Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkkärissä työntekijä alkoi raivoamaan minulle

Vierailija
04.08.2018 |

Minun kaltaiselle ihmiselle ei kuulema ole kuin kaksi vaihtoehtoa, joko alan yrittäjäksi tai ruoean tekemään jotain taidetta/taidealaa. En kuitenkaan näe niissä tulevaisuuttani vaan haluan oikeaa kunnon töitä. Aloin siis inttimään sekä työkkärin työntekijää että siinä paikalla ollutta omaa psykiatriani vastaan ja meille syntyi kiivas kähinä jona päättyi työntekijän raivoamiseen. Eikö työkkärissä ymmärrä että ohmiset haluaa oikeaa kunnon työtä.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa oudolta.

Vierailija
2/42 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tarina ei ole totta. Ensinnäkään psykiatrit eivät nostaa peffaansa penkistä lähteäkseen asiakkaansa kanssa työkkäriin, ja toiseksi työkkärin virkailijoilla ei ole mitään suurta intoa vängätä asiakkaitten kanssa saati sitten raivota -ja vielä psykiatrin läsnäollessa.

Seuraavalla kerralla vähän enemmän yritystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi oma psykiatrisi oli siinä paikalla`?

miksi aloit riitelemään, onko sinulla epävakaa persoonallisuus?

Vierailija
4/42 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisten lisäksi..

Ei kukaan pääse tapaamaan työkkärin tätiä. Sinne voi vain soittaa.

Vierailija
5/42 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä tarina ei ole totta. Ensinnäkään psykiatrit eivät nostaa peffaansa penkistä lähteäkseen asiakkaansa kanssa työkkäriin, ja toiseksi työkkärin virkailijoilla ei ole mitään suurta intoa vängätä asiakkaitten kanssa saati sitten raivota -ja vielä psykiatrin läsnäollessa.

On minullakin psykiatri mukana te -toimiston tapaamisessa. Psyka käynnit oli osa työkyvyn kartoitusta ja psyka halusi tulla itse tekemään kasvotusten selonteon tutkimuksestaan. Ei nuo tuollaiset mitään työkkärin yleiskäyntejä ole, vaan vakkarian jenkkohtaista vip palvelua.

Vierailija
6/42 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä ne ylikoulutettu naiset PÄHKÄILEVÄT ihmisten asioita NOLLAtuloksella

Vierailija
7/42 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edellisten lisäksi..

Itsellä on ainakin ollut oma työntekijä työkkärissä, jota olen käynyt tapaamassa kerran kuussa edelliskerralla sovittuun tapaamisaikaan. Mitä ihmettä siis höliset?

Vierailija
8/42 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

niin, mutta heillä on rahaa...

Vierailija
9/42 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin varmaan, kuvitteletko todellakin että ihmiset uskoisivat työkkärin sanoneen että taideala on ainoa sopiva.

Ja jos haluat niitä kunnon töitä, niin hakeudu laitoshuoltajan koulutukseen tai lähäriksi ja hae töihin. Ei se niin vaikeaa voi olla

Vierailija
10/42 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatteliko aloittaja sitten psykiatrinsa kanssa mennä oikeisiin töihinkin? Ihan vaan varmistaakseen, että saa tehdä "oikeita" töitä juuri kuten haluaa.... Vähän saikkua sitten, kun päästä ahdistaa ja yrittäjä tietysti maksaa sijaisen ja sairasloman. Kumma aloitus. Työkykyinen kouluttautuu ja hakee itse duunit ilman saattoväkeä.

Vierailija
11/42 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On minullakin psykiatri mukana te -toimiston tapaamisessa. Psyka käynnit oli osa työkyvyn kartoitusta ja psyka halusi tulla itse tekemään kasvotusten selonteon tutkimuksestaan. Ei nuo tuollaiset mitään työkkärin yleiskäyntejä ole, vaan vakkarian jenkkohtaista vip palvelua.

Vakkarian jenkkohtaista joo

Vierailija
12/42 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan loogista ajatella, että syvästi mielisairas ryhtyisi yrittäjäksi. Hulluilla on hullujen huvit, ap näköjään huvittelee trollailemalla.

Vierailija
13/42 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edellisten lisäksi..

Itsellä on ainakin ollut oma työntekijä työkkärissä, jota olen käynyt tapaamassa kerran kuussa edelliskerralla sovittuun tapaamisaikaan. Mitä ihmettä siis höliset?

On ollut, niin, mutta ei ollut tuollaisia moneen vuoteen. Soitto kerran 3 kk:ssa.

Vierailija
14/42 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs kunnon työtä sä haluat? Kiva kevyt sisäduuni, missä ei tarvitse tehdä mitään, kun ei ole mitään koulutusta, ja palkkaa vähintään 4000e/kk?

Vierailija
15/42 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua ärsyttää se että työkkäri ei edes tarjoa töitä, haluaisin etttä joku tulee raivomaaan minulle ja pakottaa töihin, kun ei itse osaa hakea minnekäään

Vierailija
16/42 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edellisten lisäksi..

Kyllä pääsee, ajanvarauksella. Mutta vain VIP-asiakkaat, eli jotakin työkyvyn kartoitusta vaativat mielenterveyspotilaat.

Jos tämä olisi totta, niin ehkä työkkärin virkailija olisi enemmän psykiatrin tarpeessa kuin useimmat asiakkaansa. Suomalaiset virkamiehet ovat yleensä kohtuullisen hillittyjä ja asiakkaalle raivoaminen varsinkin todistajan läsnäollessa on llähes tavatonta.

Vierailija
17/42 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edellisten lisäksi..

Se on historiaa tavallisten työnhakijoitten kohdalla. Olet ilmeisesti vajaakuntoinen tai muusta syystä VIP-palvelua saava. En enää edes muista, milloin olen viimeksi työkkärin virkailijan tavannut, vaikka olen lähes elämäntapatyötön.

Vierailija
18/42 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edellisten lisäksi..

Kyllä pääsee, ajanvarauksella. Mutta vain VIP-asiakkaat, eli jotakin työkyvyn kartoitusta vaativat mielenterveyspotilaat.

Jos tämä olisi totta, niin ehkä työkkärin virkailija olisi enemmän psykiatrin tarpeessa kuin useimmat asiakkaansa.

eiköhän se ole kylläkin niin että se on työtön joka sitä psykiatrin apua tarvitsee, ei te-täti...

Vierailija
19/42 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit unohtaa sanan ylikoulutetut. Monilla paikkakunnilla työvoimatoimiston miehet ja naiset onn työllistetty töihin.

Virkailija alkoi huutaa minulle vuosia sitten Kluuvin työvoimatoimistossa. Varmistin lomakkeen täyttämisestä, joten keski-ikäinen lettipäinen jättiläismäinen nainen huusi minulle. Katsoin häntä suu auki ja lähdin toiseen työvoimatoimistoon, jossa sain ystävällisen ja asiallisen kohtelun.

Vierailija
20/42 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti ap:n vaatimukset "oikealle kunnon työlle" oli sen verran utopistiset, että työkkärin työntekijän oli pakko alkaa laukoa totuuksia :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme