Kolmekymppinen Pekka ei ole käynyt koskaan treffeillä, suudellut tai harrastanut seksiä
Rippikouluikäisenä Pekka ajatteli, että 25-vuotiaana hänellä on varmaan jo vaimo ja lapsia. Nyt Pekka on yli 30-vuotias, eikä ole käynyt koskaan treffeillä, suudellut tai harrastanut seksiä. Se hävettää häntä sen verran paljon, ettei hän halua esiintyä tässä jutussa omalla nimellään.
Kommentit (1669)
Vierailija kirjoitti:
Suomeen pitäisi saada ilotalo kulttuuri, niin pääsisi pojat ja vähän vanhemmatkin miehet naisiin.
Ja narsisteille suljettu laitos, jossa opeteltaisiin äidinkieltä ja ihmisyyteen liittyviä asioita.
Oli minullakin ne kriteerit täydelliselle miehelle, liittyen ulkonäköön ja muihin ominaisuuksiin. Edelleen koen näiden kriteerieni mukaisen miehen komeana, jos näen kuvassa tai livenä. Silti oma mieheni on jotain aivan muuta. Kiinnostumiseen riitti lempibändini paita sellaisilla festareilla, missä ko. bändi ei esiintynyt. Ulkoisesti mies ei ole sitä, mitä aiemmin pidin haluttavana, hänellä ei ole edes sellaista autoa, mitä pidin haluttavana. Btw ostin sellaisen auton lopulta itse. Silti, heti kun näin sen paidan, kaikki kriteerit katosivat mielestä, olin kiinnostunut vain miehestä itsestään, en hänen ulkonäöstään tai mistään muustakaan toisarvoisesta. Tuskin itsekään vastaan hänen kuvitelmaansa täydellisestä naisesta, mutta mitä sitten. Minut hän silti halusi. Siis halusi, ei tyytynyt. Sitä vain, että kannattaa joustaa ulkonäköihanteista ja unohtaa kaikki tasoteoriat, juttelu ja tutustuminen ei maksa yhtään mitään eikä siinä menetä mitään, mutta voi saada hyvinkin paljon.
paretooo kirjoitti:
Joka toisessa viestissä toistuu sama ajatus.
"Ei pelkkä ulkonäkö tai raha/status yksin riitä"
"En minä kiinnostu jokaisesta komeasta ja menestyneestä miehestä"
Niin niin, mutta oletko kiinnostunut yhdestäkään rumasta ja köyhästä miehestä?
En tiedä, mitä irtopisteitä tällä tunnustuksella saan, mutta olen kyllä seurustellut ruman ja köyhän miehen kanssa. Minä vieläpä tein aloitteen ja mies aluksi torjui minut, koska luuli olevansa maailman lahja naisille ja mulla ei ollut makuunsa tarpeeksi isot tissit.
Eksä oli lyhyt, vanttera, mahakas, todella huonoihoinen (paksu kesivä nahka ja selkä täynnä aknearpia, naama mustapäillä), pienimunainen, isonenäinen, pieni- ja pistäväsilmäinen, kapeahuulinen, hilseilevä. Päälle vielä ilkeä, itserakas luonne. Kouluja oli käyty tasan oppivelvollisuuden verran, kirjallisuudesta luettu ehkä Aku Ankkaa, yleissivistys ja keskustelutaidot nollissa, armeijan jätti kesken ja missään töissä ei pysynyt paria kuukautta kauempaa. Jos tiedät Skandaalin biisin Mä en tee mitää, se on luultavasti kirjoitettu mun eksästä.
Nykyään valitsen seurani vähän paremmin, enkä todellakaan pyydä palstalassukoilta anteeksi vaatimuksiani.
Kriteerit. Tasot. Rima. Naisten maku. Miesten käsittämätön naisviha ja -pelko.
Paskan marjat, nuoriso. Puuttuuko teiltä kaikilta järki ja kyky kohdata toinen ihminen? Näinkö huonon mallin olette vanhemmiltanne saaneet?
Sitten on tuho ja sukupuutto edessä. Ehkä hyvä niin.
Nainen 53 v. rakkaussuhteessa, elämäni neljännessä ja viimeisessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Niitä on semmosia gimmoja ketkä oikein leveilee sillä kuinka monen kuuluisuuden kanssa ne on maannu. Ei kai ne tavalliselle rehelliselle jätkälle anna ollenkaan."
– Irwin Goodman vuonna 1974
Niin? Tulikos sinulle tai Irwinille yllätyksenä, että naisia on erilaisia?
Lähinnä tuossa kiinnitti huomiota tuo "tavallinen mies ei kelpaa" -meemi, joka siis näköjään on ollut käytössä jo 70-luvulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tttttttttt kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vihreäliikemies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina ei vaan kemiat kohtaa, kuten Pekallakaan ei ole näiden naisten kanssa, jotka ovat hänestä olleet kiinnostuneita. En minäkään ole löytänyt miestä, johon olisin ihastunut, ja joka olisi minuun ihastunut, mutta en siitä valita lehdissä. N30
Kemiaselitys on Pekan tapauksessa täyttä höttöä.
Kemioiden kohtaamisesta voidaan puhua silloin kun on kiinnostuneita, treffailua ja ehkä suhteitakin, mutta homma ei vain etene pidemmälle.
Silloin kun ei ole kiinnostuneita, kyse on tasosta. Naiset ovat maailman pahimpia p*skanpuhujia siinä ettei tasorimaa muka olisi. Ihan sama onko se tiedostettu vai tiedostettu rima, mutta Pekan kaltaiset miehet jää sen alle eikä niitä kemioita aleta edes katsomaan.
Kokemusta on.
Alle kolmekymppisenä olin täysin ilmaa naisille, etenkin niille joiden kanssa itse koin olevan kemiaa.
Sitten 30-35 tienoilla sain kiinnostusta naisilta joiden kanssa ei ollut mitään yhteistä (kaikki ylipainoisia, herkuttelusta tykkääviä peruskotinaisia...itse tykkään liikunnasta, vaelluksesta ja tiedejutuista). Yhdistävä tekijä oli liikakilot. Enkä löytänyt ainuttakaan rankasti ylipainoista jonka saisi edes joskus mukaan vaellukselle tai juoksulenkille.
35+ ura alkoi etenemään, ja pum, kaikki muuttui. Nyt olisi tsäänssejä. Mutta tämän hinta on sen tajuaminen miten pahasti naiset on rahan ja statuksen perään. Nekin jotka itse kuvittelee inhoavansa "statusmiehiä". Niin vain johtavassa asemassa oleva tyyppi joka osoittautuukin sydämeltään vihreäksi tiedehipiksi on kiinnostavampi kuin vihreä tiedehippi ilman johtajan titteliä.
Usko todelliseen rakkauteen on aika lailla mennyttä. Koko touhu on tasopeliä jossa mitataan oma taso ja haetaan vähintään yhtä tasokasta tai tasokkaampaa. Ulkonäkö, raha, status. Siinä se on. Naisella tietty ulkonäkö. Mieluummin otetaan ihan epäsopiva kuin matalampitasoinen.Ei kemiaa voi kokea yksin. Ehkä olet ollut ihastunut, mutta kemiaa ei ole ollut.
Outoa sitten että välittömästi hyvän vakanssin saamisen jälkeen kemiaa alkoikin löytyä. Eikä ihan vähääkään.
Kyllähän sinusta oltiin kiinnostuneita jo ennen vakanssin saamista. Nuo kiinnostuneet naiset eivät vain kelvanneet sinulle.
Naiset, jotka kiinnostuivat sinusta rikastumisen jälkeen lienevät pitkälti golddiggereitä Et varmaankaan edelleenkään vedä puoleesi niitä naisia jotka ihan oikeasti inhoavat statusmiehiä.
99% naisista on golddiggereitä :D
Juju on siinä että suurin osa on sitä tiedostamattaan. Status on kuin halo pään päällä. Samat jutut alkavat kuulostamaan hauskemmilta, ulkonäkö muuttuukin paremmaksi ja tyylitön pukeutuminen eksentriseksi.
Jos ääriesimerkki sallitaan, siksi Kimi Räikkösen tavallisuus sytyttää mutta levyseppähitsarin tavallisuus ei sytytä.
Tiedän kokemuksesta. Ihan niiden tavallisten maanläheisten naisten reaktiot on ihan erilaisia kun on tiedossa että johdan kiinnostavaa projektia. Tutustuminen lähtee liikkeelle eri mielialalla, ja johan sitä kemiaakin löytyy helpommin. Siinä missä oli ennen Kiinan muuri, on nyt avattu ovi.
Harmi vain kun tiedän nyt mikä sen oven todellisuudessa aukaisee.
Onhan se selvää että jos mies johtaa kiinnostavaa projektia, nainen kuvittelee että kyseessä täytyy olla hyvä tyyppi, ja on valmis olemaan kärsivällisempi, että löytäisi sen helmen sieltä mikä näyttää joltain muulta. Lopulta kuitenkin huomaa, ettei sieltä mitään löydy ja se siitä, ja mies päätyy vauvalle nillittämään, kuten sinä.
No tätähän minä yritinkin sanoa.
On selvää että status on naisille erittäin tärkeä seikka, ja korkean statuksen perusteella tehdään (positiivisia) ennakkopäätelmiä luonteesta.
Status = kiinnostavuus.
Jos tämä ei tee naisista golddiggereitä, niin mikä sitten?Kyllä ne miehet noita statusjuttuja enemmän miettii kuin naiset, tämäkin ketju sen todistaa.
Totta kai miehet miettivät statusjuttuja enemmän. Koska naiset ihastuvat statukseen enemmän.
Ihan Tilastokeskuksen sivuilta löytyy tieto että miehillä tulot vaikuttavat valtavasti pariutumismahdollisuuksiin, kun taas naisilla ei.
Ja miesten (tai sinun) päässä ei pyöri mikään muu kuin naiset. Tiedätkö, minä naisena en todellakaan jaksa kiinnostua miehestä, jonka ainoa kiinnostuksen kohde tässä maailmassa on naiset. Mikä naisia kiinnostaa, mikä ei; mihin naiset ihastuvat; miten naisen saa; kuka saa kaikkein kauneimmat ja timmeimmä nuoret naiset; minkä tasoinen pitää olla että saa naisen - ja tuo nainen on kuori, jossa on sileä nuori iho, pyöreä takamus, pulleat rinnat, paljon pitkää tukkaa, pitkää säärtä ja kaarevia ripsiä, ja se tärkein, p*llu. Millään muulla ei ole väliä.
Kuvotatte normaaleja naisia. Ette todellakaan ole parisuhdeainesta, vaikka vetäisitte millaisia projekteja.
Ihmeen usein naiset kertoilevat siitä kuinka söpöä oli varvistella että ylettyi suutelemaan miestä, tai kuinka ihanan turvallista oli painautua tämän leveää rintakehää vasten miehen höristessä matalalla äänellään korvaan hölmöjä juttuja istuskellessa upean hotellin uima-altaalla täydellisestä lomareissusta nauttiessa.
Naisethan eivät ole pinnallisia. Naisia ei kiinnosta pituus, raamikkuus, äänen korkeus, raha tai status. Vain kemia ja Se Tunne ratkaisee.Linkkaa yks tämmöinen väite tältä palstalta! Saat ihan itse etsiä ketjun, kerta todistetaakka on sulla. En ole ikinä nähnyt naisten sanovan täällä noin, vaan ainoat jota tuota väittävät olette te, miehet.
Oon kyllä eri muttei mennyt kun pari sekkaa löytää tällainen ketju googlella. Jonkun ihmeen kiven alla sinä elelet jos noi jutut on sulle jotain uutisia.
https://www.vauva.fi/keskustelu/2811339/miehen-pitaa-olla-pitka
Olen palstaillut vasta vuoden verran, eikä tänä aikana ole näkynyt kuin miesten jankutusta aiheesta. Ja vähät mua kiinnostaa, kauanko sulla meni googlettaessa, joka tapauksessa väitteen esittäjä myös perustelee väitteensä - ei ole vastapuolen asia googlettaa. (Tajusin, että sanoit olevasi eri, mutta yhtä kaikki: ei ole mun asia googlettaa, vaikka ois miten maailman nopein juttu.)
Joo, totta, tuossa oli muutama nainen yhtä mieltä MUTTA myös monta naista toista mieltä. Miksi juututte vain niiden ensimmäisten sanomaan? Eikö noi toiset ole naisia ollenkaan? Lisäksi tuo pituusketjun aloitus oli kirjoitettu siihen tyyliin, että taisi kyllä olla (miehen kirjoittama) provo. Miksi ihmeessä kukaan tosissaan aloittaisi ketjua tuolla asenteella, ei tuo ole aito juttu. Miten voitte mennä noin helppoon?
Ääniketjussa ei minusta puhuttu niinkään äänen mataluudesta vaan ylipäänsä miellyttävästä äänestä, kyllä kai sellainen ominaisuus miehiäkin naisessa kiinnostaa? Vai mitä varten meillä on seksilinjoja?
Tavallinen mies kelpaa, itseään tavallisena pitävä ulisija ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No täällä täysin kokematon 25-vuotias nainen. Myös puolet kavereistani ovat kokemattomia. Ei tosiaan ole vaan mikään miesten ongelma vaan laajempaa yhteiskunnallista. Ihmisiä ei vaan tavata enää niinkuin ennen.
Ymmärtänet että on sangen vaikea uskoa jostain löytyvän tuollainen joukko kokemattomia naisia kuin sinä ja puolet kavereistasi.
Mammat nyt elävät jossakin rinnakkaistodellisuudessa. Ihan turha puhua mistään havannoista kaveripiireistä ym kun mammojen todellisuus ei nyt vaan toimi samalla tavalla. Heidän maailmassa 40-v lihava yh saa 25-v komean miljonääriunelmaprinssinsä ja rumat lyhyet miehetkin saavat naisia.
Ymmärrätkö, että se ruma ja lihava yh hakee miehestä ihan muita ominaisuuksia kuin unelmaulkonäköä ja omaisuutta? Ihan kuten hakivat jo nuorempina. Teille miehille se ulkonäkö on aina ykkönen. Ja ihan itseänne totuudelta suojataksenne olette keksineet näitä käsittämättömiä malleja ja teorioita siitä, mitä naiset haluavat. Ja epäilemättä ne auttavat. Omaa riittämättömyyden ja kelpaamattomuuden tunnetta ei tarvitse kohdata, kun suu vaahdossa huutaa joka ketjussa samoja ulkoa opeteltuja mantroja. Sen sijaan, että pysähtyisitte suremaan ja surun kautta pohtimaan, mitä elämältänne haluatte (edelleen sitä parisuhdetta vai suuntaamaan huomion ihan muihin asioihin), jaksatte vuosikausia ulvoa naisten valinnoista. Eivät ne miksikään muutu. Voitte jatkaa trollaamista ja spämmäämistä ja floodaamista ja itkemistä, mutta ei se muuta meidän naisten ajatusmaailmaa miksikään.
Jonakin päivänä sen sijaan huomaatte todennäköisesti itse, että elämä meni harhaisia "faktoja" hokiessa ja niihin uskoessa, ja edessä on totaaliyksinäinen vanhuus. Näistä muista palstamiehistä kun ei paljon iloa siinä vaiheessa ole, kun haluaisi konkreettista tukea, apua ja välittämistä.
Olipa taas vuodatus. Jos naisia ei edes kiinnosta vaihtaa pari sanaa jos livenä menee jutteleen ja treffisivustolla eivät ota yhteyttä niin tottakai juu ihan muuta kun ulkonäköä etsivät. Tämä on ihan arkipäivää yhdelle tutulle.
Samaan aikaan yks toinen tuttu joka on pitkä tumma ja jälkeenj äänyt vetää kännit baarissa joka viikonloppu ja pokaa naisia käsi persvakoon menetelmällä. Yleensä päätyy jatkoille jonkun kanssa.
Tottakai se sisin on tãrkeintä miehessä joo.
Eikä kukaan halua tätä miestä kanssaan parisuhteeseen, koska joka viikonloppu pokaa naisia käsi persvaossa. Eli sisin on tärkein, eikä tämän miehen sisintä halua kukaan. Mutta tuota samaahan te kiltit ja kunnolliset palstaromantikot oikeasti haluatte. Seksiä joka ilta eri naisen kanssa. Se tulee selväksi joka ikinen kerta.
Pekka kelpaa vain tiskiaineen lainaajaksi. Yh-mammatkin lähettävät lapsensa Fairya lainaamaan, ettei tarvitse asioida Pekan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomeen pitäisi saada ilotalo kulttuuri, niin pääsisi pojat ja vähän vanhemmatkin miehet naisiin.
Kylläpä keksitkin tuoreen ja yllättävän näkökulman asiaan. Miksi pojat ja miehet eivät käy maksullisilla jo nyt?
No kun yhteiskunta ei ole rakentanut ilmaista ilotaloa, jossa on vartijat ja pakolliset sukupuolitautitestit (naisille tietysti vain).
Vässykät ovat vässyköitä, eikä luonto tarkoittanut heitä lisääntymään. Haukkukoot naisia maailman tappiin, koska ei noista missään tapauksessa olisi minkäänlaiseen parisuhteeseen. Ei se porukka edes osaa kertoa, mitä sana parisuhde tarkoittaa, ne luulee että se on jotakin sadan naisen kaatamista, jotta voi kerskailla toisille yhtä imbesilleille nulikoille.
Osa näistä Pekoista kaipaisi rehellistä kaapista tulemista, voisi valita sellaisen laatikkopään jykevällä leualla ja metsästäjänsilmillä, kun sellainen kerran mielessä kumminkin pyörii lähes non-stop.
ihan neepereitä tuommoiset pekat. pitäisi viedä ausvitsiin.
Vierailija kirjoitti:
Lueskelin tässä pari viimeistä sivua ja naisilla oli noin kaksi pointtia jotka ovat täysin toisilleen ristiriitaisia, mutta silti niistä syytetään samaa ihmisryhmää eli näitä Pekan kaltaisia ikisinkkumiehiä.
Väite A) Rima liian korkealla. Syy siihen että naista ei löydy on että rima on liian korkella ja että rimaa pitäisi laskea jotta mies saisi naisen.
Väite B) Ikisinkkumies tyytyy (rumaan, lihavaan, yh, mitänäitänytoli) kun ei löydä sitä prinsessaansa löydä ja tällainen täydellistä huonompaan tyytyvä mies ei naisille kelpaa.
Näkisin että ainoa mahdollinen ratkaisu tähän ongelmaan on se, että kiinnostunut nainen ryhdistäytyisi ja kohottaisi omaa markkina-arvoaan miehen silmissä, koska mies ei voi väitteen B) mukaan laskea rimaa, eikä väitteen A) nojalla löytää naista. Kuten hyvin kaikki tiedämme, pelkkä ajatus itsensä kehittämisestä jotta kelpaisi miehelle, on naisille punainen vaate ja heidän tulisi kelvata "oikealle" miehelle juuri sellaisina kuin ovat. Eli Pekan kannattaa unohtaa pariutuminen ja etsiä muuta mielekästä tekemistä koska teki hän mitä hyvänsä niin se on väärin.
Ois kannattanut varmaan lukea vähän enemmänkin eikö vain kaksi viimeistä sivua, niin olisit tajunnut, että suurin osa näistä naisten ”ristiriitaisista neuvoista” on lassukoiden omaa retoriikkaa, jota siis palautellaan heille tämän aiheen yhteydessä.
Rautalanka:
A) lassukat käskevät naisia aina laskemaan rimaa ja katsomaan ”tavallisia miehiä”.
B) lassukat väittävät, että kaikki miehet ovat tyytyneet siihen mitä ovat saaneet - kunhan vain ovat jotain saaneet.
Tää on tätä samaa sontaa, kun 99% jää ilman seksiä kokonaan mutta 100% kaikista miehistä pettää puolisoa.
Vierailija kirjoitti:
Olen 51-vuotias Ruma nainen.En ole koskaan seurustellut, vaikka olisin halunnut.Luulin, että minulla olisi viimeistään 35-vuotiaana ollut mies ja lapsia.En ole ollut kiinnostunut niistä miehistä (3kpl), jotka ovat olleet minusta kiinnostuneita:1)Päihteiden väärinkäyttäjä (viina ja lääkkeet) 2)Sairaalloinen narsisti ja 3)Mies, joka väitti eronneena, mutta ei ollutkaan
Miksi minusta ei tehdä juttua Iltalehteen.P itäiskö mun nyt itkee yhyy täällä, että miehet on niin kranttuja.....Ai niin, mutta minähän saan k*llia, jos haluan, ja voin mennä plastiikkakirurgille joten eri tilanne. Yhteiskunnan pitää kustantaa mulle maksullinen poikaystävä, koska muuten syrjäydyn.Jep,jep
Ota yhteyttä iltalehteen. Kyllä ne susta jutun tekee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävisi siellä maksullisissa. Mikään ei olisi creepympää kuin deittailla kolmekymppistä neitsytmiestä...
Minusta olisi kyllä ehdottomasti karmeampaa saada selville, että mies on käyttänyt maksullista saadakseen seksiä.
Eli noin puolet suomalaisista miehistä, jos lasketaan kaikki ketkä on edes kerran ulkomailla käyneet maksullisissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tttttttttt kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina ei vaan kemiat kohtaa, kuten Pekallakaan ei ole näiden naisten kanssa, jotka ovat hänestä olleet kiinnostuneita. En minäkään ole löytänyt miestä, johon olisin ihastunut, ja joka olisi minuun ihastunut, mutta en siitä valita lehdissä. N30
Kemiaselitys on Pekan tapauksessa täyttä höttöä.
Kemioiden kohtaamisesta voidaan puhua silloin kun on kiinnostuneita, treffailua ja ehkä suhteitakin, mutta homma ei vain etene pidemmälle.
Silloin kun ei ole kiinnostuneita, kyse on tasosta. Naiset ovat maailman pahimpia p*skanpuhujia siinä ettei tasorimaa muka olisi. Ihan sama onko se tiedostettu vai tiedostettu rima, mutta Pekan kaltaiset miehet jää sen alle eikä niitä kemioita aleta edes katsomaan.
Kokemusta on.
Alle kolmekymppisenä olin täysin ilmaa naisille, etenkin niille joiden kanssa itse koin olevan kemiaa.
Sitten 30-35 tienoilla sain kiinnostusta naisilta joiden kanssa ei ollut mitään yhteistä (kaikki ylipainoisia, herkuttelusta tykkääviä peruskotinaisia...itse tykkään liikunnasta, vaelluksesta ja tiedejutuista). Yhdistävä tekijä oli liikakilot. Enkä löytänyt ainuttakaan rankasti ylipainoista jonka saisi edes joskus mukaan vaellukselle tai juoksulenkille.
35+ ura alkoi etenemään, ja pum, kaikki muuttui. Nyt olisi tsäänssejä. Mutta tämän hinta on sen tajuaminen miten pahasti naiset on rahan ja statuksen perään. Nekin jotka itse kuvittelee inhoavansa "statusmiehiä". Niin vain johtavassa asemassa oleva tyyppi joka osoittautuukin sydämeltään vihreäksi tiedehipiksi on kiinnostavampi kuin vihreä tiedehippi ilman johtajan titteliä.
Usko todelliseen rakkauteen on aika lailla mennyttä. Koko touhu on tasopeliä jossa mitataan oma taso ja haetaan vähintään yhtä tasokasta tai tasokkaampaa. Ulkonäkö, raha, status. Siinä se on. Naisella tietty ulkonäkö. Mieluummin otetaan ihan epäsopiva kuin matalampitasoinen.Ei kemiaa voi kokea yksin. Ehkä olet ollut ihastunut, mutta kemiaa ei ole ollut.
Outoa sitten että välittömästi hyvän vakanssin saamisen jälkeen kemiaa alkoikin löytyä. Eikä ihan vähääkään.
Kyllähän sinusta oltiin kiinnostuneita jo ennen vakanssin saamista. Nuo kiinnostuneet naiset eivät vain kelvanneet sinulle.
Naiset, jotka kiinnostuivat sinusta rikastumisen jälkeen lienevät pitkälti golddiggereitä Et varmaankaan edelleenkään vedä puoleesi niitä naisia jotka ihan oikeasti inhoavat statusmiehiä.
99% naisista on golddiggereitä :D
Juju on siinä että suurin osa on sitä tiedostamattaan. Status on kuin halo pään päällä. Samat jutut alkavat kuulostamaan hauskemmilta, ulkonäkö muuttuukin paremmaksi ja tyylitön pukeutuminen eksentriseksi.
Jos ääriesimerkki sallitaan, siksi Kimi Räikkösen tavallisuus sytyttää mutta levyseppähitsarin tavallisuus ei sytytä.
Tiedän kokemuksesta. Ihan niiden tavallisten maanläheisten naisten reaktiot on ihan erilaisia kun on tiedossa että johdan kiinnostavaa projektia. Tutustuminen lähtee liikkeelle eri mielialalla, ja johan sitä kemiaakin löytyy helpommin. Siinä missä oli ennen Kiinan muuri, on nyt avattu ovi.
Harmi vain kun tiedän nyt mikä sen oven todellisuudessa aukaisee.
Onhan se selvää että jos mies johtaa kiinnostavaa projektia, nainen kuvittelee että kyseessä täytyy olla hyvä tyyppi, ja on valmis olemaan kärsivällisempi, että löytäisi sen helmen sieltä mikä näyttää joltain muulta. Lopulta kuitenkin huomaa, ettei sieltä mitään löydy ja se siitä, ja mies päätyy vauvalle nillittämään, kuten sinä.
No tätähän minä yritinkin sanoa.
On selvää että status on naisille erittäin tärkeä seikka, ja korkean statuksen perusteella tehdään (positiivisia) ennakkopäätelmiä luonteesta.
Status = kiinnostavuus.
Jos tämä ei tee naisista golddiggereitä, niin mikä sitten?Kyllä ne miehet noita statusjuttuja enemmän miettii kuin naiset, tämäkin ketju sen todistaa.
Totta kai miehet miettivät statusjuttuja enemmän. Koska naiset ihastuvat statukseen enemmän.
Ihan Tilastokeskuksen sivuilta löytyy tieto että miehillä tulot vaikuttavat valtavasti pariutumismahdollisuuksiin, kun taas naisilla ei.
Ja miesten (tai sinun) päässä ei pyöri mikään muu kuin naiset. Tiedätkö, minä naisena en todellakaan jaksa kiinnostua miehestä, jonka ainoa kiinnostuksen kohde tässä maailmassa on naiset. Mikä naisia kiinnostaa, mikä ei; mihin naiset ihastuvat; miten naisen saa; kuka saa kaikkein kauneimmat ja timmeimmä nuoret naiset; minkä tasoinen pitää olla että saa naisen - ja tuo nainen on kuori, jossa on sileä nuori iho, pyöreä takamus, pulleat rinnat, paljon pitkää tukkaa, pitkää säärtä ja kaarevia ripsiä, ja se tärkein, p*llu. Millään muulla ei ole väliä.
Kuvotatte normaaleja naisia. Ette todellakaan ole parisuhdeainesta, vaikka vetäisitte millaisia projekteja.
Ihmeen usein naiset kertoilevat siitä kuinka söpöä oli varvistella että ylettyi suutelemaan miestä, tai kuinka ihanan turvallista oli painautua tämän leveää rintakehää vasten miehen höristessä matalalla äänellään korvaan hölmöjä juttuja istuskellessa upean hotellin uima-altaalla täydellisestä lomareissusta nauttiessa.
Naisethan eivät ole pinnallisia. Naisia ei kiinnosta pituus, raamikkuus, äänen korkeus, raha tai status. Vain kemia ja Se Tunne ratkaisee.Linkkaa yks tämmöinen väite tältä palstalta! Saat ihan itse etsiä ketjun, kerta todistetaakka on sulla. En ole ikinä nähnyt naisten sanovan täällä noin, vaan ainoat jota tuota väittävät olette te, miehet.
Oon kyllä eri muttei mennyt kun pari sekkaa löytää tällainen ketju googlella. Jonkun ihmeen kiven alla sinä elelet jos noi jutut on sulle jotain uutisia.
https://www.vauva.fi/keskustelu/2811339/miehen-pitaa-olla-pitka
Et tunnista trollausta?
Se että mätchit meni nollaan tinderissä sen jälkeen kun vaihdoin pituuden 180->170cm kertoo että asiassa on perää.
Minulla sattuu myös olemaan tuttava jolla on hieman korkeahko homahtava ääni ja vtut sillä koskaan mitãän muijakaverii koskaan on ollu vaikka se ihan hetero onkin.
Mun ystävä on 168 ja löysi nopeasti uuden tyttöystävänsä tinderistä. Se ei tosin puhunut tilanteestaan ”vtut mitään muijakaverii” joten ehkä se selittää kaiken.
Kannattaa miettiä, mikä se oikea kausaliteetti sille omalle tilanteelle on. Pekan tapauksessa työpaikka ja nainen ei välttämättä korreloi, vaikka niin voisi ajatella. Toisessa tapauksessa pituus ja nainen ei välttämättä korreloi, vaikka niin voisi ajatella. Defenssit on kovat!
En minäpä ole ollut missään suhteissa miehiin. Olen onnellinen ja ihan kaunis nainen , hyvä työ ja koulutus. JA asun leski-isäni kanssa. Olen 38 voutias . ...Kyllä moniin miehiin ei ole mitään luottamista. Moni nainen on nuorena mennyt naimisiin, on saanut 2-4 lasta, mutta mies löytää viisikymppisenä uuden ja paljon nuoremman naisen ja aika usein ulkomaalaisen.Thaimaasta,Kiinasta, Venäjältä.. VOI NÄITÄ HYLÄTTYJÄ NAISPARKOJA. JA HEITÄ on kaikissa yhteiskuntaluokissa. Mies voi alkoholisoitua 40 - 50 iässä, vaikka hän on korkeat koulutettu ja uusi nuori nainen on valmiina. En ikinä halua itselleni tuollaisen hylätyn naisen kohtaloa. MIELUUMMIN YKSIN KUIN HUONON KAVERIN KANSSA, se sananlasku on TOTTA.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en käsitä, että mikä näissä miehissä voi olla vikana?? En keksi muuta kun (kriittinen?) luonne. Tunnen monia miehiä ketkä on kun peräkammarista vedettyjä, lihavia ja karvaisia tietokonenörttejä ketkä vetää colaa ja tupakkaa, mutta silti niillä on (suht saman tasoinen!!!) nainen. Voisko olla siinä, että nämä yksinäiset miehet kelpuuttavat vain semmoisen mallitytyn, ketä ei edes vilkaise miestä päin? Laskekaa rimaa ja kohdatkaa vertaisenne.
Miten sitä rimaa lasketaan? Luuletko että ihmiset pystyy tahdonvaltaisesti päättämään oman makunsa? Sama jos lempimusiikkiasi olisi korkealuokkainen taidemusiikki, ja sitten sen saatavuus jostain syystä loppuisi niin että et pääsisi mistään kuuntelemaan sitä. No kuuntele Keekkiä sitte, wuhuu sokka irti!
Kyse ei olekaan siitä, että pakottaisi itsensä kuuntelemaan Keekkiä, vaan että antaisi mahdollisuuden myös muille musiikinlajeille (koska pelkkää Keekkiä ei koskaan ole tarjolla), saattaa hyvin olla, että joku muukin alkaa miellyttää.
Mahdollisuuden voi toki antaa, mutta paras on silti paras. Muut ovat niitä "joille annoin mahdollisuuden".
AndyMcCoys kirjoitti:
en minäkään ja olen 47 vuotias jo
joillakin käy flaksi toisilla ei, varsinkijn jos on sosiaalisesti estynyt. kovin kauaa en jaksa olla ihmisten kanssa koska ihmiset ovat tylsiä epä älykkäitä ja keskinkertaisia
Vaikutat itse sen sijaan todella älykkäältä ja kiinnostavalta! Oletko ikinä kuullut ylivertaisuusvinoumasta?
juu kyllä tauskit ja mathieut on niiin paljon parempia miehiä kuin pekat. eihän ne edes ulise.
Nuorena tyttönä panetti
Eka poikaystävä oli semmoinen pussailu , panokaveri
Eikö kellään vietit vie nuorena?
Mutta kun palstatotuus on, että miehellä pitää olla metsästäjän silmät, laatikkopää ja jykevä leuka. Tietävät palstan neitsytmiehet.