Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko masennus syy, seuraus vai sairaus

Vierailija
04.08.2018 |

Tai jotain siltä väliltä. Mitä mieltä?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ehkää loppujenlopuksiii ole koskaan olllut masentunut koska tahdon aiiina löytäää jonkin ratkaisun asiioillle. Olen ehkäää silleeen että oleeen jääänyt koukkuuun johonkin videopelieeen maaaailmaan vuosiiiksi.

Ja silllä kompensoiinut jotaaakin aukkkoa ja pahaaa mieltä elääämässä. Siksi kooodariksi ryhtymineen voisikin ollla hyvä vaihtoehtooo koska sillllä saa ihmisiä huuumattua.

Ja huumatttua terveellä tavallla eli se on eeettisesti oikein.

Kyllähän itttekin tässä aloitteli terapiaa. Tahtoiisin saada muuutetttua fyysistä miljöötä ja rakennettua jonkinlaisen sosuaalisen miljööön.

Pitäiisi kehittyä normaaaliksi. Muttta se ei ole mahdollista ilmaan on normaalien ihmisten ja rytmien kanssa tekeemisissä.

Mä een ole autiisti mä vaaan pelkäään ihmisiä. Mä muuistaaan kun laitooin teiininä koiran kuvan seinällevja puheekuplassa oli tejsti että jokainen osaa jotakin. Se oli koiira joka soitti pianooa. Kaveeri vaan sanoii että sinäkö nyt muka tätä vaai. Sitten mä kerrrroin että haaveilen merikapteeenin urasta. Sinähään et osaa ruotsiaa hahahah.

Mä enn ole enää jaksanut ollla tekemisissä ihmiisten kansssa.

Vierailija
42/43 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea tuota ja paljon muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on sitä, ettei osata olla yksin ja hiljaa, ja samalla ymmärtää että tämä on parasta mitä tässä hetkessä voi tapahtua.

Joillekin hetkessä eläminen tarkoittaa sitä, että tehdään typeriä äkkipäätöksiä ja lähdetään ryyppäämään. Oikeasti se on sitä että pysähdytään ja kuunnellaan hiljaisuutta. Kun sen oppii, ei ole syytä olla masentunut.

Se on vähän niinkuin eksyksissä olemista, ei yhtään kiva tunne.  No, mitä lappalainen tekee kun hoksii että on eksyksissä ?  se istuu kivelle ja keittää kahvit.  Sitten se miettii, että mitkhän nyt. Tulee siihen lopputulokseen että parempi son lähtijä kothin ko eihän tässä nyt muutakahan.