Kolmekymppinen Pekka ei ole käynyt koskaan treffeillä, suudellut tai harrastanut seksiä
Rippikouluikäisenä Pekka ajatteli, että 25-vuotiaana hänellä on varmaan jo vaimo ja lapsia. Nyt Pekka on yli 30-vuotias, eikä ole käynyt koskaan treffeillä, suudellut tai harrastanut seksiä. Se hävettää häntä sen verran paljon, ettei hän halua esiintyä tässä jutussa omalla nimellään.
Kommentit (1669)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tttttttttt kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vihreäliikemies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina ei vaan kemiat kohtaa, kuten Pekallakaan ei ole näiden naisten kanssa, jotka ovat hänestä olleet kiinnostuneita. En minäkään ole löytänyt miestä, johon olisin ihastunut, ja joka olisi minuun ihastunut, mutta en siitä valita lehdissä. N30
Kemiaselitys on Pekan tapauksessa täyttä höttöä.
Kemioiden kohtaamisesta voidaan puhua silloin kun on kiinnostuneita, treffailua ja ehkä suhteitakin, mutta homma ei vain etene pidemmälle.
Silloin kun ei ole kiinnostuneita, kyse on tasosta. Naiset ovat maailman pahimpia p*skanpuhujia siinä ettei tasorimaa muka olisi. Ihan sama onko se tiedostettu vai tiedostettu rima, mutta Pekan kaltaiset miehet jää sen alle eikä niitä kemioita aleta edes katsomaan.
Kokemusta on.
Alle kolmekymppisenä olin täysin ilmaa naisille, etenkin niille joiden kanssa itse koin olevan kemiaa.
Sitten 30-35 tienoilla sain kiinnostusta naisilta joiden kanssa ei ollut mitään yhteistä (kaikki ylipainoisia, herkuttelusta tykkääviä peruskotinaisia...itse tykkään liikunnasta, vaelluksesta ja tiedejutuista). Yhdistävä tekijä oli liikakilot. Enkä löytänyt ainuttakaan rankasti ylipainoista jonka saisi edes joskus mukaan vaellukselle tai juoksulenkille.
35+ ura alkoi etenemään, ja pum, kaikki muuttui. Nyt olisi tsäänssejä. Mutta tämän hinta on sen tajuaminen miten pahasti naiset on rahan ja statuksen perään. Nekin jotka itse kuvittelee inhoavansa "statusmiehiä". Niin vain johtavassa asemassa oleva tyyppi joka osoittautuukin sydämeltään vihreäksi tiedehipiksi on kiinnostavampi kuin vihreä tiedehippi ilman johtajan titteliä.
Usko todelliseen rakkauteen on aika lailla mennyttä. Koko touhu on tasopeliä jossa mitataan oma taso ja haetaan vähintään yhtä tasokasta tai tasokkaampaa. Ulkonäkö, raha, status. Siinä se on. Naisella tietty ulkonäkö. Mieluummin otetaan ihan epäsopiva kuin matalampitasoinen.Ei kemiaa voi kokea yksin. Ehkä olet ollut ihastunut, mutta kemiaa ei ole ollut.
Outoa sitten että välittömästi hyvän vakanssin saamisen jälkeen kemiaa alkoikin löytyä. Eikä ihan vähääkään.
Kyllähän sinusta oltiin kiinnostuneita jo ennen vakanssin saamista. Nuo kiinnostuneet naiset eivät vain kelvanneet sinulle.
Naiset, jotka kiinnostuivat sinusta rikastumisen jälkeen lienevät pitkälti golddiggereitä Et varmaankaan edelleenkään vedä puoleesi niitä naisia jotka ihan oikeasti inhoavat statusmiehiä.
99% naisista on golddiggereitä :D
Juju on siinä että suurin osa on sitä tiedostamattaan. Status on kuin halo pään päällä. Samat jutut alkavat kuulostamaan hauskemmilta, ulkonäkö muuttuukin paremmaksi ja tyylitön pukeutuminen eksentriseksi.
Jos ääriesimerkki sallitaan, siksi Kimi Räikkösen tavallisuus sytyttää mutta levyseppähitsarin tavallisuus ei sytytä.
Tiedän kokemuksesta. Ihan niiden tavallisten maanläheisten naisten reaktiot on ihan erilaisia kun on tiedossa että johdan kiinnostavaa projektia. Tutustuminen lähtee liikkeelle eri mielialalla, ja johan sitä kemiaakin löytyy helpommin. Siinä missä oli ennen Kiinan muuri, on nyt avattu ovi.
Harmi vain kun tiedän nyt mikä sen oven todellisuudessa aukaisee.
Onhan se selvää että jos mies johtaa kiinnostavaa projektia, nainen kuvittelee että kyseessä täytyy olla hyvä tyyppi, ja on valmis olemaan kärsivällisempi, että löytäisi sen helmen sieltä mikä näyttää joltain muulta. Lopulta kuitenkin huomaa, ettei sieltä mitään löydy ja se siitä, ja mies päätyy vauvalle nillittämään, kuten sinä.
No tätähän minä yritinkin sanoa.
On selvää että status on naisille erittäin tärkeä seikka, ja korkean statuksen perusteella tehdään (positiivisia) ennakkopäätelmiä luonteesta.
Status = kiinnostavuus.
Jos tämä ei tee naisista golddiggereitä, niin mikä sitten?Kyllä ne miehet noita statusjuttuja enemmän miettii kuin naiset, tämäkin ketju sen todistaa.
Totta kai miehet miettivät statusjuttuja enemmän. Koska naiset ihastuvat statukseen enemmän.
Ihan Tilastokeskuksen sivuilta löytyy tieto että miehillä tulot vaikuttavat valtavasti pariutumismahdollisuuksiin, kun taas naisilla ei.
Ja miesten (tai sinun) päässä ei pyöri mikään muu kuin naiset. Tiedätkö, minä naisena en todellakaan jaksa kiinnostua miehestä, jonka ainoa kiinnostuksen kohde tässä maailmassa on naiset. Mikä naisia kiinnostaa, mikä ei; mihin naiset ihastuvat; miten naisen saa; kuka saa kaikkein kauneimmat ja timmeimmä nuoret naiset; minkä tasoinen pitää olla että saa naisen - ja tuo nainen on kuori, jossa on sileä nuori iho, pyöreä takamus, pulleat rinnat, paljon pitkää tukkaa, pitkää säärtä ja kaarevia ripsiä, ja se tärkein, p*llu. Millään muulla ei ole väliä.
Kuvotatte normaaleja naisia. Ette todellakaan ole parisuhdeainesta, vaikka vetäisitte millaisia projekteja.
Ihmeen usein naiset kertoilevat siitä kuinka söpöä oli varvistella että ylettyi suutelemaan miestä, tai kuinka ihanan turvallista oli painautua tämän leveää rintakehää vasten miehen höristessä matalalla äänellään korvaan hölmöjä juttuja istuskellessa upean hotellin uima-altaalla täydellisestä lomareissusta nauttiessa.
Naisethan eivät ole pinnallisia. Naisia ei kiinnosta pituus, raamikkuus, äänen korkeus, raha tai status. Vain kemia ja Se Tunne ratkaisee.Linkkaa yks tämmöinen väite tältä palstalta! Saat ihan itse etsiä ketjun, kerta todistetaakka on sulla. En ole ikinä nähnyt naisten sanovan täällä noin, vaan ainoat jota tuota väittävät olette te, miehet.
Oon kyllä eri muttei mennyt kun pari sekkaa löytää tällainen ketju googlella. Jonkun ihmeen kiven alla sinä elelet jos noi jutut on sulle jotain uutisia.
https://www.vauva.fi/keskustelu/2811339/miehen-pitaa-olla-pitka
Et tunnista trollausta?
Se että mätchit meni nollaan tinderissä sen jälkeen kun vaihdoin pituuden 180->170cm kertoo että asiassa on perää.
Minulla sattuu myös olemaan tuttava jolla on hieman korkeahko homahtava ääni ja vtut sillä koskaan mitãän muijakaverii koskaan on ollu vaikka se ihan hetero onkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No täällä täysin kokematon 25-vuotias nainen. Myös puolet kavereistani ovat kokemattomia. Ei tosiaan ole vaan mikään miesten ongelma vaan laajempaa yhteiskunnallista. Ihmisiä ei vaan tavata enää niinkuin ennen.
Ymmärtänet että on sangen vaikea uskoa jostain löytyvän tuollainen joukko kokemattomia naisia kuin sinä ja puolet kavereistasi.
Mammat nyt elävät jossakin rinnakkaistodellisuudessa. Ihan turha puhua mistään havannoista kaveripiireistä ym kun mammojen todellisuus ei nyt vaan toimi samalla tavalla. Heidän maailmassa 40-v lihava yh saa 25-v komean miljonääriunelmaprinssinsä ja rumat lyhyet miehetkin saavat naisia.
Vierailija kirjoitti:
Kävisi siellä maksullisissa. Mikään ei olisi creepympää kuin deittailla kolmekymppistä neitsytmiestä...
Minusta olisi kyllä ehdottomasti karmeampaa saada selville, että mies on käyttänyt maksullista saadakseen seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomeen pitäisi saada ilotalo kulttuuri, niin pääsisi pojat ja vähän vanhemmatkin miehet naisiin.
Kylläpä keksitkin tuoreen ja yllättävän näkökulman asiaan. Miksi pojat ja miehet eivät käy maksullisilla jo nyt?
Koska haluamme jotain muuta kuin maksettua seuraa. Ärsyttää kun naiset pitävät kaikkia miehiä jä_n_n_ämiesten kaltaisina!
Mitä te sitten haluatte? Ilmaiseksi pullia kuten ihailemanne jännikset?
Vierailija kirjoitti:
Olen 51-vuotias Ruma nainen.En ole koskaan seurustellut, vaikka olisin halunnut.Luulin, että minulla olisi viimeistään 35-vuotiaana ollut mies ja lapsia.En ole ollut kiinnostunut niistä miehistä (3kpl), jotka ovat olleet minusta kiinnostuneita:1)Päihteiden väärinkäyttäjä (viina ja lääkkeet) 2)Sairaalloinen narsisti ja 3)Mies, joka väitti eronneena, mutta ei ollutkaan
Miksi minusta ei tehdä juttua Iltalehteen.P itäiskö mun nyt itkee yhyy täällä, että miehet on niin kranttuja.....Ai niin, mutta minähän saan k*llia, jos haluan, ja voin mennä plastiikkakirurgille joten eri tilanne. Yhteiskunnan pitää kustantaa mulle maksullinen poikaystävä, koska muuten syrjäydyn.Jep,jep
Varmaan mielellään tekevät sustakin jutun. Voit pyytää pekan numeron sit samalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No täällä täysin kokematon 25-vuotias nainen. Myös puolet kavereistani ovat kokemattomia. Ei tosiaan ole vaan mikään miesten ongelma vaan laajempaa yhteiskunnallista. Ihmisiä ei vaan tavata enää niinkuin ennen.
Ymmärtänet että on sangen vaikea uskoa jostain löytyvän tuollainen joukko kokemattomia naisia kuin sinä ja puolet kavereistasi.
Mammat nyt elävät jossakin rinnakkaistodellisuudessa. Ihan turha puhua mistään havannoista kaveripiireistä ym kun mammojen todellisuus ei nyt vaan toimi samalla tavalla. Heidän maailmassa 40-v lihava yh saa 25-v komean miljonääriunelmaprinssinsä ja rumat lyhyet miehetkin saavat naisia.
Minä olen yli 40 enkä ikinä vaihtaisi omaa yli 40 v miestäni kehenkään 25 mallipoikaan, on sen verran järkeä että ymmärrän ettei juttu onnistuisi vaikka sellaisen haluaisin, vaan en halua. Mutta sitähän ei nämä lapselliset Pekat ymmärrä lainkaan, ettei puolisoa vaihdeta kuin autoa.
Onni on ettei nämä Pekat lisäänny.
Vierailija kirjoitti:
Lueskelin tässä pari viimeistä sivua ja naisilla oli noin kaksi pointtia jotka ovat täysin toisilleen ristiriitaisia, mutta silti niistä syytetään samaa ihmisryhmää eli näitä Pekan kaltaisia ikisinkkumiehiä.
Väite A) Rima liian korkealla. Syy siihen että naista ei löydy on että rima on liian korkella ja että rimaa pitäisi laskea jotta mies saisi naisen.
Väite B) Ikisinkkumies tyytyy (rumaan, lihavaan, yh, mitänäitänytoli) kun ei löydä sitä prinsessaansa löydä ja tällainen täydellistä huonompaan tyytyvä mies ei naisille kelpaa.
Näkisin että ainoa mahdollinen ratkaisu tähän ongelmaan on se, että kiinnostunut nainen ryhdistäytyisi ja kohottaisi omaa markkina-arvoaan miehen silmissä, koska mies ei voi väitteen B) mukaan laskea rimaa, eikä väitteen A) nojalla löytää naista. Kuten hyvin kaikki tiedämme, pelkkä ajatus itsensä kehittämisestä jotta kelpaisi miehelle, on naisille punainen vaate ja heidän tulisi kelvata "oikealle" miehelle juuri sellaisina kuin ovat. Eli Pekan kannattaa unohtaa pariutuminen ja etsiä muuta mielekästä tekemistä koska teki hän mitä hyvänsä niin se on väärin.
Ei jäänyt Pekka ottamaan selvää näistä ehkä mahdollisesti kiinnostuneista naisista niin ei heidän mitkään teot olisi asiaa muuttaneet. Pekka oli jo tehnyt päätöksensä heidän suhteen. Pekalla ei siis ole toivoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tttttttttt kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina ei vaan kemiat kohtaa, kuten Pekallakaan ei ole näiden naisten kanssa, jotka ovat hänestä olleet kiinnostuneita. En minäkään ole löytänyt miestä, johon olisin ihastunut, ja joka olisi minuun ihastunut, mutta en siitä valita lehdissä. N30
Kemiaselitys on Pekan tapauksessa täyttä höttöä.
Kemioiden kohtaamisesta voidaan puhua silloin kun on kiinnostuneita, treffailua ja ehkä suhteitakin, mutta homma ei vain etene pidemmälle.
Silloin kun ei ole kiinnostuneita, kyse on tasosta. Naiset ovat maailman pahimpia p*skanpuhujia siinä ettei tasorimaa muka olisi. Ihan sama onko se tiedostettu vai tiedostettu rima, mutta Pekan kaltaiset miehet jää sen alle eikä niitä kemioita aleta edes katsomaan.
Kokemusta on.
Alle kolmekymppisenä olin täysin ilmaa naisille, etenkin niille joiden kanssa itse koin olevan kemiaa.
Sitten 30-35 tienoilla sain kiinnostusta naisilta joiden kanssa ei ollut mitään yhteistä (kaikki ylipainoisia, herkuttelusta tykkääviä peruskotinaisia...itse tykkään liikunnasta, vaelluksesta ja tiedejutuista). Yhdistävä tekijä oli liikakilot. Enkä löytänyt ainuttakaan rankasti ylipainoista jonka saisi edes joskus mukaan vaellukselle tai juoksulenkille.
35+ ura alkoi etenemään, ja pum, kaikki muuttui. Nyt olisi tsäänssejä. Mutta tämän hinta on sen tajuaminen miten pahasti naiset on rahan ja statuksen perään. Nekin jotka itse kuvittelee inhoavansa "statusmiehiä". Niin vain johtavassa asemassa oleva tyyppi joka osoittautuukin sydämeltään vihreäksi tiedehipiksi on kiinnostavampi kuin vihreä tiedehippi ilman johtajan titteliä.
Usko todelliseen rakkauteen on aika lailla mennyttä. Koko touhu on tasopeliä jossa mitataan oma taso ja haetaan vähintään yhtä tasokasta tai tasokkaampaa. Ulkonäkö, raha, status. Siinä se on. Naisella tietty ulkonäkö. Mieluummin otetaan ihan epäsopiva kuin matalampitasoinen.Ei kemiaa voi kokea yksin. Ehkä olet ollut ihastunut, mutta kemiaa ei ole ollut.
Outoa sitten että välittömästi hyvän vakanssin saamisen jälkeen kemiaa alkoikin löytyä. Eikä ihan vähääkään.
Kyllähän sinusta oltiin kiinnostuneita jo ennen vakanssin saamista. Nuo kiinnostuneet naiset eivät vain kelvanneet sinulle.
Naiset, jotka kiinnostuivat sinusta rikastumisen jälkeen lienevät pitkälti golddiggereitä Et varmaankaan edelleenkään vedä puoleesi niitä naisia jotka ihan oikeasti inhoavat statusmiehiä.
99% naisista on golddiggereitä :D
Juju on siinä että suurin osa on sitä tiedostamattaan. Status on kuin halo pään päällä. Samat jutut alkavat kuulostamaan hauskemmilta, ulkonäkö muuttuukin paremmaksi ja tyylitön pukeutuminen eksentriseksi.
Jos ääriesimerkki sallitaan, siksi Kimi Räikkösen tavallisuus sytyttää mutta levyseppähitsarin tavallisuus ei sytytä.
Tiedän kokemuksesta. Ihan niiden tavallisten maanläheisten naisten reaktiot on ihan erilaisia kun on tiedossa että johdan kiinnostavaa projektia. Tutustuminen lähtee liikkeelle eri mielialalla, ja johan sitä kemiaakin löytyy helpommin. Siinä missä oli ennen Kiinan muuri, on nyt avattu ovi.
Harmi vain kun tiedän nyt mikä sen oven todellisuudessa aukaisee.
Onhan se selvää että jos mies johtaa kiinnostavaa projektia, nainen kuvittelee että kyseessä täytyy olla hyvä tyyppi, ja on valmis olemaan kärsivällisempi, että löytäisi sen helmen sieltä mikä näyttää joltain muulta. Lopulta kuitenkin huomaa, ettei sieltä mitään löydy ja se siitä, ja mies päätyy vauvalle nillittämään, kuten sinä.
No tätähän minä yritinkin sanoa.
On selvää että status on naisille erittäin tärkeä seikka, ja korkean statuksen perusteella tehdään (positiivisia) ennakkopäätelmiä luonteesta.
Status = kiinnostavuus.
Jos tämä ei tee naisista golddiggereitä, niin mikä sitten?Kyllä ne miehet noita statusjuttuja enemmän miettii kuin naiset, tämäkin ketju sen todistaa.
Totta kai miehet miettivät statusjuttuja enemmän. Koska naiset ihastuvat statukseen enemmän.
Ihan Tilastokeskuksen sivuilta löytyy tieto että miehillä tulot vaikuttavat valtavasti pariutumismahdollisuuksiin, kun taas naisilla ei.
Ja miesten (tai sinun) päässä ei pyöri mikään muu kuin naiset. Tiedätkö, minä naisena en todellakaan jaksa kiinnostua miehestä, jonka ainoa kiinnostuksen kohde tässä maailmassa on naiset. Mikä naisia kiinnostaa, mikä ei; mihin naiset ihastuvat; miten naisen saa; kuka saa kaikkein kauneimmat ja timmeimmä nuoret naiset; minkä tasoinen pitää olla että saa naisen - ja tuo nainen on kuori, jossa on sileä nuori iho, pyöreä takamus, pulleat rinnat, paljon pitkää tukkaa, pitkää säärtä ja kaarevia ripsiä, ja se tärkein, p*llu. Millään muulla ei ole väliä.
Kuvotatte normaaleja naisia. Ette todellakaan ole parisuhdeainesta, vaikka vetäisitte millaisia projekteja.
Ihmeen usein naiset kertoilevat siitä kuinka söpöä oli varvistella että ylettyi suutelemaan miestä, tai kuinka ihanan turvallista oli painautua tämän leveää rintakehää vasten miehen höristessä matalalla äänellään korvaan hölmöjä juttuja istuskellessa upean hotellin uima-altaalla täydellisestä lomareissusta nauttiessa.
Naisethan eivät ole pinnallisia. Naisia ei kiinnosta pituus, raamikkuus, äänen korkeus, raha tai status. Vain kemia ja Se Tunne ratkaisee.Linkkaa yks tämmöinen väite tältä palstalta! Saat ihan itse etsiä ketjun, kerta todistetaakka on sulla. En ole ikinä nähnyt naisten sanovan täällä noin, vaan ainoat jota tuota väittävät olette te, miehet.
Oon kyllä eri muttei mennyt kun pari sekkaa löytää tällainen ketju googlella. Jonkun ihmeen kiven alla sinä elelet jos noi jutut on sulle jotain uutisia.
https://www.vauva.fi/keskustelu/2811339/miehen-pitaa-olla-pitka
Et tunnista trollausta?
Se että mätchit meni nollaan tinderissä sen jälkeen kun vaihdoin pituuden 180->170cm kertoo että asiassa on perää.
Minulla sattuu myös olemaan tuttava jolla on hieman korkeahko homahtava ääni ja vtut sillä koskaan mitãän muijakaverii koskaan on ollu vaikka se ihan hetero onkin.
Hei hei hei! Ei sillä ole väliä miten sinä asian koet! Henkilökohtaisilla kokemuksilla ei koskaan ole sijaa näissä keskusteluissa. (Ainakaan jos nainen sellasen kertoo.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lueskelin tässä pari viimeistä sivua ja naisilla oli noin kaksi pointtia jotka ovat täysin toisilleen ristiriitaisia, mutta silti niistä syytetään samaa ihmisryhmää eli näitä Pekan kaltaisia ikisinkkumiehiä.
Väite A) Rima liian korkealla. Syy siihen että naista ei löydy on että rima on liian korkella ja että rimaa pitäisi laskea jotta mies saisi naisen.
Väite B) Ikisinkkumies tyytyy (rumaan, lihavaan, yh, mitänäitänytoli) kun ei löydä sitä prinsessaansa löydä ja tällainen täydellistä huonompaan tyytyvä mies ei naisille kelpaa.
Näkisin että ainoa mahdollinen ratkaisu tähän ongelmaan on se, että kiinnostunut nainen ryhdistäytyisi ja kohottaisi omaa markkina-arvoaan miehen silmissä, koska mies ei voi väitteen B) mukaan laskea rimaa, eikä väitteen A) nojalla löytää naista. Kuten hyvin kaikki tiedämme, pelkkä ajatus itsensä kehittämisestä jotta kelpaisi miehelle, on naisille punainen vaate ja heidän tulisi kelvata "oikealle" miehelle juuri sellaisina kuin ovat. Eli Pekan kannattaa unohtaa pariutuminen ja etsiä muuta mielekästä tekemistä koska teki hän mitä hyvänsä niin se on väärin.
Ei jäänyt Pekka ottamaan selvää näistä ehkä mahdollisesti kiinnostuneista naisista niin ei heidän mitkään teot olisi asiaa muuttaneet. Pekka oli jo tehnyt päätöksensä heidän suhteen. Pekalla ei siis ole toivoa.
Jos minä olisin jättänyt mahdollisesti kiinnostuneet ja kiinnostuneet naiset huomiotta, parisuhteeni olisivat yksi kolmasosa siitä mitä niitä on ollut, tai ehkä jopa puhdas nolla, kun en olisi uskaltanut ensimmäiseenkään suhteeseen. Ensirakkaus kun vei ja minä vikisin, ensivilkaisu ei silmää miellyttänyt, mutta seksiä riitti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrätkö, että se ruma ja lihava yh hakee miehestä ihan muita ominaisuuksia kuin unelmaulkonäköä ja omaisuutta? Ihan kuten hakivat jo nuorempina. Teille miehille se ulkonäkö on aina ykkönen. Ja ihan itseänne totuudelta suojataksenne olette keksineet näitä käsittämättömiä malleja ja teorioita siitä, mitä naiset haluavat. Ja epäilemättä ne auttavat. Omaa riittämättömyyden ja kelpaamattomuuden tunnetta ei tarvitse kohdata, kun suu vaahdossa huutaa joka ketjussa samoja ulkoa opeteltuja mantroja. Sen sijaan, että pysähtyisitte suremaan ja surun kautta pohtimaan, mitä elämältänne haluatte (edelleen sitä parisuhdetta vai suuntaamaan huomion ihan muihin asioihin), jaksatte vuosikausia ulvoa naisten valinnoista. Eivät ne miksikään muutu. Voitte jatkaa trollaamista ja spämmäämistä ja floodaamista ja itkemistä, mutta ei se muuta meidän naisten ajatusmaailmaa miksikään.
Jonakin päivänä sen sijaan huomaatte todennäköisesti itse, että elämä meni harhaisia "faktoja" hokiessa ja niihin uskoessa, ja edessä on totaaliyksinäinen vanhuus. Näistä muista palstamiehistä kun ei paljon iloa siinä vaiheessa ole, kun haluaisi konkreettista tukea, apua ja välittämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta tässä on tämmönen syy kyseessä: kun nuori ihastuu vaikkapa luokkakaveriin se alkaa tavoitella sitä , eikö? Eli kaksi asiaa täytyy ensin tapahtua: ihastuminen ja sen kohteen tavoittelu. Kolmanneksi se ihastus vastaa siihen tavoitteluun joko myönteisesti tai ei. Mutta onko tuo mies ikinä oikeesti rakastunut kehenkään oikein palavasti ja sen jälkeen alkanut tavoittelemaan tätä kohdetta? Tuntuu että ei. vaan se luulee että jotenkin muulla tavalla joku nettideitti hänet vaan ottaa...
Outoa....Olin ihastunut muutamaan luokkakaveriin koulussa, en tosin tavoitellut niitä, tyydyin haaveilemaan.
Johtui pääosin siitä, että kiusattu koulussa, joten itsetunto oli nollissa. Koin olevani outo/ällö ym., ja tytöthän ei katsonut päinkään, hylkiötä. Jos uskalsin osallistua johonkin keskusteluun välitunnilla, niiden katseet, ja naurahdus kertoi mitä mieltä ne oli minusta.
Niin, tai sitten kaikki oli omassa päässäsi. Yllättävän monet "kiusatut" näkevät sitä kiusaamista aina ja kaikkialla. Jokainen muiden ihmistn hymy, naurahdus, katse jne. tulkitaan omaan persoonaan kohdistuvaksi vähättelyksi ja uhriudutaan. Harvinaisen vastenmielinen ihmistyyppi. Eli luotte ihan itse sitä todellisuutta jossa teitä kiusataan. Ja lopulta epäluuloisuutenne ja negatiivisuutenne aikaansaa todellista kiusaamista ja halveksuntaa.
Itse olen nainen ja olin täysin kokematon myös 27v asti.
Olin teininä todella masentunut, ja se teini-iän ns. kokeiluaika meni ohi. Tämän jälkeen koin hankalaksi löytää itselleni sopivaa miestä koska olin kokematon, miesten suhteen arka ja kaikesta epävarma.
Vielä noin 20v. ajattelin että se vaatii vain sen maagisen sen oikean, ja kaikki murheet katoaa! No ei. Pikkuhiljaa katselin kun ikätoverit alkoivat saada lapsia, mennä naimisiin, ostaa koteja jne. ja itse olin jumissa samassa yksiössä omassa yksinäisyydessäni.
Pakko myöntää että jossain vaiheessa katkeroiduin. Aloin miettimään että kaikki miehet ovat vain pinnallisia paskoja ja koska en ole mallin mitoissa (ja naamoissa) niin kukaan ei minua halua. Sattui katsella kun kuitenkin muut ei niin hyvännäköiset pariutuivat ja silti jäin yksin. En ole ujo, en nyt pussirumakaan, niin miksi kukaan ei minua halua?
Kun 28 alkoi lähestyä ja kolmenkympin kolkutus alkoi kuulua, päätin että nyt riitti. Menin Tinderiin ja lähdin treffeille ekan kysyjän kanssa. Nämä treffit olivat aivan karmean kiusalliset, mutta se että uskalsin sinne lähteä poisti jonkun maagisen kyynyksen mun päässäni. Kävin vielä parit kiusallset ja huonot treffit, kunnes sattumalta yksi treffeistä olivatkin aivan mahtavat.
Seurustelun aloittaminen oli vaikeaa koska olin tottunut olemaan itsekseni, ja se että joku oli kokoajan lähettyvillä ahdisti. Intiimiys oli hankalaa koska häpesin kroppaani ja olin TODELLA epävarma, mutta nyt vuosien jälkeen se ei aiheuta enää mitään pelkoa.
Toivoa on muut yksinäiset! Lakatkaa syyttämästä muita ja katsokaa itseenne tässä asiassa. Kyllä sieltä niitä kiinnostuneita kaikille löytyy!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrätkö, että se ruma ja lihava yh hakee miehestä ihan muita ominaisuuksia kuin unelmaulkonäköä ja omaisuutta? Ihan kuten hakivat jo nuorempina. Teille miehille se ulkonäkö on aina ykkönen. Ja ihan itseänne totuudelta suojataksenne olette keksineet näitä käsittämättömiä malleja ja teorioita siitä, mitä naiset haluavat. Ja epäilemättä ne auttavat. Omaa riittämättömyyden ja kelpaamattomuuden tunnetta ei tarvitse kohdata, kun suu vaahdossa huutaa joka ketjussa samoja ulkoa opeteltuja mantroja. Sen sijaan, että pysähtyisitte suremaan ja surun kautta pohtimaan, mitä elämältänne haluatte (edelleen sitä parisuhdetta vai suuntaamaan huomion ihan muihin asioihin), jaksatte vuosikausia ulvoa naisten valinnoista. Eivät ne miksikään muutu. Voitte jatkaa trollaamista ja spämmäämistä ja floodaamista ja itkemistä, mutta ei se muuta meidän naisten ajatusmaailmaa miksikään.
Jonakin päivänä sen sijaan huomaatte todennäköisesti itse, että elämä meni harhaisia "faktoja" hokiessa ja niihin uskoessa, ja edessä on totaaliyksinäinen vanhuus. Näistä muista palstamiehistä kun ei paljon iloa siinä vaiheessa ole, kun haluaisi konkreettista tukea, apua ja välittämistä.
Olipa taas vuodatus. Jos naisia ei edes kiinnosta vaihtaa pari sanaa jos livenä menee jutteleen ja treffisivustolla eivät ota yhteyttä niin tottakai juu ihan muuta kun ulkonäköä etsivät. Tämä on ihan arkipäivää yhdelle tutulle.
Samaan aikaan yks toinen tuttu joka on pitkä tumma ja jälkeenj äänyt vetää kännit baarissa joka viikonloppu ja pokaa naisia käsi persvakoon menetelmällä. Yleensä päätyy jatkoille jonkun kanssa.
Tottakai se sisin on tãrkeintä miehessä joo.
Pekan kannattaa laskea kriteerejä, sitten onnistuu. Kyllä miehet perustavat parinvalintansa ihan naisen ulkonäköön:nuori, kaunis ja pantava.Lisäksi miehet arvioivat ulkonäkönsä paljon komeammaksi kuin se todellisuudessa on.Molemmat ihan tutkittua tietoa, sorry nyt vaan.
Tunnen erään pariskunnan, jossa mies on naisen kanssa, koska sillä on niin Ihanat rinnat.En tunne yhtään pariskuntaa, jossa nainen olisi miehen kanssa, koska sillä on niin Ihanat p*llit.
Minulla on eräs ystävätär joka on erittäin kaunis.Käymme usein tyttöporukalla (3kpl) liikenteessä. Yksi naisista on tavis ja yksi läski ja tämä yksi kaunis.Aina miehet ovat jonossa iskemässä tätä kaunista ystävää (ei siis panoseuraksi, vaan ihan parisuhteeseen):nuoret, vanhat, lyhyet, pitkät, komeat, rumat, menestyneet, syrjäytyminen eey jne..Tämä ystävämme ei ole näistä miehistä kiinnostunut, kun on parisuhteessa.Meitä kahta ei huomioida mitenkään, meille ei edes jutella, vaikka tyrmäys tulee tältä kauniilta ystävältä.Panoseuraa kyllä tingataan.
Ihan turha mulle vängätä miesten, että heillä on niiiiiiiiiiiiiiiiin laaja naismaku.Ihan scheissea. Kaikki miehet ottaisivat sen nuoren, kauniin, sexyn naisen, jos saisivat, mitta kun eivät saa, ja pitää päästä säännöllisesti panemaan, niin pakko tyytyä muihin vaihtoehtoihin.
Pitäähän sitä täällä vinkua muuta, ettei mene saumat edes tavisnaista kanssa.
Kyllä seuran löytämiseen riittävät ihan tavis-sosiaaliset taidot, ei tarvitse olla verbaali-virtuoosi.Siitä vaan kehittämään niitä, kamoon, Hei -niinhän te sanotte rumille ja lihaville naisillekin, että meikatkaa ja laittakaa korkokengät ja laihduttamaan.Eihän sosiaaliset taitojen harjoittelu ole yhtään sen vaikeampaa kuin laihduttaminenkaan, joten turha jauhaa p*kaa
Epäonnistumisen ja kasvojen menettämisen pelko on suurin syy siihen, miksi poikuus säilyy yli 30-vuotiaaksi. Jollei alle kaksikymppisenä pääse avaamaan lemmenlipasta, kasvaa kynnys vuosi vuodelta aina vain suuremmaksi ja suuremmaksi. Muille se on "Ota pari kaljaa ja käy polkemassa jotain, niin sillä se on hoidettu.", mutta kokemattomalle 30-vuotiaalle se on "Mitä jos alkaakin jännittää, eikä seisokaan, ja homma epäonnistuu ihan täysin. Jutut alkaa levitä, ja minulle nauretaan." Vielä nolompaa on kertoa vastapuolelle olevansa tuon ikäisenä kokematon. Siksi tällainen tyyppi vetää vähän ennen valomerkkiä takin niskaan ja lähtee yksin kotiin, vaikka seurassa olisi millaisia naisia, ja joku heistä ehdottelemassa jatkoille siirtymistä.
Tiedän tämän, koska olin 32-vuotiaaksi asti itse "Pekka". Äitini menehtyi, kun olin juuri teini-iän kynnyksellä, ja sulkeuduin tuon jälkeen kuoreeni. Olin todella ujo, eikä asiaa ainakaan auttanut murrosiässä iskenyt paha acne. On helppo sanoa, että vähän vaan itseluottamusta, niin homma hoituu, mutta ei se niin mene. Hukkasin ikävuodet 13-19 ujouden takia ihan täysin vastakkaisen sukupuolen suhteen, vaikka kasvoin miehen mittoihin muita ennen, ja naiset, tai siis siinä vaiheessa tytöt, osoittivat kyllä kiinnostusta minua kohtaan. Armeija-ajasta eteenpäin riitti seuraa vaikka muille jaettavaksi, ja usein jaoinkin, eli sanoin kavereille, että minulla on aikainen herätys aamulla, joten täytyy lähteä. Te voitte hoitaa homman. Tai jos jäin itse pöytään jonkun naisen kanssa muiden lähtiessä, niin sanoin tälle naiselle meneväni vessaan, vaikka oikeasti häivyin kotiin.
Koska huomasin, että en uskalla viedä asiaa päätökseen baari-illan jälkeen, enkä ainakaan uskalla pyytää ketään treffeille, niin keksin, että nettideittailu voisi olla minun juttuni. Kokeilin sitä ensimmäisen kerran jo lähes 20 vuotta sitten yhden kaverin ehdotuksesta. Se räjäytti pajatson ihan totaalisesti. Vientiä riitti, ja aina ensitapaamisen jälkeen alkoi kännykkä laulaa, miten positiivinen yllätys olin ollut muihin tavattuihin miehiin verrattuna, ja miten mukavaa olisi nähdä toistekin. Monet naisista tapasin toistekin, ja muutamien kanssa päästiin aika pitkäänkin juttuun, mutta kaikki ne hyviltäkin vaikuttaneet jutut loppuivat lopulta siihen, että emme harrastaneet seksiä tai välttämättä edes suudelleet. Kenellekään en uskaltanut sanoa, että olen kokematon, ja epävarmuuden takia en myöskään uskaltanut tehdä minkäänlaista aloitetta seksin suhteen. Yllättävän pitkään monet silti jaksoivat, vaikka yksikin kysyi jossain vaiheessa, että mistä johtuu, että olen julkisilla paikoilla ja muiden seurassa aina tosi hauska ja rento, mutta kahdestaan jomman kumman kotona olen jännittynyt. Niinpä, kaikki jotka ovat nähneet elokuvat 40v ja neitsyt tai vaikkapa Roxanne tietävät syyn, vaikkei omakohtaista kokemusta asiasta olisikaan.
Lopulta sain erään nettideittisivuston kautta yhteydenoton kauniilta ja ihanalta itseni ikäiseltä naiselta. Jutut menivät yksiin ja huomasimme, että meidän seurusteluhistoriamme on aika samanlainen, siis yhtä lyhyt. Hän totesi, että syy miksi emme ole aiemmin onnistuneet on se, että olemme olleet suhteissamme aina altavastaajia. Vastapuoli on aina ollut paljon kokeneempi seurustelija. Ja niinhän se olikin. Hänen kanssaan olimme samalla viivalla, ja siksi homma toimikin ihan eri tavalla. Nyt olen ollut jo vuosia tuon naisen kanssa naimisissa ja meillä on lapsia.
Tuskin kukaan vuosien varrella tapaamistani naisista tänä päivänäkään vielä ymmärtää todellista syytä, miksi se sanavalmis, hauska ja komea mies aina poistui paikalta juuri, kun olisi ollut intiimin hetken aika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa taas vuodatus. Jos naisia ei edes kiinnosta vaihtaa pari sanaa jos livenä menee jutteleen ja treffisivustolla eivät ota yhteyttä niin tottakai juu ihan muuta kun ulkonäköä etsivät. Tämä on ihan arkipäivää yhdelle tutulle.
Samaan aikaan yks toinen tuttu joka on pitkä tumma ja jälkeenj äänyt vetää kännit baarissa joka viikonloppu ja pokaa naisia käsi persvakoon menetelmällä. Yleensä päätyy jatkoille jonkun kanssa.
Tottakai se sisin on tãrkeintä miehessä joo.
Yksi tuttu ja yksi tuttu, omat kokemukset nolla. Ja silti paasaa, miten asiat muka ovat.
Tajuatko, että kuulostat ihan siltä kun ajokortiton ja -taidoton selittäisi Mikä Häkkiselle, miten autoa ajetaan. Sintti.
Vierailija kirjoitti:
Usko nyt jo että miehiä on erilaisia!
Kaikki eivät tavoittele mitään "nuorta nättiä hoikkaa" naista. Tämä on sanottu monta kertaa tässäkin ketjussa.
Olisi huomattavasti helpompi uskoa, jos miehetkin uskoisivat, että naisia on erilaisia. Tämäkin on sanottu jo monta kertaa tässäkin ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuplasi sisällä kaikki on toisin. Jos kun noita Pekkoja on montakin, aivan varmasti kokemattomia Liisoja on vähintään yhtä paljon. Et taida tietää, ettei ympäriinsä nussiminen yhäkään ole naisille ja tytöille suositeltu elämäntapa? Miehethän sitä ovat tehneet aina, paitsi Pekka.