Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kolmekymppinen Pekka ei ole käynyt koskaan treffeillä, suudellut tai harrastanut seksiä

Vierailija
06.08.2018 |

Rippikouluikäisenä Pekka ajatteli, että 25-vuotiaana hänellä on varmaan jo vaimo ja lapsia. Nyt Pekka on yli 30-vuotias, eikä ole käynyt koskaan treffeillä, suudellut tai harrastanut seksiä. Se hävettää häntä sen verran paljon, ettei hän halua esiintyä tässä jutussa omalla nimellään.

Kommentit (1669)

Vierailija
461/1669 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies, jos olet sitä mieltä, että nainen saa aina halutessaan, niin tehdäänpä testi. Mene perjantaina tai lauantaina mummotunneliin ja odota, saat varmasti naisen. Kenties ymmärrät myös, miksi naiset eivät halua vastaavassa tilanteessa seuraa hakevia miehiä.

Tää alkaa olla ihan läppää jo naisten puolelta. 

Ei varmasti saa.

Oletko käynyt kokeilemassa? Mitä sitten, että nainen on sinua 20 vuotta vanhempi siiderivalas, onhan hän kuitenkin nainen ja haluaa sinua, kyllä sen pitäisi riittää.

Tässä päästään takaisin juuri siihen naisten makuhermoon. Sillä ei ole suurta merkitystä onko nainen siiderivalas vai mikä beibe; miesmaku on jokseenkin sama. 

Keskustelu alkaa nyt kiertää kehää. Naiset unohtavat sen mitä on aiemmin jo puhuttu. 

Vierailija
462/1669 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieskyseleee kirjoitti:

Miksi miehen tulisi ottaa lihava YH?

Miksei yksikään niistä naisista ollut kiinnostunut sillon kun he olivat nuoria, hoikkia ja lapsettomia? Miksi valituksi tulivat k*sipäiksi osoittautuneet hauskamiehet?

Miksei yksikään niistä naisista ollut kiinnostunut silloin kun he olivat perustamassa perhettä? Miksi valituksi tuli pidempi ja raamikkaampi jämerämies?

Miksei yksikään näistä naisista ole kiinnostunut sen jälkeen kun he ovat saaneet erokuviot selvitettyä, raha-asiat järjestykseen ja ehkä lapsetkin pois jaloista kuleksimasta?

Kuinka aitoa on rakkaus joka voi syntyä vain sillä edellytyksellä että nainen on muuttunut vähemmän haluttavaksi ja että jämämiehelle on käytännön tarvetta?

Oletko tavannut nämä nimenomaiset naiset ennen ja jälkeen vai mitä uliset? Jos et (siis oikeasti ajattele ketään tiettyjä ihan nimiltä) niin mietipä hetki - mistä tiedät, mitä he olisivat valinneet kohdallasi ”silloin joskus”?

Ihmisetnon YKSILÖITÄ. Olisin valinnut mun miehen jo 20 vuotta sitten, jos oltais vaan osuttu kohdakkain!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/1669 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieskyseleee kirjoitti:

Miksei yksikään niistä naisista ollut kiinnostunut sillon kun he olivat nuoria, hoikkia ja lapsettomia? Miksi valituksi tulivat k*sipäiksi osoittautuneet hauskamiehet?

Miksei yksikään niistä naisista ollut kiinnostunut silloin kun he olivat perustamassa perhettä? Miksi valituksi tuli pidempi ja raamikkaampi jämerämies?

Miksei yksikään näistä naisista ole kiinnostunut sen jälkeen kun he ovat saaneet erokuviot selvitettyä, raha-asiat järjestykseen ja ehkä lapsetkin pois jaloista kuleksimasta?

Kuinka aitoa on rakkaus joka voi syntyä vain sillä edellytyksellä että nainen on muuttunut vähemmän haluttavaksi ja että jämämiehelle on käytännön tarvetta?

Tämä.

Itselle kävi vastaavalla tavalla.

Olin naisille kuin ilmaa nuorempana, se "varmasti jollekin naiselle täydellinen mies".

Sitten 30+ tienoilla minusta kiinnostuivat naiset jotka olivat huonossa tilanteessa. Oli kertynyt paljon kiloja, rahat finaalissa eron takia, masennusta, tms. Itse olen liikunnallinen, raha-asiat ovat järjestyksessä enkä kärsi masiksestakaan.

Kun samaiset naiset saivat asiansa järjestykseen, he alkoivat heti katselemaan komeampia ja menestyvämpiä miehiä.

Aika huono alku suhteelle jos heti kun vaimo saa peffansa timmimmäksi, mies upgreidataan komeampaan/varakkaampaan.

Vierailija
464/1669 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies, jos olet sitä mieltä, että nainen saa aina halutessaan, niin tehdäänpä testi. Mene perjantaina tai lauantaina mummotunneliin ja odota, saat varmasti naisen. Kenties ymmärrät myös, miksi naiset eivät halua vastaavassa tilanteessa seuraa hakevia miehiä.

Ei varmasti saa.

Oletko käynyt kokeilemassa? Mitä sitten, että nainen on sinua 20 vuotta vanhempi siiderivalas, onhan hän kuitenkin nainen ja haluaa sinua, kyllä sen pitäisi riittää.

Tässä päästään takaisin juuri siihen naisten makuhermoon. Sillä ei ole suurta merkitystä onko nainen siiderivalas vai mikä beibe; miesmaku on jokseenkin sama. 

Keskustelu alkaa nyt kiertää kehää. Naiset unohtavat sen mitä on aiemmin jo puhuttu. 

Ei, vaan teihin kohdistetaan se sama retoriikka, jota käytätte itse näissä keskusteluissa kun kiltit ei kelpaa.

Vierailija
465/1669 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset naiset ovat kyllä todella huonoja tekemään aloitteita. Edes juttelu miesten ystävämielessä ei monelta suju.

Jos joku mies on ujo niin kyllä yksin saa olla. Ei siinä auta vaikka sattuisi olemaan robinin kompeampi veli.

Tiedätkö miksi? Koska kenelläkään ei ole velvollisuutta tulla juttelemaan tuntemattomille ihmisille, eikä tuppisuihin tutustuminen kiinnosta. Jos sinä haluat jonkun kanssa jutella niin sinun itsesi pitää mennä sitä juttua tekemään. Vai äitikö siellä pitäisi olla jeesaamassa.

Ja samassa lauseessa sanot, että miehen pitäisi kuitenkin se juttelu hoitaa. Eli päätäpäs nyt miten päin se asia on. Onko velvollisuus jutella tuntemattomille ihmisille vai ei? Ja onko sama velvollisuus miehillä ja naisilla, vai eri säännöt?

Vierailija
466/1669 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tttttttttt kirjoitti:

Otetaanpa tueksi ihan muutama fakta.

Finnsex-tutkimuksen mukaan 21-vuotiaista miehistä täyskokemattomia on yli 20%, kun taas naisista vain 6%.

Kun tähän lisätään se fakta että naiset tyypillisemmin toivovat miehen olevan aktiivisempi, rohkeampi ja määrätietoisempi osapuoli...miten kukaan voi vakavissaan väittää etteikö deittailu olisi naisille huomattavasti helpompaa?

No vaikka siten, että olet nainen jota kukaan ei lähesty? Oma-aloitteisuus ei ole kaikkien miesten mielestä positiivinen juttu, osa oikeasti haluaa olla ”mies” eikä vain otettavana (näin olen kaverimiehiltä kuullut selitykseksi, kun kysyin miksi aloitteeni keräävät pakkeja).

Niin miten se on naiselle helpompaa? Kaikki seinät pystyssä, jos et ole kaunis ja ulospäinsuuntautunut. (Etkä pysty enää laihduttamaankaan.)

Ja tuostahan oli tutkimusta myös.

Miehistä 75% oli seksuaalisesti dominoivia, 25% submissiivisia.

Naisista 4% oli seksuaalisesti dominoivia, 96% submissiivisia.

Eli sehän on sitten palttiarallaa 6,25 vietävää miestä yhtä viejänaista kohden.

Ehkä teet aloitteita vain niille suosituille (dominoiville) miehille?

Vierailija
467/1669 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tttttttttt kirjoitti:

Finnsex-tutkimuksen mukaan 21-vuotiaista miehistä täyskokemattomia on yli 20%, kun taas naisista vain 6%.

Kun tähän lisätään se fakta että naiset tyypillisemmin toivovat miehen olevan aktiivisempi, rohkeampi ja määrätietoisempi osapuoli...miten kukaan voi vakavissaan väittää etteikö deittailu olisi naisille huomattavasti helpompaa?

No vaikka siten, että olet nainen jota kukaan ei lähesty? Oma-aloitteisuus ei ole kaikkien miesten mielestä positiivinen juttu, osa oikeasti haluaa olla ”mies” eikä vain otettavana (näin olen kaverimiehiltä kuullut selitykseksi, kun kysyin miksi aloitteeni keräävät pakkeja).

Niin miten se on naiselle helpompaa? Kaikki seinät pystyssä, jos et ole kaunis ja ulospäinsuuntautunut. (Etkä pysty enää laihduttamaankaan.)

Naisilla se oma-aloitteisuus ei tosiaan johda juuri muuhun kuin yhdenillanjuttuihin. Monesti kuulee että ujo nainen on paras ja ettei saisi olla esim.liian hyökkäävä. Vähän vaikea hahmottaa mitä miehet haluaa. Minulle on sanottu kummastakin. Eli että olen liian ujo sekä että olen liian hyökkäävä.

Vierailija
468/1669 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

downgraded kirjoitti:

mieskyseleee kirjoitti:

Tämä.

Olin naisille kuin ilmaa nuorempana, se "varmasti jollekin naiselle täydellinen mies".

Sitten 30+ tienoilla minusta kiinnostuivat naiset jotka olivat huonossa tilanteessa. Oli kertynyt paljon kiloja, rahat finaalissa eron takia, masennusta, tms. Itse olen liikunnallinen, raha-asiat ovat järjestyksessä enkä kärsi masiksestakaan.

Kun samaiset naiset saivat asiansa järjestykseen, he alkoivat heti katselemaan komeampia ja menestyvämpiä miehiä.

Aika huono alku suhteelle jos heti kun vaimo saa peffansa timmimmäksi, mies upgreidataan komeampaan/varakkaampaan.

Tämä koskee vain sinun kaltaisia omegamiehiä. Samoin kuin luonnevikaiset golddiggerit on rikkaiden miesten kimpussa, joku epätoivoinen voi yrittää hyväksikäyttää sitä joka on ihan toivoton pariutumismielessä ja jota kukaan ei huoli. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä että näillä ilmiöillä olisi mitään tekemistä tavallisen elämän ja enemmistön kanssa.

Vierailija
469/1669 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

downgraded kirjoitti:

mieskyseleee kirjoitti:

Tämä.

Tiedoksi teille joille nainen sanoo että olisitte jollekin naiselle täydellinen mies. On paljon mahdollista että suomennos on ihan päinvastainen. Olet mies jota täytyy lepytellä kohteliaisuuksilla, ettet a) hajoo täysin tai B), rupea pelottavaksi stalkkeriksi.

Vierailija
470/1669 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei varmasti saa.

Ei, vaan teihin kohdistetaan se sama retoriikka, jota käytätte itse näissä keskusteluissa kun kiltit ei kelpaa.

Mutta näinpäin käytettynä se on olkiukko.

Vierailija
471/1669 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieskyseleee kirjoitti:

Ei oo pakko ottaa ketään sellaista ketä ei halua. Mutta millä avuilla meinasit saada sen nuoren hoikan nätin tytön? Vai onko susta parempi jättäytyä vain sinkuksi? Jos on, niin siinä tapauksessa voit lopettaa valittamisen ja jatkaa elämääsi. 

Vierailija
472/1669 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi näitä juttuja itketään täällä joka ikinen päivä? Kuka jaksaa vatvoa jonkun toisen henk. Koht. asioita päivästä toiseen. Pekalle on käynyt huono tuuri, voi voi. Elämä jatkuu.

Entäs jos Pekka olisi veljesi, tai kaverisi?

Potkisin perseelle ja käskisin ryhdistäytyä. Jos seuraa haluaa, on ensinnäkin kunnioitettava toista ihmistä. Toiseksi asetettava itsensä alttiiksi.

Olen kurkkua myöten täynnä jännämiespaskaa, kaikki mieheni ovat olleet rumia mutta kilttejä ja älykkäitä. Paras heistä minua 5 cm lyhyempi ja herkkä kuin nainen. Upea rakastaja.

Kriminaalit, öykkärit ja ääliöt kierrän kaukaa, vaikka olisivat miten komeita.

Itsestä se kiinni on, jos on muille vastenmielinen. Ajatukset ja tunteet nimittäin näkyvät silmistä.

Vierailija
473/1669 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pekka ei tajua: hän ei ole kiinnostunut naisista, jotka ovat hänestä kiinnostuneita. Pekka taas ei kiinnosta naisia, joista hän kiinnostuu. Naisia on siis tarjolla, mutta ei mieluisia. Pekkoja on tarjolla, mutta ei mieluisia. Onko Pekka tyhmä?

Lopettakaa jankkaamasta tuosta että kiinnostuneita naisia olisi mutta Pekkaa ei kiinnosta. 

Eiköhän kaveri sanonut niin ettei vaikuttaisi ihan totaali luuserilta (mitä hän ei toki ainakaan naisenpuutteen vuoksi ole - nykyään ei ole helppoa saada naisia ja tuo käsitys joutaisi jo samaan roskakoriin homoseksuaalisuuden mt-diagnoosin kanssa).

Nimenomaan. Oman kokemukseni mukaan naiset joko kiinnostuvat tai eivät kiinnostu. Ei ole mitään sellaista miestä josta joku nainen kiinnostuisi mutta muut eivät. 

Kaikkein hanakimmin ne ulkoisesti vaatimattomamman näköiset naiset niiden alfa-uroiden kimpussa baarissa olivat ainakin minun nuoruudessani. 

Siis kaikkein vaatimattomimman näköiset naiset kävivät kaikkein hanakimmin kerjäämässä pakkeja ja "ottamassa verbaalisesti turpaansa" sinun nuoruudessasi? Oikeasti? Mistä ihmeestä nämä vaatimattoman näköiset naiset oikein löysivät riittävästi itsetuntoa tuohon? Miksi jatkuvat pakit eivät vaikuttaneet heidän itsetuntoonsa ja rohkeuteensa negatiivisesti, kuten yleensä aina sekä miehillä että naisilla vaikuttaa?

Harvemmin naiset mitään pakkeja saa eikä 99,99% miehistä ole naisille tylyjä tai ilkeitä. 

Okei. Tarkoitit siis tavallisia perusnättejä naisia, et niitä ulkoisesti kaikkein vaatimattomimpia. Ulkoisesti vaatimattomat naiset nimittäin todellakin saavat 99%ssa tapauksista pakit niiltä komeilta alfoilta. Se johtuu siitä, että alfojen ympärillä pyörii niin paljon vähemmän vaatimattomankin näköisiä kiinnostuneita naisia. Heillä on varaa valita ja koska heidän ei tarvitse tyytyä mielestään rumaan naiseen, he hyvin harvoin niin tekevätkään. Jos tekevät, niin jälkeenpäin paitsi alfa itse, myös hänen hännystelijäporukkansa avoimesti pilkkaavat rumaa naista ja naureskelevat hänelle, että pääsi reppana sentään säälipanolle.

Ja kyllä vaan miehetkin antavat hyvin ilkeitä pakkeja naisille, jonka ulkonäkö ei miellytä. Jotkut ovat hyvin innokkaita ilkkumaan toisen ulkonäköä, vaikkei tämä olisi lähestynytkään. Ette te miehetkään mitään pyhimyksiä ole. Tämän voin kertoa sinulle pitkällä kokemuksella hyvin vaatimattoman näköisenä naisena.

Ulkoisesti vaatimattomat naiset saavat pakit alfoilta? Tässä taas nähdään että naisten on aina pakko pariutua ylöspäin. Tavalliset miehet eivät kelpaa.

Ei. Tasoteoriaketjussa nimenomaan opetettiin, että naiset joutuvat tyytymään itseään alempitasoisiin, koska alfoja ei riitä kaikille. Eli kaunis nainen & ruma mies on normi.

Koettakaa nyt itse pysyä perässä tän teidän teorian kanssa, älkääkä jatkuvasti muuttako sitä sen mukaan, miten keskusteluun parhaiten sopii!

Mistä tämän tason virallisen määrityksen voi lukea?

Eiköhän se mennyt juuri päinvastoin teorian mukaan eli alfat pyörittää pillukarusellia ja normimiehet joutuvat tyytymään jämiin eli yksinhuoltajiin, lihaviin, rumiin, yli 30v tms tai olemaan yksin

Tälläkin palastalla akat ovat kertoneet miten on parempi tyytyä seksiin silloin tällöin komistuksen kanssa kun olla epäviehättävän miehen kanssa. Kaikki tiedetään mitä tuo tarkoittaa koska 80% miehistä ovat alle keskiarvon naisten mielestä.

Aina yhtä viihdyttävää lukea, että itsensä tavikseksi ja luultavasti omasta mielestään romanttiseksi kunnon mieheksi luokitteleva mies puhuu pillukarusellista ja kutsuu joitakin naisia jämiksi.

Eikö mies saisi edes puhua tasoteoriasta ilman että häntä luokiteltaisiin huonoksi? Itsehän te myös siitä puhutte.

Ja kyllä se vaan menee niin ettei yli 30-v nainen enää ole sitä halutuinta luokkaa ellei ole joku kim kardashian. Havainto vaan, en minä keksi näitä juttuja.

Eli Pekkojen on vain saatava sitä halutuinta alle 30-vuotiasta ainesta? Sitten ei pidä uikuttaa, kun sitä ei saa koskaan.

Vierailija
474/1669 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi näitä juttuja itketään täällä joka ikinen päivä? Kuka jaksaa vatvoa jonkun toisen henk. Koht. asioita päivästä toiseen. Pekalle on käynyt huono tuuri, voi voi. Elämä jatkuu.

Entäs jos Pekka olisi veljesi, tai kaverisi?

Potkisin perseelle ja käskisin ryhdistäytyä. Jos seuraa haluaa, on ensinnäkin kunnioitettava toista ihmistä. Toiseksi asetettava itsensä alttiiksi.

Olen kurkkua myöten täynnä jännämiespaskaa, kaikki mieheni ovat olleet rumia mutta kilttejä ja älykkäitä. Paras heistä minua 5 cm lyhyempi ja herkkä kuin nainen. Upea rakastaja.

Kriminaalit, öykkärit ja ääliöt kierrän kaukaa, vaikka olisivat miten komeita.

Itsestä se kiinni on, jos on muille vastenmielinen. Ajatukset ja tunteet nimittäin näkyvät silmistä.

Ootko itsekin sieltä vähemmän hyvännäköisestä päästä? 

Vierailija
475/1669 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pekka ei tajua: hän ei ole kiinnostunut naisista, jotka ovat hänestä kiinnostuneita. Pekka taas ei kiinnosta naisia, joista hän kiinnostuu. Naisia on siis tarjolla, mutta ei mieluisia. Pekkoja on tarjolla, mutta ei mieluisia. Onko Pekka tyhmä?

Lopettakaa jankkaamasta tuosta että kiinnostuneita naisia olisi mutta Pekkaa ei kiinnosta. 

Eiköhän kaveri sanonut niin ettei vaikuttaisi ihan totaali luuserilta (mitä hän ei toki ainakaan naisenpuutteen vuoksi ole - nykyään ei ole helppoa saada naisia ja tuo käsitys joutaisi jo samaan roskakoriin homoseksuaalisuuden mt-diagnoosin kanssa).

Nimenomaan. Oman kokemukseni mukaan naiset joko kiinnostuvat tai eivät kiinnostu. Ei ole mitään sellaista miestä josta joku nainen kiinnostuisi mutta muut eivät. 

Kaikkein hanakimmin ne ulkoisesti vaatimattomamman näköiset naiset niiden alfa-uroiden kimpussa baarissa olivat ainakin minun nuoruudessani. 

Siis kaikkein vaatimattomimman näköiset naiset kävivät kaikkein hanakimmin kerjäämässä pakkeja ja "ottamassa verbaalisesti turpaansa" sinun nuoruudessasi? Oikeasti? Mistä ihmeestä nämä vaatimattoman näköiset naiset oikein löysivät riittävästi itsetuntoa tuohon? Miksi jatkuvat pakit eivät vaikuttaneet heidän itsetuntoonsa ja rohkeuteensa negatiivisesti, kuten yleensä aina sekä miehillä että naisilla vaikuttaa?

Harvemmin naiset mitään pakkeja saa eikä 99,99% miehistä ole naisille tylyjä tai ilkeitä. 

Okei. Tarkoitit siis tavallisia perusnättejä naisia, et niitä ulkoisesti kaikkein vaatimattomimpia. Ulkoisesti vaatimattomat naiset nimittäin todellakin saavat 99%ssa tapauksista pakit niiltä komeilta alfoilta. Se johtuu siitä, että alfojen ympärillä pyörii niin paljon vähemmän vaatimattomankin näköisiä kiinnostuneita naisia. Heillä on varaa valita ja koska heidän ei tarvitse tyytyä mielestään rumaan naiseen, he hyvin harvoin niin tekevätkään. Jos tekevät, niin jälkeenpäin paitsi alfa itse, myös hänen hännystelijäporukkansa avoimesti pilkkaavat rumaa naista ja naureskelevat hänelle, että pääsi reppana sentään säälipanolle.

Ja kyllä vaan miehetkin antavat hyvin ilkeitä pakkeja naisille, jonka ulkonäkö ei miellytä. Jotkut ovat hyvin innokkaita ilkkumaan toisen ulkonäköä, vaikkei tämä olisi lähestynytkään. Ette te miehetkään mitään pyhimyksiä ole. Tämän voin kertoa sinulle pitkällä kokemuksella hyvin vaatimattoman näköisenä naisena.

Ulkoisesti vaatimattomat naiset saavat pakit alfoilta? Tässä taas nähdään että naisten on aina pakko pariutua ylöspäin. Tavalliset miehet eivät kelpaa.

Ei. Tasoteoriaketjussa nimenomaan opetettiin, että naiset joutuvat tyytymään itseään alempitasoisiin, koska alfoja ei riitä kaikille. Eli kaunis nainen & ruma mies on normi.

Koettakaa nyt itse pysyä perässä tän teidän teorian kanssa, älkääkä jatkuvasti muuttako sitä sen mukaan, miten keskusteluun parhaiten sopii!

Mistä tämän tason virallisen määrityksen voi lukea?

Eiköhän se mennyt juuri päinvastoin teorian mukaan eli alfat pyörittää pillukarusellia ja normimiehet joutuvat tyytymään jämiin eli yksinhuoltajiin, lihaviin, rumiin, yli 30v tms tai olemaan yksin

Tälläkin palastalla akat ovat kertoneet miten on parempi tyytyä seksiin silloin tällöin komistuksen kanssa kun olla epäviehättävän miehen kanssa. Kaikki tiedetään mitä tuo tarkoittaa koska 80% miehistä ovat alle keskiarvon naisten mielestä.

Aina yhtä viihdyttävää lukea, että itsensä tavikseksi ja luultavasti omasta mielestään romanttiseksi kunnon mieheksi luokitteleva mies puhuu pillukarusellista ja kutsuu joitakin naisia jämiksi.

kyllä se vaan menee niin ettei yli 30-v nainen enää ole sitä halutuinta luokkaa ellei ole joku kim kardashian. Havainto vaan, en minä keksi näitä juttuja.

Ei ole kolmekymppiset Pekatkaan sitä halutuinta settiä.

Vierailija
476/1669 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olin kolmekymppisenä melkein kuin Pekka. Tosin olin työnarkomaani ja ystävät järjestäneet pari kertaa pillua. Nyt vanhempana on nainen ja lapsia kun kaverit järjesti rehvejä.

Asuin ja työskentelin pikku kylällä kaukana vapaista naisista. Yritin vaikka millä deittisivulla monta vuotta tuloksetta, ei mun kirjoituksilla, sijainnilla, faktoilla... yksikään nainen lämmennyt jotta olis vaivautunut vastaamaan. Yksinkertaisesti ei voinut keneenkään edes tutustua. Täältä päin tunnen montakin töissä käyviäkin "Pekkola"

En ikinä tahdo tavata ihmistä, jolle "järjestetään pillua". Ei tosiaan ihme, ettei sinulle ole naiset lämmenneet.

Vierailija
477/1669 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna kun arvaan. Pekka on ylipainoinen, tyylitajuton, ujo ja sosiaalisesti lahjaton työtön tai varaton. Eikä tietenkään ole mikään kedon kaunein kukkanen. Hänen asuntonsa on kaaoksen vallassa ja hän odottaa naisen toimivan äitinään. Lisäksi Pekan naiskriteerit ovat tiukat, eikä kukaan ne täyttävä ole hänestä realistisesti ajateltuna kiinnostunut. Peukku ylös = arvaan samoin peukku alas = arvaan toisin.

Vierailija
478/1669 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tttttttttt kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tttttttttt kirjoitti:

Ja tuostahan oli tutkimusta myös.

Miehistä 75% oli seksuaalisesti dominoivia, 25% submissiivisia.

Naisista 4% oli seksuaalisesti dominoivia, 96% submissiivisia.

Eli sehän on sitten palttiarallaa 6,25 vietävää miestä yhtä viejänaista kohden.

Ehkä teet aloitteita vain niille suosituille (dominoiville) miehille?

Ja tuo taulukko ei toimi miesten eduksi sitten? Kun noin moni nainen on vietävissä?

Vierailija
479/1669 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas näitä valejuttuja.

Kyllä tuo on kuule monen miehen todellisuutta. 

Katsotaanko tilastoja? Kolmikymppiseksi saakka kokemattomat ovat marginaaliryhmä.

On niitä silti monta, vaikka marginaaliryhmä onkin. Varmaan parin prosentin luokkaa (jostain luin joskus, että prosentti väestöstä kuolee neitsyenä), eli kymmeniätuhansia Suomenkin tasolla.

Ja miten tämä mihinkään liittyy?

Ihmisessä itsessään on paha vika, jos seuraa etsii eikä sitä saa.

Turha katsoa peiliin, syy löytyy luonteesta, käytöksestä ja siitä, miten muihin ihmisiin suhtautuu.

Ei "tasoista", "naisten jännämiesmausta", joka on paska naisvihainen myytti, ei pituudesta, painosta, kaljusta.

Jos naiset eivät miestä huoli, mies on tökerö, pelottava friikki LUONTEELTAAN JA KÄYTÖKSELTÄÄN.

Vierailija
480/1669 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tttttttttt kirjoitti:

puhutko pelkästä seksistä? Miten kokemattomuus seksissä estäisi olemasta deittaillessa ja tutustuessa aktiivinen?