Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulle selvis just, että mies on ostanut seksiä

Vierailija
04.08.2018 |

Juteltiin äsken miehen kanssa, että mitä oltaisiin valmiita tekemään mistäkin rahasta. Naurettiin yhdessä ja hauskaa oli.

Oli hauskaa, kunnes tuli ilmi, että mies on bordellista ostanut seksiä ennen suhdettamme. Aluksi ajattelin, että tarkoitti maksaneensa jonkun hotellihuoneen ja juomat, mutta on siis antanut rahaa vastineeksi.

Mua yököttää, ja tuntuu ihan fyysisenä pyörrytyksenä ja huonona olona.

Miten mun pitäis tässä reagoida?

Kommentit (861)

Vierailija
761/861 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomattava osa äideistäkin ns. maksullisia: mies elättää naisen elämää ja jälkikasvua, takaa ehkä aavistuksen korkeamman elintason kuin mihin nainen itse olisi yltänyt.

Mielestäsi isän ei tarvitse osallistua lastensa elatukseen, eikä yhteiseen talouteen? Ehkäpä on tosiaan on parempi, ettet sinäkään sitä perhettä saa. Perheitä on joka lähtöön. Nykyisin on tavallista jopa se, että nainen tuo enemmän rahaa talouteen ja jopa elättää koko lössin.

Poikkeushan tuo on. Miehet tienaavat keskimäärin enemmän kuin naiset.

Ja käyttävät isommat tulonsa itseensä:

"Tulonjakotutkimuksessa kuvataan tuloeroja ja köyhyyttä enimmäkseen kotitalouksien tulojen perusteella, mutta tuloksia raportoidaan henkilöpohjaisesti. Kuvaustavan tausta-ajatuksena on usein, että kotitalouden jäsenet käyttävät tulojaan yhdessä ja perheen elintasosta nauttivat kaikki perheen jäsenet yhtäläisesti (ks. esim. Orsini ym. 2005). Näinhän ei suinkaan kaikissa talouksissa tapahdu. On varsin mahdollista, että peruselintaso kustannetaan yhteisesti, mutta henkilökohtaisten kulutustarpeiden tyydytyksen taso vaihtelee perheenjäsenten välillä henkilökohtaisten tulojen antamalla väljyydellä.

Kotitalouden sisäiset tuloerot voivat tuottaa taloudellista ja muutakin valtaa perheen asioissa (emt.). Isien äitejä suuremmasta kulutuksesta saatiinkin empiiristä evidenssiä viime vuosituhannen puolella, kun Tilastokeskuksen kulutustutkimuksessa selvitettiin kotitalouksien jäsenten henkilökohtaisia kulutusmenoja (esim. Sauli 1998), mutta 2000-luvulla näin tarkasta tiedonkeruusta on luovuttu."

Tässä linkki edelliseen:

https://www.stat.fi/artikkelit/2014/art_2014-02-26_006.html?s=0

Vierailija
762/861 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, en luule. kirjoitti:

Kyllähän totuus on se, että ilmaista seksiä ei juurikaan ole. Naimisissa ollessa se seksi on kovin paljon kalliimpaa, kuin jos vaikka kävisi maksullisissa kerran viikossa. Lisäksi eukolta saat vielä nalkutusta ja vittuilua päivästä toiseen. Idiootti eukot vain luulevat, että miestä pystyy käskyttämään ja kiristämään seksillä. Mä ainakin käytän maksullisia heti, jos eukko vähänkään yrittää päsmäröidä seksin avulla tai pihtaa liian pitkään. Naiset vain ovat tyhmiä ja itsekkäitä ja se on totuus.

Olen pahoillani, että sulla on noin huono avioliitto - tosin siihenkin tarvitaan kaksi. Hyvässä seksi on molemminpuolinen ilo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
763/861 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siki kirjoitti:

Ennenkuin lähdin vuodeksi aasiaan, olin ollut ainoastaan 4 suomalaisen naisen kanssa. Aasiassa avautui ihan uusi maailma. Yli 30 maksullista naista vuoden aikana ja aika "tiukkaa" tekee verrata suomalaisiin. Ainiin, arvatkaapa kumpiin uppos enemmän rahaa? Yksikään aasialainen ei väittänyt unohtaneensa lompakkoa kotiin yms.

Siis mitä: Kävitkö Suomessa prostituoitujen kanssa ulkona, ja he unohtivat lompakon kotiin? Aasiassa taas maksulliset maksoivat itse, kun veit heitä ulos? Vai mitä tuo sönkötyksesi oikein tahtoo viestittää?

Vierailija
764/861 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän totuus on se, että ilmaista seksiä ei juurikaan ole. Naimisissa ollessa se seksi on kovin paljon kalliimpaa, kuin jos vaikka kävisi maksullisissa kerran viikossa. Lisäksi eukolta saat vielä nalkutusta ja vittuilua päivästä toiseen. Idiootti eukot vain luulevat, että miestä pystyy käskyttämään ja kiristämään seksillä. Mä ainakin käytän maksullisia heti, jos eukko vähänkään yrittää päsmäröidä seksin avulla tai pihtaa liian pitkään. Naiset vain ovat tyhmiä ja itsekkäitä ja se on totuus.

Tarjoamasi seksi ei kuulosta kovin laadukkaalta... Jos se olisi hyvää, vaimosi ei raaskisi kieltäytyä. Jos se olisi loistavaa, hän suorastaan kerjäisi sitä sinulta. P*askaa seksiä ei kannata harrastaa edes kiristysmielessä, siinä suhteessa vaimosi on kyllä tyhmä.

Vierailija
765/861 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä: Kävitkö Suomessa prostituoitujen kanssa ulkona, ja he unohtivat lompakon kotiin? Aasiassa taas maksulliset maksoivat itse, kun veit heitä ulos? Vai mitä tuo sönkötyksesi oikein tahtoo viestittää?

En puhunut mitään maksullisista suomalaisista, joten ei he eivät olleet prostituoituja.

Maksullisen (aasialaisen) kanssa oli huomattavasti halvempaa "lähteä ulos" kuin suomalaisen ei_prostituoidun. En sönkötä, kerron vain mistä itse pidän. Onko se joku ongelma?

Vierailija
766/861 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomattava osa äideistäkin ns. maksullisia: mies elättää naisen elämää ja jälkikasvua, takaa ehkä aavistuksen korkeamman elintason kuin mihin nainen itse olisi yltänyt.

Ja jännä miten huomattava osa miehistäkin on nykyään maksullisia, jos asiaa tuolla tavalla ajattelee.

Miehet tosin eivät valita (toisin kuin naiset) kun naiset tekee kaiken työn. Naiset käy töissä, hoitaa kodin ja lapset ja mies saa löhöillä vaan kotona ja katsella futista olut kädessä ja siihen päälle vielä ilmaista pillua. Voiko paremmin elämä miehillä olla!

Noh, itsepä olette tilanteen tällaiseksi luoneet "feminismillä" ja huoraamisen vastustamisella.

Vierailija
767/861 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siki kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En puhunut mitään maksullisista suomalaisista, joten ei he eivät olleet prostituoituja.

Maksullisen (aasialaisen) kanssa oli huomattavasti halvempaa "lähteä ulos" kuin suomalaisen ei_prostituoidun. En sönkötä, kerron vain mistä itse pidän. Onko se joku ongelma?

Aasialaiset eivät kertaakaan unohtaneet lompakkoaan kotiin, aasialaiset olivat maksullisia --> veit aasialaiaisa prostituoituja ulos ja aasialaiset prostituoidut maksoivat itse omat ruokansa ja juomansa omasta mukana olevasta lompakosta? Vai miten tuo lompakkojuttu muuten selittyy?

Vierailija
768/861 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siki kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aasialaiset eivät kertaakaan unohtaneet lompakkoaan kotiin, aasialaiset olivat maksullisia --> veit aasialaiaisa prostituoituja ulos ja aasialaiset prostituoidut maksoivat itse omat ruokansa ja juomansa omasta mukana olevasta lompakosta? Vai miten tuo lompakkojuttu muuten selittyy?

Etkö oikeasti ymmärtänyt, vai etkö halunnut ymmärtää?

Se ei kirjaimellisesti tarkoittanut lompakkoa. Suomessa lähtökohtaisesti miehen kuuluu maksaa, jos käydään jossain, paitsi ehkä pitemmissä suhteissa jossa maksetaan vuorotellen/yhteinen tili tmv

-eri

Vierailija
769/861 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perus intternet. Halutaan tahallaan ymmärtää väärin, ihan asian vierestä ja viedä keskustelu pois itse asiasta. Älä murehdi mun lompakosta, murehdi vaan siitä lompakosta, josta ite ruokas saat.

Vierailija
770/861 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että kukaan mies saa seksiä täysin ilmaiseksi. Aina siitä jotain kustannuksia tulee.

Vierailija
771/861 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä väliä sillä on jos se on tapahtunut ennen parisuhdetta?

Vierailija
772/861 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

butttttttttttttttttttt kirjoitti:

No kun se maksullinen on ollu varmasti paremman näkönen ja huonolla itsetunnolla varustettu tyttöystävä tuntee tästä syystä itsensä rumemmaksi ja sekös itkettää. Tästä syystä mies on sika.

Vierailija
773/861 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siki kirjoitti:

Ennenkuin lähdin vuodeksi aasiaan, olin ollut ainoastaan 4 suomalaisen naisen kanssa. Aasiassa avautui ihan uusi maailma. Yli 30 maksullista naista vuoden aikana ja aika "tiukkaa" tekee verrata suomalaisiin. Ainiin, arvatkaapa kumpiin uppos enemmän rahaa? Yksikään aasialainen ei väittänyt unohtaneensa lompakkoa kotiin yms.

Luulisin, että monen muunkin kannattaisi kokeilla. Ei jatkuvaa testausta "rakastathan sä mua" tai draaman kiukkuisia iltoja. Saat tehdä ja mennä miten huvittaa. Jos on sen verran itsekäs, että haluaa lapsia niin sekin onnistuu lisämaksusta. Kumminkin noin 50x halvempaa kuin suomessa. Tietysti, jos oot tunteellinen mies niin ei varmaan siinä tapauksessa sun juttu.

Näinhän se menee, jos ei miehellä ole mitään muuta tarjottavaa kuin raha.

Vierailija
774/861 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakollinen kirjoitti:

butttttttttttttttttttt kirjoitti:

No kun se maksullinen on ollu varmasti paremman näkönen ja huonolla itsetunnolla varustettu tyttöystävä tuntee tästä syystä itsensä rumemmaksi ja sekös itkettää. Tästä syystä mies on sika.

Mies on sika, koska pystyy hyväksikäyttämään toista ihmistä ja kuvittelee että seksin ostaminen on millään tasolla hyväksyttävää käytöstä. Aika karua huomata, että oma kumppani tuollaiseen pystyy. Sehän kyseinalaistaa koko suhteen perusteet ja mielekkyyden.

Vierailija
775/861 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se menee, jos ei miehellä ole mitään muuta tarjottavaa kuin raha.

:)

Vierailija
776/861 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset eroa ja ala käydä pelkästään maksullisilla, jos kerran parisuhteesi on sinulle noin hankala ja kallis?

Koska tuo turhaa uhoa. Ei tolla luuserilla mitään naista ole.

Vierailija
777/861 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on sika, koska pystyy hyväksikäyttämään toista ihmistä ja kuvittelee että seksin ostaminen on millään tasolla hyväksyttävää käytöstä. Aika karua huomata, että oma kumppani tuollaiseen pystyy. Sehän kyseinalaistaa koko suhteen perusteet ja mielekkyyden.

Huhhuh mitä itkua siitä, että vaihdetaan seksiä rahaan, maailman vanhin ammatti ja ette oo vieläkään käsitelly asiaa :DD

Vierailija
778/861 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siki kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö oikeasti ymmärtänyt, vai etkö halunnut ymmärtää?

Se ei kirjaimellisesti tarkoittanut lompakkoa. Suomessa lähtökohtaisesti miehen kuuluu maksaa, jos käydään jossain, paitsi ehkä pitemmissä suhteissa jossa maksetaan vuorotellen/yhteinen tili tmv

-eri

Miksi treffailet lokkeja? On noita miehissäkin mutta fiksut naiset jättävät moiset omaan arvoonsa. Suosittelen kaikille lompakkojankkaajille samaa.

Vierailija
779/861 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko että kukaan mies saa seksiä täysin ilmaiseksi. Aina siitä jotain kustannuksia tulee.

Se että SINÄ et saa ei tarkoita ettei kukaan muukaan mies saisi.

Vierailija
780/861 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siki kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perus intternet. Halutaan tahallaan ymmärtää väärin, ihan asian vierestä ja viedä keskustelu pois itse asiasta. Älä murehdi mun lompakosta, murehdi vaan siitä lompakosta, josta ite ruokas saat.

Itse sinä lompakon otit esiin, vaikkei kuulunut tuohon mieltymysasiaasi mitenkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi