Kolmekymppinen Pekka ei ole käynyt koskaan treffeillä, suudellut tai harrastanut seksiä
Rippikouluikäisenä Pekka ajatteli, että 25-vuotiaana hänellä on varmaan jo vaimo ja lapsia. Nyt Pekka on yli 30-vuotias, eikä ole käynyt koskaan treffeillä, suudellut tai harrastanut seksiä. Se hävettää häntä sen verran paljon, ettei hän halua esiintyä tässä jutussa omalla nimellään.
Kommentit (1669)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koettakaa miehet ymmärtää että suurimmalle osalle naisista ei ole mitään arvoa sillä että joku sönköttävä renttu kolmen promillen humalassa yrittää saada susta helpon panon paremman puutteessa valomerkin jälkeen. Se ei imartele vähääkään, vaan on masentavaa ja alentavaa ja saa harkitsemaan baareissa käynnin lopettamista.
Ei miehenä pysty tuollaista ymmärtämään parhaalla tahdollakaan.
Ehkä sinusta miehenä tuntuisi samalta, jos joku
nainen vaatisi sinulta muuttoapua ja maksattaisi sinulla parinsadan ostokset, mutta sinussa ei kiinnostaisi mikään muu kuin nämä palvelukset. Kunhan nyt vaan joku kuskaa ja maksaa.Eiköhän tuokin ole aika monen miehen arkea.
Sitten on vielä ne miehet joilla on ihan fetissi tuollaiseen, ns. "säästöpossut" :D
Taitaa olla niin, että miehet ja naiset katsovat ja kokevat asioita niin eri planeetoilta, ettei konsensusta synny.
On säästöpossumiehiä ja naisia jotka haluaa lähteä sen sönköttäjän mukaan taksijonosta. Säästöpossumiehiä huomattavasti yleisempiä on kuitenkin miehet, jotka täällä katkerina tilittää kuinka nainen friendzonettaa ja käyttää muuttoapuna ja sitten työntää porraskäytävään kun viimeinen muuttolaatikko on sisällä. Siinä mielessä mielestäni erittäin onnistunut esimerkki. - Eri
Kiitos, sait täydellisesti kiinni vertauksestani ja onnistuit sanoittamaan sen paremmin ja ytimekkäämmin kuin minä! Friendzonen tuska miehille on kyllä näin ajateltuna erinomainen vastine sille, miltä naisesta tuntuu kelvata vain panoksi.
Panoksi kelpaaminen on jo aika paljon. Jokainen panoksi kelvannut nainen saa tuntea itsensä haluttavaksi, mutta mies ei aina ole varma saako olla sitä parisuhteessakaan, koska naisilla on niin monia eri syitä harrastaa seksiä, joista vain osa liittyy himoon miestä kohtaan.
Mies taas ei harrasta seksiä naisen kanssa ellei nainen kiihota häntä. Erektiota ei voi teeskennellä ja mies joutuu aina olemaan seksissä enemmän tai vähemmän aloitteellinen myös epäviehättävän naisen kanssa. Mies ei voi vain laittaa liukastavaa öljyä penikseen ja löhötä sängyssä odottaen, että nainen hoitelee hommat.
Muuttoavun antaminen ei kuulu tarpeisiin, mutta haluttavaksi itsensä kokeminen kyllä kuuluu.
Jos nainen kuitenkin kelpaa "vain" panoksi, on nainen tällöin kalastellut vähän väärissä vesissä ja ei ehkä ole katsonut itseään rehellisesti peilistä, vaan yrittänyt mennä jonon ohi suoraan sellaisen miehen luo, joka on ehkä rehkinyt rankasti tehdäkseen itsestään haluttavan, kun taas nainen ei välttämättä ole miettinyt tätä asiaa ollenkaan miesten perspektiivistä eli miten tekisi itsestään tasokkaan.
Ei. Ei. Panoksi kelpaaminen ei todellakaan ole jo paljon. Ei ainakaan siinä mielessä kuin annat ymmärtää. Se ei tunnu millään lailla hyvältä, että joku huolii panoksi. Se tuntuu juuri siltä, että joku huolii panoksi, tyytyy kun ei parempaa saanut ja pitää löytää pillu. Merkittävää näissä ehdotuksissa on, että nainen nimenomaan ei tee niihin itse aloitetta, eli ei sanojesi mukaan kalastele väärissä vesissä, vaan sattuu ainoastaan olemaan paikalla.
t. hyvä perse taksijonosta
No onneksi nykyään on netti ja naiset voivat saada huomiota ilman pelkoa vastapalveluksesta. Voi laittaa herutuskuvia ja saada kaikkien niiden miesten huomion, jotka kelpaavat huomionantajaksi, mutta eivät penis-automaatiksi. Voi jopa houkutella miehiä tekemään ilmaisia remonttihommia, maksamaan laskuja tai etsiä fetissimiehiä, jotka nauttivat "financial dominationista" eli naisen kulujen makselusta ilman mitään vastinetta.
Onneksi on netti. Ilman nettiä et pääsisi kertomaan, että tunnet naisten ajatukset paremmin kuin naiset itse.
Ajatella, missä huomiotyhjiössä lassukat ilman internetiä olisikaan!
Olen elänyt ennen nettiä. Ei silloin ollut mitään huomiotyhjiötä, kun ei kukaan edes tiennyt että jotan somejen ja palstojen "huomioita" voisi olla. Silloin itse asiassa pariutumiskriteerit oli matalammat kuin nykyään. Katso vaikka 80-luvun valokuvia, minkä näköisellä jengillä oli ihan perus parisuhde-elämää.
Olisko kantsinut lukea lainaukset niin tietäisi asiayhteydenkin? Tätä piikiteltiin:
No onneksi nykyään on netti ja naiset voivat saada huomiota ilman pelkoa vastapalveluksesta. Voi laittaa herutuskuvia ja saada kaikkien niiden miesten huomion, jotka kelpaavat huomionantajaksi, mutta eivät penis-automaatiksi. Voi jopa houkutella miehiä tekemään ilmaisia remonttihommia, maksamaan laskuja tai etsiä fetissimiehiä, jotka nauttivat "financial dominationista" eli naisen kulujen makselusta ilman mitään vastinetta.
Vierailija kirjoitti:
Nytpä on tullut näitten jannujen kommenteista selväksi se asia,että miehet haluaa vain seksiä ja vain seksiä. Parisuhde=teeskentelyä,jotta saa pesää,rakkaus =paneminen
Plluolluplluplluoanooanpanpanoreikäreikäreireikäreikä.Nyt mä taas muistin ,että miksi mä vihaan miehiä.Ajatelkaa,että tätä maapalloa johtaa pääasiallisesti miehet,ja mitä miehet ajattelee suurimman osan ajasta?Okei,kun kertaa parisuhdekin on miehille vain vakipano,niin miksi minä tavisnainen tuhlaisin aikaani johonkin tavismieheen tai jurpoon,kun kerta näitten jannujen mielestä pääsen aina milloin haluan panemaan Lamborghinilla ajavan laatikkopääastronauttikirurgifilmitähden kanssa.Miksi sitten vaivautua katsomaan päivästä toiseen jotain hikistä kaljamahaista jannua silsi,että " tämä on rakkautta ja romantiikkaa", kun miehelle olen vain vaki-reikä?
Eli ei miksikään.Olkaa vaan pekat edelleen yksin ja ihmetellä,yhyy,miksi ette kelpaa naisille
Minusta täällä on kyllä ollut monenlaisia miehiä, joita kaikkia yhdistää ainoastaan naisettomuus.
Toiveita, lähtökohtia ja taustoja on ollut erilaisia. Osa on kertonut haaveilevansa romanttisesta suhteesta, osa perheestä, osa mahdollisimman monesta naisesta jne.
Osalla on taustalla huonoa itsetuntoa, koulukiusaamista, köyhyyttä, sosiaalista kyvyttömyyttä, rumuutta, lyhyyttä jne.
Olet ilmeisesti nähnyt vain ne viestit jotka halusit nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli minullakin ne kriteerit täydelliselle miehelle, liittyen ulkonäköön ja muihin ominaisuuksiin. Edelleen koen näiden kriteerieni mukaisen miehen komeana, jos näen kuvassa tai livenä. Silti oma mieheni on jotain aivan muuta. Kiinnostumiseen riitti lempibändini paita sellaisilla festareilla, missä ko. bändi ei esiintynyt. Ulkoisesti mies ei ole sitä, mitä aiemmin pidin haluttavana, hänellä ei ole edes sellaista autoa, mitä pidin haluttavana. Btw ostin sellaisen auton lopulta itse. Silti, heti kun näin sen paidan, kaikki kriteerit katosivat mielestä, olin kiinnostunut vain miehestä itsestään, en hänen ulkonäöstään tai mistään muustakaan toisarvoisesta. Tuskin itsekään vastaan hänen kuvitelmaansa täydellisestä naisesta, mutta mitä sitten. Minut hän silti halusi. Siis halusi, ei tyytynyt. Sitä vain, että kannattaa joustaa ulkonäköihanteista ja unohtaa kaikki tasoteoriat, juttelu ja tutustuminen ei maksa yhtään mitään eikä siinä menetä mitään, mutta voi saada hyvinkin paljon.
Ei naiset vastaa mihinkään tutustumisyritykseen, vaan nauravat että mitä tuokin yrittää. Ja jos vastaa niin sitten ainakin lopettavat yhteydenpidon ja nauravat vaan kun kertoo heille itsestäni jne. Varmasti jakavat kavereilleen ja tuntemattomille minusta tiedot että "älkää vaan tutustuko tuohon säälittävään luuseriin" ja sitten nauravat yhdessä minulle.
Minne sun foliohattu on unohtunut? Luuletko olevasi niin kiinnostava, että sinusta kukaan puhuu kenellekkään yhtään mitään? Ei ihmisiä yleensä toisten tekemiset kiinnosta, jokainen ajattelee lähinnä itseään. Tämän kun tajuat, niin sinullakin sosiaalisten tilanteiden jännitys vähenee huomattavasti.
Ihmisiä ei kiinnosta toisten tekemiset? 90% somesta keskittyy lähes pelkästään toisten tekemisten ruotimiseen: feissarimokat, julkkisjuorut, tämä palsta jne. Somekohujen pääkaava on jonkun tekemisistä raivoaminen: "Katsokaa miten kamalaa tuo yksi teki! Sanoi kolumnissa että salainen sola!" Vain merkityksettömät ilmaa olevat ihmiset eivät kiinnosta ketään.
No mietipä ite miten tarkkaan seuraat esim kaupungilla/baarissa jne randomien ihmisten käyttäytymistä. En minä ainakaan kyylä kuka käy yrittämässä ketä ja juttelemassa kenelle. Joillakin vaan on sellainen päähänpinttymä, että kaikki katsoo minua ja puhuu minusta ja nauraa minulle. Vaikka nämä ihmiset eivät edes huomaisi tätä tyyppiä.
Plus nämä kehittävät päässä perveissejä jatkotarinoita niille ihmisille joita kyttäävät. Kuka panee ketä ja miksi ja miten sitten kävi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasarilla tuskin oli mitään Red pill -yhteisöjä joissa toivottomimmat pariutujat kävivät pilaamassa itsensä. Niin että kun aikuiseksi kasvaminen johti pariutumiskyvyn saavuttamiseen, nämä olisivat olleet niin naisvihan ja outojen ajatusrakennelmien kyllästämiä, että se olisi ollut game over niin kuin nykyään.
Kasarilla riitti että mies on kunnollinen, ja työssäkäyvä.
Ihan tosissasi uskot noin? Ei enää edes silloin ollut kenekään pakko avioitua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasarilla tuskin oli mitään Red pill -yhteisöjä joissa toivottomimmat pariutujat kävivät pilaamassa itsensä. Niin että kun aikuiseksi kasvaminen johti pariutumiskyvyn saavuttamiseen, nämä olisivat olleet niin naisvihan ja outojen ajatusrakennelmien kyllästämiä, että se olisi ollut game over niin kuin nykyään.
Höpö höpö.
Naisettomuutta oli silloinkin ja jääkiekkoilijat pörräsivät haaremeissaan, rahamiehet bemareineen ja mobiroineen vei naiset tavallisenmiehen nokan edestä ihan niin kuin nykyäänkin.
Se että sen aikaiset ihmiset nyt näyttävät hassuilta vaatteissan ja kampauksissaan, ei tarkoita etteikö ne olisi silloin olleet se miltä kuului näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän niin, nykyään naisten elintaso on noussut ja yhteiskunnan asenne muuttunut sen verran, että tänäpäivänä ei ole pakko mennä naimisiin. Onhan se hyvä asia että naisilla on enemmän vapautta / valinnanvaraa, mutta osa ihmisistä jää tahtomatta yksin, kuten esim Pekka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nytpä on tullut näitten jannujen kommenteista selväksi se asia,että miehet haluaa vain seksiä ja vain seksiä. Parisuhde=teeskentelyä,jotta saa pesää,rakkaus =paneminen
Plluolluplluplluoanooanpanpanoreikäreikäreireikäreikä.Nyt mä taas muistin ,että miksi mä vihaan miehiä.Ajatelkaa,että tätä maapalloa johtaa pääasiallisesti miehet,ja mitä miehet ajattelee suurimman osan ajasta?Okei,kun kertaa parisuhdekin on miehille vain vakipano,niin miksi minä tavisnainen tuhlaisin aikaani johonkin tavismieheen tai jurpoon,kun kerta näitten jannujen mielestä pääsen aina milloin haluan panemaan Lamborghinilla ajavan laatikkopääastronauttikirurgifilmitähden kanssa.Miksi sitten vaivautua katsomaan päivästä toiseen jotain hikistä kaljamahaista jannua silsi,että " tämä on rakkautta ja romantiikkaa", kun miehelle olen vain vaki-reikä?
Eli ei miksikään.Olkaa vaan pekat edelleen yksin ja ihmetellä,yhyy,miksi ette kelpaa naisille
Minusta täällä on kyllä ollut monenlaisia miehiä, joita kaikkia yhdistää ainoastaan naisettomuus.
Toiveita, lähtökohtia ja taustoja on ollut erilaisia. Osa on kertonut haaveilevansa romanttisesta suhteesta, osa perheestä, osa mahdollisimman monesta naisesta jne.
Osalla on taustalla huonoa itsetuntoa, koulukiusaamista, köyhyyttä, sosiaalista kyvyttömyyttä, rumuutta, lyhyyttä jne.
Olet ilmeisesti nähnyt vain ne viestit jotka halusit nähdä.
Tällä on todellakin ollut hyviä ja pohtivia kommenteja miehiltä koskien yksinäisyyttä ja rakkautta sekä syitä miksi jäivät ilman (niin että eivät itke että naisten vika). Surullista heidän puolestaan että nämä jotka toivoisivat olevansa kyntäjäpanomiehiä tulevat pilaamaan ketjua jossa ne oikeasti yksinäiset voisivat saada vertaistukea.
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten nämä samat (?) miehet aloittaa täällä ketjuja siitä, että miksi syntyvyys laskee.
Mun on pakko sanoa, että sen jälkeen kun rupesin vuosi sitten käymään AV:lla, mun halut koskaan tavata ketään on kadonneet. En ikinä uskalla laittaa itseäni suhteelle alttiiksi, kerta miehet on oikeasti tällaisia. Voi kun voisi olla kiinnostunut naisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän niin, nykyään naisten elintaso on noussut ja yhteiskunnan asenne muuttunut sen verran, että tänäpäivänä ei ole pakko mennä naimisiin. Onhan se hyvä asia että naisilla on enemmän vapautta / valinnanvaraa, mutta osa ihmisistä jää tahtomatta yksin, kuten esim Pekka
Kasarilla miehet teki tuhat itsemurhaa vuodessa, 2010-luvulla enää jotain 600.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhutaan 1980-luvusta, ei 1940-luvusta. Sosiaalivakuutusjärjestelmä oli jo pitkälti nykypäivän kaltainen ja avoliitto varsin yleinen asumismuoto. Mun äiti ja isä ei koskaan olleet naimisissa, eikä mun äiti ollut mun isäpuolenkaan kanssa naimisissa. Myöskään mun vanhempien kavereista ei kaikki olleet naimisissa ja isäpuolella oli yksi ikisinkkukaverikin (Jarmo!). Kukaan ei pitänyt näitä asioita mitenkään omituisena.
Olen syntynyt 1981.
Toivoisi,että täällä voitaisiin ajatella asiaa kristillisesti.Siinä valossa useat kommentit tuntuvat tosi oudoilta ja harhaanjohtavilta.Kristittynä kunnioitan suunnattomasti kokemattomuutta ja näen sen ainoaksi vaihtoehdoksi,jos ei ole avioliitossa.
Vielä kun joku kertoisi missä ne huomiota ja lähestymisiä saamattomat naiset ovat joita tavallisenmiehen olisi soveliasta tavoitella...
Ihminen pärjää varsin hyvin yksin. Seksi ja parisuhteet perustuvat vain tapaan, harvalla ne todella ovat hyvin toimivia. Miksi siis ottaa paineita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No täällä täysin kokematon 25-vuotias nainen. Myös puolet kavereistani ovat kokemattomia. Ei tosiaan ole vaan mikään miesten ongelma vaan laajempaa yhteiskunnallista. Ihmisiä ei vaan tavata enää niinkuin ennen.
Ymmärtänet että on sangen vaikea uskoa jostain löytyvän tuollainen joukko kokemattomia naisia kuin sinä ja puolet kavereistasi.
Öh ei se nyt mitenkään vaikeaa ole. itsellä ainakin opiskelukavereissa monta kolmeakymppiä lähestyvää, joilla ei ole mitään kokemusta seurustelusta tai miehistä. -eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No täällä täysin kokematon 25-vuotias nainen. Myös puolet kavereistani ovat kokemattomia. Ei tosiaan ole vaan mikään miesten ongelma vaan laajempaa yhteiskunnallista. Ihmisiä ei vaan tavata enää niinkuin ennen.
Ymmärtänet että on sangen vaikea uskoa jostain löytyvän tuollainen joukko kokemattomia naisia kuin sinä ja puolet kavereistasi.
Mammat nyt elävät jossakin rinnakkaistodellisuudessa. Ihan turha puhua mistään havannoista kaveripiireistä ym kun mammojen todellisuus ei nyt vaan toimi samalla tavalla. Heidän maailmassa 40-v lihava yh saa 25-v komean miljonääriunelmaprinssinsä ja rumat lyhyet miehetkin saavat naisia.
Joo ja ulisijamiesten todellisuus jää tietokoneella istumiseen. Miten voisivat tietää naisista tai heidän kaveripiireistään kun itsellään ei ole edes kavereita? Katsos naisia on muitakin kuin ne teidän toljottamanne instatyrkyttäjät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten nämä samat (?) miehet aloittaa täällä ketjuja siitä, että miksi syntyvyys laskee.
Mun on pakko sanoa, että sen jälkeen kun rupesin vuosi sitten käymään AV:lla, mun halut koskaan tavata ketään on kadonneet. En ikinä uskalla laittaa itseäni suhteelle alttiiksi, kerta miehet on oikeasti tällaisia. Voi kun voisi olla kiinnostunut naisista.
No jos se yhtään lohduttaa, niin ei täällä naisetkaan anna kovin houkuttelevaa kuvaa itsestään. Miesten yksinäisyydestä valitaan kommentoitavaksi vain se kaikkein helpoimmin tylytettäväksi sopiva osa ("uli"-miehet) ja muu sivuutetaan. Sitten mennään toiseen ketjuun haukkumaan missejä rumiksi ym.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä johtuu siitä että kasarilla ei ollut nykyisenlaisia lääkkeitä. Yhteiskunnan sinänsä ei ole tarvinnut kehittyä muilta osin lainkaan paremmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Ihminen pärjää varsin hyvin yksin. Seksi ja parisuhteet perustuvat vain tapaan, harvalla ne todella ovat hyvin toimivia. Miksi siis ottaa paineita?
Ymmärräthän että totaalinen kelpaamattomuus asettaa koko kyseisen yksilön olemassaolon perustavanlaatuisesti kyseenalaiseksi. Kaikkien lajien perimmäinen missio on lisääntyminen. Ei ole mitään jalompaa syytä miksi olemme olemassa. Ihminen toki kehittyneillä aivoillaan osaa ajatella muutakin kuin ravinnon hankkimista ja lisääntymistä - joskin lähes kaikki muut aktiviteetit voidaan tarkemmin tarkasteltuna nähdä näiden kahden päämäärän tavoitteluna.
Oli miten oli, kaipuu seksiin ja ehkä jopa parisuhteeseen on niin syvälle perimäämme koodattu, ettei siitä keskivertoyksilö hevin pysty irti pyristelemään. Ne ovat jollain tavoin kulkeneet mukanamme siitä lähtien kun ensimmäiset solut alkoivat klimppiintyä alkuvesissä miljoonia vuosia sitten (tai miten sitten olemmekaan alkumme saaneet).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä johtuu siitä että kasarilla ei ollut nykyisenlaisia lääkkeitä. Yhteiskunnan sinänsä ei ole tarvinnut kehittyä muilta osin lainkaan paremmaksi.
Vai lääkkeitä :D. Yksi av:n opeista on ollut että naiseton mieshän ei mitään mielenterveyspalveluja käytä tai terapiassa ravaa, koska syypää miehen paskaan elämään ovat naiset ja se ettei saa billll.... Ja että miehet on parempia kuin naiset koska naiset käyttää mielialalääkkeitä, LÄLLÄLLÄÄ.