Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä se Sipoon murhaaja oli katkera sille uhrille?

Vierailija
05.08.2018 |

Onko missään ollut mitään spekulaatioita?

Kommentit (115)

Vierailija
1/115 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnsä menettämisestä sekä työttömyydestä.

Vierailija
2/115 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urasta? Rahasta? Sosiaalisista taidoista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/115 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkinlaisella homosuhteella on spekuloitu. 

Vierailija
4/115 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäskö tässä siis irtisanoneena olla huolissaan

Vierailija
5/115 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä myös pohdin tuota mahdollista intiimiä suhdetta, voisiko olla? Oliko kummatkin perheettömiä?

Vierailija
6/115 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko irtisanottuna vai irtisanoutuneena?

Vierailija
7/115 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä myös pohdin tuota mahdollista intiimiä suhdetta, voisiko olla? Oliko kummatkin perheettömiä?

Murhatulta jäi kaksi lasta...

Vierailija
8/115 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekijällä oli ainkain ollutparisuhde, joka oli päättynyt samoihin aikoihin, kun lähti työpaikasta.

Vierailija
9/115 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko hänelle annettu jonkinlainen lähtöpaketti. Niinhän tehdään kun ei haluta antaa potkuja, tarjotaan niin hyvät lähtöehdot että irtisanoutuu itse. Tulos tai ulos on kai tuolla alalla fakta. Ehkä ei saanut enää töitä ja katkeroitui. Tai paremminkin pimahti. Spekulointia tämäkin. Vaikea ymmärtää miksi se katkeruus henkilöityi yhteen johtajaan. Yleensähän pikkupomot päättää ja iso pomo vaan suostuu. Uskomaton juttu Suomessa kaiken kaikkiaan.

Vierailija
10/115 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se saattoi jotenkin liittyy rahaan, ehkä uhri muutti murhaajan palkkaa enemmän aktiivinmallin näköiseksi 9e/Päivä,, todeten ota tai jätä, keppiä vai porkkanaa ja Suomi nousuun. Murhaaja ei ollut aivan tyytyväinen, kumma juttu. Suuttui vielä.

Vierailija
11/115 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ainakin väitetty, että työpaikalla ilmeisesti kiusaamista ja kampittamista uhrin=esimiehen taholta. Lisäksi pitänyt huolta, ettei saa uutta työpaikkaa alalta, jossa pienet piirit.

Minä en väitä näin, mutta tällaisen arvelun luin.

Homosteluun en usko, sillä kun joku keskustelussa puhui uhrin kulumisesta vähemmistöön, tarkoitettiin kielivähemmistöä, mutta jotkut _luulivat_ sen tarkoittavan sukupuolivähemmistöä. Huhu oli siis väärinkäsitys.

Vierailija
12/115 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Murahtulla miehellä oli perhe, mutta hän oli eronnut jo aiemmin. Menestyvällä miehellä ei tiettävästi sen koommin ollut naisystäviä. 

Tekijä oli eronnut tyttöystävästään samoihin aikoihin kun lopettanut työt Ilmarisessa muutamia vuosia sitten. 

Vierailija
13/115 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kohteliasta arvailla jos ei ole varmaa tietoa. Mahdollisia motiiveja henkirikokseen on useita.

Vierailija
14/115 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä noilla spekseillä pitäisi uusi duuni löytyä jos kiinnostaa. 

Vaikkei sitten rahoitusalalta niin onhan Suomessa käynnissä kaksi isoa ydinvoimaprojektia, eikä ydinfyysikoista varsinaisesti ylitarjontaa taida olla. 

Vierailija
15/115 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olis murhaajalle kuulijoita. Sais tilittää sydämensä kyllyydestä. Samoin se Anni Törnin murhaaja.

Vierailija
16/115 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtaja söi aina sen eväät jääkaapista.

Vierailija
17/115 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko irtisanottuna vai irtisanoutuneena?

Tarkoitti varmaan mitä kirjoitti eli on itse irtisanonut ihmisen tai useamman.

Vierailija
18/115 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se murhaaja koki itsensä jotenkin pätevämmäksi ja potkut epäreiluiksi? Silti aika kova kosto.

Vierailija
19/115 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ainakin väitetty, että työpaikalla ilmeisesti kiusaamista ja kampittamista uhrin=esimiehen taholta. Lisäksi pitänyt huolta, ettei saa uutta työpaikkaa alalta, jossa pienet piirit.

Minä en väitä näin, mutta tällaisen arvelun luin.

Homosteluun en usko, sillä kun joku keskustelussa puhui uhrin kulumisesta vähemmistöön, tarkoitettiin kielivähemmistöä, mutta jotkut _luulivat_ sen tarkoittavan sukupuolivähemmistöä. Huhu oli siis väärinkäsitys.

Sä luotat minfoon lapsellisen aidosti :)

Vierailija
20/115 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä noilla spekseillä pitäisi uusi duuni löytyä jos kiinnostaa. 

Vaikkei sitten rahoitusalalta niin onhan Suomessa käynnissä kaksi isoa ydinvoimaprojektia, eikä ydinfyysikoista varsinaisesti ylitarjontaa taida olla. 

Jos vintissä flippaa noin pahasti, niin ei ehkä ole ihan parasta ydinvoimalafyysikkoainesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi