Mulle selvis just, että mies on ostanut seksiä
Juteltiin äsken miehen kanssa, että mitä oltaisiin valmiita tekemään mistäkin rahasta. Naurettiin yhdessä ja hauskaa oli.
Oli hauskaa, kunnes tuli ilmi, että mies on bordellista ostanut seksiä ennen suhdettamme. Aluksi ajattelin, että tarkoitti maksaneensa jonkun hotellihuoneen ja juomat, mutta on siis antanut rahaa vastineeksi.
Mua yököttää, ja tuntuu ihan fyysisenä pyörrytyksenä ja huonona olona.
Miten mun pitäis tässä reagoida?
Kommentit (861)
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti koittakaa nyt edes lopettaa tämä hygienialässytys!! Ei maksulliset anna ilman kumia! Yhden illan jutut ovat niitä missä seksitaudit leviävät...
Liikuttavaa uskoa kondomiin. Nekin voi rikkoutua. Voi joutua sen toisen eritteiden kanssa yhteyteen ja siinäpä sitä sitten ollaan.
Ette kai te nyt jumalauta kuvittele, että voisitte alkaa määräillä miehiä siitäkin, mitä ne on tehneet ennen kuin alkoivat suhteeseen teidän kanssanne. Ja olen nainen, jos se jotain kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
historymaker kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki monelle (ja itsellenikin varmaan olisi) on sellaisen jälkeen vaikea tuntea enää itseään vieheättäväksi ja riittäväksi miehelleen kun usein oletus on että maksulliset on kauniita ja osaavia. Ja sen jälkeen saattaa olla suhde vaikea enään korjata...
Olen mies, en ymmärrä miten nämä asiat liittyvät toisiinsa?
Ajatteleeko naiset, että jos mies on saanut joskus (vaikka nyt 10v sitten) todella nättiä, hyvä takamuksista ja rinnakasta naista niin sinä et enää tunne itseäsi viehättäväksi, koska sinulla on huonompi takamus, rinnat ja naama?
Tuleeko tämä maksullisissa käynti keskustelu nyt loppujenlopuksi siihen, että koska suurella osalla naisista on huono itsetunto, niin siksi miehet eivät "saa" käydä maksullisissa? Koska joku voi tuntea itsensä huonommaksi?
Edelleen, pisteitä jos osaat vastata asiallisesti
Minusta tämä ei ole naisen itsetuntokysymys. Mielestäni prostituutioon liittyy aina hyväksikäyttö, vaikka kuinka väitettäisiin, että ko ihminen tekee sitä vapaa-ehtoisesti. Hänen taloudellinen tilanteensa on sellainen, että hän ne rahat johonkin tarvitsee. Jos ei tarvitsisi niin tokihan hän omaksi huvikseen naippasis ilmaiseksi ketä haluaa sen sijaan, että antaa rahasta kaikille ällötyksille. Tokihan ulospäin nämä yrittää antaa kuvan, että tämä on ok ja hauskaa, muuhan olisi huonoa mainosta bisneksille. Ikävä kyllä tällaisen naisen asema on turvaton ja väkivallan uhka jatkuva. Lisänä mielenterveysongelmat, huumeet, taudit yms
Tästä päästäänkin siihen, että mies joka pystyy käyttämään toista ihmistä runkkualustana ja luulee rahalla siitä selviytyvänsä on luonteeltaan ja moraaliltaan niin alhainen, etten kyllä halua olla missään tekemisissä sellaisen kanssa. En ole tiukkapipoinen seksin suhteen- se on iloinen ja nautinnollinen asia kun tapahtuu molemmin puolisesta halusta. Näin ei ole siinä tapauksessa kun toinen haluaa vain reikää ja toinen rahaa.
Mielestäni seksin ostaminen pitäisi kriminalisoida, vaikkakin sen valvominen ja todistaminen onkin vaikeaa. Antaisihan se ainakin viestin siitä, mikä tässä yhteiskunnassa on hyväksyttyä ja mikä ei. Tässäkin keskustelussa moni on vedonnut asian laillisuuteen. -eri
Täsmälleen samaa mieltä.
Amsterdamin jonkinnäköisellä trip advisor -sivustolla mainittiin mukamas positiivisena asiana, että bordelleissa omistajat vaativat naisia suostumaan esimerkiksi suuteluun ja anaaliseksiin tai muihin erikoisempiin asioihin, mihin itsenäiset harjoittajat eivät usein suostu. Siis mainostettiin hyvänä asiana että naisia painostetaan tekemään asioita, joihin eivät muuten suostuisi! Onnea vaan seksituristit.
Puhumattakaan köyhien maiden prostituoitujen käyttämisestä, mikä on täysin oma hirveyden luokkansa.
Ja vaikka nainen tekisi työtä täysin omasta halustaan ja ilman olosuhteiden pakkoa, ostajan teko on silti sama. En voisi ikinä seurustella sellaisen ihmisen kanssa, enkä halua olla muutenkaan tekemisissä sellaisten ihmisten kanssa, jos vain voin välttää.
Vierailija kirjoitti:
Ette kai te nyt jumalauta kuvittele, että voisitte alkaa määräillä miehiä siitäkin, mitä ne on tehneet ennen kuin alkoivat suhteeseen teidän kanssanne. Ja olen nainen, jos se jotain kiinnostaa.
Tämä! Olen huomannut että naiset eivät usko että mies voi muuttua yksin. Ainoastaan sen naisen rakkaus voi muuttaa miestä. Siksi sekopäätappajatkin saavat rakkauskirjeitä ja muutenkin naisia, vaikka eihän siihen järjellistä selitystä ole. Naiset kuvittelevat voivansa muuttaa miestä niin perusteellisesti, sellaiseksi kuin nainen haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Tietysti jokaisella tulee olla rehellinen mahdollisuus valita kumppaniksi ei-saastunut ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei niin kuvittele, mutta aina voi päättää, seurusteleeko seksinostajan kanssa vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti koittakaa nyt edes lopettaa tämä hygienialässytys!! Ei maksulliset anna ilman kumia! Yhden illan jutut ovat niitä missä seksitaudit leviävät...
Liikuttavaa uskoa kondomiin. Nekin voi rikkoutua. Voi joutua sen toisen eritteiden kanssa yhteyteen ja siinäpä sitä sitten ollaan.
Yhäkin: sylki riittää, jopa hiki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse jätin erään poikaystävän samasta syystä, eikä harmita. Oksettavaa mihin ihmiset pystyvät, seksistä maksavat saisi tappaa.
Minusta kemiallinen kastraatio riittäisi: ongelma häviäisi kaikilta. Halu on poissa, hyväksikäyttö on poissa.
Karmeaa miesvihaa. Mitä jos itse sattuisit rakastumaan tällaiseen kemiallisesti kastaroituun mieheen?
Tieto kastraation syystä kyllä riittäisi lopettamaan kaikki tuntemukset sitä kohtaan. -ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei niin kuvittele, mutta aina voi päättää, seurusteleeko seksinostajan kanssa vai ei.
Toki on oikeus päättää, mutta tämän ketjun luettuaan jokainen mies pitää suunsa visusti kiinni oli tehnyt mitä tahansa.
Edelleenkin on helppo antaa semmoista mitä on kuin saada mitä ei ole. Joitakin naisia isketään baarissa joka kerta kun ne sinne menee, niin siitä on piikasen helpompaa lähtee näihin yhden illan suhteisiin. Ja en paljoa tuomitsisi, jos itsellä on jotain sata seksikumppania, niin oletko muka parempi kuin Mikko jolla on 6 joista 4 on maksullisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhäkin: sylki riittää, jopa hiki.
Nyt mennään jo aidshysterian alkuaikoihin tyyliin: ”Älä pyyhi kyyneleitä paljain käsin”.
Vierailija kirjoitti:
Edelleenkin on helppo antaa semmoista mitä on kuin saada mitä ei ole. Joitakin naisia isketään baarissa joka kerta kun ne sinne menee, niin siitä on piikasen helpompaa lähtee näihin yhden illan suhteisiin. Ja en paljoa tuomitsisi, jos itsellä on jotain sata seksikumppania, niin oletko muka parempi kuin Mikko jolla on 6 joista 4 on maksullisia?
Hyvä kommentti.
Vierailija kirjoitti:
Naisille mikään kelpaa. Vaikka joku naista saamaton hyypiö jättäisi naiset kokonaan rauhaan ja ostaisi realistisen seksinuken, sekin on huono juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
historymaker kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki monelle (ja itsellenikin varmaan olisi) on sellaisen jälkeen vaikea tuntea enää itseään vieheättäväksi ja riittäväksi miehelleen kun usein oletus on että maksulliset on kauniita ja osaavia. Ja sen jälkeen saattaa olla suhde vaikea enään korjata...
Ajatteleeko naiset, että jos mies on saanut joskus (vaikka nyt 10v sitten) todella nättiä, hyvä takamuksista ja rinnakasta naista niin sinä et enää tunne itseäsi viehättäväksi, koska sinulla on huonompi takamus, rinnat ja naama?
Tuleeko tämä maksullisissa käynti keskustelu nyt loppujenlopuksi siihen, että koska suurella osalla naisista on huono itsetunto, niin siksi miehet eivät "saa" käydä maksullisissa? Koska joku voi tuntea itsensä huonommaksi?
Minusta tämä ei ole naisen itsetuntokysymys. Mielestäni prostituutioon liittyy aina hyväksikäyttö, vaikka kuinka väitettäisiin, että ko ihminen tekee sitä vapaa-ehtoisesti. Hänen taloudellinen tilanteensa on sellainen, että hän ne rahat johonkin tarvitsee. Jos ei tarvitsisi niin tokihan hän omaksi huvikseen naippasis ilmaiseksi ketä haluaa sen sijaan, että antaa rahasta kaikille ällötyksille. Tokihan ulospäin nämä yrittää antaa kuvan, että tämä on ok ja hauskaa, muuhan olisi huonoa mainosta bisneksille. Ikävä kyllä tällaisen naisen asema on turvaton ja väkivallan uhka jatkuva. Lisänä mielenterveysongelmat, huumeet, taudit yms
Tästä päästäänkin siihen, että mies joka pystyy käyttämään toista ihmistä runkkualustana ja luulee rahalla siitä selviytyvänsä on luonteeltaan ja moraaliltaan niin alhainen, etten kyllä halua olla missään tekemisissä sellaisen kanssa. En ole tiukkapipoinen seksin suhteen- se on iloinen ja nautinnollinen asia kun tapahtuu molemmin puolisesta halusta. Näin ei ole siinä tapauksessa kun toinen haluaa vain reikää ja toinen rahaa.
Mielestäni seksin ostaminen pitäisi kriminalisoida, vaikkakin sen valvominen ja todistaminen onkin vaikeaa. Antaisihan se ainakin viestin siitä, mikä tässä yhteiskunnassa on hyväksyttyä ja mikä ei. Tässäkin keskustelussa moni on vedonnut asian laillisuuteen. -eri
Mihin sä perustat nämä? Itse tunsin kouluaikoina maksullisen naisen. Urheilija ja lisätienestejä vain tahtoi. Nykyään naimisissa. Kuulema miehet olivat ihan kivoja, ei edes ottanut ällötyksiä!
Tokihan noin julkisuudessa sanotaan. Se millaiset jäljet se itsensä myyminen on jättänyt yritetään kieltää. Oisko ollut joku vuosi sitten kun yle näytti ohjelman , joka oli dramatisoitu aitojen suomalaisten prostituoitujen ja heidän asiakkaidensa haastattelujen pohjalta oli aika karua katsottavaa. Siis puheenvuorot oli aidot, mutta näyttelijät esittivät ne. Aluksi kaikki olituntemukset juuri että jee, ihan kivaa ja ilmaista rahaa helposti. Kun juttu eteni, alkoi se toinen puoli tulla esille. Ongelmat, pelot, itseinho, sosiaalinen eristyminen jne. Asia ei ole tälle ihmiselle mitenkään helppo henkisesti. Toki asiakas yrittää selittää itselleen asian juuri niin, ettei toiminnasta kukaan muka kärsi. Kyllä sitä muutakin matskua tästä kääntöpuolesta netistä löytyy, mikäli asia kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
historymaker kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse varmaan saat seksiä hankittua hyvinkin lyhyellä varoitusajalla? Laitat vaan naamasi suomi24 ja heti on ehdotuksia tulossa ja jos ei ole kranttu, niin on mistä valita. Toiseksi Suomihuora maksaa 200€/h, niin siinä on pieni kynnys lähteä ilman koulutusta alepan kassalle ja saada 1500€/kk
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP, jätä mies. Tämä ketju osoittaa, että maksullisissa käyneet eivät ymmärrä edes hävetä ihmisyyttään, eivätkä parane koskaan. Aloita puhtaalta pöydältä terveen ihmisen rinnalla.
Naisilla on tosi jyrkkä suhtautuminen tähän asiaan jostain syystä. Olisi kyllä kiinnostavaa tietää ihan tarkkaan se syy!
Itse voisin käydä maksullisella, ostaisin tyttöystäväkokemuksen joltain ihanalta naiselta. Se olisi varmasti aika rentouttavaa. Ei normaali mies noin upeita naisia ilmaiseksi oikein saa, aniharvoin ja todella kovalla yrityksellä.
Ihan uteliaisuudesta: mitä ihmettä teet kokemuksella jolla ei ole todellisuuspohjaa? Jos itsekin tiedät, ettet elämässäsi koskaan yllä kauniin näköiseen naiseen, mikä järki on laittaa rahaa hetkelliseen harhaan? Saat koskea häntä rahasta, muuten olisit katukuvassa hänelle ilmaa, ja luultavasti hän sisäisesti inhoaa ja halveksii sinua maksusuorituksessakin. Tuo ”haluan kokea” on aika usein miesten puheissa, vaikea ymmärtää sitä.
Kyllä naisetkin maksaisivat jos saisivat viettää yhden päivän ja yön komean prinssin kanssa. :)
Näin olen tehnyt. Oli oikein miellyttävä kokemus. Halusin kokeilla kerrankin kunnon tavaraa ja sain täysin rahoilleni vastinetta. Tein tämän heti eroni jälkeen. Seksi ei sujunut laisinkaan avioliiton viimeisinä vuosina, joten halusin selvittää vieläkö voin nauttia seksistä. Se avasi kaikki pautoutumat....
Eikä siinä ollut mitään likaista ja inhottavaa. Ja Suomesta kyllä löytyy maksullisia miehiä...
Takaisin koppiisi Marko ja neuroleptit suukkuun.
Miksi ajattelet, että kirjoittaja on mies? Ihanko oikeasti kuvittelet, ettei naiset osta seksiä Suomessa nykyään? Kyllä he ostavat, erityisesti varakkaat 40-50-vuotiaat naiset.
Nimenomaan tämän ikäluokan varakkaat ja tärkeässä asemassa olevat naiset ovat käytännöllisiä seksisuhteissan. Mulla oli kerran suhde naiseen joka Ei kotikaupungissaan 500 km päässä voinut ajatellakaan minkäänlaista seksitoimintaa, koska kaikki siellä tunsivat hänet. Mutta hän kävi viikottain Helsingissä Ja hotellihuone on turvallinen paikka.
Tähän tarinaan ei liittynyt rahaa, Mutta kuvaus naisen käytännöllisyydestä. Kumpikaan meistä ei ollut naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen tietysti itse päättää tekemisistään. Jokainen voi itse valita, ettei halua olla seksiä ostaneen kanssa missään tekemisissä. Miten tämä on miehen määräilyä? Teoilla nyt vaan tuppaa olemaan seurauksensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
historymaker kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse varmaan saat seksiä hankittua hyvinkin lyhyellä varoitusajalla? Laitat vaan naamasi suomi24 ja heti on ehdotuksia tulossa ja jos ei ole kranttu, niin on mistä valita. Toiseksi Suomihuora maksaa 200€/h, niin siinä on pieni kynnys lähteä ilman koulutusta alepan kassalle ja saada 1500€/kk
Minkä ihmeen vuoksi seksiä pitäisi saada hankituksi lyhyellä varpitusajalla?
Vierailija kirjoitti:
Vastaus on helppo: olet. Myös Ville, jolla on 150 seksikumppania, on parempi ihminen ja kumppaniehdokas kuin maksullisissa kerran elämässään käynyt Pertti.
Joka sana oli totta. Olin iloinen kun löysin tuon naisen.
Joo, ja vanha olen. Seksielämä parani huimasti eron jälkeen. Maksanut en ole seksistä aikoihin.
Ihmetten kommenttiasi. Eikö selässä pyritä juuri molemminpuolisen miellyttämiseen?