Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulle selvis just, että mies on ostanut seksiä

Vierailija
04.08.2018 |

Juteltiin äsken miehen kanssa, että mitä oltaisiin valmiita tekemään mistäkin rahasta. Naurettiin yhdessä ja hauskaa oli.

Oli hauskaa, kunnes tuli ilmi, että mies on bordellista ostanut seksiä ennen suhdettamme. Aluksi ajattelin, että tarkoitti maksaneensa jonkun hotellihuoneen ja juomat, mutta on siis antanut rahaa vastineeksi.

Mua yököttää, ja tuntuu ihan fyysisenä pyörrytyksenä ja huonona olona.

Miten mun pitäis tässä reagoida?

Kommentit (861)

Vierailija
381/861 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ette kai te nyt jumalauta kuvittele, että voisitte alkaa määräillä miehiä siitäkin, mitä ne on tehneet ennen kuin alkoivat suhteeseen teidän kanssanne. Ja olen nainen, jos se jotain kiinnostaa.

Jokainen tietysti itse päättää tekemisistään. Jokainen voi itse valita, ettei halua olla seksiä ostaneen kanssa missään tekemisissä. Miten tämä on miehen määräilyä? Teoilla nyt vaan tuppaa olemaan seurauksensa.

Ja se on paska ihminen joka ei halua naista jolla on yli 5 seksikumppania?

Vierailija
382/861 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleenkin on helppo antaa semmoista mitä on kuin saada mitä ei ole. Joitakin naisia isketään baarissa joka kerta kun ne sinne menee, niin siitä on piikasen helpompaa lähtee näihin yhden illan suhteisiin. Ja en paljoa tuomitsisi, jos itsellä on jotain sata seksikumppania, niin oletko muka parempi kuin Mikko jolla on 6 joista 4 on maksullisia?

Vastaus on helppo: olet. Myös Ville, jolla on 150 seksikumppania, on parempi ihminen ja kumppaniehdokas kuin maksullisissa kerran elämässään käynyt Pertti.

Ville(biledani) on todennäköisesti itsevarma kusipää jolla on kysyntää ja todennäköisesti hyvännäköinen toisin kuin ruma Pertti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/861 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ette kai te nyt jumalauta kuvittele, että voisitte alkaa määräillä miehiä siitäkin, mitä ne on tehneet ennen kuin alkoivat suhteeseen teidän kanssanne. Ja olen nainen, jos se jotain kiinnostaa.

Tämä! Olen huomannut että naiset eivät usko että mies voi muuttua yksin. Ainoastaan sen naisen rakkaus voi muuttaa miestä. Siksi sekopäätappajatkin saavat rakkauskirjeitä ja muutenkin naisia, vaikka eihän siihen järjellistä selitystä ole. Naiset kuvittelevat voivansa muuttaa miestä niin perusteellisesti, sellaiseksi kuin nainen haluaa.

Järkevä nainen ei ota projektimiestä. Onhan se aivan selvää, ettei kukaan muutu kuin omasta halustaan ja tähän vaaditaan yleensä jokin uskoontulemisen kaltainen ihme. Nainen voi vaan määritellä mitkä asiat pystyy sietämään ja mitkä ei toisessa ihmisessä.-eri

Vierailija
384/861 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

historymaker kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki monelle (ja itsellenikin varmaan olisi) on sellaisen jälkeen vaikea tuntea enää itseään vieheättäväksi ja riittäväksi miehelleen kun usein oletus on että maksulliset on kauniita ja osaavia. Ja sen jälkeen saattaa olla suhde vaikea enään korjata...

Olen mies, en ymmärrä miten nämä asiat liittyvät toisiinsa?

Ajatteleeko naiset, että jos mies on saanut joskus (vaikka nyt 10v sitten) todella nättiä, hyvä takamuksista ja rinnakasta naista niin sinä et enää tunne itseäsi viehättäväksi, koska sinulla on huonompi takamus, rinnat ja naama?

Tuleeko tämä maksullisissa käynti keskustelu nyt loppujenlopuksi siihen, että koska suurella osalla naisista on huono itsetunto, niin siksi miehet eivät "saa" käydä maksullisissa? Koska joku voi tuntea itsensä huonommaksi?

Edelleen, pisteitä jos osaat vastata asiallisesti

Minusta tämä ei ole naisen itsetuntokysymys. Mielestäni prostituutioon liittyy aina hyväksikäyttö, vaikka kuinka väitettäisiin, että ko ihminen tekee sitä vapaa-ehtoisesti. Hänen taloudellinen tilanteensa on sellainen, että hän ne rahat johonkin tarvitsee. Jos ei tarvitsisi niin tokihan hän omaksi huvikseen naippasis ilmaiseksi ketä haluaa sen sijaan, että antaa rahasta kaikille ällötyksille. Tokihan ulospäin nämä yrittää antaa kuvan, että tämä on ok ja hauskaa, muuhan olisi huonoa mainosta bisneksille. Ikävä kyllä tällaisen naisen asema on turvaton ja väkivallan uhka jatkuva. Lisänä mielenterveysongelmat, huumeet, taudit yms

Tästä päästäänkin siihen, että mies joka pystyy käyttämään toista ihmistä runkkualustana ja luulee rahalla siitä selviytyvänsä on luonteeltaan ja moraaliltaan niin alhainen, etten kyllä halua olla missään tekemisissä sellaisen kanssa. En ole tiukkapipoinen seksin suhteen- se on iloinen ja nautinnollinen asia kun tapahtuu molemmin puolisesta halusta. Näin ei ole siinä tapauksessa kun toinen haluaa vain reikää ja toinen rahaa.

Mielestäni seksin ostaminen pitäisi kriminalisoida, vaikkakin sen valvominen ja todistaminen onkin vaikeaa. Antaisihan se ainakin viestin siitä, mikä tässä yhteiskunnassa on hyväksyttyä ja mikä ei. Tässäkin keskustelussa moni on vedonnut asian laillisuuteen. -eri

Itse varmaan saat seksiä hankittua hyvinkin lyhyellä varoitusajalla? Laitat vaan naamasi suomi24 ja heti on ehdotuksia tulossa ja jos ei ole kranttu, niin on mistä valita. Toiseksi Suomihuora maksaa 200€/h, niin siinä on pieni kynnys lähteä ilman koulutusta alepan kassalle ja saada 1500€/kk

Minkä ihmeen vuoksi seksiä pitäisi saada hankituksi lyhyellä varpitusajalla?

vaikka siksi että nainen voi saada sitä nopealla varoitusajalla kun mies ei useaan vuoteen.

Vierailija
385/861 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP, jätä mies. Tämä ketju osoittaa, että maksullisissa käyneet eivät ymmärrä edes hävetä ihmisyyttään, eivätkä parane koskaan. Aloita puhtaalta pöydältä terveen ihmisen rinnalla.

Naisilla on tosi jyrkkä suhtautuminen tähän asiaan jostain syystä. Olisi kyllä kiinnostavaa tietää ihan tarkkaan se syy!

Itse voisin käydä maksullisella, ostaisin tyttöystäväkokemuksen joltain ihanalta naiselta. Se olisi varmasti aika rentouttavaa. Ei normaali mies noin upeita naisia ilmaiseksi oikein saa, aniharvoin ja todella kovalla yrityksellä.

Ihan uteliaisuudesta: mitä ihmettä teet kokemuksella jolla ei ole todellisuuspohjaa? Jos itsekin tiedät, ettet elämässäsi koskaan yllä kauniin näköiseen naiseen, mikä järki on laittaa rahaa hetkelliseen harhaan? Saat koskea häntä rahasta, muuten olisit katukuvassa hänelle ilmaa, ja luultavasti hän sisäisesti inhoaa ja halveksii sinua maksusuorituksessakin. Tuo ”haluan kokea” on aika usein miesten puheissa, vaikea ymmärtää sitä.

Kyllä naisetkin maksaisivat jos saisivat viettää yhden päivän ja yön komean prinssin kanssa. :)

Ööö...eivät. Mikä järki?

Harrastaa ne naiset irtosuhteitakin. Sama syy, ei se rahanvaihto syytä vaihda.

Luulen että täällä on erityisen jyrkkä asenne sen takia, koska moni on naimisissa ja lapsia. Onhan todella monella naisella ne "villit vuodet" kun harrastetaan seksiä vähän kenen kanssa vain. Etsitään omaa seksuaalisuutta tai jotain bullshittiä.

Sitten kun avioidutaan ja perustetaan perhe ollaan niin siveellisiä ja tiukka seksuaalimoraali.

Eipä se meitä miehiä lopulta kiinnosta, naurattaa enemmän tuo moralisointi. Tietenkin lapsia Thaikuissa paneskelevat ovat ihmissaastaa, mutta näitä suomalaisia opiskelijaneitoja sponssaavat eivät.

Saastaa nekin.

t. Mies

Joo tällaista se väittely naisten kanssa on netissä. Ensiksi sanotaan ettet kelpaa kellekkään naiselle ikinä ja lopuksi esiinnytään miehenä. Ehkäpä jatkan juttelua tosielämässä, moikka :D

Ihan sama kenelle maksat, väärin se on kuitenkin. Ja ihan 34v mies olen, ainakin viimeks kun kusella kävin.

Selevä. Miksi se on väärin? Kyllä Suomessa pärjää opiskelijatkin. Eihän se elämä ole ruusuista, mutta miten se voisikaan olla? Ihan oma valinta jos tahtoo extratienestejä itseään myymällä.

Koska tosimies ei osta ja tosinainen ei myy. Kyllä yhteiskunnalla pitää joku taso olla, ei kaikki ole hyväksyttävää vaikka laillista olisikin.

Jos sinulla on poika tai saat pojan, niin onko ok että hän myy laillisesti naisille ja miehille seksipalveluita jotta rahaa olisi vähän enemmän sitten hauskanpitoon? Jotenkin veikkaan ettet taputtaisi poikaasi selkään vaikka olis hänen oma henkilökohtainen päätös ja tykkäisi siitä kovasti.

Vierailija
386/861 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP, jätä mies. Tämä ketju osoittaa, että maksullisissa käyneet eivät ymmärrä edes hävetä ihmisyyttään, eivätkä parane koskaan. Aloita puhtaalta pöydältä terveen ihmisen rinnalla.

Naisilla on tosi jyrkkä suhtautuminen tähän asiaan jostain syystä. Olisi kyllä kiinnostavaa tietää ihan tarkkaan se syy!

Itse voisin käydä maksullisella, ostaisin tyttöystäväkokemuksen joltain ihanalta naiselta. Se olisi varmasti aika rentouttavaa. Ei normaali mies noin upeita naisia ilmaiseksi oikein saa, aniharvoin ja todella kovalla yrityksellä.

Ihan uteliaisuudesta: mitä ihmettä teet kokemuksella jolla ei ole todellisuuspohjaa? Jos itsekin tiedät, ettet elämässäsi koskaan yllä kauniin näköiseen naiseen, mikä järki on laittaa rahaa hetkelliseen harhaan? Saat koskea häntä rahasta, muuten olisit katukuvassa hänelle ilmaa, ja luultavasti hän sisäisesti inhoaa ja halveksii sinua maksusuorituksessakin. Tuo ”haluan kokea” on aika usein miesten puheissa, vaikea ymmärtää sitä.

Kyllä naisetkin maksaisivat jos saisivat viettää yhden päivän ja yön komean prinssin kanssa. :)

Ööö...eivät. Mikä järki?

Harrastaa ne naiset irtosuhteitakin. Sama syy, ei se rahanvaihto syytä vaihda.

Luulen että täällä on erityisen jyrkkä asenne sen takia, koska moni on naimisissa ja lapsia. Onhan todella monella naisella ne "villit vuodet" kun harrastetaan seksiä vähän kenen kanssa vain. Etsitään omaa seksuaalisuutta tai jotain bullshittiä.

Sitten kun avioidutaan ja perustetaan perhe ollaan niin siveellisiä ja tiukka seksuaalimoraali.

Eipä se meitä miehiä lopulta kiinnosta, naurattaa enemmän tuo moralisointi. Tietenkin lapsia Thaikuissa paneskelevat ovat ihmissaastaa, mutta näitä suomalaisia opiskelijaneitoja sponssaavat eivät.

Saastaa nekin.

t. Mies

Joo tällaista se väittely naisten kanssa on netissä. Ensiksi sanotaan ettet kelpaa kellekkään naiselle ikinä ja lopuksi esiinnytään miehenä. Ehkäpä jatkan juttelua tosielämässä, moikka :D

Ihan sama kenelle maksat, väärin se on kuitenkin. Ja ihan 34v mies olen, ainakin viimeks kun kusella kävin.

Selevä. Miksi se on väärin? Kyllä Suomessa pärjää opiskelijatkin. Eihän se elämä ole ruusuista, mutta miten se voisikaan olla? Ihan oma valinta jos tahtoo extratienestejä itseään myymällä.

Koska tosimies ei osta ja tosinainen ei myy. Kyllä yhteiskunnalla pitää joku taso olla, ei kaikki ole hyväksyttävää vaikka laillista olisikin.

Jos sinulla on poika tai saat pojan, niin onko ok että hän myy laillisesti naisille ja miehille seksipalveluita jotta rahaa olisi vähän enemmän sitten hauskanpitoon? Jotenkin veikkaan ettet taputtaisi poikaasi selkään vaikka olis hänen oma henkilökohtainen päätös ja tykkäisi siitä kovasti.

Ärsyttävää tämä lasten kontrollointi! Kyllähän jokainen täysi-ikäinen voi tehdä mitä tahtoo lain puitteissa. Kuulostaa ihan muslimimeiningiltä..

Vierailija
387/861 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pystyisi itse jatkamaan suhdetta tuon tiedon jälkeen. Ja sekin että se ei miehen mielestä ole iso juttu. Kertoo kaiken tarvittavan miehen ajatusmaailmasta.

Itse en ole koskaan ostanut, mutta mikä siitä tekee niin hirveää, jos joskus on ostanut? Minä ajattelen, etten saisi siitä ollenkaan yhtä paljon irti kuin tavallisesta seksistä naisen kanssa. Se olisi vähän säälittävää ja epätoivoista runkkausta itselleni. En todellakaan käyttäisi hyväksi ketään, vaan tuntisin itseni hyväksikäytetyksi.

Mikäkö siitä tekee ällöttävää?

Tunnesiteen puute, joka indikoi sosiopatiaa.

Naiselle seksi on niin tärkeä ja hieno juttu, ettei sitä halua harrastaa kenen kanssa tahansa, koska se ei olisi tyydyttävää eikä turvallista.

Vierailija
388/861 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei te kaikki naiset jotka todella karsastatte seksiä ostaneita miehiä, voitteko kertoa ikänne, koulutuksenne, siviilisäädyn ja lapsimäärän? 

22v, varattu, estenomi, ei lapsia, seksikumppaneita 5, joista 2 parisuhteessa, 2 16-vuotiaana jotain tyhmiä kokeiluja ja yksi känninen hairahdus

Vierailija
389/861 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleenkin on helppo antaa semmoista mitä on kuin saada mitä ei ole. Joitakin naisia isketään baarissa joka kerta kun ne sinne menee, niin siitä on piikasen helpompaa lähtee näihin yhden illan suhteisiin. Ja en paljoa tuomitsisi, jos itsellä on jotain sata seksikumppania, niin oletko muka parempi kuin Mikko jolla on 6 joista 4 on maksullisia?

Vastaus on helppo: olet. Myös Ville, jolla on 150 seksikumppania, on parempi ihminen ja kumppaniehdokas kuin maksullisissa kerran elämässään käynyt Pertti.

Ville(biledani) on todennäköisesti itsevarma kusipää jolla on kysyntää ja todennäköisesti hyvännäköinen toisin kuin ruma Pertti.

Onko tämä Ville parempi siksi kun monet naiset on valinneet hänet? Kumpi niistä pettäisi sinua todennäköisemmin?

Vierailija
390/861 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pystyisi itse jatkamaan suhdetta tuon tiedon jälkeen. Ja sekin että se ei miehen mielestä ole iso juttu. Kertoo kaiken tarvittavan miehen ajatusmaailmasta.

Itse en ole koskaan ostanut, mutta mikä siitä tekee niin hirveää, jos joskus on ostanut? Minä ajattelen, etten saisi siitä ollenkaan yhtä paljon irti kuin tavallisesta seksistä naisen kanssa. Se olisi vähän säälittävää ja epätoivoista runkkausta itselleni. En todellakaan käyttäisi hyväksi ketään, vaan tuntisin itseni hyväksikäytetyksi.

Naiselle seksi on niin tärkeä ja hieno juttu, ettei sitä halua harrastaa kenen kanssa tahansa, koska se ei olisi tyydyttävää eikä turvallista.

Mutta alkoholin avulla tunneside muodostuu baarireissulla tunneissa?

Vierailija
391/861 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja harrastan seksisuhteita. Seksin ostaminenkaan ei olisi mitenkään ongelma. Olen käynyt läpi erittäin kattavat psykologiset testit eikä minussa ole pienintäkään vihjausta sosiopatiaan tai muuhunkaan ongelmaan. Harvinaisen terveet paperit olen saanut. 

Vierailija
392/861 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella ihmisellä on menneisyytensä. Miksi tuomitaan mies, joka on rehellisesti siitä kertonut.

Vierailija
393/861 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

historymaker kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki monelle (ja itsellenikin varmaan olisi) on sellaisen jälkeen vaikea tuntea enää itseään vieheättäväksi ja riittäväksi miehelleen kun usein oletus on että maksulliset on kauniita ja osaavia. Ja sen jälkeen saattaa olla suhde vaikea enään korjata...

Olen mies, en ymmärrä miten nämä asiat liittyvät toisiinsa?

Ajatteleeko naiset, että jos mies on saanut joskus (vaikka nyt 10v sitten) todella nättiä, hyvä takamuksista ja rinnakasta naista niin sinä et enää tunne itseäsi viehättäväksi, koska sinulla on huonompi takamus, rinnat ja naama?

Tuleeko tämä maksullisissa käynti keskustelu nyt loppujenlopuksi siihen, että koska suurella osalla naisista on huono itsetunto, niin siksi miehet eivät "saa" käydä maksullisissa? Koska joku voi tuntea itsensä huonommaksi?

Edelleen, pisteitä jos osaat vastata asiallisesti

Minusta tämä ei ole naisen itsetuntokysymys. Mielestäni prostituutioon liittyy aina hyväksikäyttö, vaikka kuinka väitettäisiin, että ko ihminen tekee sitä vapaa-ehtoisesti. Hänen taloudellinen tilanteensa on sellainen, että hän ne rahat johonkin tarvitsee. Jos ei tarvitsisi niin tokihan hän omaksi huvikseen naippasis ilmaiseksi ketä haluaa sen sijaan, että antaa rahasta kaikille ällötyksille. Tokihan ulospäin nämä yrittää antaa kuvan, että tämä on ok ja hauskaa, muuhan olisi huonoa mainosta bisneksille. Ikävä kyllä tällaisen naisen asema on turvaton ja väkivallan uhka jatkuva. Lisänä mielenterveysongelmat, huumeet, taudit yms

Tästä päästäänkin siihen, että mies joka pystyy käyttämään toista ihmistä runkkualustana ja luulee rahalla siitä selviytyvänsä on luonteeltaan ja moraaliltaan niin alhainen, etten kyllä halua olla missään tekemisissä sellaisen kanssa. En ole tiukkapipoinen seksin suhteen- se on iloinen ja nautinnollinen asia kun tapahtuu molemmin puolisesta halusta. Näin ei ole siinä tapauksessa kun toinen haluaa vain reikää ja toinen rahaa.

Mielestäni seksin ostaminen pitäisi kriminalisoida, vaikkakin sen valvominen ja todistaminen onkin vaikeaa. Antaisihan se ainakin viestin siitä, mikä tässä yhteiskunnassa on hyväksyttyä ja mikä ei. Tässäkin keskustelussa moni on vedonnut asian laillisuuteen. -eri

Itse varmaan saat seksiä hankittua hyvinkin lyhyellä varoitusajalla? Laitat vaan naamasi suomi24 ja heti on ehdotuksia tulossa ja jos ei ole kranttu, niin on mistä valita. Toiseksi Suomihuora maksaa 200€/h, niin siinä on pieni kynnys lähteä ilman koulutusta alepan kassalle ja saada 1500€/kk[/quote

Edellinen kirjoittaja halusi asiallisen vastauksen siihen, miksi prostituutio on naisten mielestä huono juttu ja sen mielestäni annoin. Taatusti on vähemmän traumatisoivaa ansaita alepan kassalla palkkansa kuin myydä itseään. Mainitsemassani dokkarissa eräs "asiakas" antoi neuvon aloittelijoille, että ei kannata varata huo#ralta kuin vartti aikaa, sillä se riittää eikä tarvitse tyhjästä maksaa. Lisäksi kävi ilmi, ettei läheskään kaikki ajan varanneet tule paikalle. Joten käsityksesi ansioiden suuruudesta ja helppoudesta lienee täysin väärät.

Vierailija
394/861 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei te kaikki naiset jotka todella karsastatte seksiä ostaneita miehiä, voitteko kertoa ikänne, koulutuksenne, siviilisäädyn ja lapsimäärän? 

N35, KTM, naimisissa, 3 lasta

Ja ukkosi tekee ulkomaan vientihommia, mistä trauma?

Vierailija
395/861 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistäpä noin hyvin tiedät, että opistoinssit Aasian kaupassa ovat saastuneita järjestelmällisesti - ja pedareita?

Ai niin. Olet itse.

Vierailija
396/861 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti. Ei jatkoon. Miksi joidenkin kommentoijien mielestä tämä nyt pitäisi hyväksyä? Jos keskustelu menisi niin että nainen olisi myynyt seksiä pari kertaa niin heti olisi kaikki haukkumassa(varsinkin miehet)

Vierailija
397/861 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi helvetti. Ei jatkoon. Miksi joidenkin kommentoijien mielestä tämä nyt pitäisi hyväksyä? Jos keskustelu menisi niin että nainen olisi myynyt seksiä pari kertaa niin heti olisi kaikki haukkumassa(varsinkin miehet)

Haukkumassa ehkä, mutta kyllä mukava kaunis nainen parisuhteeseen silti kelpaisi useimmille! Naiset ovat vain todella kranttuja. 

Tossahan oli ketju jossa seksityöläinen vastaili, mutta kateelliset mammat taisivat ilmoittaa ketjun jostain syystä ja nyt se on poistettu. Ettehän te voi uskoa että joku omasta halustaan, ilman traumoja, myisi itseään.

Vierailija
398/861 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo "hyi helvetti" on sinun mielipiteesi ja sinulla on oikeus siihen. Älä kuitenkaan kerro muille mitä heidän pitää hyväksyä ja mitä ei. Tai kuvittele tietäväsi mitä mieltä -varsinkin miehet- ovat naisesta joka on myynyt seksiä. Se on ihan sinun omaa ahdasmielisyyttäsi.

Vierailija
399/861 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistäpä noin hyvin tiedät, että opistoinssit Aasian kaupassa ovat saastuneita järjestelmällisesti - ja pedareita?

Ai niin. Olet itse.

Osui ja upposi? Entäs jos vaan luottaisit ukkoosi, ei siellä porata jos kotona asiat hyvin? Firman merkeissä saa usein ilmaiseksikin, varsinkin itäeuroopassa. Aasiassa harvemmin. Turhaa traumaa ylläpidät.

Ja opistoinssejä ei kuule enää ollut vuosiin... Nykyisin perustykki on KTM tai harvoin DI joissain teknisissä tuotteissa.

Vierailija
400/861 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voisi ikinä kuvitella seurustelevani naisen kanssa, joka on niin vanhoollinen ja ahdasmielinen ettei hyväksy seksin ostamista. Tällaisesta ihmisestä tulee suvaitsematon ja elämälle vihamielinen kuva, lisäksi hän vaikuttaa hyvin epävarmalta oman viehetysvoimansa ja seksuaalisuutensa suhteen. Hyvin todennäköisesti aiheesta, tietää olevansa lahna ja siksi pelkää että miehellä on kokemusta muunlaisestakin kun lahnaseksistä.

Kaduttaako pedopano Thaikuissa?

Ei tekemätöntä voi katua joten ei kaduta.

En ole koskaan käynyt Thaimaassa ja varsinaisesti olen elämässäni kerran ostanut seksiä, yli 30 vuotta sitten Hampurissa, Saksassa. Nainen taisi olla minua muutaman vuoden vanhempi. En innostunut asiasta mutta tiedänpä kuitenkin hiukan mistä siinä on kyse, toisin kun esim. ketjun aloittaja.

Ymmärrän kuitenkin elämästä yleisellä tasolla sen verran että pidän erittäin suvaitsemattomana ja ahdasmielisenä jos ei seksin ostamista kategorisesti hyväksy. Tällainen ihminen on niin voimakkaasti ennakkoluulojensa vanki että se varmasti näkyy myös muussa elämässä. Ja tietenkin seksuaalisesti heikko itsetunto näkyy myös makuuhuoneessa.