Kolmekymppinen Pekka ei ole käynyt koskaan treffeillä, suudellut tai harrastanut seksiä
Rippikouluikäisenä Pekka ajatteli, että 25-vuotiaana hänellä on varmaan jo vaimo ja lapsia. Nyt Pekka on yli 30-vuotias, eikä ole käynyt koskaan treffeillä, suudellut tai harrastanut seksiä. Se hävettää häntä sen verran paljon, ettei hän halua esiintyä tässä jutussa omalla nimellään.
Kommentit (1669)
Vierailija kirjoitti:
simppeliselitys kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tttttttttt kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tttttttttt kirjoitti:
Otetaanpa tueksi ihan muutama fakta.
Finnsex-tutkimuksen mukaan 21-vuotiaista miehistä täyskokemattomia on yli 20%, kun taas naisista vain 6%.
Kun tähän lisätään se fakta että naiset tyypillisemmin toivovat miehen olevan aktiivisempi, rohkeampi ja määrätietoisempi osapuoli...miten kukaan voi vakavissaan väittää etteikö deittailu olisi naisille huomattavasti helpompaa?No vaikka siten, että olet nainen jota kukaan ei lähesty? Oma-aloitteisuus ei ole kaikkien miesten mielestä positiivinen juttu, osa oikeasti haluaa olla ”mies” eikä vain otettavana (näin olen kaverimiehiltä kuullut selitykseksi, kun kysyin miksi aloitteeni keräävät pakkeja).
Niin miten se on naiselle helpompaa? Kaikki seinät pystyssä, jos et ole kaunis ja ulospäinsuuntautunut. (Etkä pysty enää laihduttamaankaan.)
Ja tuostahan oli tutkimusta myös.
Miehistä 75% oli seksuaalisesti dominoivia, 25% submissiivisia.
Naisista 4% oli seksuaalisesti dominoivia, 96% submissiivisia.
Eli sehän on sitten palttiarallaa 6,25 vietävää miestä yhtä viejänaista kohden.
Ehkä teet aloitteita vain niille suosituille (dominoiville) miehille?Ja tuo taulukko ei toimi miesten eduksi sitten? Kun noin moni nainen on vietävissä?
On sitten tullut nukuttua matematiikan tunneilla?
Vahvimmissa asemissa on ne joille on eniten sopivia kumppaneita.
Eli vahvimmassa asemassa on dominoiva nainen (jokaista näitä kohden 6,25 submissiivista miestä).
Sitten tulee dominoiva mies.
Sitten submissiivinen nainen.
Heikoimmassa asemassa on submissiivinen mies.
Asetelmahan on seurausta siitä että miehissä on enemmän hajontaa, kun taas naiset järjestään haluavat että mies vie.Niin? Temperamenttierot kuten hallitsevuus/myötäilevyys (dominoivuus/submissiivisuus) ovat pitkälti biologisia. Tässä kohtaako naisten pitäisi taas toimia biologiaansa vastoin ja opetella olemaan dominoivia tai ainakin pitämään alistuvista miehistä? Jos se on niin helppoa, niin miksi ne alistuvat miehet eivät opettele olemaan hallitsevia?
Ja suurin osa ihmisistä joka tapauksessa ei ole kumpaakaan ääripäätä.
Sittenhän sekin on luonnonlaki että miesten kuuluu olla johtavissa asemissa ja saada enemmän palkkaa. Näinhän asian kuuluu biologisesti ollakin.
lolololol kirjoitti:
Eli naisten mielestä kuuluukin mennä näin:
- nuoret ja hoikat naiset kuuluvat huippumiehille, eli juuri niille joita on hankala sitouttaa kun kissaa riittää joka sormelle
- lasten tekoon ja perheen perustamiseen mieluiten pitkä, raamikas ja ahkera mutta vähän tylsempi mies niin saa niitä pitkiä lapsia ja ison asunnon
- lihaville yhäreille ne pienemmät ja ujommat miehet, säästöt ja nöyrä asenne kompensoi puuttuvaa tasokkuutta
- kun lapset on lentäneet pesästä, pikkumies pois kuvioista niin pääsee hoitelemaan neljän kympin seksivillityksen entisten pelimiesten kanssa
Eli just 121212:n teorian mukaisesti!
Mielenkiintoinen ilmaisu tuo "nuoret ja hoikat naiset kuuluvat", todellinen Freudian lapse. Mutta kerro nyt toki, että kenelle niiden sinun mielestäsi pitäisi kuulua!
Voiko joku nyt kertoa, kenen pitäisi tehdä ja mitä Pekan ongelman helpottamiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Miehet, mitä ehdotatte että Pekan tilanteessa pitäisi tehdä?
Hankala sanoa.
Itse varmaan jäisin odottamaan lottovoittoa. Nimittäin kun ei vaikuttanut miltään urapyssyltä joka pystyisi sitä kautta hakemaan nostetta. Nojoo, riippuen siitä mitä on opiskellut niin voisi vaikkapa rakennusfirman laittaa pystyyn jos työhaluja löytyy ja koittaa hiukan netota.
Toinen tie olisi ryhtyä käyttämään päihteitä ja ehkä jotain pientä ammattirikollisen uraa virittelemään siinä sivussa. Tehdä itsestään jännä.
Aina ei vaan kemiat kohtaa, kuten Pekallakaan ei ole näiden naisten kanssa, jotka ovat hänestä olleet kiinnostuneita. En minäkään ole löytänyt miestä, johon olisin ihastunut, ja joka olisi minuun ihastunut, mutta en siitä valita lehdissä. N30
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hankala sanoa.
Itse varmaan jäisin odottamaan lottovoittoa. Nimittäin kun ei vaikuttanut miltään urapyssyltä joka pystyisi sitä kautta hakemaan nostetta. Nojoo, riippuen siitä mitä on opiskellut niin voisi vaikkapa rakennusfirman laittaa pystyyn jos työhaluja löytyy ja koittaa hiukan netota.
Toinen tie olisi ryhtyä käyttämään päihteitä ja ehkä jotain pientä ammattirikollisen uraa virittelemään siinä sivussa. Tehdä itsestään jännä.
Öh, ihan tosissaanko täällä luullaan, että joku rikollinen olisi hyvä kumppani normaalin naisen mielestä? No tämä selittää teidän naismakunne, haluatte jonkun tyhjäpään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi näitä juttuja itketään täällä joka ikinen päivä? Kuka jaksaa vatvoa jonkun toisen henk. Koht. asioita päivästä toiseen. Pekalle on käynyt huono tuuri, voi voi. Elämä jatkuu.
Entäs jos Pekka olisi veljesi, tai kaverisi?
Potkisin perseelle ja käskisin ryhdistäytyä. Jos seuraa haluaa, on ensinnäkin kunnioitettava toista ihmistä. Toiseksi asetettava itsensä alttiiksi.
Olen kurkkua myöten täynnä jännämiespaskaa, kaikki mieheni ovat olleet rumia mutta kilttejä ja älykkäitä. Paras heistä minua 5 cm lyhyempi ja herkkä kuin nainen. Upea rakastaja.
Kriminaalit, öykkärit ja ääliöt kierrän kaukaa, vaikka olisivat miten komeita.
Itsestä se kiinni on, jos on muille vastenmielinen. Ajatukset ja tunteet nimittäin näkyvät silmistä.
Ootko itsekin sieltä vähemmän hyvännäköisestä päästä?
Eikö miesten naismaku olekaan laaja?
eri
On.
Siksi todennäköisesti tuon kysyjän ja esimerkiksi minun mielipiteet sinusta eroaisivat melkoisesti.
Aivan kuten minun ja parhaan ystävättäreni miesmaut ovat aivan erilaiset. Mutta sehän on palstamiesten mielestä yksityistapaus tai poikkeustapaus.
No ei se nyt ihan noin mene.
Tuskinpa kumpikaan pitäisitte esimerkiksi minusta. Sen sijaan voidaan melkoisella varmuudella sanoa, että jos sinut naisena esiteltäisiin kahdelle miehelle niin kyllä vähintään toiselle olisit oikeinkin mieluinen.
Naisilla nuo "erot" miesmaussa on ihan triviaaleja nyansseja. Runko on kuitenkin kaikkien mielestä sama.
lolololol kirjoitti:
Eli naisten mielestä kuuluukin mennä näin:
- nuoret ja hoikat naiset kuuluvat huippumiehille, eli juuri niille joita on hankala sitouttaa kun kissaa riittää joka sormelle
- lasten tekoon ja perheen perustamiseen mieluiten pitkä, raamikas ja ahkera mutta vähän tylsempi mies niin saa niitä pitkiä lapsia ja ison asunnon
- lihaville yhäreille ne pienemmät ja ujommat miehet, säästöt ja nöyrä asenne kompensoi puuttuvaa tasokkuutta
- kun lapset on lentäneet pesästä, pikkumies pois kuvioista niin pääsee hoitelemaan neljän kympin seksivillityksen entisten pelimiesten kanssa
Eli just 121212:n teorian mukaisesti!
Jos tuo on tiivistelmäsi tästä ketjusta niin alan tosissani huolestua suomalaisten miesten lukutaidosta. Tästähän tehtiin jokin aika sitten tutkimuskin, että luetunymmärtämisessä on isoja vaikeuksia nykyään? AV todella vahvistaa tämän todeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi näitä juttuja itketään täällä joka ikinen päivä? Kuka jaksaa vatvoa jonkun toisen henk. Koht. asioita päivästä toiseen. Pekalle on käynyt huono tuuri, voi voi. Elämä jatkuu.
Potkisin perseelle ja käskisin ryhdistäytyä. Jos seuraa haluaa, on ensinnäkin kunnioitettava toista ihmistä. Toiseksi asetettava itsensä alttiiksi.
Olen kurkkua myöten täynnä jännämiespaskaa, kaikki mieheni ovat olleet rumia mutta kilttejä ja älykkäitä. Paras heistä minua 5 cm lyhyempi ja herkkä kuin nainen. Upea rakastaja.
Itsestä se kiinni on, jos on muille vastenmielinen. Ajatukset ja tunteet nimittäin näkyvät silmistä.
eri
On.
Siksi todennäköisesti tuon kysyjän ja esimerkiksi minun mielipiteet sinusta eroaisivat melkoisesti.
Aivan kuten minun ja parhaan ystävättäreni miesmaut ovat aivan erilaiset. Mutta sehän on palstamiesten mielestä yksityistapaus tai poikkeustapaus.
Tuskinpa kumpikaan pitäisitte esimerkiksi minusta. Sen sijaan voidaan melkoisella varmuudella sanoa, että jos sinut naisena esiteltäisiin kahdelle miehelle niin kyllä vähintään toiselle olisit oikeinkin mieluinen.
Naisilla nuo "erot" miesmaussa on ihan triviaaleja nyansseja. Runko on kuitenkin kaikkien mielestä sama.
Minä kyllä usko, että jos minut esiteltäisiin kahdelle satunnaiselle miehelle, toinen heistä sattuisi olemaan minulle juuri se oikea, johon ihastuisin ja joka ihastuisi minuun. -eri
tttttttttt kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tttttttttt kirjoitti:
Finnsex-tutkimuksen mukaan 21-vuotiaista miehistä täyskokemattomia on yli 20%, kun taas naisista vain 6%.
Kun tähän lisätään se fakta että naiset tyypillisemmin toivovat miehen olevan aktiivisempi, rohkeampi ja määrätietoisempi osapuoli...miten kukaan voi vakavissaan väittää etteikö deittailu olisi naisille huomattavasti helpompaa?No vaikka siten, että olet nainen jota kukaan ei lähesty? Oma-aloitteisuus ei ole kaikkien miesten mielestä positiivinen juttu, osa oikeasti haluaa olla ”mies” eikä vain otettavana (näin olen kaverimiehiltä kuullut selitykseksi, kun kysyin miksi aloitteeni keräävät pakkeja).
Niin miten se on naiselle helpompaa? Kaikki seinät pystyssä, jos et ole kaunis ja ulospäinsuuntautunut. (Etkä pysty enää laihduttamaankaan.)
Ehkä teet aloitteita vain niille suosituille (dominoiville) miehille?
Niin, eli häviäjä on todella se aloitteellinen nainen (jolle ei riitä reppanamiestä eikä sitä halua aloitteellinen mies). Mikä oli sun vastaväite?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hankala sanoa.
Öh, ihan tosissaanko täällä luullaan, että joku rikollinen olisi hyvä kumppani normaalin naisen mielestä? No tämä selittää teidän naismakunne, haluatte jonkun tyhjäpään.
Ei naiset biologialle mitään voi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eri
On.
Minä kyllä usko, että jos minut esiteltäisiin kahdelle satunnaiselle miehelle, toinen heistä sattuisi olemaan minulle juuri se oikea, johon ihastuisin ja joka ihastuisi minuun. -eri
Siis EN usko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mieskyseleee kirjoitti:
Miksi miehen tulisi ottaa lihava YH?
Miksei yksikään niistä naisista ollut kiinnostunut sillon kun he olivat nuoria, hoikkia ja lapsettomia? Miksi valituksi tulivat k*sipäiksi osoittautuneet hauskamiehet?
Miksei yksikään niistä naisista ollut kiinnostunut silloin kun he olivat perustamassa perhettä? Miksi valituksi tuli pidempi ja raamikkaampi jämerämies?
Miksei yksikään näistä naisista ole kiinnostunut sen jälkeen kun he ovat saaneet erokuviot selvitettyä, raha-asiat järjestykseen ja ehkä lapsetkin pois jaloista kuleksimasta?
Kuinka aitoa on rakkaus joka voi syntyä vain sillä edellytyksellä että nainen on muuttunut vähemmän haluttavaksi ja että jämämiehelle on käytännön tarvetta?Luuletko, että jokaisen yh:n entinen mies on joku k*sipää? Voi ero sattua ihan muistakin syistä.
Niin, voihan se eksä olla joku kunnollinen mies, mutta naiselle rupesi menojalka vipattaa.
Sitten kun nainen totesi, että eihän jänniksetkään tykkää oikeasti, ja rahatkaan ei riitä. Pakko löytää joku uusi maksumies
Niin. Tai voihan se eksä olla joku passiivinen lullukka, joka asettautuu passattavaksi lapseksi lasten joukkoon. Vaatii paapomista ja palvelua ilman mitään panosta perhe-elämään. Marisee kaikesta.
Tai voi olla jotenkin muutenkin. Mitä lisäarvoa haet tällä "voihan olla" -otattelulla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hankala sanoa.
Ei naiset biologialle mitään voi
Tämä on kyllä niin typerää juttua, että en yhtään ihmettele, jos flaksi ei käy.
Vierailija kirjoitti:
Voiko joku nyt kertoa, kenen pitäisi tehdä ja mitä Pekan ongelman helpottamiseksi?
Ensin töihin! Paras vaihtoehto olisi hankkia nainen ulkomailta, he ovat monelta osin parempia kuin Suomalaiset. Tai sitten Pekan pitäisi yrittää noin 20 vuotiaita, heille on kova juttu vanhemmat miehet.
Vierailija kirjoitti:
Aina ei vaan kemiat kohtaa, kuten Pekallakaan ei ole näiden naisten kanssa, jotka ovat hänestä olleet kiinnostuneita. En minäkään ole löytänyt miestä, johon olisin ihastunut, ja joka olisi minuun ihastunut, mutta en siitä valita lehdissä. N30
Minusta sinulla on ihannetilanne! Kuulostaa helpolta. Kunpa en olisi itse koskaan rakastunut ja ihastunut.
terveisin N29, olen saanut 2 kertaa pakit miehiltä. Toiseen olin ihastunut, toiseen rakastunut. Maailman kamalin tunne. Kuka väittää että nainen saa aina/helposti miehen? Itsellä ei ole tätä kokemusta.
Vierailija kirjoitti:
tttttttttt kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tttttttttt kirjoitti:
Ehkä teet aloitteita vain niille suosituille (dominoiville) miehille?Niin, eli häviäjä on todella se aloitteellinen nainen (jolle ei riitä reppanamiestä eikä sitä halua aloitteellinen mies). Mikä oli sun vastaväite?
Äh, ei kun luin huonosti. Katsoin että 2,5% miehistä on reppanoita. Nyt ymmärsin, mitä tarkoitit tuossa.
Mutta noin muuten mun mielestä matikan tuominen tällaiseen keskusteluun on vähän älyllisesti laiskaa. Ei ihminen ole vain yksi ominaisuus, joka ratkaisee sen sopivuuden tietylle ihmiselle. Ei se, että on saatavilla, tee haluttavas. Ihminen on kaikkien ominasuuksiensa summa ja sitä sopivaa etsitään sadan prosentin joukosta.
Vierailija kirjoitti:
Kemiaselitys on Pekan tapauksessa täyttä höttöä.
Kemioiden kohtaamisesta voidaan puhua silloin kun on kiinnostuneita, treffailua ja ehkä suhteitakin, mutta homma ei vain etene pidemmälle.
Silloin kun ei ole kiinnostuneita, kyse on tasosta. Naiset ovat maailman pahimpia p*skanpuhujia siinä ettei tasorimaa muka olisi. Ihan sama onko se tiedostettu vai tiedostettu rima, mutta Pekan kaltaiset miehet jää sen alle eikä niitä kemioita aleta edes katsomaan.
Kokemusta on.
Alle kolmekymppisenä olin täysin ilmaa naisille, etenkin niille joiden kanssa itse koin olevan kemiaa.
Sitten 30-35 tienoilla sain kiinnostusta naisilta joiden kanssa ei ollut mitään yhteistä (kaikki ylipainoisia, herkuttelusta tykkääviä peruskotinaisia...itse tykkään liikunnasta, vaelluksesta ja tiedejutuista). Yhdistävä tekijä oli liikakilot. Enkä löytänyt ainuttakaan rankasti ylipainoista jonka saisi edes joskus mukaan vaellukselle tai juoksulenkille.
35+ ura alkoi etenemään, ja pum, kaikki muuttui. Nyt olisi tsäänssejä. Mutta tämän hinta on sen tajuaminen miten pahasti naiset on rahan ja statuksen perään. Nekin jotka itse kuvittelee inhoavansa "statusmiehiä". Niin vain johtavassa asemassa oleva tyyppi joka osoittautuukin sydämeltään vihreäksi tiedehipiksi on kiinnostavampi kuin vihreä tiedehippi ilman johtajan titteliä.
Usko todelliseen rakkauteen on aika lailla mennyttä. Koko touhu on tasopeliä jossa mitataan oma taso ja haetaan vähintään yhtä tasokasta tai tasokkaampaa. Ulkonäkö, raha, status. Siinä se on. Naisella tietty ulkonäkö. Mieluummin otetaan ihan epäsopiva kuin matalampitasoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta sinulla on ihannetilanne! Kuulostaa helpolta. Kunpa en olisi itse koskaan rakastunut ja ihastunut.
terveisin N29, olen saanut 2 kertaa pakit miehiltä. Toiseen olin ihastunut, toiseen rakastunut. Maailman kamalin tunne. Kuka väittää että nainen saa aina/helposti miehen? Itsellä ei ole tätä kokemusta.
Siis minullahan on sama tilanne, olen kyllä ihastunut, mutta saanut näiltä miehiltä pakit joihin olen ihastunut ja joille olen tehnyt aloitteen.
Luuserit uli'see taas. Mitä ne luulee tuolla saavuttavansa? Kukaan ei halua ulisijaa, ei niin KUKAAN.