Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Älyttömintä, mitä joku tuttusi on postannut someen?

Vierailija
06.08.2018 |

Siis nolointa, tyhmintä, harkitsemattominta jne.

Mielellään ei mitään julkkisten somemokia tähän vaikka niistäkin saisi kyllä ketjun aikaiseksi.

Kommentit (2222)

Vierailija
901/2222 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttuni, joka on (ainakin päällisinpuolin?) normaali, työssäkäyvä perheenisä, jolla on ihan tavallisia postauksia tilillään. PAITSI kerran hän julkaisi kuvan nenästään. Kyllä, nenästään. Ei mitään merkkejä siitä, että postaus olisi ollut jonkinlainen vitsi/pila, ja kuva löytyy hänen tililtään vieläkin.

Vierailija
902/2222 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs ihan fiksuna pitämäni tuttava postasi kuvan lapsensa peruskoulun päättötodistuksesta. Ihme pätemistä oman lapsen kustannuksella, antaa kyllä typerän kuvan vanhemmasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
903/2222 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs nainen postasi kuvan nukkuvan miehen vehkeestä ja laittoi #suomikatkarapu

Vierailija
904/2222 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs ihan fiksuna pitämäni tuttava postasi kuvan lapsensa peruskoulun päättötodistuksesta. Ihme pätemistä oman lapsen kustannuksella, antaa kyllä typerän kuvan vanhemmasta.

Nojaa, en ite tekis noin mutta ei se nyt niin pahaa mielestäni ole kunhan lapsen henk.tunnus etc. eivät näy. Toista se on kun minun vanhempini julkaisi kuvan maisteritodistuksestani ilman lupaa. Se vasta outoa olikin.

Vierailija
905/2222 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi tuttu kirjoitti tyyliin näin: olen nyt eronnut pitkästä parisuhteesta ja elämä jatkuu. Viikon päästä kuva uuden miehen kanssa ja tekstinä joku: olen nyt onnellisempi kuin koskaan.

Nopeeta touhua, eikä ainakaan itselle jäänyt kovin fiksua kuvaa.

Miesparkaa käytettiin vain koston välineenä.

Oli varmaan jo ollut katsottuna valmiina.

Vierailija
906/2222 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhen kouluaikaisen kaverin postaukset muodostivat aika nolon draaman kaaren...

Kävi läpi eroaan vaihe vaiheelta "Pena petti! Ei voi olla totta että näin kävi!" ..."Löydettiin asunto. Muutettiin tänään lasten kanssa uuteen kotiin ". "Ju*malauta että exä voi olla hankala...luulisi että ymmärtäisi että itse sopan keitti huo*raamisellaan".

Ja sitten...hempeä yhteiskuva tekstillä " Olemme palanneet yhteen. Kaiken voi selvittää jos rakkautta on".

Vierailija
907/2222 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tuttava pariskunta laittaa tosi imeliä kuvatekstejä yhteiskuviinsa. Esim "hipsuttelun maailmanmestarit" "mun oma höpö pörriäinen"

ymmärtäisin teineltä tuon mutta, molemmat ovat yli kolmekymppisiä..

Vierailija
908/2222 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariskunnat jotka lähettävät hempeitä viestejä toisilleen. Kaverit jotka kiittää (täggää) toista somekaveria viimeisestä tapaamisesta (miksei sitä tehdä privasti tekstarilla..?).[/quote]

Miks se on noloa jos tulee tägätyksi? Siis versus se, et kuitenkin oot facessa? Siis, jos et halua tulla tägätyksi, miin mitä siellä sit teet? Kai oot sanonut sen kavereillesi, vai ootko heitä, jotka ei oo, ja kihisee kiukusta salaa/uhriutuu/puhuu paskaa toisaalle? Tulipa vaan mieleen. Tulee mieleen joku, joka tapaa jonkun salaa, sillai ettei vaan tuu nähdyksi. Sekö se ongelma täs oli? Sit ei kyl somes kantsi olla. Siellä ku voi käydä ilmi asioita. Tulipa avaituminen :D

Vierailija
909/2222 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden tutun lähes kaikki ig-tarinat on kuvattu autoa ajaessa. Minusta vastuutonta toimintaa. Antaa itsestään todella typerän kuvan noilla tarinoilla.

Vierailija
910/2222 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs tuttu kirjoittaa kaikki päivitykset englanniksi, vaikka hänen englannin kielen taitonsa on aivan käsittämättömän huono. Päivitykset ovat tyyliin ”tudei work litle kristmas we pizza resdorang”. Ilmeisesti on ollut työpaikan pikkujoulut ja on käyty ravintolassa syömässä pitsaa.

Vierailija
911/2222 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niinkään älytöntä eikä noloa, mutta... no aika paljon pokkaa vaati. Erään tutun aviomies oli jäänyt kiinni pettämisestä. Tuttu postasi sitten paikalliseen, todella aktiiviseen FB:n puskaradioryhmään että se nainen, joka on miestä hänen ja lasten poissa ollessa hyysännyt, saa pitää miehen hyvänään. Tässä oli muistaakseni niin tarkat yksityiskohdat että nainen varmasti tunnisti itsensä. Erosivat pian tämän jälkeen.

Ihan sama kokemus mulla, paitsi että eivät eronneet. Sama pariskunta myös antaa ymmärtää olevansa aivan täydellisen kunnollisia ja ennenkaikkea raittiita vanhempia ja ihmisiä, vaikka ihan oikeasti ovat joka viikonloppu perjantaista sunnuntaihin ihan umpihumalassa.

Vierailija
912/2222 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postasi instaan kuvan ex-aviomiehensä kullista. "Koska jos hän hälle näitä lähettelee, voi hän julkaista nämä kuvat kaikkien nähtäville :)". Kuva yllättäen poistui aika nopeaa...

Vierailija
913/2222 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole enää aikoihin ollut facessa enkä instassa, mutta mulla oli yks 55v sukulainen, joka jokaikinen viikonloppu postaili kännihuuruisia ”mahtibiisejä”. Ja omisti ne aina exilleen.

Sitten entinen koulukaverini (AMK:sta eli jo aikuinen) postaili kaikki lastensa tekemät asiat sekä instaan, faceen että blogiinsa. Kertoi elämästään ihan kaiken, kuvasi videoita jne. Paasasi oikein siitä, miten elää itse täydellistä elämää Jeesuksen sanaa kuunnellen ja toteuttaen. Sitten yhtäkkiä alkoikin jeesustelemaan, miten on kamalaa kun ihmiset jakavat lasten kuvia jne, lopetti bloginsa ja salasi tilinsä. No, onneks vaan koko maailma oli jo ehtinyt nähdä hänen lastensa kuvat, synnytyskertomukset jne.

Vierailija
914/2222 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs puolituttu postailee itsestään vähäpukeisia kuvia fbookiin. Tarkoituksena saada ilmeisesti tykkäyksiä. Lääkkeitä ja alkoholia käyttää ja on henkisesti täysin tasapainoton tyyppi, mitäs jos joku kommentoi ikävästi kuvaa, siinä voi taas naisella olla itsemurhayritys lähellä.

Vierailija
915/2222 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että lapsi on käynyt ensimmäisen kerran potalla tms. on varmaan niille vanhemmille iso juttu mutta ketään muuta ei kiinnosta! 🤦🏻‍♂️

Tälläsiä pottapäivityksiä näkee yllättävän paljon. Ja usein on jopa kuvailtu mitä sinne tuli. Mikä ihmisiä vaivaa?!!

Vierailija
916/2222 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 30-v nainen laittoi kuvan sekaisesta olohuoneesta jossa esim sohvapöytä nurin nurkassa ja kuvatekstinä tyyliä "nyt napsahti vi**u päässä ja kunnolla..." ja kommenteista käy ilmi että hän oli siis miehensä kanssa riidellyt ja laittanut itse kämpän paskaksi. Kys emännällä jonkin asteisia ongelmia vihan hallinnan kanssa ja näistähän on hyvä laittaa todisteita nähtäväksi noin 3000 "kaverille". Todella naisellista :)

Vierailija
917/2222 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkistä lapsista lähes kymmenen päivitystä päivässä. Onhan lapset ihania joo mutta liika on liikaa. Eikä taida olla muuta elämää kuin lapset.

Vierailija
918/2222 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti lapset usein sekoittaa järkevätkin ihmiset koska kaikki mieleen tulevat nolot päivitykset liittyy nimenomaan lapsiin.

Vierailija
919/2222 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alle 30-v nainen laittoi kuvan sekaisesta olohuoneesta jossa esim sohvapöytä nurin nurkassa ja kuvatekstinä tyyliä "nyt napsahti vi**u päässä ja kunnolla..." ja kommenteista käy ilmi että hän oli siis miehensä kanssa riidellyt ja laittanut itse kämpän paskaksi. Kys emännällä jonkin asteisia ongelmia vihan hallinnan kanssa ja näistähän on hyvä laittaa todisteita nähtäväksi noin 3000 "kaverille". Todella naisellista :)

Miten se naisellisuus tähän liittyy? Oisko ollut mielestäsi ok, jos mies olisi tehnyt saman?

Vierailija
920/2222 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärähtäneet ja kamalasta kulmasta otetut päin kettua valotetut kuvat. En käsitä millä jotkut oikeasti saa niin huonoja kuvia aikaiseksi, ja toiseksi miten ei ole minkäänlaista kritiikkiä sen suhteen mitä julkaisee. Näitä on miehissä ja naisissa.

Toinen on selfiesessio jonka joka otos ladataan nettiin. Eli saattaa vaikka tulla viisi lähes samanlaista lärvikuvaa kerralla. Ei. Ja miksi!?