Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Liivimies pyysi treffeille!

kahden vaiheilla
03.08.2018 |

Olen varmaan jotenkin käsi, mutta en löydä enää aikasempaa aloitustani (jonka jopa kahdesti väänsin kun en löytänyt ensimmäistäkään), eli kolmas kerta toden sanoo?

Olen nelikymppinen sinkku jo puolen vuoden ajan ja pyörinyt nyt jonkin aikaa (tuloksetta) Tinderissä. Eilen sitten osui kohdalle jackpot: tyyppi oli komea, pitkä (185cm), tumma, partainen, roteva ja seksikäs. Lisäksi älykäs, huumorintajuinen, tunteellinen, lempeä, eläinrakas, lapseton ja suvaitsevainen. Tykkää matkustella, laittaa ruokaa, lukea kirjoja, olla luonnossa ja käydä pitkän kaavan kautta ulkona syömässä. Puhuu useampaa kieltä ja on sekä paperilla täydellinen, että myöskin whatsappin viestien perusteella. Ai juu ja on sinkku ja kymmenisen vuotta nuorempikin. Sanalla sanoen, mulle täydellinen mies <3

Ainut vaan että tyyppi kuuluu moottoripyöräkerhoon. Siis ihan silleen aikuisten oikeasti semmoiseen maailmanlaajuiseen ja on täysivaltainen jäsen.

Onko kaikki rikollisia ja jännämiehiä, vai uskallanko treffeille? Tulisi sunnuntaina harrikalla hakemaan ja veisi ulos syömään. Tuntuisi vähän tyhmältä dumpata muuten niin lupaava mies vain nahkaliivien takia? Mitä te tekisitte? Onko kellään kokemusta näistä miehistä? Apuaaaahhhh....

Kommentit (413)

Vierailija
21/413 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on kohta rikosrekisteriä, kun sinut pakotetaan luukuttamaan jotain mömmöjä, ja sitten poliisi saa vihiä...

Vierailija
22/413 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottaisin ettet eka treffeillä lähde mopon kyytiin. Näette jossain ravintolassa, etkä kerro sille missä asut. Lähdette kotiin eri kyydillä. Kannattaa ensin tutustua ja vasta sitten kertoa missä asut ja oikea nimesi. Kuulostelet ja katsot ensin onko kundi se arvoinen. Saattaahan ne jäädä yksiin treffeihin. En hyppäisi tuntemattoman tarkalleen suoraan.. kuuloste ensin mikä on miehiään. Etene pikkuhiljaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/413 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen muutamia prosenttikerholaisia. On mukavia tyyppejä joo, mutta riippuu nyt ihan kuka sun kohdalle on osunut. Ei se prosentti huvikseen siinä ole. Mietipä nyt vähän ennen kuin alat mihinkään. Noista on todella vaikea päästä eroon myöhemmin..

Vierailija
24/413 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahden vaiheilla kirjoitti:

Olen varmaan jotenkin käsi, mutta en löydä enää aikasempaa aloitustani (jonka jopa kahdesti väänsin kun en löytänyt ensimmäistäkään), eli kolmas kerta toden sanoo?

Olen nelikymppinen sinkku jo puolen vuoden ajan ja pyörinyt nyt jonkin aikaa (tuloksetta) Tinderissä. Eilen sitten osui kohdalle jackpot: tyyppi oli komea, pitkä (185cm), tumma, partainen, roteva ja seksikäs. Lisäksi älykäs, huumorintajuinen, tunteellinen, lempeä, eläinrakas, lapseton ja suvaitsevainen. Tykkää matkustella, laittaa ruokaa, lukea kirjoja, olla luonnossa ja käydä pitkän kaavan kautta ulkona syömässä. Puhuu useampaa kieltä ja on sekä paperilla täydellinen, että myöskin whatsappin viestien perusteella. Ai juu ja on sinkku ja kymmenisen vuotta nuorempikin. Sanalla sanoen, mulle täydellinen mies <3

Ainut vaan että tyyppi kuuluu moottoripyöräkerhoon. Siis ihan silleen aikuisten oikeasti semmoiseen maailmanlaajuiseen ja on täysivaltainen jäsen.

Onko kaikki rikollisia ja jännämiehiä, vai uskallanko treffeille? Tulisi sunnuntaina harrikalla hakemaan ja veisi ulos syömään. Tuntuisi vähän tyhmältä dumpata muuten niin lupaava mies vain nahkaliivien takia? Mitä te tekisitte? Onko kellään kokemusta näistä miehistä? Apuaaaahhhh....

Sorry mutta oikeasti tuollaiset miehet EIVÄT kuulu liivijengiin joten mies valehtelee aika rankasti. Juokse.

Vierailija
25/413 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverina liivimies, ei prosenttikerholainen, mutta kerholainen kuitenkin. Oikein kiva tyyppi, rento ja silleen.... firman saunaillassa tein sen virheen, että nostin kaverin liivin kun oli pudonnut henkarista lattialle, meinasi kaveri käydä kiukkuisena päälle (vaikka olen keski-ikäinen nainen)... en tiennyt, että liivimiehen liiviin ei koske muut.

Vierailija
26/413 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi näitä ressukoita.

Vierailija
27/413 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos kuuluu vaikka Gospel Riderseihin, niin ei niin paha.

Hyvä pointti :) Mutta ei kuulu :D 

Tämä olisi heti EI. Ennemmin rikollinen kuin uskovainen.

Vierailija
28/413 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko sä se sama joka teki aloituksen otsikolla "Mulla taitaa olla nyt alfamies" vai miten se nyt olikaan muotoiltu?

Vierailija
29/413 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sorry mutta oikeasti tuollaiset miehet EIVÄT kuulu liivijengiin joten mies valehtelee aika rankasti. Juokse.

Itseasiassa moni liivijengiläisistä on herkkiä runopoikia. Heille on lapsuudessa jaettu kovat kortit, niin sitten lähdetty sitä herkkyyttä piilottamaan karskilla tavalla. Lisäksi heillä on suurisydän mitä tulee eläimiin ja lapsiin.

Jotain tiedän, kun olen kasvanut mopojengin varjossa.

Vierailija
30/413 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää luulin, että sillä oli rintsikat...

Vierailija
31/413 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy onko miehellä rikostaustaa tai käyttääkö huumeita.

Taustaa on aivan varmasti. Mene ihmeessä, pääset ehkä saman tien koko jengin jyystettäväksi, halusit tai et.

Vierailija
32/413 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

snookerpelaaja? futisvalmentaja?

Vierailija
33/413 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

omassa elämässäni paras miesystävä oli samasta mopokerhosta. koskaan sen tarinan jälkeen en ole löytänyt niin lämmintä ja läsnäolevaa miestä. tapasimme viisikymppisinä eli ihan aikuisesti ja oikeesti oli mun elämäni lovestory.

Vierailija
34/413 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manboobsit tuli ekana mieleen kun otsikon näin :D

Mutta joo, minusta kerjäät verta nenästäsi jos kuuluu johonkin prosenttijengiin.

Vierailija
35/413 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työkaverina liivimies, ei prosenttikerholainen, mutta kerholainen kuitenkin. Oikein kiva tyyppi, rento ja silleen.... firman saunaillassa tein sen virheen, että nostin kaverin liivin kun oli pudonnut henkarista lattialle, meinasi kaveri käydä kiukkuisena päälle (vaikka olen keski-ikäinen nainen)... en tiennyt, että liivimiehen liiviin ei koske muut.

Oikein kiva ja rento tyyppi, joka meinasi käydä naisen päälle.

Eiköhän tämä ollut tällä selvä taas.

36/413 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ehkä nyt vähän tyly, mutta jos mies on tuollainen mitä kuvasit, voisin kuvitella, että aika moni muukin nainen varmaan pitää häntä viehättävänä. Kysymys siis kuuluu, mitä hän näkee itseään 10 vuotta vanhemmassa naisessa? Miksi ihmeesä hän kiinnostui sinusta? Onko hänellä joku mature-fetissi, vai mistä on kyse?

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
37/413 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano se kerhon nimi, niin osaamme paremmin kertoa miten toimia.

Vierailija
38/413 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mää luulin, että sillä oli rintsikat...

Voihan sillä ollakin kun täällä vakuutellaan miten mopokerhoissa on herkkiä runopoikia...

Vierailija
39/413 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On olemassa moottoripyöräkerhoja ja moottoripyöräkerhoja. Suurin osa kerhoista on tavallisia harrastekerhoja (minäkin kuulun sellaiseen, liivejä meillä tosin ei ole), ja sitten on nämä prosenttikerhot (kuten vaikkapa Hells Angels ja Bandidos. Niihin liittyy rikollisuutta, johon en itse ainakaan halua olla millään tavalla osallisena. Liivit eivät kuitenkaan automaattisesti tarkoita, että kerho on rikollinen. Onhan nyt vaikka Blue Knightsillakin (joka on kansainvälinen lainvalvojien mp-kerho) liivejä.

Kyllä on tämä tapaus ihan rinnastettavissa noihin mainitsemiisi kerhoihin. On siis ns. prosenttikerho, ja maailmanlaajuisesti chaptereita. 

Vierailija
40/413 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on kohta rikosrekisteriä, kun sinut pakotetaan luukuttamaan jotain mömmöjä, ja sitten poliisi saa vihiä...

Siinä vaiheessa jos tulee joistain mömmöjen luukuttamisesta puhetta niin nostan niskaperseotteella koko jampan pihalle (jaa ei taida onnistua, painaa 90kg)...