Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä se Sipoon murhaaja oli katkera sille uhrille?

Vierailija
05.08.2018 |

Onko missään ollut mitään spekulaatioita?

Kommentit (115)

Vierailija
101/115 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

YDINVOIMALAFYYSIKKO 😂😂

Vierailija
102/115 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko missään ollut mitään spekulaatioita?

No olihan se uhri paljon komeampi kuin dippainssi, varsinkin silloin kun piti kesäpartaa. Nam!

T: Mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/115 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi helkkari kun jotku mt ihmiset on tyhmiä. Se kuka irtisanoo, ei useinkaan ole tehnyt päätöstä itse. Ylin johto pakottaa että nyt hähennät tiimistäsi 5 ihmistä ja kolmen nimen kerromme sulle suoraan, toimeenpane! Siinä on pakko totella vaikka eri mieltä olis.

Itse olen irtisanonut urani aikana sellaiset 150 ihmistä. En olisi halunnut, en heitä itse valinnut, mutta tehtävä määrättiin minulle direktiona.

Irtisanotut ovat uhkailleet minua, haukkuneet huoraksi, yksi käynyt kiinni. Kyllä se vituttaa että kun minä teen vaan työtäni, niin saan tappouhkauksia ja huoritteluja.

Pitääköhän tässä nyt henkensä puolestakin alkaa pelkäämään vielä.

Ihan oikein. Irtisanotut voivat olla asuntovelallisia, voi olla isokin perhe jne.

Vierailija
104/115 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli annettu "vapaaehtoiset potkut" (eli sanottu että lähde itse niin ei irtisanota) ilmariselta ilmeisesti tän uhrin toimesta. Sen jälkeen surmaajalla tippunut tulot puolella, tyttöystävästä ero jne. Tämän jälkeen alkanut kaikesta syyttää entistä pomoaan ja todennut että eipä ole enää mitään menetettävää. Aika 1+1 homma, ei tarvitse mitään spekuloida.

Vierailija
105/115 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaas kuinka on yksin sitonut nippusiteillä kädet selän taakse?

Ihmettelen.

Vierailija
106/115 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli annettu "vapaaehtoiset potkut" (eli sanottu että lähde itse niin ei irtisanota) ilmariselta ilmeisesti tän uhrin toimesta. Sen jälkeen surmaajalla tippunut tulot puolella, tyttöystävästä ero jne. Tämän jälkeen alkanut kaikesta syyttää entistä pomoaan ja todennut että eipä ole enää mitään menetettävää. Aika 1+1 homma, ei tarvitse mitään spekuloida.

Lisäksi toinen on TF:ltä ja toinen Hankenista (eikä esim tutalta tai hkkk:n rahikselta). Murhaaja sai enemmän palkkaa kuin pomonsa. Lienee selvää kuka siellä tulosta teki ja kummalla oli aivot.

Hyvinkin taputeltu keissi. Nyt vaan odotellaan Alibin juttua kun Polliisit on saatu saunotettua.

Vierailija
107/115 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se tienannut 57 000 vuodessa mutta tulot tippui, kun ne oli ennen 110 000.

Ja kyllä kyllä 57 000 eurolla elää ja elättää.

Asiat on johtaneet katkeruuteen ja sairas mieli saanut tän aikaan.

Nykyään kaikki murhaajat on kunnollisia ja etenkin usein mainitaan sana rauhallinen.

Ei normaali ihminen tuollaista teloitusta tee.

Vierailija
108/115 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

57 donaa kuulostaa eropaketilta. Esim muutaman kuukauden palkka ja työttömyystukea.

Vierailija
109/115 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaas kuinka on yksin sitonut nippusiteillä kädet selän taakse?

Ihmettelen.

Ehkä suomenruotsalainen oli hintelä ja suomalainen karski ja voimakas.

Vierailija
110/115 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

57 donaa kuulostaa eropaketilta. Esim muutaman kuukauden palkka ja työttömyystukea.

Voi se olla ansiosidonnaista päivärahaakin.

Vierailija
111/115 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa aivan sellaiselta kuin aiemmin sanoin; tekijä oli tunnekylmä narsistin piirteitä omaava ihminen.

------------------

"– Hän ei tehnyt itsestään numeroa. Hän saattoi innostua tosi erikoisista asioista. Usein ne liittyivät matemaattisen tai analyyttisen näkökulman kautta maailman hahmottamiseen. Siinä missä moni muu saattaisi selittää mitä tahansa asiaa ihmisten välisten suhteiden tai tunnepohjaisten asioiden kautta, niin häneltä totuus ja ratkaisu asiaan kuin asiaan saattoi löytyä äärettömän rationaalisesta laskennasta.

[...]

Epäillyn näkökannat erilaisiin asioihin olivat noihin aikoihin varsin jyrkkiä ja mustavalkoisia. Kaveruksilla ei ollut erimielisyyksiä tai riitoja, mutta IS:n haastatteleman miehen mukaan kaveri ei muuttanut helposti mielipiteitään.

– Hän lähti siitä, että asiaan kuin asiaan oli oikea ratkaisu. Hän oli mielipiteissään vahva, vaikka ei ollut sosiaalisesti niitä eniten esillä olevia ihmisiä.

---------------------

Vierailija
112/115 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole eropaketti ellei tuo ole veroton summa. Tuolla tasolla paketit on yleensä vuoden liksa ja voi olla ylikin.

Vierailija
113/115 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

SSSeee kirjoitti:

Oli se ydinfyysikko. Jossain erittäin haastavissa Ilmarinen Alfa-hedgerahaston laskentatehtävissä luultavasti.

Ei, vaan se oli diplomi-insinööri.

Vierailija
114/115 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keittiöpsykologina ja kai itsekin jonain psykopaattina voisin kuvitella että kun murhaaja on ollut noin katkera jostain, hän on varmasti jättänyt jonkun jäähyväiskirjeen jossa on selittänyt mitä on käynyt...ja kertonut mitä tuo uhri on hänelle tehnyt.

Tilitti varmaan sille tärkeimmälle eli uhrille ja se riitti hänelle(?). Poliisihan sanoi että tietävät kuinka kauan tekijä oli paikalla, mikä viittaa pitkäkestoisempaan tekoon kuin pelkkä sitominen ja ampuminen. Sitoi varmaan myös siksi, että pystyi purkamaan tuntojaan uhrille. Purki varmaan vihansa ja teki selväksi, että se oli sitten tässä. Tätähän tutkitaan raakana ja julmana tekona (uhri sidottu ja tiennyt lopulta kuolevansa?).

Pelottavaa ja ahdistavaa.

Vierailija
115/115 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei, kiitos kun tulit julistamaan absoluuttisen totuuden. Keskustelu loppuu nyt tähän. HAJAANTUKAA!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän