Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olet Tuomas Enbusken uusimmasta blogikirjoituksesta?

Vierailija
04.08.2018 |

https://blogit.iltalehti.fi/tuomas-enbuske/2018/08/03/arvoisa-eeva-leht…

Provosoiva tyyli totta kai, mutta ehkä muutama ihan validi pointtikin?

Kommentit (117)

Vierailija
1/117 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kirjoitus. On hyvä että edes joku pitää miesten oikeuksista huolta!

Vierailija
2/117 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka blogikirjoitus paljastaa Tuomaksen av-mammaksi. Tuomaksen teksti on melkein kuin suoraan täältä kopsattu. Onko siis Tuomas kopsannut ne vai onko hän ne tänne kirjoittanut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/117 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuomas tarkastelee asioita hyvin mustavalkoisesti. Ihmettelen kovasti, miksi hän kopioi vauvan keskusteluja blogiinsa.

Vierailija
4/117 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja näin av-mammat taas kerran hyökkäsivät henkilöön ja unohtivat itse aiheen. Klassinen veto! :D

Vierailija
5/117 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa kuin muulloinkin. "Mitä sitten?"

Vierailija
6/117 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka blogikirjoitus paljastaa Tuomaksen av-mammaksi. Tuomaksen teksti on melkein kuin suoraan täältä kopsattu. Onko siis Tuomas kopsannut ne vai onko hän ne tänne kirjoittanut?

Linkkailee tänne horinoitaan hivelläkseen haurasta itsetuntoaan. Millähän mielikuvituksella tällä kertaa kuvitteli saavansa täältä tukea fantasioilleen?

Vierailija
7/117 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuomaksen lukijoita ja Tuomasta yhdistää mielikuvitukseton keskinkertaisuus trollatessa.

Vierailija
8/117 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja näin av-mammat taas kerran hyökkäsivät henkilöön ja unohtivat itse aiheen. Klassinen veto! :D

Sen sijaan te "miesasiapersut" ette koskaan hyökkää henkilöön, vaan pitäydytte aina nimenomaan asiassa, eikö niin?  Mites nämä viimeaikaiset Touko Aalto vyörytykset, joita palsta on ollut täynnänsä, niissähän ei missään nimessä ole hyökätty henkilöön, eihän?

M37

Vierailija
9/117 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa jo niin heikosti, etten jaksa lukea enempää mutta sen huomautan, että missikisat eivät olisi vastine tuolle Eeva-lehden kisalle vaan ne lukemattomat mm. miestenlehtien listaukset ja gallupit kuumimmista naisista, eivät hekään ole mihinkään kilpailuun ilmoittautuneet.

Vierailija
10/117 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkaa jo niin heikosti, etten jaksa lukea enempää mutta sen huomautan, että missikisat eivät olisi vastine tuolle Eeva-lehden kisalle vaan ne lukemattomat mm. miestenlehtien listaukset ja gallupit kuumimmista naisista, eivät hekään ole mihinkään kilpailuun ilmoittautuneet.

En meinannut edes vaivautua, mutta komppi tälle. Ukkojen lehdet on noita "Sexyin beibe"-juttuja väärällään, ehkä Tuomas ei tätä tiennyt kun muija kieltänyt niitäkin lukemasta.

Vierailija
11/117 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän Tumppi tähän palstaan on kolumneissaan joskus suoraankin viitannut, sarkastiseen sävyyn tottakai. Selvästi siis on tänne perehtynyt ja enpä ihmettelisi, mikäli joskus täällä kävisi vähän trollailemassakin. Eikä se Enbuske liene ainoa ns. julkkis, joka täällä viihtyy.

Vierailija
12/117 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee mieleen kouluaikoina tyttöjen epäsuosiossa ollut poika joka nyt julkkiksena on saanut äänensä kuuluviin ja nuoren naisystävän. Silti koettu ’epäoikeudenmukaisuus’ ei poistu muistin kätköistä ja aiheuttaa antipatiaa naisia kohtaan. Ja tällaisia purkauksia blogissa.

Vierailija
13/117 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tulee mieleen kouluaikoina tyttöjen epäsuosiossa ollut poika joka nyt julkkiksena on saanut äänensä kuuluviin ja nuoren naisystävän. Silti koettu ’epäoikeudenmukaisuus’ ei poistu muistin kätköistä ja aiheuttaa antipatiaa naisia kohtaan. Ja tällaisia purkauksia blogissa.

En ole mikään Enbuske-fani, mutta ihan mielenkiinnosta kysyn että mikä vika tuossa kolumnissa oli? Olihan siinä ehkä vähän kärkäs sävy, mutta mielestäni hyvinkin paljon asiaa ja osoittaa ihan hyvin selvien kaksoisstandardien olemassaolon. Ei tosin mitään uutta auringon alla.

Vierailija
14/117 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja minua ei haittaa mitenkään se että Eevassa on äänestys kuumimmasta kesäkollista. Tunnistan itsekin hyvännäköisen jätkän ja nostan hattua vaikka hetero olenkin. Harmitonta ja kevyttä naistenlehtimateriaalia. Toivoisin että Tuomas lopettaisi nuo nolot loukkaantumiset ikään kuin kaikkien miesten puolestapuhujana. Sinä et edusta minua, Tuomas.

Vierailija
15/117 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli puolustetaanko tässä nyt miesten oikeutta kantaa tekovaginaa kaulallaan? Vai mikä mulla meni ohi?

Vierailija
16/117 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli puolustetaanko tässä nyt miesten oikeutta kantaa tekovaginaa kaulallaan? Vai mikä mulla meni ohi?

Vierailija
17/117 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se totta on, että täällä on ollut keskusteluja siitä onko eityisesti miehen seksuaalisuus tabu ja niissä on tullut esiin Enbuskenkin esiin nostamia juttuja ja jossain määrin on keskusteltu myös naisten miesnäkökulmasta ehkä merkillisestäkin kiinnostuksesta Fifty shadesiin ja toisen naisen eli Margaret Attwoodin kirjoittamaan Handmaid's taleen.

https://www.vauva.fi/keskustelu/3125047/miksi-juuri-miehen-seksuaalisuu…

Vierailija
18/117 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sano Hazardista?

Vierailija
19/117 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies ja minua ei haittaa mitenkään se että Eevassa on äänestys kuumimmasta kesäkollista. Tunnistan itsekin hyvännäköisen jätkän ja nostan hattua vaikka hetero olenkin. Harmitonta ja kevyttä naistenlehtimateriaalia. Toivoisin että Tuomas lopettaisi nuo nolot loukkaantumiset ikään kuin kaikkien miesten puolestapuhujana. Sinä et edusta minua, Tuomas.

Tämä!

Mies myös

Vierailija
20/117 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen sijaan te "miesasiapersut" ette koskaan hyökkää henkilöön, vaan pitäydytte aina nimenomaan asiassa, eikö niin?  Mites nämä viimeaikaiset Touko Aalto vyörytykset, joita palsta on ollut täynnänsä, niissähän ei missään nimessä ole hyökätty henkilöön, eihän?

M37

Ihan turhaan sä yrität leimata mut johonkin ryhmään kuuluvaksi ja syyllistää jollain keksityillä väitteillä. Touko Aallon kritisointi on eri asia. Siinä Touko Aallon toiminta on (oletetusti) ollut keskiössä. Tässä keskiössä oli Tuomas Enbusken kirjoitus, ei Tuomas Enbuske. Ymmärrätkö eron?