Kolmekymppinen Pekka ei ole käynyt koskaan treffeillä, suudellut tai harrastanut seksiä
Rippikouluikäisenä Pekka ajatteli, että 25-vuotiaana hänellä on varmaan jo vaimo ja lapsia. Nyt Pekka on yli 30-vuotias, eikä ole käynyt koskaan treffeillä, suudellut tai harrastanut seksiä. Se hävettää häntä sen verran paljon, ettei hän halua esiintyä tässä jutussa omalla nimellään.
Kommentit (1669)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miehelläeritilanne kirjoitti:
Tämä viesti oli melkoista komediaa.
Sinun ongelmasi naisena on ettei viitsisi mennä sinne Tinderiin ja suostua treffeille kysyjien kanssa. Ja kun ei ole siitäkään takeita että saa hyviä treffejä.
Naisilla tuntuu oleva hankaluuksia ymmärtää etteivät miehet elä samassa maailmassa. Me emme voi miettiä että mitäköhän elämältä saamme, tuleeko treffeille ihana prinsessa vai kiusallisen ujo tylsimys.
Kumppanin saaminen vaatii ihan eri tason asioita kuin sen että vaivautuu tekemään profiilin Tinderiin.
Ja treffeilläkin - jos sinne asti pääsee - miehen on luotava se tunnelma. Omien kokemuksieni mukaan ujot naiset suosivat rohkeita miehiä, koska no jomman kumman on oltava se aloitteellinen osapuoli. Mutta kappas vain rohkeat naiset hyväksyvät vain rohkeita miehiä, ovathan he itsekin rohkeita.
Jos sinä olisit mies, olisit yhä yksin.
Tämä on totuus. Minkä tahansa näköinen nainen saa helposti kymmeniä osumia tinderissä, kun taas keskivertomiehen täydellisyyteen hiotulla profiililla saa hyvällä tuurilla muutaman. Tätä voi itse testata. Kuinka se, että naiset ovat se vaativampi sukupuoli ei ole aivan päivän selvä asia näin monille?
Ja mitäpä se tindermätchien määrä nyt taas liittyi keskusteluun? Ai niin kun te ette keskustele aiheesta vaan taas irtoseksistä? Menkää jo tekemään oma ketju tätä pilaamasta.
Tinder ei ole pelkästään irtoseksiä varten, vaan suuri osa etsii sieltä ihan kumppania.
Mutta taas teidän mielestä määrä korvaa laadun.
gggggggggggg kirjoitti:
Naisten käsitys "tavallisista perunanaamoista" nähtiin tällä palstalla kun joku linkkasi omien tindermätsiensä kuvia. Kaikki komeita 25-30v laatikkopäitä, jykevät leuat ja lihaksikkaat kropat. Naisten mielestä olivat juurikin tavallisia perunanaamoja.
Miesten käsitys kiltistä ja kunnollisesta romantikosta on hyvin vääristynyt niin epäilen että eivät kykene myöskään arvioimaan ihmisten ulkoisia ominaisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokemattomaksi on todella helppo jäädä jos ei omaa erityisen komeita kasvoja ja pitkää ruumiinpituutta.
Itsekin olin 28v asti kokematonVarmasti. Siksi esim Hjallis Harkimo ja suurin osa suomalaisista miehistä on edelleen täysin kokemattomia, hautaan saakka 🙄
Ymmärräthän että Hjallis on menestynyt, kuuluisa, rikas, äärimmäisen itsevarma ja jopa röyhkeä mies.
Aika kaukana tavallisesta kadunmiehestä, jolle on siunaantunut Hjalliksen ulkonäkö muttei aivoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Kyllähän niitä matcheja tinderissä ihan kivasti naisena saa. Mutta mitä hyötyä siitä on, kun harva niistä miehistä kirjoittaa mitään tai pyytää treffeille etc. Ja kun itse sitten tekee aloitteen, niin luvassa on joko hiljaisuutta tai jokin tympeä lyhyt vastaus tyyliin "joo". Jutut katkeaa lyhyeen, enkä vielä yksillekään treffeille ole päässyt tinderin kautta. Matchini ovat olleet kaltaisiani täysin tavallisia perunanaamoja. Musta tuntuu, että nekin oottaa tuon sovelluksen kautta vaan niitä nättejä prinsessoja. -_-
Näteille naisille sataa varmaan sadoittain matcheja ja treffipyyntöjä, mutta mitä hyötyä siitäkään on kun varmaan suurin osa noista miehistä on vain seksin perässä.
Vaikea uskoa, että nämä ovat olleet tavallisia perunanaamoja. Tavallisella perunanaamamiehellä on tinderissä korkeintaan kolme osumaa, joten ei ole varaa olla tekemättä aloitteita tai olla vastaamatta. Nämä "perunanaamat" olivat todennäköisesti jotain keskivertoa paremmannäköisiä miehiä, joilla on vaihtoehtoja.
Mitä hemmettiä selität? Eihän ne minun mielestä tosi kivan näköiset miehet edes matchanneet minua. Kyllä nää mun matchit oli selkeästi astetta epäviehättävämpiä tapauksia: ylipainoisia, vanhempia, kaljuja, niin valjuja että tuskin seinästä erottaa, huonosti pukeutuvia jne. Itse laitoin näitäkin tyyppejä oikealle, koska profiilissa luki jotain mielenkiintoista ja mielestäni on kuitenkin hyvä antaa mahdollisuus kaiken tyyppisille miehille. Mutta ehkä tuonkin tason miehillä on sitten enemmän valinnanvaraa kuin ihan tavallisilla perunanaamamuijilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinder, tinder ja tinder. Miten tyhmä pitää olla, että hakkaa päätä seinään noin? Elämä ei ole tinderissä.
Tinder on osa elämää ihan samalla tavalla kuin muutkin tavat tavata kumppani. Jos et tuota ymmärrä, niin olet todennäköisesti sitä ikäluokkaa, jolle tuo on vielä ehkä totta.
Kerro ihmeessä miksi naiset käyttäytyisivät parinvalinnassa eri tavalla eri tilanteissa? Jos mies ei ylitä jonkinlaista rimaa ulkoisten ominaisuuksien suhteen, niin ei nainen anna mahdollisuutta missään, ei tinderissä eikä "oikeassa elämässä".
Kuten sulle on monta kertaa tässäkin ketjussa selitetty, niin useimmat ihmiset tapaa uusia ihmisiä erilaisten sosiaalisten yhteyksien kautta ja tutustuu muun kuin ulkonäön perusteella. Rautalanka: et hakeudu toisen luokse vain ulkonäön takia vaan jonkin välillisen asian kautta tutustut ensin ja sitten vasta ihastut ja katsot sitä vastapuolta. ”Love at first personality” on todellakin olemassa.
Kerroin myös monta sivua sitten, että itse seurustelin nuoruudessani ruman ja köyhän miehen kanssa. Se mies sai mahdollisuuden, vaikka oli jokaisella mahdollisella mittarilla mitattuna todella ruma ihminen (muutenkin kuin ulkonäöltä). Minun rima nousi tästä kyllä, mutta tosiasia on, että tuo on tapahtunut.
Kaikessa on kyse siitä, keitä satut kohtaamaan. Sattuman kauppa siis, joten kannattaa asettaa itsensä kokemuksille alttiiksi eikä vain räplätä jotain tinderiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokemattomaksi on todella helppo jäädä jos ei omaa erityisen komeita kasvoja ja pitkää ruumiinpituutta.
Itsekin olin 28v asti kokematonVarmasti. Siksi esim Hjallis Harkimo ja suurin osa suomalaisista miehistä on edelleen täysin kokemattomia, hautaan saakka 🙄
Ymmärräthän että Hjallis on menestynyt, kuuluisa, rikas, äärimmäisen itsevarma ja jopa röyhkeä mies.
Aika kaukana tavallisesta kadunmiehestä, jolle on siunaantunut Hjalliksen ulkonäkö muttei aivoja.
Siis Mitä?! Onko siis myös pään sisällöllä jotain merkitystä eikä vain ulkonäöllä? Pitääkö niiden aivojen olla edes todella kauniisti poimuttuneet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinder, tinder ja tinder. Miten tyhmä pitää olla, että hakkaa päätä seinään noin? Elämä ei ole tinderissä.
Tinder on osa elämää ihan samalla tavalla kuin muutkin tavat tavata kumppani. Jos et tuota ymmärrä, niin olet todennäköisesti sitä ikäluokkaa, jolle tuo on vielä ehkä totta.
Kerro ihmeessä miksi naiset käyttäytyisivät parinvalinnassa eri tavalla eri tilanteissa? Jos mies ei ylitä jonkinlaista rimaa ulkoisten ominaisuuksien suhteen, niin ei nainen anna mahdollisuutta missään, ei tinderissä eikä "oikeassa elämässä".
Kuten sulle on monta kertaa tässäkin ketjussa selitetty, niin useimmat ihmiset tapaa uusia ihmisiä erilaisten sosiaalisten yhteyksien kautta ja tutustuu muun kuin ulkonäön perusteella. Rautalanka: et hakeudu toisen luokse vain ulkonäön takia vaan jonkin välillisen asian kautta tutustut ensin ja sitten vasta ihastut ja katsot sitä vastapuolta. ”Love at first personality” on todellakin olemassa.
Kerroin myös monta sivua sitten, että itse seurustelin nuoruudessani ruman ja köyhän miehen kanssa. Se mies sai mahdollisuuden, vaikka oli jokaisella mahdollisella mittarilla mitattuna todella ruma ihminen (muutenkin kuin ulkonäöltä). Minun rima nousi tästä kyllä, mutta tosiasia on, että tuo on tapahtunut.
Kaikessa on kyse siitä, keitä satut kohtaamaan. Sattuman kauppa siis, joten kannattaa asettaa itsensä kokemuksille alttiiksi eikä vain räplätä jotain tinderiä.
Aika monikin nätti nainen on seurustellut esim. ujon, hintelän ja köyhän miehen kanssa.
Yleensä tämä tapahtui lukioiässä, kun valittavana oli lähinnä ne oman koulun pojat. Ja nyt jo vanhemman naisen silmissä kaikki sen ikäiset pojat olivat ujoja, hinteliä ja köyhiä.
Käykin ilmi ettei poikkis todellakaan ollut se luokan epäsuosittu tyyppi, vaan käytännössä pitkä, komea ja menestynyt mies nuorempana versiona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sinä saisit kymmeniä osumia + aloitteita tinderissä heti, kun sen lataisit, niin mitä tekisit? Alkaisitko vastailla saamiisi aloitteisiin ja tehdä omia aloitteita niille, joita pidät kaikkein kiinnostavimpina? Vai jatkaisitko selaamista ja tykkäilisit sellaisista profiileista, jotka eivät oikeasti sinua sytytä? Minä väitän, että et olisi ollenkaan pahoillasi ilman matchia jäävien tavisnaisten puolesta treffaillessasi niitä kivannäköisiä ja mukavia naisia, joita sinulle helposti on tarjolla.
Jos te miehet haluatte, että naiset muuttavat käytöstään tinderissä, lakatkaa tykkäilemästä kaikista. Olkaa ronkeleita, valikoikaa, pyyhkäiskää oikealle vain ne naiset, jotka todella kiinnostavat.
Jos mies lakkaa tykkäämästä kaikista, hän ei saa matchia koskaan. Kuinka monta sataa profiilia jaksaisit katsoa läpi saamatta yhtään osumaa ennenkuin kaikki toivo ja motivaatio kotoaa? Tämä on se todellisuus suurimmalle osalle miehistä, joten pakko tykätä kaikista.
Siinä tapauksessa ei pidä koskaan enää valittaa siitä, että naiset saavat niin paljon matcheja. Tämä on se todellisuus, mikä kannattaa ihan oikeasti ymmärtää.
Miten luulet, että tähän tilanteeseen alunperin päädyttiin? Siksi, että miehet rupesivat heti tykkäämään kaikista, vai siksi, että miehet eivät saaneet osumia ja sen seurauksena alensivat odotuksiaan ja rupesivat tykkäämään kaikista?
Mitä merkitystä sillä on? Eikö vain se ratkaise, miten hyvin nykyinen toiminta tuottaa tulosta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että Hjalliksella on ollut naisia jo ennen menestystä tai ainakin ennen kuuluisuutta. Itsevarmuutta ja röyhkeyttä varmasti on ollut ennen sitäkin.
Kyllä mulla ainakin vaikuttaa siihen miten naiset minuun suhtautuvat ihan jo se, että onko ne nähneet autoni. Olen siis kohtuullisen hyvin toimeentuleva ja panostanut hiukan enemmän autopuoleen. Kesäautoni onkin varsin huomiota herättävä kaikinpuolin.
Jos esimerkiksi huoltoasemalla käydessä jätän auton niin että sisältä sen kaikki näkee niin johan on maireaa palvelua ja myyjät flirttailee.
Tai kun erästä toistuvasti näkemääni naista vähän silmäilin niin se oli aina sellainen perus - tiedättehän, vaikutti siltä että tykkäsi huomiosta mutta ei nyt niin kauheasti muuta. Kerran sitten osuimme parkkipaikalle samaan aikaan ja nainen näki mistä autosta tulin niin se meni siitä sekunnista 'ihastuneen' oloiseksi eli levähti sellainen valtava hymy koko naamaan ja silmät killitti päässä ja huuteli oma-aloitteisesti sieltä kymmenen metrin päästä "moooo-ooooi".
121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika monikin nätti nainen on seurustellut esim. ujon, hintelän ja köyhän miehen kanssa.
Yleensä tämä tapahtui lukioiässä, kun valittavana oli lähinnä ne oman koulun pojat. Ja nyt jo vanhemman naisen silmissä kaikki sen ikäiset pojat olivat ujoja, hinteliä ja köyhiä.
Käykin ilmi ettei poikkis todellakaan ollut se luokan epäsuosittu tyyppi, vaan käytännössä pitkä, komea ja menestynyt mies nuorempana versiona.
Mun kertomus eksästä oli tämä:
”En tiedä, mitä irtopisteitä tällä tunnustuksella saan, mutta olen kyllä seurustellut ruman ja köyhän miehen kanssa. Minä vieläpä tein aloitteen ja mies aluksi torjui minut, koska luuli olevansa maailman lahja naisille ja mulla ei ollut makuunsa tarpeeksi isot tissit.
Eksä oli lyhyt, vanttera, mahakas, todella huonoihoinen (paksu kesivä nahka ja selkä täynnä aknearpia, naama mustapäillä), pienimunainen, isonenäinen, pieni- ja pistäväsilmäinen, kapeahuulinen, hilseilevä. Päälle vielä ilkeä, itserakas luonne. Kouluja oli käyty tasan oppivelvollisuuden verran, kirjallisuudesta luettu ehkä Aku Ankkaa, yleissivistys ja keskustelutaidot nollissa, armeijan jätti kesken ja missään töissä ei pysynyt paria kuukautta kauempaa. Jos tiedät Skandaalin biisin Mä en tee mitää, se on luultavasti kirjoitettu mun eksästä.”
Jos tuosta saat pitkän, komean ja menestyneen, niin melkoisessa fantasiamaailmassa elät. Tänä päivänä tuo mies asuu vanhempiensa nurkissa, eikä edelleenkään tee mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pekan kannattaa laskea kriteerejä, sitten onnistuu. Kyllä miehet perustavat parinvalintansa ihan naisen ulkonäköön:nuori, kaunis ja pantava.Lisäksi miehet arvioivat ulkonäkönsä paljon komeammaksi kuin se todellisuudessa on.Molemmat ihan tutkittua tietoa, sorry nyt vaan.
Tunnen erään pariskunnan, jossa mies on naisen kanssa, koska sillä on niin Ihanat rinnat.En tunne yhtään pariskuntaa, jossa nainen olisi miehen kanssa, koska sillä on niin Ihanat p*llit.
Minulla on eräs ystävätär joka on erittäin kaunis.Käymme usein tyttöporukalla (3kpl) liikenteessä. Yksi naisista on tavis ja yksi läski ja tämä yksi kaunis.Aina miehet ovat jonossa iskemässä tätä kaunista ystävää (ei siis panoseuraksi, vaan ihan parisuhteeseen):nuoret, vanhat, lyhyet, pitkät, komeat, rumat, menestyneet, syrjäytyminen eey jne..Tämä ystävämme ei ole näistä miehistä kiinnostunut, kun on parisuhteessa.Meitä kahta ei huomioida mitenkään, meille ei edes jutella, vaikka tyrmäys tulee tältä kauniilta ystävältä.Panoseuraa kyllä tingataan.
Ihan turha mulle vängätä miesten, että heillä on niiiiiiiiiiiiiiiiin laaja naismaku.Ihan scheissea. Kaikki miehet ottaisivat sen nuoren, kauniin, sexyn naisen, jos saisivat, mitta kun eivät saa, ja pitää päästä säännöllisesti panemaan, niin pakko tyytyä muihin vaihtoehtoihin.
Pitäähän sitä täällä vinkua muuta, ettei mene saumat edes tavisnaista kanssa.
Minä olen elämäni aikana ollut mukana kahdessa sinkkutoiminnassa. Molemmissa ihan sama ilmiö. Meitä naisia oli paljon, mutta ihan joka kerta ne muutamat samat kaunottaret veivät kaikkien miesten huomion. Sinkkuilloissa miehet katselivat heitä spanielin ilme kasvoillaan, netissä kyseiset naiset kertoivat käyneensä taas treffeillä. Jossain vaiheessa mies toisensa jälkeen otti heiltä pakit ja alkoi siinä vaiheessa luritella meille muille naisille. No arvatkaa vaan, kiinnostiko enää.
Niin, eli sinullakin on rima, jota et suostu laskemaan: "Se mies joka meni ensin treffeille kaunottaren kanssa eikä minun. Sitä en huoli." Miksi siis valitat pekalle että hänelläkin on rima?
Vierailija kirjoitti:
121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käykin ilmi ettei poikkis todellakaan ollut se luokan epäsuosittu tyyppi, vaan käytännössä pitkä, komea ja menestynyt mies nuorempana versiona.Mun kertomus eksästä oli tämä:
”En tiedä, mitä irtopisteitä tällä tunnustuksella saan, mutta olen kyllä seurustellut ruman ja köyhän miehen kanssa. Minä vieläpä tein aloitteen ja mies aluksi torjui minut, koska luuli olevansa maailman lahja naisille ja mulla ei ollut makuunsa tarpeeksi isot tissit.
Eksä oli lyhyt, vanttera, mahakas, todella huonoihoinen (paksu kesivä nahka ja selkä täynnä aknearpia, naama mustapäillä), pienimunainen, isonenäinen, pieni- ja pistäväsilmäinen, kapeahuulinen, hilseilevä. Päälle vielä ilkeä, itserakas luonne. Kouluja oli käyty tasan oppivelvollisuuden verran, kirjallisuudesta luettu ehkä Aku Ankkaa, yleissivistys ja keskustelutaidot nollissa, armeijan jätti kesken ja missään töissä ei pysynyt paria kuukautta kauempaa. Jos tiedät Skandaalin biisin Mä en tee mitää, se on luultavasti kirjoitettu mun eksästä.”
Jos tuosta saat pitkän, komean ja menestyneen, niin melkoisessa fantasiamaailmassa elät. Tänä päivänä tuo mies asuu vanhempiensa nurkissa, eikä edelleenkään tee mitään.
Tarinan opetus: jos olet ruma ja köyhä, viimeisenä korttina kannattaa olla yli-itsevarma k*sipää. Ehkäpä juuri sinua onnistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en käsitä, että mikä näissä miehissä voi olla vikana?? En keksi muuta kun (kriittinen?) luonne. Tunnen monia miehiä ketkä on kun peräkammarista vedettyjä, lihavia ja karvaisia tietokonenörttejä ketkä vetää colaa ja tupakkaa, mutta silti niillä on (suht saman tasoinen!!!) nainen. Voisko olla siinä, että nämä yksinäiset miehet kelpuuttavat vain semmoisen mallitytyn, ketä ei edes vilkaise miestä päin? Laskekaa rimaa ja kohdatkaa vertaisenne.
Miten sitä rimaa lasketaan? Luuletko että ihmiset pystyy tahdonvaltaisesti päättämään oman makunsa? Sama jos lempimusiikkiasi olisi korkealuokkainen taidemusiikki, ja sitten sen saatavuus jostain syystä loppuisi niin että et pääsisi mistään kuuntelemaan sitä. No kuuntele Keekkiä sitte, wuhuu sokka irti!
Kyse ei olekaan siitä, että pakottaisi itsensä kuuntelemaan Keekkiä, vaan että antaisi mahdollisuuden myös muille musiikinlajeille (koska pelkkää Keekkiä ei koskaan ole tarjolla), saattaa hyvin olla, että joku muukin alkaa miellyttää.
Mahdollisuuden voi toki antaa, mutta paras on silti paras. Muut ovat niitä "joille annoin mahdollisuuden".
Se, jolle antaa mahdollisuuden, voi osoittautua parhaaksi. Se, joka näyttää parhaalta, voikin olla sisältä pelkkää höttöä. Tai toisinpäin, koska ihmiset ovat erilaisia ja arvostavat eri asioita. Kokeilla kannattaa aina.
Melko pieni mahdollisuus että laatutuotteesta bulkimpaan vaihtamalla löytäisi paremman.
Tämä kertoo paljon. Jos toiset ihmiset määrittelee (ulkonäön perusteella?) laatutuotteeksi ja bulkiksi, on parempikin jäädä yksin. Ei nimittäin todellakaan ole löytö kenellekään.
Ja sinä luulet että ulkonäkö ei vaikuta ihmisten mieltymyksiin yleensä? Että kuka vaan nainen valitsisi Arttu Wiskarin ja Antero Vartian väliltä 50/50 todennäköisyydellä, jos molemmat pyytäisi treffeille?
https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/201808072201120536_rk…
Tässä muutama tarina lisää. Onko ensimmäinen joku yhtä harhainen kun meidän palstailijat vai kuinka tietää miten muut tinder käyttävät tai ajattelevat?
Synkkien vesien maisteri taisi paljastaa sielustaan jota viiltää sen verran että voimme arvata miksi ei natsaa.
Mikke taas kiinnostuu vain jännänaisista.
Pikkupaikkakunnista välittäjät voivat muuttaa muualle. Vai odottaako ne että niiden oma kylä yhtäkkiä täyttyy vastakkaisesta sukupuolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sen noille vääntäisi rautalangasta: ei ole olemassa mitään parasta, vaan se sopivin. Joka ei ole se nuorin, nätein tai komein, vaan itselle sopiva ihminen, jonka kanssa on hyvä olla. Silloin ulkonäkö ei saa olla suorastaan vastenmielinen, mutta kaikki jotakuinkin normaali ulkoinen riittää, jos on sitä substanssia, luonnetta.
Luonne ihmisessä on vähän kun auton moottori, vaikka kuori olisi kuinka kiiltävä iso bemari, jos moottori leikkaa kiinni lähes joka reissulla, se tavallinen perheauto jossa on toimiva moottori hakkaa uuden kiiltävän bemarin menne tullen. Eikä se ole tyytymistä, vaan sitä että oikeasti arvostaa sitä perheautoa enemmän.
Tajusitko? Että se yli 40 v nainen ei oikeasti halua 25 v mallimiestä, koska tajuaa ettei sillä kombolla päästä perille edes mökille. Mutta toisinpäin sama oivallus ei näy toimivan.
Muuten täysin samaa mieltä, mutta sen verran tarkennan täältä sivusta, että ei kaikki nelikymppiset naiset halua perheautoa tai mökille. Meille joillekin kelpaa paremmin HSL:n mobiilisovelluksen kuukausilippu matkalla leffateatteriin.
Ja täähän just on se pointti: kullekin sopivin ja jokaiselle makunsa mukaan.
Niin paitsi jos maku on väärä niin sitten "rimaa pitää laskea".
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulla ainakin vaikuttaa siihen miten naiset minuun suhtautuvat ihan jo se, että onko ne nähneet autoni. Olen siis kohtuullisen hyvin toimeentuleva ja panostanut hiukan enemmän autopuoleen. Kesäautoni onkin varsin huomiota herättävä kaikinpuolin.
Jos esimerkiksi huoltoasemalla käydessä jätän auton niin että sisältä sen kaikki näkee niin johan on maireaa palvelua ja myyjät flirttailee.
Tai kun erästä toistuvasti näkemääni naista vähän silmäilin niin se oli aina sellainen perus - tiedättehän, vaikutti siltä että tykkäsi huomiosta mutta ei nyt niin kauheasti muuta. Kerran sitten osuimme parkkipaikalle samaan aikaan ja nainen näki mistä autosta tulin niin se meni siitä sekunnista 'ihastuneen' oloiseksi eli levähti sellainen valtava hymy koko naamaan ja silmät killitti päässä ja huuteli oma-aloitteisesti sieltä kymmenen metrin päästä "moooo-ooooi".
Älä jauha paskaa, naisista valtaosa ei edes tunnista automerkkejä, saati ole kiinnostunut niistä. Olisiko ollut niin, että auto pönkitti sinun hiiren kokoista itsetuntoasi niin, että kerrankin uskalsit katsoa silmiin, ja siksi joku katsoi takaisin.
Autot kiinnostavat pikkupoikia. Toki jos rahaa on niin paljon että ei tarvitse luopua mistään niin useimmat ostavat kalliin auton, mutta esim vuokralla asuvaa kalliilla autolla ajavaa pidetään lähinnä pellenä, auto on surkein mahdollinen sijoitus, rahaa tulee vain menettämään. Paitsi toiset pikkupojat voivat ihailla, mutta älä taas johda siitä mistä pikkupojat tykkäävät sitä, mistä naiset tykkäävät. Toki naisissakin on se surkein porukka, johon voi tehdä vaikutuksen autolla, mutta miksi joku ehdoin tahdoin haluaa jonkun gold diggerin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pekan kannattaa laskea kriteerejä, sitten onnistuu. Kyllä miehet perustavat parinvalintansa ihan naisen ulkonäköön:nuori, kaunis ja pantava.Lisäksi miehet arvioivat ulkonäkönsä paljon komeammaksi kuin se todellisuudessa on.Molemmat ihan tutkittua tietoa, sorry nyt vaan.
Tunnen erään pariskunnan, jossa mies on naisen kanssa, koska sillä on niin Ihanat rinnat.En tunne yhtään pariskuntaa, jossa nainen olisi miehen kanssa, koska sillä on niin Ihanat p*llit.
Minulla on eräs ystävätär joka on erittäin kaunis.Käymme usein tyttöporukalla (3kpl) liikenteessä. Yksi naisista on tavis ja yksi läski ja tämä yksi kaunis.Aina miehet ovat jonossa iskemässä tätä kaunista ystävää (ei siis panoseuraksi, vaan ihan parisuhteeseen):nuoret, vanhat, lyhyet, pitkät, komeat, rumat, menestyneet, syrjäytyminen eey jne..Tämä ystävämme ei ole näistä miehistä kiinnostunut, kun on parisuhteessa.Meitä kahta ei huomioida mitenkään, meille ei edes jutella, vaikka tyrmäys tulee tältä kauniilta ystävältä.Panoseuraa kyllä tingataan.
Ihan turha mulle vängätä miesten, että heillä on niiiiiiiiiiiiiiiiin laaja naismaku.Ihan scheissea. Kaikki miehet ottaisivat sen nuoren, kauniin, sexyn naisen, jos saisivat, mitta kun eivät saa, ja pitää päästä säännöllisesti panemaan, niin pakko tyytyä muihin vaihtoehtoihin.
Pitäähän sitä täällä vinkua muuta, ettei mene saumat edes tavisnaista kanssa.
Minä olen elämäni aikana ollut mukana kahdessa sinkkutoiminnassa. Molemmissa ihan sama ilmiö. Meitä naisia oli paljon, mutta ihan joka kerta ne muutamat samat kaunottaret veivät kaikkien miesten huomion. Sinkkuilloissa miehet katselivat heitä spanielin ilme kasvoillaan, netissä kyseiset naiset kertoivat käyneensä taas treffeillä. Jossain vaiheessa mies toisensa jälkeen otti heiltä pakit ja alkoi siinä vaiheessa luritella meille muille naisille. No arvatkaa vaan, kiinnostiko enää.
Niin, eli sinullakin on rima, jota et suostu laskemaan: "Se mies joka meni ensin treffeille kaunottaren kanssa eikä minun. Sitä en huoli." Miksi siis valitat pekalle että hänelläkin on rima?
Koska en ole kirjautunut niin et tietenkään voi tietää, mitkä ovat olleet minun kommenttejani, mutta voin kertoa etten ole koskaan kritisoinut Pekan tai kenenkään muunkaan rimaa vaan päinvastoin minusta elämänkumppanin valinta on sen verran iso asia, ettei siinä pidä tyytyä mihinkään. Jokainen saa hakea kunnes löytää juuri sen oikean. Ja mies, jolle kaunis ulkonäkö on olennaisin asia elämänkumppanin etsimisessä olisi korkeintaan tyytynyt minuun enkä sellaista halua.
Tiedän kyllä, mitä minulle vastataan: Että jokainen mies haluaa kauniin naisen. Ja sehän se hauskinta onkin, että sillä lauseella te nollaatte kaikki edeltäneet puheet miesten laajasta naismausta ja siitä, että nimenomaan naisille ulkonäkö olisi ratkaiseva tekijä miehessä. Suuri osa noista (iki)sinkkupiireissä liikkuvista miehistä oli todella kaukana jykeväsilmäisistä metsästäjäpäistä mutta niin vaan muutaman kohdalla ehti hieman jo kiinnostukseni herätä chatissa tai fb-palstalla keskustellessa - kunnes sitten tuli se live-tilanne, jossa he kuolasivat niiden kaunottarien perään.
Aika outoa ettei saa asiasta mainita täällä.
Siis siitä että sillanpään diileriltä löytyi myös lapsen seksuaaliseen hyväksikäyttöön viittaavaa materiaalia.
Olette siis itse luomassanne noidankehässä jumissa. Voivoivoi...