Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulle selvis just, että mies on ostanut seksiä

Vierailija
04.08.2018 |

Juteltiin äsken miehen kanssa, että mitä oltaisiin valmiita tekemään mistäkin rahasta. Naurettiin yhdessä ja hauskaa oli.

Oli hauskaa, kunnes tuli ilmi, että mies on bordellista ostanut seksiä ennen suhdettamme. Aluksi ajattelin, että tarkoitti maksaneensa jonkun hotellihuoneen ja juomat, mutta on siis antanut rahaa vastineeksi.

Mua yököttää, ja tuntuu ihan fyysisenä pyörrytyksenä ja huonona olona.

Miten mun pitäis tässä reagoida?

Kommentit (861)

Vierailija
401/861 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ette kai te nyt jumalauta kuvittele, että voisitte alkaa määräillä miehiä siitäkin, mitä ne on tehneet ennen kuin alkoivat suhteeseen teidän kanssanne. Ja olen nainen, jos se jotain kiinnostaa.

Jokainen tietysti itse päättää tekemisistään. Jokainen voi itse valita, ettei halua olla seksiä ostaneen kanssa missään tekemisissä. Miten tämä on miehen määräilyä? Teoilla nyt vaan tuppaa olemaan seurauksensa.

Ja se on paska ihminen joka ei halua naista jolla on yli 5 seksikumppania?

Juurihan sanoin, että jokainen valitsee itse millaisten ihmisten kanssa haluaa seurustella. En oikein ymmärrä pointtiasi. Esim. Itselläni on ollut yksi seksikumppani, sillä olen edelleen yhdessä ensimmäisen poikaystäväni kanssa.

Vierailija
402/861 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voisi ikinä kuvitella seurustelevani naisen kanssa, joka on niin vanhoollinen ja ahdasmielinen ettei hyväksy seksin ostamista. Tällaisesta ihmisestä tulee suvaitsematon ja elämälle vihamielinen kuva, lisäksi hän vaikuttaa hyvin epävarmalta oman viehetysvoimansa ja seksuaalisuutensa suhteen. Hyvin todennäköisesti aiheesta, tietää olevansa lahna ja siksi pelkää että miehellä on kokemusta muunlaisestakin kun lahnaseksistä.

Kaduttaako pedopano Thaikuissa?

Ei tekemätöntä voi katua joten ei kaduta.

En ole koskaan käynyt Thaimaassa ja varsinaisesti olen elämässäni kerran ostanut seksiä, yli 30 vuotta sitten Hampurissa, Saksassa. Nainen taisi olla minua muutaman vuoden vanhempi. En innostunut asiasta mutta tiedänpä kuitenkin hiukan mistä siinä on kyse, toisin kun esim. ketjun aloittaja.

Ymmärrän kuitenkin elämästä yleisellä tasolla sen verran että pidän erittäin suvaitsemattomana ja ahdasmielisenä jos ei seksin ostamista kategorisesti hyväksy. Tällainen ihminen on niin voimakkaasti ennakkoluulojensa vanki että se varmasti näkyy myös muussa elämässä. Ja tietenkin seksuaalisesti heikko itsetunto näkyy myös makuuhuoneessa.

Höpsistä. Projisoit oman moraalittomuutesi ja saastaisuutesi toisiin, jopa sesuaalisuuteen. olet säälittävä kuvotus. Kerran hu@rannussija - aina hu@rannussija.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/861 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

historymaker kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki monelle (ja itsellenikin varmaan olisi) on sellaisen jälkeen vaikea tuntea enää itseään vieheättäväksi ja riittäväksi miehelleen kun usein oletus on että maksulliset on kauniita ja osaavia. Ja sen jälkeen saattaa olla suhde vaikea enään korjata...

Olen mies, en ymmärrä miten nämä asiat liittyvät toisiinsa?

Ajatteleeko naiset, että jos mies on saanut joskus (vaikka nyt 10v sitten) todella nättiä, hyvä takamuksista ja rinnakasta naista niin sinä et enää tunne itseäsi viehättäväksi, koska sinulla on huonompi takamus, rinnat ja naama?

Tuleeko tämä maksullisissa käynti keskustelu nyt loppujenlopuksi siihen, että koska suurella osalla naisista on huono itsetunto, niin siksi miehet eivät "saa" käydä maksullisissa? Koska joku voi tuntea itsensä huonommaksi?

Edelleen, pisteitä jos osaat vastata asiallisesti

Minusta tämä ei ole naisen itsetuntokysymys. Mielestäni prostituutioon liittyy aina hyväksikäyttö, vaikka kuinka väitettäisiin, että ko ihminen tekee sitä vapaa-ehtoisesti. Hänen taloudellinen tilanteensa on sellainen, että hän ne rahat johonkin tarvitsee. Jos ei tarvitsisi niin tokihan hän omaksi huvikseen naippasis ilmaiseksi ketä haluaa sen sijaan, että antaa rahasta kaikille ällötyksille. Tokihan ulospäin nämä yrittää antaa kuvan, että tämä on ok ja hauskaa, muuhan olisi huonoa mainosta bisneksille. Ikävä kyllä tällaisen naisen asema on turvaton ja väkivallan uhka jatkuva. Lisänä mielenterveysongelmat, huumeet, taudit yms

Tästä päästäänkin siihen, että mies joka pystyy käyttämään toista ihmistä runkkualustana ja luulee rahalla siitä selviytyvänsä on luonteeltaan ja moraaliltaan niin alhainen, etten kyllä halua olla missään tekemisissä sellaisen kanssa. En ole tiukkapipoinen seksin suhteen- se on iloinen ja nautinnollinen asia kun tapahtuu molemmin puolisesta halusta. Näin ei ole siinä tapauksessa kun toinen haluaa vain reikää ja toinen rahaa.

Mielestäni seksin ostaminen pitäisi kriminalisoida, vaikkakin sen valvominen ja todistaminen onkin vaikeaa. Antaisihan se ainakin viestin siitä, mikä tässä yhteiskunnassa on hyväksyttyä ja mikä ei. Tässäkin keskustelussa moni on vedonnut asian laillisuuteen. -eri

Itse varmaan saat seksiä hankittua hyvinkin lyhyellä varoitusajalla? Laitat vaan naamasi suomi24 ja heti on ehdotuksia tulossa ja jos ei ole kranttu, niin on mistä valita. Toiseksi Suomihuora maksaa 200€/h, niin siinä on pieni kynnys lähteä ilman koulutusta alepan kassalle ja saada 1500€/kk

Minkä ihmeen vuoksi seksiä pitäisi saada hankituksi lyhyellä varpitusajalla?

vaikka siksi että nainen voi saada sitä nopealla varoitusajalla kun mies ei useaan vuoteen.

Jos pitäisi saada seksiä nopealla varoitusajalla tyytyisin kyllä omaan kivaan. Muussa tapauksessa odotan, että aviomieheni tulee kotiin. Yleensä kyllä tällaisia yhtäkkisiä haluja ei tule. -eri

Vierailija
404/861 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei te kaikki naiset jotka todella karsastatte seksiä ostaneita miehiä, voitteko kertoa ikänne, koulutuksenne, siviilisäädyn ja lapsimäärän? 

N35, KTM, naimisissa, 3 lasta

Ja ukkosi tekee ulkomaan vientihommia, mistä trauma?

Mistäpä noin hyvin tiedät, että opistoinssit Aasian kaupassa ovat saastuneita järjestelmällisesti - ja pedareita?

Ai niin. Olet itse.

Miten osuikaan! Nämä äijät eivät huvikseen Aasian kauppaan hakeudu, vaan lapsinaisvartalon perässä.

Vierailija
405/861 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monikohan näistä meuhkaavista naisista menetti neitsyytensä alle 18v? Minä olin hemmetin onnekas ja menetin poikuuden 26v ja sen jälkeen en olekkaan seksiä harrastanut ja ikää 30v. Ikinä ei baarissa kukaan nainen ole iskenyt vaan se on yleensä ollut joku siitä kaveriporukasta kuka on kiinnostavampi. Yksin jos menee, niin vielä varmempi olla yksin. 8v treffipalstoilla roikkunut lähes täysin turhaan, tinderissä rima ei ole vaan kaikkia tykätään ja matchiä tulee ehkä 1/500 ja sit se edes vastaa tai poistaa. Kaveripiiristä olen kattonut kuinka muilla palaset loksahtelee paikallee ja eipä ole yhtään vapaata naista, tosin chanceä ei olisi muutenkaan. Olen korkeasti koulutettu ja ok tuloinen, mutta ulkoiseti ruma ja laiha ruipelo, jonka itsetunto on poljettu alas ja olen täysi luuseri-ihmispaska, joka soveltuu ainoastaan maksamaan veroja ja tekemään tulosta yritykselle jossa työskentelen. Olen sinkku nyt ja olen sitä vuodenkin päästä ja todennäköisesti 5v päästäkin, en todennäköisesti tule saamaan lapsia ja toisaalta hyvä vaan, ettei nämä paskageenit leviä eteenpäin pilaamaan jonkun toisenkin pojan elämää. Kaikesta huolimatta tunteet ne on minullakin ja samoin läheisyyden kaipuu ja kyllä olen harkinnut maksullisissa käymistä useaan kertaan ja varmaan kävisinkin ja tulen melko varmasti käymään, jos tietäisin jonkun tai sitten Amsterdamissa asti ja olen siitä valmis maksamaan vaikka 500€/h, että saa edes hetken olla jonkun kanssa. Mutta sinä joka viimeksi panit tänä aamuna sitä miestäsi olet niin paljon hienompi ihminen, että olet valmis tuomitsemaan minunlaisia ihmisiä. Olet hieno ja etenkin parempi ihminen!

Vierailija
406/861 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei te kaikki naiset jotka todella karsastatte seksiä ostaneita miehiä, voitteko kertoa ikänne, koulutuksenne, siviilisäädyn ja lapsimäärän? 

N35, KTM, naimisissa, 3 lasta

Ja ukkosi tekee ulkomaan vientihommia, mistä trauma?

Miksi kuvittelet mieheni olevan vientihommissa? Haukut väärää puuta nyt.

Vierailija
407/861 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ette kai te nyt jumalauta kuvittele, että voisitte alkaa määräillä miehiä siitäkin, mitä ne on tehneet ennen kuin alkoivat suhteeseen teidän kanssanne. Ja olen nainen, jos se jotain kiinnostaa.

Jokainen tietysti itse päättää tekemisistään. Jokainen voi itse valita, ettei halua olla seksiä ostaneen kanssa missään tekemisissä. Miten tämä on miehen määräilyä? Teoilla nyt vaan tuppaa olemaan seurauksensa.

Juurihan sanoin, että jokainen valitsee itse millaisten ihmisten kanssa haluaa seurustella. En oikein ymmärrä pointtiasi. Esim. Itselläni on ollut yksi seksikumppani, sillä olen edelleen yhdessä ensimmäisen poikaystäväni kanssa.

Eli ei minkäänlaista kokemusta millaista olla yksinäinen. Kivat sulle tietysti, mutta elämänkokemusta puuttuu

Vierailija
408/861 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen ei ole tarkoitus myydä itseään. Se vahingoittaa sekä fyysisesti että henkisesti. Seksin ostaminen rampauttaa arvomaailman pysyvästi.

Vierailija
409/861 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi helvetti. Ei jatkoon. Miksi joidenkin kommentoijien mielestä tämä nyt pitäisi hyväksyä? Jos keskustelu menisi niin että nainen olisi myynyt seksiä pari kertaa niin heti olisi kaikki haukkumassa(varsinkin miehet)

Haukkumassa ehkä, mutta kyllä mukava kaunis nainen parisuhteeseen silti kelpaisi useimmille! Naiset ovat vain todella kranttuja. 

Tossahan oli ketju jossa seksityöläinen vastaili, mutta kateelliset mammat taisivat ilmoittaa ketjun jostain syystä ja nyt se on poistettu. Ettehän te voi uskoa että joku omasta halustaan, ilman traumoja, myisi itseään.

Joo ihan varmaan oli nainen ja seksityöläinen. Hohhoijaa. 

Vierailija
410/861 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli ei minkäänlaista kokemusta millaista olla yksinäinen. Kivat sulle tietysti, mutta elämänkokemusta puuttuu

Seksi ei liity yksinäisyyteen mitenkään. Aina voi tumputtaa. Seksi ei ole ihmisoikeus - seksuaalisuus on. Voit myös pyytää lääkäriltä jarrua jos kärsit oikeasti yliseksuaalisuudesta - se on sairaus.

Vierailija
411/861 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monikohan näistä meuhkaavista naisista menetti neitsyytensä alle 18v? Minä olin hemmetin onnekas ja menetin poikuuden 26v ja sen jälkeen en olekkaan seksiä harrastanut ja ikää 30v.

Helpoimmalla pääset ottamalla laivan helsinki-venäjä (ei viisumia) ja 2pv hotellia. Sitte duunaat itsellesi seuraa. Avaat vaikka tinderin ja alat swaippaan tsuhnan rikkaalla naamalla. Käyt ehkä teatterissa (naisia) ja taidemuseossa (lisää naisia).

Jos ilmaiseksi ei löydy, niin sunnuntaina sitten hutsuihin ja himaan.

Vierailija
412/861 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi helvetti. Ei jatkoon. Miksi joidenkin kommentoijien mielestä tämä nyt pitäisi hyväksyä? Jos keskustelu menisi niin että nainen olisi myynyt seksiä pari kertaa niin heti olisi kaikki haukkumassa(varsinkin miehet)

Haukkumassa ehkä, mutta kyllä mukava kaunis nainen parisuhteeseen silti kelpaisi useimmille! Naiset ovat vain todella kranttuja. 

Tossahan oli ketju jossa seksityöläinen vastaili, mutta kateelliset mammat taisivat ilmoittaa ketjun jostain syystä ja nyt se on poistettu. Ettehän te voi uskoa että joku omasta halustaan, ilman traumoja, myisi itseään.

Joo ihan varmaan oli nainen ja seksityöläinen. Hohhoijaa. 

Se setämiehen fantasiointiketju! :D

Vierailija
413/861 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksi ei liity yksinäisyyteen mitenkään. Aina voi tumputtaa. Seksi ei ole ihmisoikeus - seksuaalisuus on. Voit myös pyytää lääkäriltä jarrua jos kärsit oikeasti yliseksuaalisuudesta - se on sairaus.

Et tainnut ollenkaan ymmärtää, mistä tämä kaveri kirjoitti. Ei läheisyyden kaipuu ole mitään yliseksuaalisuutta.

Vierailija
414/861 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten osuikaan! Nämä äijät eivät huvikseen Aasian kauppaan hakeudu, vaan lapsinaisvartalon perässä.

Nykyään on duunit niin tiukassa että ne otetaan mitä saa. Toisekseen kaukokauppa on yleisesti vihattua duunia, kun perhe-elämä kärsii ja "kulttuurierot" tekee duunista vaikeaa. Eli Aasian kauppamiehet on firman junioreja, jotka ottaa tasan sen duunin kun saa.

Mutta mammat taas kirkuu asioista mitään tietämättä.

Vierailija
415/861 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et tainnut ollenkaan ymmärtää, mistä tämä kaveri kirjoitti. Ei läheisyyden kaipuu ole mitään yliseksuaalisuutta.

Kyllä se on jos panosta vingutaan ja halutaan maksaa. Juuri sairautta. Hoitoon.

Vierailija
416/861 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieno ketju. Olen lukenut tätä eilisestä asti, ja nyt on tullut ajatuksia siitä, miksi naiset eivät pidä maksullisista. Nämä ovat jopa pahempi juttu kuin ilmainen syrjähyppy. Kaksi syytä joista molemmat ovat hyviä, Mutta jälkimmäinen on ehkä vaikeammin hyväksyttävä.

1.Nainen kokee, että ei ole tarpeeksi viehättävä ja riittävä miehelleen ja on mustasukkainen toiselle (ilmaisellekin) naiselle.

2.Nainen kokee, että miehen taso on laskenut, koska hänen on täytynyt maksaa seksistä. Ilmainen nainen olisi siis ollut pienempi paha. Miehen tason lasku laskee myös naisen omaa mielikuvaa omasta tasostaan.

Toivoisin etenkin naisilta asiallisia kommentteja.

3. Tunne-elämän uupuminen mieheltä. Kykenevyys seksiin tuhnsin airotetulla merellä kertoo enemmän kuin tuhat rakkauslaulua - ja kumoaa ne.

Miksi seksi on niin iso juttu naisille? Miehelle käy parisuhdeseksi ja irtoseksi... 

Miksi maksullisissa käynyt mies ei voisi kyetä seksiin rakkaudestakin? Sehän se paras asia on.

Ihminen, joka pystyy tunteetta hyväksikäyttämään toista ihmistä on persoonaltaan, luonteeltaan ja moraaliltaan niin viallinen, että kukaan ei sellaista suhteeseen halua. Lisäksi ajatuskin, että tuollainen edes koskisi tai yrittäisi penatraatiota uiteltuaan elintään ties missä on inhottava. Tätä henkistä inhotusta ei mikään vakuuttelu kondomin käytöstä pelasta. Yäks.

Tämä. Minulle riittäisi seksuaalisuuden pystyynkuolemaan tieto, että tuo ihminen halajaa tuhansien kosketusten saastaista lihaa. Heihei.

Mitä mieltä olette ihmisestä, joka käyttää toisesta ihmisestä nimitystä "saastainen liha"?

Vierailija
417/861 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään on duunit niin tiukassa että ne otetaan mitä saa. Toisekseen kaukokauppa on yleisesti vihattua duunia, kun perhe-elämä kärsii ja "kulttuurierot" tekee duunista vaikeaa. Eli Aasian kauppamiehet on firman junioreja, jotka ottaa tasan sen duunin kun saa.

Mutta mammat taas kirkuu asioista mitään tietämättä.

Minä tiedän ainakin useamman vanhan 60-luvulla syntyneen taikinanaamanpedarin juuri näissä hommissa. Opistoinssejä ovat.

Vierailija
418/861 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voisi ikinä kuvitella seurustelevani naisen kanssa, joka on niin vanhoollinen ja ahdasmielinen ettei hyväksy seksin ostamista. Tällaisesta ihmisestä tulee suvaitsematon ja elämälle vihamielinen kuva, lisäksi hän vaikuttaa hyvin epävarmalta oman viehetysvoimansa ja seksuaalisuutensa suhteen. Hyvin todennäköisesti aiheesta, tietää olevansa lahna ja siksi pelkää että miehellä on kokemusta muunlaisestakin kun lahnaseksistä.

Kaduttaako pedopano Thaikuissa?

Ei tekemätöntä voi katua joten ei kaduta.

En ole koskaan käynyt Thaimaassa ja varsinaisesti olen elämässäni kerran ostanut seksiä, yli 30 vuotta sitten Hampurissa, Saksassa. Nainen taisi olla minua muutaman vuoden vanhempi. En innostunut asiasta mutta tiedänpä kuitenkin hiukan mistä siinä on kyse, toisin kun esim. ketjun aloittaja.

Ymmärrän kuitenkin elämästä yleisellä tasolla sen verran että pidän erittäin suvaitsemattomana ja ahdasmielisenä jos ei seksin ostamista kategorisesti hyväksy. Tällainen ihminen on niin voimakkaasti ennakkoluulojensa vanki että se varmasti näkyy myös muussa elämässä. Ja tietenkin seksuaalisesti heikko itsetunto näkyy myös makuuhuoneessa.

Pidä kuule ihan rauhassa ahdasmielisenä ja suvaitsemattomana :D  

Vierailija
419/861 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieno ketju. Olen lukenut tätä eilisestä asti, ja nyt on tullut ajatuksia siitä, miksi naiset eivät pidä maksullisista. Nämä ovat jopa pahempi juttu kuin ilmainen syrjähyppy. Kaksi syytä joista molemmat ovat hyviä, Mutta jälkimmäinen on ehkä vaikeammin hyväksyttävä.

1.Nainen kokee, että ei ole tarpeeksi viehättävä ja riittävä miehelleen ja on mustasukkainen toiselle (ilmaisellekin) naiselle.

2.Nainen kokee, että miehen taso on laskenut, koska hänen on täytynyt maksaa seksistä. Ilmainen nainen olisi siis ollut pienempi paha. Miehen tason lasku laskee myös naisen omaa mielikuvaa omasta tasostaan.

Toivoisin etenkin naisilta asiallisia kommentteja.

3. Tunne-elämän uupuminen mieheltä. Kykenevyys seksiin tuhnsin airotetulla merellä kertoo enemmän kuin tuhat rakkauslaulua - ja kumoaa ne.

Miksi seksi on niin iso juttu naisille? Miehelle käy parisuhdeseksi ja irtoseksi... 

Miksi maksullisissa käynyt mies ei voisi kyetä seksiin rakkaudestakin? Sehän se paras asia on.

Ihminen, joka pystyy tunteetta hyväksikäyttämään toista ihmistä on persoonaltaan, luonteeltaan ja moraaliltaan niin viallinen, että kukaan ei sellaista suhteeseen halua. Lisäksi ajatuskin, että tuollainen edes koskisi tai yrittäisi penatraatiota uiteltuaan elintään ties missä on inhottava. Tätä henkistä inhotusta ei mikään vakuuttelu kondomin käytöstä pelasta. Yäks.

Tämä. Minulle riittäisi seksuaalisuuden pystyynkuolemaan tieto, että tuo ihminen halajaa tuhansien kosketusten saastaista lihaa. Heihei.

Mitä mieltä olette ihmisestä, joka käyttää toisesta ihmisestä nimitystä "saastainen liha"?

Puhuu totta.

Vierailija
420/861 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monikohan näistä meuhkaavista naisista menetti neitsyytensä alle 18v? Minä olin hemmetin onnekas ja menetin poikuuden 26v ja sen jälkeen en olekkaan seksiä harrastanut ja ikää 30v. Ikinä ei baarissa kukaan nainen ole iskenyt vaan se on yleensä ollut joku siitä kaveriporukasta kuka on kiinnostavampi. Yksin jos menee, niin vielä varmempi olla yksin. 8v treffipalstoilla roikkunut lähes täysin turhaan, tinderissä rima ei ole vaan kaikkia tykätään ja matchiä tulee ehkä 1/500 ja sit se edes vastaa tai poistaa. Kaveripiiristä olen kattonut kuinka muilla palaset loksahtelee paikallee ja eipä ole yhtään vapaata naista, tosin chanceä ei olisi muutenkaan. Olen korkeasti koulutettu ja ok tuloinen, mutta ulkoiseti ruma ja laiha ruipelo, jonka itsetunto on poljettu alas ja olen täysi luuseri-ihmispaska, joka soveltuu ainoastaan maksamaan veroja ja tekemään tulosta yritykselle jossa työskentelen. Olen sinkku nyt ja olen sitä vuodenkin päästä ja todennäköisesti 5v päästäkin, en todennäköisesti tule saamaan lapsia ja toisaalta hyvä vaan, ettei nämä paskageenit leviä eteenpäin pilaamaan jonkun toisenkin pojan elämää. Kaikesta huolimatta tunteet ne on minullakin ja samoin läheisyyden kaipuu ja kyllä olen harkinnut maksullisissa käymistä useaan kertaan ja varmaan kävisinkin ja tulen melko varmasti käymään, jos tietäisin jonkun tai sitten Amsterdamissa asti ja olen siitä valmis maksamaan vaikka 500€/h, että saa edes hetken olla jonkun kanssa. Mutta sinä joka viimeksi panit tänä aamuna sitä miestäsi olet niin paljon hienompi ihminen, että olet valmis tuomitsemaan minunlaisia ihmisiä. Olet hieno ja etenkin parempi ihminen!

Jokainen pelaa elämässään niillä korteilla kun on saanut. Ei muidenkaan elämä aina ole ruusuilla tanssimista, joten turha ruikuttaa. Onhan se helppoa syyttää ulkonäköään siitä, ettei kumppania löydy. Tällöin asialle ei kauheasti pysty tekemään. Luulen kuitenkin, että ongelmasi on enemmän persoonallisuutesi ja sosiaalisten taitojen puute.