käynti tai muu vastaava, mutta ehkä muita kiinnostaa. 

Sä nyt missasit pointin. 

Miksi sulla on tarve kertoa elämästäsi someen - siis puolittain julkisesti. Oletko miettinyt mitä siitä itse saat, kun julkaiset jotain? Mitä jos tietäisit että kukaan ei voisi niistä tykätä, eli jos se olisi täysin yksipuolista, kirjoitat jotain jonka fb-kaverit näkevät. Mutta kukaan ei voisi reagoida siihen mitenkään. Olisko sama asia?  

Vierailija
1407/2222 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä nyt missasit pointin. 

Miksi sulla on tarve kertoa elämästäsi someen - siis puolittain julkisesti. Oletko miettinyt mitä siitä itse saat, kun julkaiset jotain? Mitä jos tietäisit että kukaan ei voisi niistä tykätä, eli jos se olisi täysin yksipuolista, kirjoitat jotain jonka fb-kaverit näkevät. Mutta kukaan ei voisi reagoida siihen mitenkään. Olisko sama asia?  

Itse asiassa tuo voisi olla lohdullista. Ei tarvitsisi murehtia, saanko yhtään tykkäystä. Ei olisi mitään paineita. Kertoisin vain mitä minulle kuuluu, lukekoon se ketä kiinnostaa. Voisin ilmaista kärkeviäkin mielipiteitä vapaasti. Tykkäisin.

Vierailija
1408/2222 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertonut miten tykkää pitää kertakäyttöpiilareita päiviä putkeen. Eihän se ole niin justiinsa. Hetken päästä päivittää dramaattisesti päivystysreissusta, jonka tuloksena diagnoosi silmätulehduksesta.

Tuo on muuten oikeasti vaarallista. Luin uutisen aasialaisesta nuoresta, joka piti samoja piilareita kuukausia. Niihin kasvoi bakteereja, jotka tuhosivat silmät, ja tyttö sokeutui.

Vierailija
1409/2222 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on noloa, jos omistaa lemmikin? Paljon nolompaa on nämä vauvojen kakka- ja alastonkuvat.

Vierailija
1410/2222 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuva järvestä niin kuin olisi uimaan menossa, mutta lapsilla ei kuitenkaan lupaa uida. Naurettavaa.

Vierailija
1411/2222 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rescuekoiran ottaminen ja kuvaaminen "eläimenpelastajana", sitten hetken päästä koira myydään/annetaan pois. Ei voi ymmärtää.

Vierailija
1412/2222 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä nyt missasit pointin. 

Onhan tässä ketjussa jo arvosteltu niitäkin, jotka eivät koskaan julkaise mitään vaan tykkäilevät vain toisten päivityksistä.

Itse koen painetta olla FB:ssä, koska suurin osa sukulaisista on kavereinani. Joskus sitten harvakseltaan päivitän kissakuvan tai mielipiteen jostain asiasta. Perheen kanssa meillä on yhteinen messenger-keskustelu, johon osallistun päivittäin. Jos luopuisin FB:stä, minulla olisi oman perheen kanssa vähemmän keskustelua, enkä näkisi kenenkään sukulaisten elämästä mitään. En ole soittelevaa tyyppiä, enkä käy usein vieraisilla sukulaisilla.

Vierailija
1413/2222 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on noloa, jos omistaa lemmikin? Paljon nolompaa on nämä vauvojen kakka- ja alastonkuvat.

Samaa sarjaa; lemmikki ja vauvakuvat. Yhtä huonoja. Eivät ymmärrä että muut eivät rakasta sinun lemmikkiäsi tai vauvaa,eivätkä ole kiinnostuneet näkemään sitä jokaisesta kuvakulmasta, viikon tai kuukauden välein.

Vierailija
1414/2222 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde lässytyspostaukset, päivittäin. Kiinnostaa kiveksiäkin.

Vierailija
1415/2222 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa sarjaa; lemmikki ja vauvakuvat. Yhtä huonoja. Eivät ymmärrä että muut eivät rakasta sinun lemmikkiäsi tai vauvaa,eivätkä ole kiinnostuneet näkemään sitä jokaisesta kuvakulmasta, viikon tai kuukauden välein.

Mutta mitä NOLOA siinä on? Vauva on varmasti vanhemmille sillä hetkellä maailman tärkein asia, ja lemmikki voi olla myös todella tärkeä. Nykyään FB:ssä on kaikkien äidit ja mummot ja tädit, jotka oikeasti haluavat nähdä niitä vauvakuvia, ja osa tykkää myös lemmikkikuvista. 

Nolo ja ei-kiinnostava on eri asia.

Vierailija
1416/2222 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs kertoi hiivatulehduksestaan...

Vierailija
1417/2222 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofia berslöyhkim aidot kuvat.

Vierailija
1418/2222 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki jotka liittyvät seuraaviin aiheisiin.

pissa, kakka, pieru, menkat, finnit, paiseet, ruvet, syylät, hiivatulehdukset...

Vauvan, lapsen tai aikuisen. Ei tarvitse kertoa kaikkea.

Vierailija
1419/2222 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peniksensä kuvan varatulle naiselle.

Vierailija
1420/2222 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs tuntemani nuorehko nainen postailee itsestään jatkuvasti alusvaatekuvia instagramiin. Ammattimaisissa sensuelleissa kuvissa, jossa henkilöllä on kauniit alusvaatteet päälle ei ole minusta mitään pahaa, mutta nämä kyseisen henkilön kuvat ovat kaikkea muuta kuin hienoja. Kuvat ovat tyyliin sängyllä ja taustalla paistaa täysin sekainen huone tai kuva paskaisen peilin kautta otettuna. Alusvaatteet ovat eriparia olevia kulahtaneita ja värjääntyneitä riepuja, joiden kanssa sitten poseeraa stringi perse edellä kameraan muka niin seksikäs ilme naamallaan. Myötähäpeä.

Näihin kuviin sitten kieli pitkällä kommentoivat turkkilaiset miehet ja +45v peräkammarin Perat.

Hällä on muutama ammatimainen alusvaatekuva tilillään. Kuvista hän siis on itse maksanut kuvaajalle, mutta mainostaa tiedoissaan itseään mallina

😂