Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Liivimies pyysi treffeille!

kahden vaiheilla
03.08.2018 |

Olen varmaan jotenkin käsi, mutta en löydä enää aikasempaa aloitustani (jonka jopa kahdesti väänsin kun en löytänyt ensimmäistäkään), eli kolmas kerta toden sanoo?

Olen nelikymppinen sinkku jo puolen vuoden ajan ja pyörinyt nyt jonkin aikaa (tuloksetta) Tinderissä. Eilen sitten osui kohdalle jackpot: tyyppi oli komea, pitkä (185cm), tumma, partainen, roteva ja seksikäs. Lisäksi älykäs, huumorintajuinen, tunteellinen, lempeä, eläinrakas, lapseton ja suvaitsevainen. Tykkää matkustella, laittaa ruokaa, lukea kirjoja, olla luonnossa ja käydä pitkän kaavan kautta ulkona syömässä. Puhuu useampaa kieltä ja on sekä paperilla täydellinen, että myöskin whatsappin viestien perusteella. Ai juu ja on sinkku ja kymmenisen vuotta nuorempikin. Sanalla sanoen, mulle täydellinen mies <3

Ainut vaan että tyyppi kuuluu moottoripyöräkerhoon. Siis ihan silleen aikuisten oikeasti semmoiseen maailmanlaajuiseen ja on täysivaltainen jäsen.

Onko kaikki rikollisia ja jännämiehiä, vai uskallanko treffeille? Tulisi sunnuntaina harrikalla hakemaan ja veisi ulos syömään. Tuntuisi vähän tyhmältä dumpata muuten niin lupaava mies vain nahkaliivien takia? Mitä te tekisitte? Onko kellään kokemusta näistä miehistä? Apuaaaahhhh....

Kommentit (413)

Vierailija
61/413 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai korkeasti koulutettu toimistotyöläinen pohtii, että liivimies hyvä kumppani.

Kotiosoite on ilmeisesti porvoolainen. Tosi uskottavaa ap, just juu.

Vierailija
62/413 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvät hyssykät..

On se niiiiiiin nastaa.. - niin kauan kunnes äijä istuu häkissä ja ite kuulusteltavana muista yhteyksistä..

Sit valitetaan pascaa yhteiskuntaa..

Tuu kertoo sit parin vuoden päästä kui meni..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/413 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap on ilmeisesti jo päättänyt lähteä treffeille, niin miksi ihmeessä täältä edes mielipidettä kyselee

Vierailija
64/413 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että exälläski on ollut harrikka, on pikkusen eri asia, kuin että tämä tyyppi kuuluu johonkin mp-liivikerhoon. Jos sulla on itsesuojeluvaistoa, niin jätä tähän. Sano, että oot alkanut tapaileen toista. Ihan sillä, että jos treffeillä hoksaat, että tyyppi ei kiinnostakaan sua, mutta sepä kiinnostuukin susta, niin sitten oot kusessa. Noista ei välttämättä niin vaan eroon pääsekään, kun ovat johonkin naiseen mieltyneet. Tuollainen tyyppi tuskin sitten kyselee, että voistaisko harrastaa seksiä, vaan varmaan vaan ottaa, jos siltä tuntuu, ja voi mieltää, että jo lupaus trefffeille, on lupaus herralle kaikkeen muuhunkin....

Vierailija
65/413 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvaitsevainen ja älykäs bandiitti/enkeli, jotenkin ei nyt mene läpi tämä vedätys

Vierailija
66/413 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

UB.

Kuulun ei-liivikerhoon, käyn tapahtumissa, ajan itsekin omalla pyörällä. Todennäköisesti jättäisin silti prosenttikerholaisen kanssa  treffit väliin.

Saanko kysyä, miksi? 

Vierailija
67/413 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai korkeasti koulutettu toimistotyöläinen pohtii, että liivimies hyvä kumppani.

Kotiosoite on ilmeisesti porvoolainen. Tosi uskottavaa ap, just juu.

En kai mä missään vaiheessa ole häntä kumppaniksi pohtinut? Kyse on treffeistä, mahdollisesti viikonloppuseurasta.. ;) 

Vierailija
68/413 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvät hyssykät..

On se niiiiiiin nastaa.. - niin kauan kunnes äijä istuu häkissä ja ite kuulusteltavana muista yhteyksistä..

No jos nyt ekana tuun vaikka maanantaina kertomaan, että miten ne ekat treffit meni? :) 

Vierailija
69/413 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että exälläski on ollut harrikka, on pikkusen eri asia, kuin että tämä tyyppi kuuluu johonkin mp-liivikerhoon. Jos sulla on itsesuojeluvaistoa, niin jätä tähän. Sano, että oot alkanut tapaileen toista. Ihan sillä, että jos treffeillä hoksaat, että tyyppi ei kiinnostakaan sua, mutta sepä kiinnostuukin susta, niin sitten oot kusessa. Noista ei välttämättä niin vaan eroon pääsekään, kun ovat johonkin naiseen mieltyneet. Tuollainen tyyppi tuskin sitten kyselee, että voistaisko harrastaa seksiä, vaan varmaan vaan ottaa, jos siltä tuntuu, ja voi mieltää, että jo lupaus trefffeille, on lupaus herralle kaikkeen muuhunkin....

Saa aika härski herra olla jos julkisella paikalla meinaa "ottaa". Kun kerran miehellä ei ole seksiseurasta puutetta, mutta kaipaa sitä yhteyttä, niin fiksuin tapa lopettaa suhde olisi tietysti muuttaa omaa käytöstään siten, että se tekisi minusta miehelle epäkiinnostavan, hmmm? 

Esimerkiksi jos vaikka heti alkaisi märisemään että "tarviiko sun nyt aina siellä klubilla luuhata, haluan että lähdet mun kanssa asuntomarkkinoille ennemmin" :D 

Vierailija
70/413 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahden vaiheilla kirjoitti:

Kaffepulla kirjoitti:

Olen ehkä nyt vähän tyly, mutta jos mies on tuollainen mitä kuvasit, voisin kuvitella, että aika moni muukin nainen varmaan pitää häntä viehättävänä. Kysymys siis kuuluu, mitä hän näkee itseään 10 vuotta vanhemmassa naisessa? Miksi ihmeesä hän kiinnostui sinusta? Onko hänellä joku mature-fetissi, vai mistä on kyse?

Jep, kysyin samaa :) Mies sanoi että seksiä tietysti saa mistä vaan (niin saisin minäkin), mutta sitä "sielujen sympatiaa" on vaikeampaa löytää. Ja että jos natsaa niin iällä ei ole merkitystä. Komppaan. :) Ei mun mielestä 10 vuoden ikäero enää tässä iässä niin maata kaada...

Sielujen sympatiaa. Jep jep. Jos äijä on noin "täydellinen", lukuunottamatta niitä piileviä ominaisuuksia joista et vielä tiedä, niin hän saisi tosiaan omankin ikäisiään ja vielä kymmenenkin vuoden päästä kolmekymppisiä naisia. Mutta jotainhan siinä on taustalla, ettei kumppania ole.

Vierailija
71/413 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap on ilmeisesti jo päättänyt lähteä treffeille, niin miksi ihmeessä täältä edes mielipidettä kyselee

En ollut päättänyt aloitusta tehdessäni, nyt olen :) 

Vierailija
72/413 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvät hyssykät..

No jos nyt ekana tuun vaikka maanantaina kertomaan, että miten ne ekat treffit meni? :) 

Miksi menisit edes treffeille ihmisen kanssa, joka on rikollinen ja henkisesti hyvin epäkypsä? Ei kukaan normaali ihminen halua sitoutua mihinkään rikollisporukan sääntöihin.

Vierailija
73/413 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaffepulla kirjoitti:

Olen ehkä nyt vähän tyly, mutta jos mies on tuollainen mitä kuvasit, voisin kuvitella, että aika moni muukin nainen varmaan pitää häntä viehättävänä. Kysymys siis kuuluu, mitä hän näkee itseään 10 vuotta vanhemmassa naisessa? Miksi ihmeesä hän kiinnostui sinusta? Onko hänellä joku mature-fetissi, vai mistä on kyse?

Jep, kysyin samaa :) Mies sanoi että seksiä tietysti saa mistä vaan (niin saisin minäkin), mutta sitä "sielujen sympatiaa" on vaikeampaa löytää. Ja että jos natsaa niin iällä ei ole merkitystä. Komppaan. :) Ei mun mielestä 10 vuoden ikäero enää tässä iässä niin maata kaada...

Sielujen sympatiaa. Jep jep. Jos äijä on noin "täydellinen", lukuunottamatta niitä piileviä ominaisuuksia joista et vielä tiedä, niin hän saisi tosiaan omankin ikäisiään ja vielä kymmenenkin vuoden päästä kolmekymppisiä naisia. Mutta jotainhan siinä on taustalla, ettei kumppania ole.

No se on sen miehen sanojen mukaan se kerhotoiminta. Vie kuulemma liikaa aikaa naisten makuun. Kyselen toki yksityiskohtaisemmin entisistä suhteista sitten siinä aterian ääressä sunnuntaina. (Ja maksan puolet laskusta toki.)

Vierailija
74/413 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvät hyssykät..

Miksi menisit edes treffeille ihmisen kanssa, joka on rikollinen ja henkisesti hyvin epäkypsä? Ei kukaan normaali ihminen halua sitoutua mihinkään rikollisporukan sääntöihin.

Mistä sä tiedät onko se rikollinen? Tai epäkypsä? Median hapatusta...

Vierailija
75/413 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muista nämä jos alat seurustella miehen kanssa jolla on MC liivit (etenkin kansainvälinen isompi mp- kerho):

- kerho on aina ekana, sitten tulee perhe ja sitten vasta sinä

- kerho on tärkeä, eli ensin hoidetaan ne asiat ja sitten vasta muut

- mies tulee viettämään paljon aikaa kerholla

- moottoirpyörällä ajelu täyttää miehen kesän aikalailla ja moottoripyörän rakentelu/korjaus talven

- hän on ensisijaisesti uskollinen kerho veljilleen, ja sitten vasta sinulle, eli jos on jotain muita hoitoja niin ei ne kaverit tule sulle sitä kertomaan, vaan se hyväksytään hiljaa

Siinä vaiheessa kun pääset Old Lady statukseen, niin sulla on hyvät oltavat. :-)

Mua ei haittaa tuo kerhokeskeisyys, mulla on aika laaja ystäväpiiri ja harrastukset, eli olen itsekin aika kiireinen tyyppi. Eikä haittaa elleivät kerro muista hoidoista. En ole itsekään mitään kovin sitoutuvaa tyyppiä. 

Old Lady status? Mikäs tämä? :) 

Susta tulee Old Lady kun sitoudut häneen. Siinä vaiheessa sut hyväksytään kerhon jäsenen muijaksi. Sinuun ei kukaan muu koske, ja jos joku edes yrittää se saa kunnolla pataan. Olet siis kerhon suojelluksessa. Jos tarvitset apua ihan missä vaan (tarvii lainaa pakettiautoa, maalata seinä kotona, tms.) niin kerhosta löytyy aina apua myös sulle.

Sitten joskus kun olette saanut lapsia tule vankilan perhetapaamistilatkin tutuksi.

Vierailija
76/413 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaffepulla kirjoitti:

No se on sen miehen sanojen mukaan se kerhotoiminta. Vie kuulemma liikaa aikaa naisten makuun. Kyselen toki yksityiskohtaisemmin entisistä suhteista sitten siinä aterian ääressä sunnuntaina. (Ja maksan puolet laskusta toki.)

Eipä siinä paljoa sielujen kohtaamisia tapahdu jatkossakaan, jos se kerhotoiminta (esim. rikollisuus) vie niin paljon aikaa.

Vierailija
77/413 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvät hyssykät..

Mistä sä tiedät onko se rikollinen? Tai epäkypsä? Median hapatusta...

Normaali kypsä ihminen ei tosiaan sitoudu noiden jengien sääntöihin. Ja noissa jengeissä tapetaan, pahoinpidellään, uhkaillaan, myydään huumeita, kerätään laittomia aseita...

Minulla oli kaveri, jolla oli tuollainen mies. Kuoli kolmekymppisenä. Leski sitten päivitteli, että olisihan se voinut tukehtua vaikka pullanmuruun. No eipä tukehtunut.

Vierailija
78/413 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen varmaan jotenkin käsi, mutta en löydä enää aikasempaa aloitustani (jonka jopa kahdesti väänsin kun en löytänyt ensimmäistäkään), eli kolmas kerta toden sanoo?

Olen nelikymppinen sinkku jo puolen vuoden ajan ja pyörinyt nyt jonkin aikaa (tuloksetta) Tinderissä. Eilen sitten osui kohdalle jackpot: tyyppi oli komea, pitkä (185cm), tumma, partainen, roteva ja seksikäs. Lisäksi älykäs, huumorintajuinen, tunteellinen, lempeä, eläinrakas, lapseton ja suvaitsevainen. Tykkää matkustella, laittaa ruokaa, lukea kirjoja, olla luonnossa ja käydä pitkän kaavan kautta ulkona syömässä. Puhuu useampaa kieltä ja on sekä paperilla täydellinen, että myöskin whatsappin viestien perusteella. Ai juu ja on sinkku ja kymmenisen vuotta nuorempikin. Sanalla sanoen, mulle täydellinen mies <3

Ainut vaan että tyyppi kuuluu moottoripyöräkerhoon. Siis ihan silleen aikuisten oikeasti semmoiseen maailmanlaajuiseen ja on täysivaltainen jäsen.

Onko kaikki rikollisia ja jännämiehiä, vai uskallanko treffeille? Tulisi sunnuntaina harrikalla hakemaan ja veisi ulos syömään. Tuntuisi vähän tyhmältä dumpata muuten niin lupaava mies vain nahkaliivien takia? Mitä te tekisitte? Onko kellään kokemusta näistä miehistä? Apuaaaahhhh....

Sorry mutta oikeasti tuollaiset miehet EIVÄT kuulu liivijengiin joten mies valehtelee aika rankasti. Juokse.

Itseasiassa moni liivijengiläisistä on herkkiä runopoikia. Heille on lapsuudessa jaettu kovat kortit, niin sitten lähdetty sitä herkkyyttä piilottamaan karskilla tavalla. Lisäksi heillä on suurisydän mitä tulee eläimiin ja lapsiin.

Jotain tiedän, kun olen kasvanut mopojengin varjossa.

Tämmöinen hytinä mullakin on...

Sitten hoivaat hänet terveeksi... eiku. Miten nämä kovat kortit ilmenee siinä vaiheessa, kun suhde päättyy?

Vierailija
79/413 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaffepulla kirjoitti:

Tämä on fakta, kerhotoiminta VIE PALJON AIKAA. Mutta siihen kyllä tottuu, ja tämä ei haittaa jos on muutenkin naisena enemmän itsenäinen tyyppi eikä pelkästään toisen kainalossa nyhjäävä. Mutta hieman vanhempana naisena osaat jo ehkä suhtautua tähän paremmin.

Eli anna palaa vaan! :-)

Vierailija
80/413 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muista nämä jos alat seurustella miehen kanssa jolla on MC liivit (etenkin kansainvälinen isompi mp- kerho):

- kerho on aina ekana, sitten tulee perhe ja sitten vasta sinä

- kerho on tärkeä, eli ensin hoidetaan ne asiat ja sitten vasta muut

- mies tulee viettämään paljon aikaa kerholla

- moottoirpyörällä ajelu täyttää miehen kesän aikalailla ja moottoripyörän rakentelu/korjaus talven

- hän on ensisijaisesti uskollinen kerho veljilleen, ja sitten vasta sinulle, eli jos on jotain muita hoitoja niin ei ne kaverit tule sulle sitä kertomaan, vaan se hyväksytään hiljaa

Siinä vaiheessa kun pääset Old Lady statukseen, niin sulla on hyvät oltavat. :-)

Mua ei haittaa tuo kerhokeskeisyys, mulla on aika laaja ystäväpiiri ja harrastukset, eli olen itsekin aika kiireinen tyyppi. Eikä haittaa elleivät kerro muista hoidoista. En ole itsekään mitään kovin sitoutuvaa tyyppiä. 

Old Lady status? Mikäs tämä? :) 

Susta tulee Old Lady kun sitoudut häneen. Siinä vaiheessa sut hyväksytään kerhon jäsenen muijaksi. Sinuun ei kukaan muu koske, ja jos joku edes yrittää se saa kunnolla pataan. Olet siis kerhon suojelluksessa. Jos tarvitset apua ihan missä vaan (tarvii lainaa pakettiautoa, maalata seinä kotona, tms.) niin kerhosta löytyy aina apua myös sulle.

Mä olen varmaan tulossa ihan hulluksi mutta musta tää kuulostaa kivalta :D Olen kaivannut tietynlaista yhteisöllisyyttä, se mun mielestä puuttuu nyky-yhteiskunnassa. Liiviäijät remppaamaan mun taloa, laitan eväät ja kaljaa jääkaappiin! :) 

Mut joo jos nyt ne ekat treffit ensin... :D 

Kiitos muuten (tähänastisista) kommenteista, tulee tunne että sinä tiedät mistä puhut <3