Ketä äänestäisi?
Palstan päivystävät persupojut ovat taas ahkerina, mutta täytyyhän heilläkin joku harrastus olla, vaikka elämää ei ole.
Vastaukseni otsikon kysymykseen:
TEUKKA BRYSSELIIN! Muistakaa numero 174.
Puolue-eliitti kohteli Teukkaa törkeästi. Kunnon vastalause syntyy siitä, että äänestämme Teukkaa.
Kommentit (10)
Jos mielestäsi Valkeakosken tapaus on ulkomaalaismiesten syy, niin oikeisto. Jos taas se on kaikkien miesten syy, niin vasemmisto. Jos se on vain tekijän syy, niin jää kotiin.
Aikuiset ihmiset! Kuunnelkaa edes sekunti itseänne! Te olette aivan helvetinmoisia ääliöitä. Puhun nyt jokaisesta teistä, jotka osallistutte tuleviin vaaleihin.
Millä tahansa normaalilla työpaikalla politikkojen käytös olisi mielisairasta. Ensin kaikille tulisi hoitoonohjaus. Sen jälkeen potkut.
Mieti nyt: Menet aamulla töihin. Olet miettinyt taustatiimisi kanssa etukäteen jokaisen lauseen, mitä uskallat sanoa. Sanot vahingossa sivulauseessa jotain edes etäisesti mielenkiintoista. Työkaverisi ymmärtää sen tahallaan väärin. Sitten se huutaa joka mediassa, kuinka sivistymätön moukka olet ja pahuutesi kertoo koko Suomen alennustilasta.
Kostoksi alat itse levitellä villejä huhuja, mitä tämä työkaverisi teki väärin viisi vuotta sitten. Menet henkilökohtaisuuksiin ja perhetaustaan. Vedät mukaan pari kollegaasi, joille lupaat palkkioiksi jonkun hallituspaikan, jos nekin lupaavat haukkua mukanasi. Ja hehän haukkuvat.
Vierailija kirjoitti:
Jos mielestäsi Valkeakosken tapaus on ulkomaalaismiesten syy, niin oikeisto. Jos taas se on kaikkien miesten syy, niin vasemmisto. Jos se on vain tekijän syy, niin jää kotiin.
Persu huutaa: Mamuonsyyllinen ongelmiisi! Mamuonsyyllinen ongelmiisi! Mamuonsyyllinen ongelmiisi!
Vasemmistolainen huutaa vielä lujempaa: Rikas on syyllinen ongelmiisi! Rikas on syyllinen ongelmiisi! Rikas on syyllinen ongelmiisi!
Syyllinen olet tietysti oikeasti sinä itse, mutta sen sanominen olisi poliitikolle poliittinenpolttoitsemurha.
Suosittelen äänestämään Li Anderssonia! Fiksu, kokenut, aikaansaava, kielitaitoinen!
Vain köyhien ja syrjäytyneiden pitäisi äänestää. Vaikka tekoni on vain symbolinen, niin jättämällä äänestämättä annan edes hieman tilaa jollekin, joka tarvitsee jotain. Minä en tarvitse mitään. Olen jo nyt saanut aivan liikaa. Odotan enää aktiivista eutanasiaa.
Minäkin äänestän Litä! Suomen pelastaja!
Aku Ankka on voittaja