Kamalaa olla vanha. Ei kelpaa kellekään ja töissäkin oman lasten ikäiset jyrää yli
Kommentit (19)
Kaikille miehille tulee toi tunne viisikymppisenä, tsemppiä!
Vanhana on ehdottomasti elämäni parasta aikaa !
EN halua kelvata kenellekään .
Vihdoin voin olla vapaa siitä, että kelpaanko kenellekään. Minun ei TARVITSE kelvata, voin olla ja elää juuri näin miten minä haluan.
Sitäpaitsi miehet eivät määrittele minua. Vaan minä itse.
Eläkkeelle päästyä mieli on parempi, kun saa olla vapaa.
Vierailija kirjoitti:
Vihdoin voin olla vapaa siitä, että kelpaanko kenellekään. Minun ei TARVITSE kelvata, voin olla ja elää juuri näin miten minä haluan.
Minkä ikäinen olet?
Kun on aikoinaan puolison ja kanssakokijan löytänyt, on kiva vanheta ja katsoa maailmaan yhdessä . Kukaan ei jyrää , jos sitä ei anna tapahtua.
Vierailija kirjoitti:
63
ap
Perusta oma ketju, idiootti.
Ja mulle ei kelpaa enää kukaan. Tyhmä olin nuorena.
Vierailija kirjoitti:
Eläkkeelle päästyä mieli on parempi, kun saa olla vapaa.
Vielä olisi 12v jäljellä. Tuntuu järkyn pitkältä ajalta, huoh..
Vierailija kirjoitti:
Mä en haluaisi olla aina yksin :(
Höh. Minä elän 51-vuotiaana elämäni parasta aikaa. Olen työssä, missä viihdyn. Meni todella pitkään, että pääsin tähän pisteeseen
Omat lapset jo isoja, nuorin 13 v., keskimmäinen 17 v. ja vanhin 22 v. Kaikki ovat mukavia ja hyvää seuraa. Mies on pysynyt samana, eikä sekään hassumpi ole.
Hyvä minne kaivan kuopan?on ihmisiä jotka taistelevat elämästä ja sitten itsesäälissä rypeviä turhakkeita.
Vierailija kirjoitti:
Höh. Minä elän 51-vuotiaana elämäni parasta aikaa. Olen työssä, missä viihdyn. Meni todella pitkään, että pääsin tähän pisteeseen
Omat lapset jo isoja, nuorin 13 v., keskimmäinen 17 v. ja vanhin 22 v. Kaikki ovat mukavia ja hyvää seuraa. Mies on pysynyt samana, eikä sekään hassumpi ole.
Et olekaan tosi vanha, vaan elät elämäsi parasta aikaa, aivan.
Teillä on ikää jo paljon,mutta mielipiteenne kuin pissiksillä. "Minua ei määritä muut, minä itse määritän itseni", voiko dorkempaa ajatusta olla!
Rakasta ap itse itseäsi
Hemmottele itseäsi
Tee kivoja juttuja
Tee sun omia outoja hörhöjuttuja nyt kun kukaan ei sua rajoita.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä minne kaivan kuopan?on ihmisiä jotka taistelevat elämästä ja sitten itsesäälissä rypeviä turhakkeita.
Voit kaivaa pihallesi kuoppasi ja hypätä sinne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit kaivaa pihallesi kuoppasi ja hypätä sinne.
Kuten sanoin minulla ei ole aihetta siihen,oletko itsarin partaalla vai mitä ulvot?
Vanhako olet?