Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolmekymppinen Pekka ei ole käynyt koskaan treffeillä, suudellut tai harrastanut seksiä

Vierailija
06.08.2018 |

Rippikouluikäisenä Pekka ajatteli, että 25-vuotiaana hänellä on varmaan jo vaimo ja lapsia. Nyt Pekka on yli 30-vuotias, eikä ole käynyt koskaan treffeillä, suudellut tai harrastanut seksiä. Se hävettää häntä sen verran paljon, ettei hän halua esiintyä tässä jutussa omalla nimellään.

Kommentit (1669)

Vierailija
961/1669 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis että vain miehet saa pitää hyvistä tai hienoista autoista vai? Tarkoittaako tää nyt sitten sitä että jos olen nähnyt hienon menopelin ja ihastellut sitä hymyillen, mies kuvittelee että haluan parisuhteen hänen kanssaan. Cringe. Sori, tästä lähin puhun autoista vain muiden naisten kanssa.

Jos ymmärtäisit lukemaasi, olisit saattanut huomata että naisen suhtautuminen minuun - auton omistajaan - muuttui sen jälkeen kun hän oli nähnyt autoni. 

Siis ihan oikeasti, älkää yleistäkö parin ihmisen perusteella koko ihmiskuntaa. Jotkut naiset lämpenee autosta, toiset omakotitalosta, kolmannet ravihevosista, neljännet susikoirasta. Itselle noista kaikki olis pelkkiä turn-offeja, Helsingin keskustassa auton pitäminen on tyhmyyttä ja hankaloittaa muiden elämää, eikä omakotitalo ole realistinen ajatus täällä, eikä elukat kyllä ainakaan kiinnosta yhtään.

Sulla saa olla miten hieno auto tahansa, mutta voit uskoa, ettei mua kiinnosta ikinä nähdä sitä tai kuulla siitä. Me ihmiset etsitään eri asioita toisista ihmisistä.

Vierailija
962/1669 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

987/958 on varsin oikeilla jäljillä.

Naisten on helppoa saada seksuaalista huomiota, ja on selvää kuinka sitä saadaan. Siksi seksuaalisen huomion saaminen on naisille pienempi asia. Vähemmän selvää on kuinka saada mies ihastumaan naisen luonteeseen. Ja suhteeseen tarjolla olevia miehiä on vähemmän.

Miesten tilanne on päinvastainen. Kun hankkii työpaikan ja hoitaa perinteisen roolinsa miehenä - suurella todennäköisyydellä kun naisille iskee lapsikuume, pääsee lopulta perheenisäksi. Vähemmän selvää on kuinka saada nainen kiihottumaan ja haluamaan seksiä silloin kun tämä ei tarvitse mieheltä mitään.

Siksi (tavis)nainen pelkää olevansa pelkkä kävelevä seksiväline, kun taas (tavis)mies pelkää olevansa pelkkä kävelevä työkalupakki.

Kummallista on että vaikka miehet ymmärtävät naisten tavan ajatella asiaa, naisille on mahdotonta ymmärtää miksi miehelle on niin tärkeää kelvata pelkkään seksiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
963/1669 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun talossa elää varmaan onnellisia pariskuntia,kun autotallissa on: Range Rover, Bemareita,Mersuja ja muutama Volvo. Eihän kukaan voi olla rakastamatta,jos noin hienoja autoja omistaa.Hei,haloo,amisviiksipojat! Ihan oikeesti..... vaikka ei opi eka kerta. Kerran mm.kun menin tankille (pikku-fiiu), oli siellä mies pesemässä moottoripyöräänsä.Katsoi minua omistajan elkein ja hieno pyöräänsä kuin se olisi ollut klli. Ilmeestä päätellen Luuli,että minä olen ihan myyty! No,voin sanoa,että a)vihaan moottoripyöriä ja b)makeat naurut nauroin,kun olin ajanut pois.Eli eiköhän se ole näitten miesten omissa päissä nämä luulot siitä,että nainen isketään hienolla autolla,kun miehille nämä pniksenkohottajat on niin tärkeitä- ei naisille

Ei ole omissa päissä. 

Auto ilmentää miehen statusta ja varallisuustasoa. Ja nämä tunnetusti näyttelevät varsin merkittävää osaa miehen menestyksessä naisrintamalla. Monesti auton perusteella pystyy päättelemään paljon myös miehen persoonasta. 

"Naisrintama" muodostuu miljoonista erilaisista yksilöistä. Jos haluat kiinnittää erityisesti niiden materialististen, varallisuutta ja statusta arvostavien naisten huomion, toki kannatta hankkia hulppea auto.

Vierailija
964/1669 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koettakaa miehet ymmärtää että suurimmalle osalle naisista ei ole mitään arvoa sillä että joku sönköttävä renttu kolmen promillen humalassa yrittää saada susta helpon panon paremman puutteessa valomerkin jälkeen. Se ei imartele vähääkään, vaan on masentavaa ja alentavaa ja saa harkitsemaan baareissa käynnin lopettamista.

Ei miehenä pysty tuollaista ymmärtämään parhaalla tahdollakaan.

Ehkä sinusta miehenä tuntuisi samalta, jos joku

nainen vaatisi sinulta muuttoapua ja maksattaisi sinulla parinsadan ostokset, mutta sinussa ei kiinnostaisi mikään muu kuin nämä palvelukset. Kunhan nyt vaan joku kuskaa ja maksaa.

Eiköhän tuokin ole aika monen miehen arkea. 

Sitten on vielä ne miehet joilla on ihan fetissi tuollaiseen, ns. "säästöpossut" :D

Taitaa olla niin, että miehet ja naiset katsovat ja kokevat asioita niin eri planeetoilta, ettei konsensusta synny. 

On säästöpossumiehiä ja naisia jotka haluaa lähteä sen sönköttäjän mukaan taksijonosta. Säästöpossumiehiä huomattavasti yleisempiä on kuitenkin miehet, jotka täällä katkerina tilittää kuinka nainen friendzonettaa ja käyttää muuttoapuna ja sitten työntää porraskäytävään kun viimeinen muuttolaatikko on sisällä. Siinä mielessä mielestäni erittäin onnistunut esimerkki. - Eri

Kiitos, sait täydellisesti kiinni vertauksestani ja onnistuit sanoittamaan sen paremmin ja ytimekkäämmin kuin minä! Friendzonen tuska miehille on kyllä näin ajateltuna erinomainen vastine sille, miltä naisesta tuntuu kelvata vain panoksi.

Panoksi kelpaaminen on jo aika paljon. Jokainen panoksi kelvannut nainen saa tuntea itsensä haluttavaksi, mutta mies ei aina ole varma saako olla sitä parisuhteessakaan, koska naisilla on niin monia eri syitä harrastaa seksiä, joista vain osa liittyy himoon miestä kohtaan.

Mies taas ei harrasta seksiä naisen kanssa ellei nainen kiihota häntä. Erektiota ei voi teeskennellä ja mies joutuu aina olemaan seksissä enemmän tai vähemmän aloitteellinen myös epäviehättävän naisen kanssa. Mies ei voi vain laittaa liukastavaa öljyä penikseen ja löhötä sängyssä odottaen, että nainen hoitelee hommat.

Muuttoavun antaminen ei kuulu tarpeisiin, mutta haluttavaksi itsensä kokeminen kyllä kuuluu.

Jos nainen kuitenkin kelpaa "vain" panoksi, on nainen tällöin kalastellut vähän väärissä vesissä ja ei ehkä ole katsonut itseään rehellisesti peilistä, vaan yrittänyt mennä jonon ohi suoraan sellaisen miehen luo, joka on ehkä rehkinyt rankasti tehdäkseen itsestään haluttavan, kun taas nainen ei välttämättä ole miettinyt tätä asiaa ollenkaan miesten perspektiivistä eli miten tekisi itsestään tasokkaan.

Ei. Ei. Panoksi kelpaaminen ei todellakaan ole jo paljon. Ei ainakaan siinä mielessä kuin annat ymmärtää. Se ei tunnu millään lailla hyvältä, että joku huolii panoksi. Se tuntuu juuri siltä, että joku huolii panoksi, tyytyy kun ei parempaa saanut ja pitää löytää pillu. Merkittävää näissä ehdotuksissa on, että nainen nimenomaan ei tee niihin itse aloitetta, eli ei sanojesi mukaan kalastele väärissä vesissä, vaan sattuu ainoastaan olemaan paikalla.

t. hyvä perse taksijonosta

No onneksi nykyään on netti ja naiset voivat saada huomiota ilman pelkoa vastapalveluksesta. Voi laittaa herutuskuvia ja saada kaikkien niiden miesten huomion, jotka kelpaavat huomionantajaksi, mutta eivät penis-automaatiksi. Voi jopa houkutella miehiä tekemään ilmaisia remonttihommia, maksamaan laskuja tai etsiä fetissimiehiä, jotka nauttivat "financial dominationista" eli naisen kulujen makselusta ilman mitään vastinetta.

Olet elänyt aivan liian kauan erossa tavallisesta elämästä ja tavallisista ihmisistä, jos kuvittelet että tuolla on mitään tekemistä tavallisten ihmisten elämän kanssa. Tää on tätä kun seurataan instaheruttajia ja kuvitellaan heidän edustavan "naisia".

Vierailija
965/1669 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsinyt lukea koko ketjua läpi, mutta Pekka toi mieleen erään naishenkilön, joka ratkaisi monta ongelmaa naimalla kokemattoman peräkammarin miehen.

Ekassa liitossaan nainen oli päsmäri eli vääpelivaimo ja piti miestään tiukasti määräysvallassaan ja mies kärsi ja kärsi kunnes tuli ero. Ainakin miehen onneksi, mutta vei aikaa että mies sai henkisen tasapainon kohdilleen ja huomasi, että hänhän saa nyt itse valita miten elää ja tekee eikä ole vaimo painostamassa milloin mihinkin. Miehelle oli tärkeää pitää perhe koossa ja olla hyvä isä lapsilleen. Lapset olivat liki aikuisia kun ero vihdoin koitti.

Nainen alkoi katsastaa erottuaan sopivaa " koulutettavaa" aviomiehekseen, joka tanssisi nurkumatta hänen pillin mukaansa. Useita ehdokkaita valkkasi mutta miehet olivat liian itsenäisiä naiselle. Kunnes tuli vastaan kokematon.

Oikea peräkammarin poikamies maalta eli maanviljelijä ja toistakymmentä vuotta naista nuorempi.

Pariskunta meni naimisiin ja silloin tällöin kuulen kuulumisia tutuilta. Mies on kuulema täysin tossun alla, kuten oli eka mieskin joskin nykymies ei tietäne muusta, joten ei osanne valittaa tai on täysnyhverö. Yhteisiä lapsia ei ole, ehkä onneksi ei ole vaikka mistä tietää vaikka mies olis halunnut kun oli n 30v kun menivät naimisiin.

Oliskohan Pekka sopiva saalis "koulutettava" kuuliaiseksi aviomieheksi jollekin naiselle? Moni kokematon voi tyytyä siihen mitä saa kun/jos ei ole mitään kokemuksia. Mies voi jäädä nalkkiin jo kerrasta, kun saa maistaa naista ja naisen syliä. En periaatteessa toivo kellekään, että joutuu parisuhteessa toisen ikeen alle.

Vierailija
966/1669 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää miehet täällä puhuu eri asiasta kuin naiset eli a) että saa pilaria ja b)että saa parisuhteen,ne ovat miehille 2 x eri asiaa.Pipari kelpaa puutteessa keltä vaan.Parisuhteeseen kelpaa prinsessa.

Naiset puhuvat vain parisuhteesta ja haluavat seksiä parisuhteessa. Jotkut vain pelkästään seksiä,mutta harvemmin. Tätä on näitten miesten täällä vaikea tajuta. Ja myös sitä;että naisesta ei ole imartelevaa se että ehdotetaan,siis nainen ei ehdota,pelkkää panoa.Tänä ei nosta naisen itsetuntoa,eikä nainen tunne itseään ihanaksi,viehättäväksi ja kauniiksi.Uskokaa nyt,miehet,tämä asia.En yiedä;että mihin tätä asiaa pitäisi verrata,että menisi teille jakeluun.Mua ei kiinnosta teidän jankkaaminen siitä että seksi on ehdoton edellytys miesten psyko-fyysis-spsiaslis-hengelliselle hyvinvoinnille ja terveydelle.Naisille se ei ole,eikä muutu siksi,vaikka miten yrittäisitte jallittaa. Taka-ajatuksenahan tuossa on vain oikeutus panemikseen ja pllunjahtasmiseen

Enpä yhtään ihmettele näitä yksinäisiä pelkoja,en yhtään

Vierailija
967/1669 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

121212 kirjoitti:

Naisten on helppoa saada seksuaalista huomiota, ja on selvää kuinka sitä saadaan. Siksi seksuaalisen huomion saaminen on naisille pienempi asia. Vähemmän selvää on kuinka saada mies ihastumaan naisen luonteeseen. Ja suhteeseen tarjolla olevia miehiä on vähemmän.

Miesten tilanne on päinvastainen. Kun hankkii työpaikan ja hoitaa perinteisen roolinsa miehenä - suurella todennäköisyydellä kun naisille iskee lapsikuume, pääsee lopulta perheenisäksi. Vähemmän selvää on kuinka saada nainen kiihottumaan ja haluamaan seksiä silloin kun tämä ei tarvitse mieheltä mitään.

Siksi (tavis)nainen pelkää olevansa pelkkä kävelevä seksiväline, kun taas (tavis)mies pelkää olevansa pelkkä kävelevä työkalupakki.

Kummallista on että vaikka miehet ymmärtävät naisten tavan ajatella asiaa, naisille on mahdotonta ymmärtää miksi miehelle on niin tärkeää kelvata pelkkään seksiin.

Ketjun perusteella sanoisin, että miehet nimenomaan eivät ymmärrä naisten näkemystä, varmaan juuri siksi että heille itselleen kelpaa reikä kuin reikä eikä siksi haittaa olla naiselle pelkkä uloke.

Vierailija
968/1669 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis että vain miehet saa pitää hyvistä tai hienoista autoista vai? Tarkoittaako tää nyt sitten sitä että jos olen nähnyt hienon menopelin ja ihastellut sitä hymyillen, mies kuvittelee että haluan parisuhteen hänen kanssaan. Cringe. Sori, tästä lähin puhun autoista vain muiden naisten kanssa.

Jos ymmärtäisit lukemaasi, olisit saattanut huomata että naisen suhtautuminen minuun - auton omistajaan - muuttui sen jälkeen kun hän oli nähnyt autoni. 

No mikä auto sulla on?

Sen verran harvinainen, etten viitsi tässä kertoa. Tuore, aito urheiluauto kuitenkin kyseessä. Yli 500 hv. 

Tiedoksi sulle, se että nainen ihastelee autoa ja suhtautuu positiivisesti sen omistajaan iloisesti moiiiii huikaten EI tarkoita sitä että nainen haluaa kanssasi parisuhteeseen. Ihmiset pitää upeista asioista ja esineistä. Ihmiset arvostaa usein henkilöitä joilla on näitä. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä että haluavat parisuhteeseen sun kanssa. Sen tietää jo ihan siitä että olet edelleen yksin.

Olen edelleen yksin koska en ikinä tee mitään asioiden edistämiseksi näissä tilanteissa. 

Jos se nainen olisi ollut edes puoliksi niin hullaantunut kuin annat ymmärtää, sinun ei todellakaan olisi tarvinnut tehdä mitään edistääksesi asioita. Se nainen olisi tehnyt työn puolestasi. Koska näin ei ole, olet mitä ilmeisimmin tulkinnut tilanteen kiusallisen väärin.

Vierailija
969/1669 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tottakai! Jos pidän hevosista ja näen random ihmisen jolla yhtäkkiä havaitsen olevan hevosen, suhtautumiseni tähän ihmiseen muuttuu, hymyilen ja sanon iloisesti moooiiiii ja menen juttelemaan. Kauheaa, nyt nää luulee että haluan seksiä ja parisuhteen heidän kanssaan 🤯.

Älä nyt viitsi pitää miehiäkään ihan pökkelöinä. Suurin osa omaa normaalit sosiaaliset taidot ja pystyy kyllä hiukan lukemaan naisenkin olemuksesta ja käytöksestä, että milloin on kiinnostusta ilmassa. 

Kokemuksesta voin muuten kertoa, että ei pysty. Mulla on tapana olla ystävällinen kaikille ihmisille ja tää on johtanut monesti ongelmiin miesten kanssa, koska ne on kuvitelleet jo suunnilleen menevänsä naimisiin mun kanssa. Kun totuus mun pelköstä kohteliasta ystävällisyydestä on paljastunut, näillä miehillä on ollut tapana oikein suuttua asiasta.

Monet miehet ei todellakaan osaa lukea muita ihmisiä.

Vierailija
970/1669 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tottakai! Jos pidän hevosista ja näen random ihmisen jolla yhtäkkiä havaitsen olevan hevosen, suhtautumiseni tähän ihmiseen muuttuu, hymyilen ja sanon iloisesti moooiiiii ja menen juttelemaan. Kauheaa, nyt nää luulee että haluan seksiä ja parisuhteen heidän kanssaan 🤯.

Älä nyt viitsi pitää miehiäkään ihan pökkelöinä. Suurin osa omaa normaalit sosiaaliset taidot ja pystyy kyllä hiukan lukemaan naisenkin olemuksesta ja käytöksestä, että milloin on kiinnostusta ilmassa. 

Jos on jo valmiiksi katkera naisille siitä, ettei muka huomata ilman tietynlaista autoa, niin se voi laittaa tulkitsemaan tilannetta - normaalia ystävällisyyttä - itselle mieleisellä tavalla.

En ole mistään katkera. Kerroin vain ketjuun oman kokemukseni siitä mikä vaikuttaa naisensaantiin

Busted, you bitter bastard.

Vierailija
971/1669 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokemuksesta voin muuten kertoa, että ei pysty. Mulla on tapana olla ystävällinen kaikille ihmisille ja tää on johtanut monesti ongelmiin miesten kanssa, koska ne on kuvitelleet jo suunnilleen menevänsä naimisiin mun kanssa. Kun totuus mun pelköstä kohteliasta ystävällisyydestä on paljastunut, näillä miehillä on ollut tapana oikein suuttua asiasta.

Monet miehet ei todellakaan osaa lukea muita ihmisiä.

Tämä kuulostaa tutulta, olin nuorempana tuollainen. En saanut minkäänlaista huomiota naisilta normaalisti, ja sitten kun vastaan tuli tuollainen sosiaalinen ,iloinen nainen niin mielikuvitushan lähti laukkaa. En tosin suuttunut kun tajusin että ne oli vaan ystävällisiä, mutta kyllä harmitti oma tyhmyys

Vierailija
972/1669 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää nämä vinkumiset täällä siitä,että tavisnainen saa edes seksiä aina,jos haluaa....luuletteko te miehet,että se on naisesta ihanaa ja kivaa, että ihan patjaksi kelpaa....ja sitten jos ryhdyt tähän leikkiin,niin miesten silmissä olet "pilaantunut".Sori vaan,mutta itse en huolisi/huoli tälläistä miestä tai sellaista joka käyttää maksullisia palveluja. Kuvottavia ja yököttäviä

Kyllä se on ihan tutkittu juttu, että seksi parantaa elämänlaatua vaikka olisi yhden yön muodossa. Se, että ei saa minkäänlaista huomiota toiselta sukupuolelta tuhoaa mielenterveyden ajan mittaan. "Yhyy saan vaan seksiä en parisuhdetta" kuulostaa yksinäisen miehen korvaan samalta, kun rikas ihminen, joka itkee kun ei raha riitä huvijahtiin.

Sinä voisit kokeilla, miten paljon elämänlaatuasi parantasi, jos nainen toisensa jälkeen kävisi hinkkaamassa itselleen orkut naamaasi vasten. Sinä saisit vain sen patjan osan ja ilon pyyhkiä limat itsestäsi. "Ihanaa saada huomiota!" Niinkö?

Mulle kelpais vallan mainiosti! Rakastan nuolla ja voin hoidella itseäni siinä samalla

Kuinka monta vuotta jaksaisit tuosta innostua? Saat vain kielesi kipeäksi ja ilon vetää itse käteen? Viisi vuotta? Kymmenen?

Vierailija
973/1669 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

121212 kirjoitti:

Käytännössä valta on tavisnaisella suhteessa tavismieheen. Tämä johtuu nolouden tasapainosta. Naisen ei ole noloa haluta matkustelua, kultaista noutajaa, seksiä, huomiota, lapsia, omakotitaloa, kysellä miehen tuloista, vaatia sisustusta ja kilpavarustelua naapurien kanssa jne. mutta miehen on noloa toivoa, että nainen sanoisi joskus että "onpa upea penis" tai toivoa seksiä. Miestä nolottaa myös siinä mielessä, että miehen pitää olla vähän välinpitämätön ja kylmäverinen myös seksin aikana, koska ei tiedä miksi nainen seksiä harrastaa. Mies harrastaa seksiä vain halusta naiseen, kun taas nainen voi harrastaa sitä monestakin syystä.

https://www.vauva.fi/keskustelu/3224173/mies-29v-4v-miettii-nolouden-ta…

Vierailija
974/1669 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

nirsomies kirjoitti:

Miehenä sanoisin että 30+ ikään asti olisin kyllä halunnut seksuaalista huomiota vaikka siltä pubin 60+ Pirkolta. Tarkkaan ottaen aivan keneltä tahansa. Ei väliä iällä, ulkonäöllä, tms.

Miksikö?

Siksi että se olisi ollut ensimmäinen kerta kun joku rekisteröi minut seksuaalisesti kiinnostavana.

Olin jo luovuttanut ja hyväksynyt että olen biologisesti mies, mutta jostain syystä ylijäämämateriaalia jota ei haluta seksiin, lisääntymiseen, tai kävelemään käsi kädessä sinne järven rannalle. Ajan myötä tämä johti siihen että luovutin monessa muussakin asiassa. Kävin töissä mutta aloin hiljalleen erakoitumaan. Maha alkoi kasvamaan, en vaivautunut enää pukeutumaan istuviin vaatteisiin, ja pikku hiljaa aloin vaipumaan masennukseen. Olin hyväksynyt naisettomuuden, tai niin kuvittelin. Oikeasti se toivo että joskus voisi olla yhdessä jonkun kanssa, oli tärkeä asia.

Lopulta ennen kelpo mies ei ollut sitä enää. Asuin surulliseksi roinakasaksi muuttuneessa kt-kämpässä, illat ja viikonloput menivät tietokoneella. Lopulta työkin lakkasi kiinnostamasta ja muuttui pakkopullaksi.

No, sitten itkuisen oloinen baarin edessä istuskellut nainen muutti elämäni. Ensin minulta haluttiin lohtua, missä ei ollutkaan mitään uutta. Olen aina ollut naisille juttukaveri johon turvaudutaan heikkona hetkenä, mutta joka vaihtuu maskuliinisempaan urokseen kun menee paremmin. Sitten naisen asunnolla minulta haluttiin muutakin.

Seksiin asti ei päädytty koska tulkitsin neidon olleen liian sekavassa tilassa, tyydyin peittelemaan ja lähdin kotiin.

Yhden miehen elämän tuo tapaaminen kuitenkin muutti.

Tämä tapahtui 1½ vuotta sitten. Olen nyt 37-vuotias ja elämässä mukana taas. Toivo elää, ensimmäistä kertaa yli vuosikymmeneen. Niin ironista kuin se onkin, minua pidetään nirsona miehenä jolle ei kelpaa kukaan. Aavistaako kukaan totuuden, sitä en tiedä.

Olen myös miettinyt olisiko joko joskus aikaisemminkin osoittanut kiinnostusta, mutta en vain ole sitä tajunnut. Ehkä, ehkä ei.

Voit miettiä, olisiko vielä kymmenenkin vuotta ensikerrasta kiva saada vain pirkkojen huomiota.

Vierailija
975/1669 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koettakaa miehet ymmärtää että suurimmalle osalle naisista ei ole mitään arvoa sillä että joku sönköttävä renttu kolmen promillen humalassa yrittää saada susta helpon panon paremman puutteessa valomerkin jälkeen. Se ei imartele vähääkään, vaan on masentavaa ja alentavaa ja saa harkitsemaan baareissa käynnin lopettamista.

nainen vaatisi sinulta muuttoapua ja maksattaisi sinulla parinsadan ostokset, mutta sinussa ei kiinnostaisi mikään muu kuin nämä palvelukset. Kunhan nyt vaan joku kuskaa ja maksaa.

Sitten on vielä ne miehet joilla on ihan fetissi tuollaiseen, ns. "säästöpossut" :D

Taitaa olla niin, että miehet ja naiset katsovat ja kokevat asioita niin eri planeetoilta, ettei konsensusta synny. 

On säästöpossumiehiä ja naisia jotka haluaa lähteä sen sönköttäjän mukaan taksijonosta. Säästöpossumiehiä huomattavasti yleisempiä on kuitenkin miehet, jotka täällä katkerina tilittää kuinka nainen friendzonettaa ja käyttää muuttoapuna ja sitten työntää porraskäytävään kun viimeinen muuttolaatikko on sisällä. Siinä mielessä mielestäni erittäin onnistunut esimerkki. - Eri

Kiitos, sait täydellisesti kiinni vertauksestani ja onnistuit sanoittamaan sen paremmin ja ytimekkäämmin kuin minä! Friendzonen tuska miehille on kyllä näin ajateltuna erinomainen vastine sille, miltä naisesta tuntuu kelvata vain panoksi.

Panoksi kelpaaminen on jo aika paljon. Jokainen panoksi kelvannut nainen saa tuntea itsensä haluttavaksi, mutta mies ei aina ole varma saako olla sitä parisuhteessakaan, koska naisilla on niin monia eri syitä harrastaa seksiä, joista vain osa liittyy himoon miestä kohtaan.

Mies taas ei harrasta seksiä naisen kanssa ellei nainen kiihota häntä. Erektiota ei voi teeskennellä ja mies joutuu aina olemaan seksissä enemmän tai vähemmän aloitteellinen myös epäviehättävän naisen kanssa. Mies ei voi vain laittaa liukastavaa öljyä penikseen ja löhötä sängyssä odottaen, että nainen hoitelee hommat.

Muuttoavun antaminen ei kuulu tarpeisiin, mutta haluttavaksi itsensä kokeminen kyllä kuuluu.

Jos nainen kuitenkin kelpaa "vain" panoksi, on nainen tällöin kalastellut vähän väärissä vesissä ja ei ehkä ole katsonut itseään rehellisesti peilistä, vaan yrittänyt mennä jonon ohi suoraan sellaisen miehen luo, joka on ehkä rehkinyt rankasti tehdäkseen itsestään haluttavan, kun taas nainen ei välttämättä ole miettinyt tätä asiaa ollenkaan miesten perspektiivistä eli miten tekisi itsestään tasokkaan.

Puhu vain omasta puolestasi. Se, että miehen tarttis olla kiihottunut ja jotenkin erityisesti haluta paikalla olevaa naista, on Disney-paskaa. Riittää, että mies haluaa seksiä.

Mun kaveriporukan miehet jokunen vuosi takaperin piti sellaista kisaa, että kuka niistä onnistuu panemaan vanhinta naista. Yksi niistä oli sitten saanut edellisenä viikonloppuna haaviin jonkun 65-vuotiaan, joka tietysti ylsityiskohtaisen tarinoinnin ohella näytettiin meille muille Facebookista. Ikäisekseen ihan mukavan näköinen nainen, mutta olihan se iäkäs (verrattuna kaksvitosiin poikiin). Kun pojat niin ivasivat tätä naista ja onnittelivat sen kaatajaa, kysyin, miten erektio edes onnistuu kerta vastapuoli on oikea loppuvastustaja. Pojat nauroi mulle räkäisesti, ettei sillä naisella mitään väliä ole - kuulemma ei tarvi kuin heittäytyä selälleen ja sulkea silmät, ihan sama kuka sitä kullia alkaa imeä.

Tämä ei kaikille ole ongelma, vaikka just sulle oliskin. Luuletko, että tuo kyseinen nainen olisi otettu tästä kertomuksesta? Ja kun kaikki naiset tietää, mikä meininki on, niin ei helvetissä kukaan meistä ole imarreltu siitä, että kelpaisi seksiin jollekulle randomille idiootille. Paitsi ehkä se serkku tuolla edellä.

Vierailija
976/1669 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Ei. Panoksi kelpaaminen ei todellakaan ole jo paljon. Ei ainakaan siinä mielessä kuin annat ymmärtää. Se ei tunnu millään lailla hyvältä, että joku huolii panoksi. Se tuntuu juuri siltä, että joku huolii panoksi, tyytyy kun ei parempaa saanut ja pitää löytää pillu. Merkittävää näissä ehdotuksissa on, että nainen nimenomaan ei tee niihin itse aloitetta, eli ei sanojesi mukaan kalastele väärissä vesissä, vaan sattuu ainoastaan olemaan paikalla.

No onneksi nykyään on netti ja naiset voivat saada huomiota ilman pelkoa vastapalveluksesta. Voi laittaa herutuskuvia ja saada kaikkien niiden miesten huomion, jotka kelpaavat huomionantajaksi, mutta eivät penis-automaatiksi. Voi jopa houkutella miehiä tekemään ilmaisia remonttihommia, maksamaan laskuja tai etsiä fetissimiehiä, jotka nauttivat "financial dominationista" eli naisen kulujen makselusta ilman mitään vastinetta.

Tässä näkyy tämä miesten käsitys siitä, mikä on nainen. Se on se parikymppinen, kumitissinen instabeibe. Vai miten paljon tykkäyksiä arvelet tulevan hiiritukkaiselle, perunaneäiselle, hyljevartaloiselle nelikymppiselle naiselle? Tuhansia varmaan? Ja oven takana jono remonttireiskoja ja rahatuppoja heiluttelevia fetissimiehiä?

Hyvä luoja, nyt olen kyllä nähnyt kaiken, mitä tällä palstalla on nähtävää.

Vierailija
977/1669 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liekö sattumaa, että naisten suosikkimiehet ovat aina rikkaita :D

Mihin perustuu se että naisten suosikkimiehet ovat rikkaita? Oma suosikkimieheni, joka siis on upein mies jonka olen elämässäni tavannut ja jonka valitsisin kumppanikseni jos se olisi mahdollista, ei ole rikas vaan tavallinen perheenisä.

No oletko kaksikymppinen timmi ja isotissinen blondi? Etkö? No ethän sinä sitten mikään nainen ole.

Vierailija
978/1669 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää nämä vinkumiset täällä siitä,että tavisnainen saa edes seksiä aina,jos haluaa....luuletteko te miehet,että se on naisesta ihanaa ja kivaa, että ihan patjaksi kelpaa....ja sitten jos ryhdyt tähän leikkiin,niin miesten silmissä olet "pilaantunut".Sori vaan,mutta itse en huolisi/huoli tälläistä miestä tai sellaista joka käyttää maksullisia palveluja. Kuvottavia ja yököttäviä

Kyllä se on ihan tutkittu juttu, että seksi parantaa elämänlaatua vaikka olisi yhden yön muodossa. Se, että ei saa minkäänlaista huomiota toiselta sukupuolelta tuhoaa mielenterveyden ajan mittaan. "Yhyy saan vaan seksiä en parisuhdetta" kuulostaa yksinäisen miehen korvaan samalta, kun rikas ihminen, joka itkee kun ei raha riitä huvijahtiin.

Sinä voisit kokeilla, miten paljon elämänlaatuasi parantasi, jos nainen toisensa jälkeen kävisi hinkkaamassa itselleen orkut naamaasi vasten. Sinä saisit vain sen patjan osan ja ilon pyyhkiä limat itsestäsi. "Ihanaa saada huomiota!" Niinkö?

Olisihan tuo paljon parempi kuin olla täysin ilman huomiota. Mieluummin se, että joku haluaa minua fyysisesti, kuin että ei halua ollenkaan. Mielelläni antaisin naamani hinkattavaksi vaikka rumille ja lihaville naisille.

Haluavat sinua? Vaiko vain käyttää osaa sinusta hyväkseen? Se kieli voisi olla kiinni ihan kenessä hyvänsä.

Vierailija
979/1669 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

121212 kirjoitti:

Käytännössä valta on tavisnaisella suhteessa tavismieheen. Tämä johtuu nolouden tasapainosta. Naisen ei ole noloa haluta matkustelua, kultaista noutajaa, seksiä, huomiota, lapsia, omakotitaloa, kysellä miehen tuloista, vaatia sisustusta ja kilpavarustelua naapurien kanssa jne. mutta miehen on noloa toivoa, että nainen sanoisi joskus että "onpa upea penis" tai toivoa seksiä. Miestä nolottaa myös siinä mielessä, että miehen pitää olla vähän välinpitämätön ja kylmäverinen myös seksin aikana, koska ei tiedä miksi nainen seksiä harrastaa. Mies harrastaa seksiä vain halusta naiseen, kun taas nainen voi harrastaa sitä monestakin syystä.

https://www.vauva.fi/keskustelu/3224173/mies-29v-4v-miettii-nolouden-ta…

Voi hyvä isä taas tätä tekstiä. Miten niin miehen on noloa toivoa seksiä? Kaikki naisten--ja miestenlehdet on täynnä vinkkejä siitä miten harjoittaa parempaa seksiä jos mies sitä toivoo. Sen sijaan se on ihan mahdotonta että nainen voisi toivoa että on vähemmän seksiä. Koko koneisto pyörii miesten ehdoilla.

Vierailija
980/1669 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä näkyy tämä miesten käsitys siitä, mikä on nainen. Se on se parikymppinen, kumitissinen instabeibe. Vai miten paljon tykkäyksiä arvelet tulevan hiiritukkaiselle, perunaneäiselle, hyljevartaloiselle nelikymppiselle naiselle? Tuhansia varmaan? Ja oven takana jono remonttireiskoja ja rahatuppoja heiluttelevia fetissimiehiä?

Hyvä luoja, nyt olen kyllä nähnyt kaiken, mitä tällä palstalla on nähtävää.

Oletko vielä nähnyt lainaamasi kirjoittajan näkemystä naisen sukupuolielimestä? Jos et, et todellakaan ole nähnyt kaikkea. Naisen jalkoväli nimittäin on palstan suuren naistuntijan mielestä litteä ja tunnoton.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän