Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolmekymppinen Pekka ei ole käynyt koskaan treffeillä, suudellut tai harrastanut seksiä

Vierailija
06.08.2018 |

Rippikouluikäisenä Pekka ajatteli, että 25-vuotiaana hänellä on varmaan jo vaimo ja lapsia. Nyt Pekka on yli 30-vuotias, eikä ole käynyt koskaan treffeillä, suudellut tai harrastanut seksiä. Se hävettää häntä sen verran paljon, ettei hän halua esiintyä tässä jutussa omalla nimellään.

Kommentit (1669)

Vierailija
261/1669 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että naiset väittävät tietävänsä kumppanin etsimisen vaikeudesta ärsyttää miehiä yhtä paljon kuin naisia se jos miehet väittäisivät tietävänsä miltä kuukautiset tuntuu

Jos täällä nyt miehet edes puhuisivat kumppanin etsimisen vaikeudesta eikä irtopillun. Säälittävää kun eivät niitä edes erota toisistaan. Ei mikään ihme siis kun ei kumppania löydy.

Vierailija
262/1669 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pekka ei tajua: hän ei ole kiinnostunut naisista, jotka ovat hänestä kiinnostuneita. Pekka taas ei kiinnosta naisia, joista hän kiinnostuu. Naisia on siis tarjolla, mutta ei mieluisia. Pekkoja on tarjolla, mutta ei mieluisia. Onko Pekka tyhmä?

Lopettakaa jankkaamasta tuosta että kiinnostuneita naisia olisi mutta Pekkaa ei kiinnosta. 

Eiköhän kaveri sanonut niin ettei vaikuttaisi ihan totaali luuserilta (mitä hän ei toki ainakaan naisenpuutteen vuoksi ole - nykyään ei ole helppoa saada naisia ja tuo käsitys joutaisi jo samaan roskakoriin homoseksuaalisuuden mt-diagnoosin kanssa).

Nimenomaan. Oman kokemukseni mukaan naiset joko kiinnostuvat tai eivät kiinnostu. Ei ole mitään sellaista miestä josta joku nainen kiinnostuisi mutta muut eivät. 

Kaikkein hanakimmin ne ulkoisesti vaatimattomamman näköiset naiset niiden alfa-uroiden kimpussa baarissa olivat ainakin minun nuoruudessani. 

Miten baaripanot liittyy keskusteluun yksinäisyydestä ja kaipuusta kumppaniin? Onko ne sinulle sama asia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/1669 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N29 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en käsitä, että mikä näissä miehissä voi olla vikana?? En keksi muuta kun (kriittinen?) luonne. Tunnen monia miehiä ketkä on kun peräkammarista vedettyjä, lihavia ja karvaisia tietokonenörttejä ketkä vetää colaa ja tupakkaa, mutta silti niillä on (suht saman tasoinen!!!) nainen. Voisko olla siinä, että nämä yksinäiset miehet kelpuuttavat vain semmoisen mallitytyn, ketä ei edes vilkaise miestä päin? Laskekaa rimaa ja kohdatkaa vertaisenne.

Ei ole. Tuo on se stereotypiä, jonka sinä olet oman pääsi sisällä muodostanut, koska et kykene käsittämään, että lähes kaikin puolin normaali mies voisi jäädä yksin ja vaille läheisyyttä. Sinä et kykene tuntemaan empatiaa vaan haluat kääntää näiden miesten yksinäisyyden pelkästään heidän syykseen. Sinä olet kapekatseinen ihminen, jonka lahjattomuus ajatella pintaa syvemmälle saa sinut muodostamaan mielipiteesi yleisen narratiivinen perusteella ja mielessäsi kuvittelevan sen olevan jotenkin ainutkertainen ja valaiseva ajatusrakennelma.

Ja se mitä miehet eivät useinkaan käsitä on se, että tavallisille naisille voi käydä aivan samoin.

ohis

Vain paljon harvemmin

Suomeksi sanottuna ei ikinä. 

Tietenkin jos nainen on äärimmäisen arka ja juoksee karkuun joka kerta kun joku mies tulee kymmentä metriä lähemmäs niin teoriassa tuo on mahdollista. 

Minulle on käynyt noin. Ja seuraavaksi joku tulee väittämään, että olen nirso mutta se ei pidä paikkansa. Viimeisin ihastukseni oli lievästi ylipainoinen rekkakuski. En saanut vastakaikua. Ja laihduttaa en voi, koska olen jo laiha. Tätähän olisi seuraavaksi ehdotettu. Harrastan paljon urheilua ja minulla on hyvä vartalo. 

Lievästi ylipainoinen rekkakuski? 

No onpa rankkaa, yhyyy

Jättileukainen testosonni jonka kyynärvarret on naisen pään kokoiset, tatskoja... todennäköisesti kuljetusyrittäjä, joka nettoaa sen min. 50k vuodessa. 

Täällä aina joku jätkä luettelee unelmamiehensä tuntomerkkejä.

Uskotaanhan me että sinä haluaisit tuollaisen, mutta armahda nyt meidät naiset noilta kiusallisilta yksityiskohdilta.

Niinpä. En tunne yhtäkään naista jolla olisi kriteereissä jykevä leuka, mutta tämä palstamies fantasioi aina näistä jykevistä leuoista ja saalistajan silmistä.

Ei naiset sitä ehkä usein kriteereihinsä listaa, mutta lähes kaikilla naisten suosikkimiehillä on vahvat leuat. Jopa useimmilla kadulla nähdyistä miehistä jotka ovat naisen löytäneet. 

Vierailija
264/1669 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset täällä keksii taas juttuja päästään. Ymmärtäkää, että monelle miehelle kumppanin löytäminen tuntuu melkein mahdottomalta, kyllä siinä tilanteessa "irtopillukin" tuntuu hyvältä. Halaus, suukko ja tunne, että kelpaa edes yhdeksi yöksi jollekin. Kyllä minä tolla pärjäisin vuoden.

Vierailija
265/1669 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N29 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en käsitä, että mikä näissä miehissä voi olla vikana?? En keksi muuta kun (kriittinen?) luonne. Tunnen monia miehiä ketkä on kun peräkammarista vedettyjä, lihavia ja karvaisia tietokonenörttejä ketkä vetää colaa ja tupakkaa, mutta silti niillä on (suht saman tasoinen!!!) nainen. Voisko olla siinä, että nämä yksinäiset miehet kelpuuttavat vain semmoisen mallitytyn, ketä ei edes vilkaise miestä päin? Laskekaa rimaa ja kohdatkaa vertaisenne.

Ei ole. Tuo on se stereotypiä, jonka sinä olet oman pääsi sisällä muodostanut, koska et kykene käsittämään, että lähes kaikin puolin normaali mies voisi jäädä yksin ja vaille läheisyyttä. Sinä et kykene tuntemaan empatiaa vaan haluat kääntää näiden miesten yksinäisyyden pelkästään heidän syykseen. Sinä olet kapekatseinen ihminen, jonka lahjattomuus ajatella pintaa syvemmälle saa sinut muodostamaan mielipiteesi yleisen narratiivinen perusteella ja mielessäsi kuvittelevan sen olevan jotenkin ainutkertainen ja valaiseva ajatusrakennelma.

Ja se mitä miehet eivät useinkaan käsitä on se, että tavallisille naisille voi käydä aivan samoin.

ohis

Vain paljon harvemmin

Suomeksi sanottuna ei ikinä. 

Tietenkin jos nainen on äärimmäisen arka ja juoksee karkuun joka kerta kun joku mies tulee kymmentä metriä lähemmäs niin teoriassa tuo on mahdollista. 

Minulle on käynyt noin. Ja seuraavaksi joku tulee väittämään, että olen nirso mutta se ei pidä paikkansa. Viimeisin ihastukseni oli lievästi ylipainoinen rekkakuski. En saanut vastakaikua. Ja laihduttaa en voi, koska olen jo laiha. Tätähän olisi seuraavaksi ehdotettu. Harrastan paljon urheilua ja minulla on hyvä vartalo. 

Lievästi ylipainoinen rekkakuski? 

No onpa rankkaa, yhyyy

Jättileukainen testosonni jonka kyynärvarret on naisen pään kokoiset, tatskoja... todennäköisesti kuljetusyrittäjä, joka nettoaa sen min. 50k vuodessa. 

Täällä aina joku jätkä luettelee unelmamiehensä tuntomerkkejä.

Uskotaanhan me että sinä haluaisit tuollaisen, mutta armahda nyt meidät naiset noilta kiusallisilta yksityiskohdilta.

Niinpä. En tunne yhtäkään naista jolla olisi kriteereissä jykevä leuka, mutta tämä palstamies fantasioi aina näistä jykevistä leuoista ja saalistajan silmistä.

Ei naiset sitä ehkä usein kriteereihinsä listaa, mutta lähes kaikilla naisten suosikkimiehillä on vahvat leuat. Jopa useimmilla kadulla nähdyistä miehistä jotka ovat naisen löytäneet. 

Voin vakuuttaa, että ei ole leuasta kiinni, kyllä jossain muussa mättää. Sitä paitsi, jos on olematon leuka, sen kun menee hammaslääkärille ja saa leikkauksen.

Vierailija
266/1669 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pekka ei tajua: hän ei ole kiinnostunut naisista, jotka ovat hänestä kiinnostuneita. Pekka taas ei kiinnosta naisia, joista hän kiinnostuu. Naisia on siis tarjolla, mutta ei mieluisia. Pekkoja on tarjolla, mutta ei mieluisia. Onko Pekka tyhmä?

Lopettakaa jankkaamasta tuosta että kiinnostuneita naisia olisi mutta Pekkaa ei kiinnosta. 

Eiköhän kaveri sanonut niin ettei vaikuttaisi ihan totaali luuserilta (mitä hän ei toki ainakaan naisenpuutteen vuoksi ole - nykyään ei ole helppoa saada naisia ja tuo käsitys joutaisi jo samaan roskakoriin homoseksuaalisuuden mt-diagnoosin kanssa).

Nimenomaan. Oman kokemukseni mukaan naiset joko kiinnostuvat tai eivät kiinnostu. Ei ole mitään sellaista miestä josta joku nainen kiinnostuisi mutta muut eivät. 

Kaikkein hanakimmin ne ulkoisesti vaatimattomamman näköiset naiset niiden alfa-uroiden kimpussa baarissa olivat ainakin minun nuoruudessani. 

Arvasin ettet edes nähnyt meitä tai laskenut naisiksi, koska kukaan vaatmattoman näköisestä kaveriporukastani ei ikinä yrittänyt mitään alfoja tai komeita miehiä.

Vierailija
267/1669 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset täällä keksii taas juttuja päästään. Ymmärtäkää, että monelle miehelle kumppanin löytäminen tuntuu melkein mahdottomalta, kyllä siinä tilanteessa "irtopillukin" tuntuu hyvältä. Halaus, suukko ja tunne, että kelpaa edes yhdeksi yöksi jollekin. Kyllä minä tolla pärjäisin vuoden.

Ajattele kuinka kamalalta naisista sitten tuntuu, kun tuollaisesta irtokullista ei saa mitään, kun haluaisi kunnon suhteen. 

Vierailija
268/1669 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin ikionnellinen jos joskus edes voisin koskea jotain naista. Olen niin alhaisen tason mies etteivät naiset edes kättele minua. 

Vierailija
269/1669 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ällöttää mies, joka etsiin vaan jotain naista. Pitäisi nyt sentään sen verran olla itsekunnioitusta ja kriteerejä, että toivoisi ajatusmaailmojen kohtaavaan, eikä ota ensimmäistä joka suostuu.

Vierailija
270/1669 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa asuinpaikkakin vaikuttaa niin paljon. Itse naisena päädyin pääkaupunkiseudulle opiskelemaan. Voin sanoa ettei vientiä ole. Kun lähden muihin kaupunkeihin bileisiin, miehet reagoi ihan eri tavalla. Jossakin lappeenrannassa olisi niin helppoa. Onkohan muissa maissa näin suurta epätasapainoa kaupunkien välillä?

Vierailija
271/1669 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan tosissasi väität että ulkoisesti vaatimattomamman näköiset oli hanakimmin alfojen kimpussa. Okei, tämä TAAS paljastaa sen miten kujalla miehet on siitä mitä on ns tavallinen tai vaatimaton nainen ja miten harhaiset vaatimukset näillä on naisille. Upea mallin näköinen kaunotar = tavoite. Nämä naiset eivät tosiaan ole alfojen kimpussa, koska ei tarvitse kuin valita parhaat päältä ilman mitään kimpussa oloa. Kauniit naiset = miesasiamiesten mielestä ns vaatimattoman näköiset. Nämä oikeasti tavallista paremman näköiset ovat juurikin oikean kohderyhmänsä eli alfojen kimpussa hanakimmin. Oikeasti vaatimattoman näköisiä naisia nämä sankarit eivät edes rekisteröi naisiksi. Elämä kuluu valittaessa flaksin huonoutta kun yrittävät niitä nättejä naisia, jotka ovat luokitelkeet taviksiksi.

Vierailija
272/1669 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ajattele kuinka kamalalta naisista sitten tuntuu, kun tuollaisesta irtokullista ei saa mitään, kun haluaisi kunnon suhteen."

Kyllä monet naiset saa irtokullista paljonkin. Mutta jos sinä et siitä saa mitään, niin ok, keskity sinä kunnon suhteen saamiseen.

Vierailija
273/1669 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs on ruma tai alle 175cm

Aivan kuten miehetkään eivät koe vetovoimaa rumiin, lihaviin, vanhoihin naisiin, ei myöskään naisten tarvitse tuntea vetoa sellaisiin miehiin joista eivät pidä. Simple as that. 

Ei ole mitenkään löydettävissä analogiaa tuossa. 

Se on todettu jo monet kerrat, ettei sellaista naista ole olemassakaan, johon joku mies ei tuntisi "vetovoimaa". Muistathan sen orangin? 

On tietenkin kokonaan oman keskustelunsa paikka, miksi naisten miesmaku on niin rajoittunut. Ja monestihan näissä keskusteluissa on sitäkin aihetta sivuttu. Konsensus vaikuttaa olevan se, että medialla ja viihdeteollisuudella, ympäristön paineilla yms. on suurempi vaikutus naisiin kuin miehiin. 

Miehet rakastavat vedota biologiaan kun suosivat nuoria, kauniita, hoikkia naisia. Naisten ei kuitenkaan sovi vedota biologiaan rajoittuneissa mieltymyksissään tai miehille tulee paha mieli. Orangeista en tiedä mitään. 

"Minulle kuuluu myös kaunis nuori nainen. Katsokaa nyt vaikka Dannyä, hän sai, eli minullekin!"

Niin, joku provoilija palstalla vetoaa tuollaiseen. 

Todellisuudessa kaikki tietävät varsin hyvin, että miehillä on loputtoman laaja naismaku. Joku haluaa nuoren lisääntymiskykyisen naaraan vielä haudan partaallakin, jollekin vanhainkodin mummo on parasta mitä hän tietää suunnilleen silloin kun amisviikset kasvaa. Puhumattakaan kirjosta naisten ulkomuodon suhteen. Jokaiselle vartalotyypille on faninsa. 

Okei, eli miesten biologinen mieltymys on laajempi ja naisten suppeampi? Eli minkäs sille sitten mahtaa. Se on biologiaa, sille ei mahda mitään. Lopettakaa se naisten syyllistäminen!

Se on kiistanalainen asia, että onko naisten maku niin rajoittunut nimenomaan biologian vai viihdemedian vaikutuksen vuoksi.

Varteenotettavia teorioita on esitetty kummankin puolesta. Itse olen taipuvainen uskomaan ulkopuoliseen vaikutukseen enemmän. Nimittäin lajimme historiasta ei ole tiedossa, että joskus vain heimon johtaja tai vastaava olisi suorittanut siittämisen. Tällaiset liittyvät poikkeuksetta poikkeusoloihin, eli tilanteisiin joissa yhteiskunta on alistettu väkivaltaiselle halinnolle, joihinkin kultteihin tai naisten itsemääräämisoikeutta on selkeästi rajoitettu (kuten lähi-idässä) jne. 

Lisäksi en usko, että ihmisiä syntyisi lähes 1:1 naisia ja miehiä jos meillä olisi biologinen taipumus siihen, että vain muutama uros parittelee. Eikä ehkä seksuaaliviettikään olisi niin suuri tai nautinto seksissä niin merkittävässä asemassa. 

Sinä reppana ilmeisesti elät ihan aidosti siinä luulossa että vain muutama mies pääsee panemaan. Menetkö IKINÄ ulos? Onko sulla ihmiskohtaktit olleet nollassa 20 vuotta vai mistä tällainen jäätävä harha voi syntyä?

No mitä tuossa nyt omassa kaveri+työkaveriporukassa tulee juteltua ja kuunneltua niin aika harvalla koskaan mitään on ollut viikonlopun jäljiltä. Kaksi kaveria sieltä erottuu, joilla seuraa riittää. Niistäkin vain toisella niin, että joka viikonlopun jälkeen olisi jotain päivitettävää. 

Sinä ja kaksi kaveriasi olette viettäneet viikonlopun itkemässä av:lla ja sitten maanantaina ihmettelette ettei taaskaan saatu naisia. No tietysti, tämähän toki kertoo vedenpitävästi, että KUKAAN mies ei koskaan saa naisia. Paitsi se yksi lapioleukainen laatikkopää.

Nyt v*ttu oikeesti jätkät, pää pois sieltä omasta (tai kaverin) p*rseestä ja Prisman käytävälle katselemaan, millaiset turajuusot ne on kuulkaas saaneet naisia.

Vierailija
274/1669 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi, Pekka. Kyllä minäkin luulin rippikouluikäisenä, että elämässäni olisi kunnon mies ja perhe ja koulutus hankittuna. Mutta eipä mennyt ihan noin, nyt vasta kolmekymppisenä yritän noita saavuttaa. Mutta kukapa sitä nyt sitten muutenkaan aikuisena ajattelisi samoin kuin 14-vuotiaana?

Vierailija
275/1669 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

YKSI KYSYMYS VIELÄ. KUN HALUATTE LAPSIA, NIIN OLETTEKO KOSKAAN MIETTINEET, ETTÄ TEIDÄN LAPSILLA SAATTAA OLLA 20 V PÄÄSTÄ NE IHAN SAMAT ONGELMAT? HALUATTEKO LAPSEN, JOKA PAINII SAMOJEN ONGELMIEN KANSSA AIKUISENA? LAPSET MUISTUTTAA VANHEMPIAAN, JA USEIN ERILAISET ONGELMAT, JOHTUI NE SITTEN ULKONÄÖSTÄ TAI SOSIAALISISTA ONGELMISTA, SAATTAA OLLA NIILLÄ LAPSILLAKIN.

TÄHÄN LISÄÄN VIELÄ OMAN ELÄMÄNKOKEMUKSENI. ITSE OLEN ULKOISESTI NÄTTI, MUTTA LUONTEELTANI ERITTÄIN EPÄSOSIAALINEN, EN TULE IHMISTEN KANSSA TOIMEEN. OMA TYTTÄRENI ON SIINÄ MIELESSÄ SAMANLAINEN, ULKOISESTI KAUNIS, TAI OIKEESTAAN KAUNIIMPIKIN KUIN ITSE (hymykuopat, isot silmät yms huomiotaherättävän nätti). MUTTA SILLÄ ON OSITTAIN SAMAT SOSIAALISET ONGELMAT KUIN ITSELLÄKIN. EI TULE TOIMEEN MONIEN LASTEN KANSSA, EIKÄ PYSTY PITÄMÄÄN KAVERISUHTEITA. MONTA KERTAA OLEN HÄVENNYT JA ON SUUTUTTANUT SE, ETTÄ LAPSI ON SAMANLAINEN ”LUUSERI” KUIN ITSEKIN OLEN.

JOTEN KYLLÄ, NE TEIDÄN ONGELMAT VOI SIIRTYÄ LAPSIINNE, JA SE KANNATTAA PITÄÄ MIELESSÄ, KUN PAKONOMAISESTI HAAVEILETTE PERHEESTÄ.

ONNEA KUITENKIN KAIKILLE ETSINTÄÄN.

Anteeksi että kysyn, mutta miksi sinä huudat kokoajan? Vai etkö tiennyt että caps lock päällä kirjoittamista pidetään netissä huutamisena ja se on siten yleisesti käsittäen epäkohteliasta ja asiatonta käytöstä?

Vierailija
276/1669 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olisin ikionnellinen jos joskus edes voisin koskea jotain naista. Olen niin alhaisen tason mies etteivät naiset edes kättele minua. 

Hygienia kuntoon. Tiesitkö että myös vuodevaatteet täytyy pestä. Alushousut vaihdetaan päivittäin ja myös housuja ja takkeja jne. täytyy pestä. Suihku päivittäin. Asunnossa täytyy myös siivota säännöllisesti ja ruoanjätteet viedään ulos eikä jätetä kämppään haisemaan.

Muuten kättely voi olla hankalaa jos et katso vastapuolta silmiin.

Vierailija
277/1669 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksanut lukea juttua. Lähes jokaisessa tuon tapaisissa kirjoituksissa on käynyt ilmi, että kyllä niitä muutama kiinnostunutta naistakin ois ollu (eli tarjontaa), mutta nehän ei näille ikisinkuille kelvanneet. Ois pitänyt varmaan olla jotain nättiä nuorta hoikkaa typykkää tarjolla. 

Minä olen myös "Pekka" ja yhtään tarjokasta ei ole ollut 30 vuoden aikana.

Vierailija
278/1669 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs on ruma tai alle 175cm

Aivan kuten miehetkään eivät koe vetovoimaa rumiin, lihaviin, vanhoihin naisiin, ei myöskään naisten tarvitse tuntea vetoa sellaisiin miehiin joista eivät pidä. Simple as that. 

Ei ole mitenkään löydettävissä analogiaa tuossa. 

Se on todettu jo monet kerrat, ettei sellaista naista ole olemassakaan, johon joku mies ei tuntisi "vetovoimaa". Muistathan sen orangin? 

On tietenkin kokonaan oman keskustelunsa paikka, miksi naisten miesmaku on niin rajoittunut. Ja monestihan näissä keskusteluissa on sitäkin aihetta sivuttu. Konsensus vaikuttaa olevan se, että medialla ja viihdeteollisuudella, ympäristön paineilla yms. on suurempi vaikutus naisiin kuin miehiin. 

Miehet rakastavat vedota biologiaan kun suosivat nuoria, kauniita, hoikkia naisia. Naisten ei kuitenkaan sovi vedota biologiaan rajoittuneissa mieltymyksissään tai miehille tulee paha mieli. Orangeista en tiedä mitään. 

"Minulle kuuluu myös kaunis nuori nainen. Katsokaa nyt vaikka Dannyä, hän sai, eli minullekin!"

Niin, joku provoilija palstalla vetoaa tuollaiseen. 

Todellisuudessa kaikki tietävät varsin hyvin, että miehillä on loputtoman laaja naismaku. Joku haluaa nuoren lisääntymiskykyisen naaraan vielä haudan partaallakin, jollekin vanhainkodin mummo on parasta mitä hän tietää suunnilleen silloin kun amisviikset kasvaa. Puhumattakaan kirjosta naisten ulkomuodon suhteen. Jokaiselle vartalotyypille on faninsa. 

Okei, eli miesten biologinen mieltymys on laajempi ja naisten suppeampi? Eli minkäs sille sitten mahtaa. Se on biologiaa, sille ei mahda mitään. Lopettakaa se naisten syyllistäminen!

Se on kiistanalainen asia, että onko naisten maku niin rajoittunut nimenomaan biologian vai viihdemedian vaikutuksen vuoksi.

Varteenotettavia teorioita on esitetty kummankin puolesta. Itse olen taipuvainen uskomaan ulkopuoliseen vaikutukseen enemmän. Nimittäin lajimme historiasta ei ole tiedossa, että joskus vain heimon johtaja tai vastaava olisi suorittanut siittämisen. Tällaiset liittyvät poikkeuksetta poikkeusoloihin, eli tilanteisiin joissa yhteiskunta on alistettu väkivaltaiselle halinnolle, joihinkin kultteihin tai naisten itsemääräämisoikeutta on selkeästi rajoitettu (kuten lähi-idässä) jne. 

Lisäksi en usko, että ihmisiä syntyisi lähes 1:1 naisia ja miehiä jos meillä olisi biologinen taipumus siihen, että vain muutama uros parittelee. Eikä ehkä seksuaaliviettikään olisi niin suuri tai nautinto seksissä niin merkittävässä asemassa. 

Sinä reppana ilmeisesti elät ihan aidosti siinä luulossa että vain muutama mies pääsee panemaan. Menetkö IKINÄ ulos? Onko sulla ihmiskohtaktit olleet nollassa 20 vuotta vai mistä tällainen jäätävä harha voi syntyä?

No mitä tuossa nyt omassa kaveri+työkaveriporukassa tulee juteltua ja kuunneltua niin aika harvalla koskaan mitään on ollut viikonlopun jäljiltä. Kaksi kaveria sieltä erottuu, joilla seuraa riittää. Niistäkin vain toisella niin, että joka viikonlopun jälkeen olisi jotain päivitettävää. 

Sinä ja kaksi kaveriasi olette viettäneet viikonlopun itkemässä av:lla ja sitten maanantaina ihmettelette ettei taaskaan saatu naisia. No tietysti, tämähän toki kertoo vedenpitävästi, että KUKAAN mies ei koskaan saa naisia. Paitsi se yksi lapioleukainen laatikkopää.

Nyt v*ttu oikeesti jätkät, pää pois sieltä omasta (tai kaverin) p*rseestä ja Prisman käytävälle katselemaan, millaiset turajuusot ne on kuulkaas saaneet naisia.

On sitä Prismassa käyty ja lähinnä isoja leukoja näkyy naisten kanssa. 

Vierailija
279/1669 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet mielestäsi alhaisen tason mies?

Vierailija
280/1669 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hygienia kuntoon. Tiesitkö että myös vuodevaatteet täytyy pestä. Alushousut vaihdetaan päivittäin ja myös housuja ja takkeja jne. täytyy pestä. Suihku päivittäin. Asunnossa täytyy myös siivota säännöllisesti ja ruoanjätteet viedään ulos eikä jätetä kämppään haisemaan.

Muuten kättely voi olla hankalaa jos et katso vastapuolta silmiin.

Mistä tiesit etten tee noita  :O