Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Älyttömintä, mitä joku tuttusi on postannut someen?

Vierailija
06.08.2018 |

Siis nolointa, tyhmintä, harkitsemattominta jne.

Mielellään ei mitään julkkisten somemokia tähän vaikka niistäkin saisi kyllä ketjun aikaiseksi.

Kommentit (2222)

Vierailija
941/2222 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähelle zoomatun foton leikkaushaavasta, jossa törröttää rivi tikkejä.

Näitä postauksia tulee nyt päivittäin, mutta jostain syystä ei kerro mikä vaivaa tai mitä on sattunut.

On tosi kivoja kuvia juu!🙄

Vierailija
942/2222 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähelle zoomatun foton leikkaushaavasta, jossa törröttää rivi tikkejä.

Näitä postauksia tulee nyt päivittäin, mutta jostain syystä ei kerro mikä vaivaa tai mitä on sattunut.

On tosi kivoja kuvia juu!🙄

Mun yksi tuttu laittaa aina dramaattisia päivityksiä sairaalasta, ensiavusta ja sinne menosta, mutta ei kuitenkaan koskaan kerro, että miksi on siellä. Se kun on niin henkilökohtaista, ettei voi kertoa. Roll eyes vaan. Useamman erityislapsen perheessä, jossa vanhemmillakin kasa diagnooseja, kertyy käyntejä. En kestä huomiohuorausta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
943/2222 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen on hyvä somepostaus?

Vierailija
944/2222 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin näitä ja mietin, että ihan oikeastiko joku?

Vierailija
945/2222 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti lapset usein sekoittaa järkevätkin ihmiset koska kaikki mieleen tulevat nolot päivitykset liittyy nimenomaan lapsiin.

Ei kaikki sekoa. Monet ei laita lapsistaan nettiin mitään.

Vierailija
946/2222 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen ällöttäviksi nuo liian yksityiskohtaiset kuvaukset aiheesta riippumatta.

Vierailija
947/2222 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuttu, mutta esim Ingles-ryhmässä eukot puhuu usein "inglis, inglisissä" kuulostaa ärsyttävältä, kun se on Ingles.

Toinen; mietin = mietein.

Mietein että...

Ihankuin jotain lasten typerää "hienostelukieltä".

Vierailija
948/2222 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut laittaa linkkejä valmisjuttuihin. Harmittaa jos avaa jonkun tyhmän ja linkistä ei näe etukäteen, mikä se on.

Vierailija
949/2222 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännäämispäivitykset, kun 40+ miehen kuvissa on aina jotain kaljatölkkejä tai viinilaseja... Ei vaan jaksa lukea hänen teinipäivityksiään !

Vierailija
950/2222 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin netissä yhden paikallisen naisen tarjotin kädessä jossa oli paskaa. Kaikkea sitä rahanpuutteessa tekeekin.

Vierailija
951/2222 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt joulunaikaan nää pihit ja laiskat jotka eivät viitsi lähettää kortteja vaan laittavat esim. selfien josaa toivottavat jouluja. Korttirahat tietysti menneet hyväntekeväisyyteen. Ei ole köyhistä ihmisistä kyse joten mahdollisuus olisi kortitkin ostaa.

Vierailija
952/2222 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tämmöiset "minä uinnin jälkeen", "minä juoksemassa", "minä kauniilla rannalla" ym postaukset, missä ei näy muuta kuin sen postaajan naama.

Tai sitten "minä hiustenpidennyksillä", "minä uusilla ripsillä", "minä edestä ja takaa ja sivulta".

Tai yksityiskohtaiset videot "meidän iltapalasta", "meidän vaatekaapista" tms.

Siis oikeastiko joitakin tuollaiset kiinnostaa?

Vierailija
953/2222 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen; mietin = mietein.

Mietein että...

Ihankuin jotain lasten typerää "hienostelukieltä".

Onkin varmaan ensimmäinen kerta koskaan, kun joku sanoo Porin murretta hienosteluksi. 😂

Vierailija
954/2222 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiveen kommunistisesta vallankumouksesta, verenvuodatuksesta ja ikävien ihmisten sulkemisesta leireihin. Sama henkilö on ollut jo monesti feissarimokissa muttei opi.

Vierailija
955/2222 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syrjäytyneet trumputtajat syyttäneet muita omasta surkeasta elämästään.

Vierailija
956/2222 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin ketjua, heräsi kysymys miksi kukaan edes on facessa? Voiko joku vastata.

Vierailija
957/2222 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Why? kirjoitti:

Luin ketjua, heräsi kysymys miksi kukaan edes on facessa? Voiko joku vastata.

Minä olen facessa, koska siellä on muutamia ryhmiä, joiden kautta voi helposti seurata ajankohtaisia asioita yhdessä foorumissa. Esimerkiksi alueemme hiihtolatujen tilannetta nyt, kun lunta on vielä vähän. Samoin oman kaupunginosamme ryhmää ja myös oman taloyhtiömme ryhmää. Lisäksi laitan minulle tarpeettomia tavaroita roskalava-ryhmiin, jolloin niistä pääsee helposti eroon ja tuottavat iloa jollekin toiselle.

Vierailija
958/2222 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebook on kyllä kaikessa huonoudessaan yhä paras somekanava. Siellä on sentään joskus jotain ironista, informatiivista tai hauskaa. Insta sen sijaan on pelkkää yltiöpinnallista oman egon kohotusta.

Facesta noloina juttuna tulee mieleen:

- suorittajaäidit, jotka luettelevat tekemiään askareita ja jotain "ansaittua" lepohetkeään.

- kolme/nelikymppiset teinikännääjät, jotka postaa juomis/kännikuvia baareista, etkoilta tms.

- persut ym. noloudet ja heidän vouhkaamisensa

- vegaanit ja heidän itsensäkorostaminen ja yrotys kääntää lihansyöjiä vegeiksi

Vierailija
959/2222 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt joulunaikaan nää pihit ja laiskat jotka eivät viitsi lähettää kortteja vaan laittavat esim. selfien josaa toivottavat jouluja. Korttirahat tietysti menneet hyväntekeväisyyteen. Ei ole köyhistä ihmisistä kyse joten mahdollisuus olisi kortitkin ostaa.

En lähetä kortteja. Kyse ei ole rahasta eikä nuukuudesta. En vaan tajua mitä autuaaksi tekevää niissä korteissa on ja miksi niitä lähettäisin. En myöskään itse kortteja kaipaa, vaikka jokunen kortti aina ilmestyy postilaatikkoon.

Vierailija
960/2222 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En lähetä kortteja. Kyse ei ole rahasta eikä nuukuudesta. En vaan tajua mitä autuaaksi tekevää niissä korteissa on ja miksi niitä lähettäisin. En myöskään itse kortteja kaipaa, vaikka jokunen kortti aina ilmestyy postilaatikkoon.

En mäkään. Lopetin jokunen vuosi sitten. Ymmärrän joulukortin tervehdyksenä ennen someaikaa, mutta nykyään täysin turhaa. Ja kuluttaa luontoa.