Liivimies pyysi treffeille!
Olen varmaan jotenkin käsi, mutta en löydä enää aikasempaa aloitustani (jonka jopa kahdesti väänsin kun en löytänyt ensimmäistäkään), eli kolmas kerta toden sanoo?
Olen nelikymppinen sinkku jo puolen vuoden ajan ja pyörinyt nyt jonkin aikaa (tuloksetta) Tinderissä. Eilen sitten osui kohdalle jackpot: tyyppi oli komea, pitkä (185cm), tumma, partainen, roteva ja seksikäs. Lisäksi älykäs, huumorintajuinen, tunteellinen, lempeä, eläinrakas, lapseton ja suvaitsevainen. Tykkää matkustella, laittaa ruokaa, lukea kirjoja, olla luonnossa ja käydä pitkän kaavan kautta ulkona syömässä. Puhuu useampaa kieltä ja on sekä paperilla täydellinen, että myöskin whatsappin viestien perusteella. Ai juu ja on sinkku ja kymmenisen vuotta nuorempikin. Sanalla sanoen, mulle täydellinen mies <3
Ainut vaan että tyyppi kuuluu moottoripyöräkerhoon. Siis ihan silleen aikuisten oikeasti semmoiseen maailmanlaajuiseen ja on täysivaltainen jäsen.
Onko kaikki rikollisia ja jännämiehiä, vai uskallanko treffeille? Tulisi sunnuntaina harrikalla hakemaan ja veisi ulos syömään. Tuntuisi vähän tyhmältä dumpata muuten niin lupaava mies vain nahkaliivien takia? Mitä te tekisitte? Onko kellään kokemusta näistä miehistä? Apuaaaahhhh....
Kommentit (413)
Vierailija kirjoitti:
Ootko sä se sama joka teki aloituksen otsikolla "Mulla taitaa olla nyt alfamies" vai miten se nyt olikaan muotoiltu?
Öööh...en ole?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kahden vaiheilla kirjoitti:
Olen varmaan jotenkin käsi, mutta en löydä enää aikasempaa aloitustani (jonka jopa kahdesti väänsin kun en löytänyt ensimmäistäkään), eli kolmas kerta toden sanoo?
Olen nelikymppinen sinkku jo puolen vuoden ajan ja pyörinyt nyt jonkin aikaa (tuloksetta) Tinderissä. Eilen sitten osui kohdalle jackpot: tyyppi oli komea, pitkä (185cm), tumma, partainen, roteva ja seksikäs. Lisäksi älykäs, huumorintajuinen, tunteellinen, lempeä, eläinrakas, lapseton ja suvaitsevainen. Tykkää matkustella, laittaa ruokaa, lukea kirjoja, olla luonnossa ja käydä pitkän kaavan kautta ulkona syömässä. Puhuu useampaa kieltä ja on sekä paperilla täydellinen, että myöskin whatsappin viestien perusteella. Ai juu ja on sinkku ja kymmenisen vuotta nuorempikin. Sanalla sanoen, mulle täydellinen mies <3
Ainut vaan että tyyppi kuuluu moottoripyöräkerhoon. Siis ihan silleen aikuisten oikeasti semmoiseen maailmanlaajuiseen ja on täysivaltainen jäsen.
Onko kaikki rikollisia ja jännämiehiä, vai uskallanko treffeille? Tulisi sunnuntaina harrikalla hakemaan ja veisi ulos syömään. Tuntuisi vähän tyhmältä dumpata muuten niin lupaava mies vain nahkaliivien takia? Mitä te tekisitte? Onko kellään kokemusta näistä miehistä? Apuaaaahhhh....
Sorry mutta oikeasti tuollaiset miehet EIVÄT kuulu liivijengiin joten mies valehtelee aika rankasti. Juokse.
Itseasiassa moni liivijengiläisistä on herkkiä runopoikia. Heille on lapsuudessa jaettu kovat kortit, niin sitten lähdetty sitä herkkyyttä piilottamaan karskilla tavalla. Lisäksi heillä on suurisydän mitä tulee eläimiin ja lapsiin.
Jotain tiedän, kun olen kasvanut mopojengin varjossa.
Tämmöinen hytinä mullakin on...
Vierailija kirjoitti:
omassa elämässäni paras miesystävä oli samasta mopokerhosta. koskaan sen tarinan jälkeen en ole löytänyt niin lämmintä ja läsnäolevaa miestä. tapasimme viisikymppisinä eli ihan aikuisesti ja oikeesti oli mun elämäni lovestory.
Ihana tarina <3
Pienellä varauksella voit ihan vapaasti kokeilla. Kai nyt aikuinen nainen osaa pitää puolensa ja häipyä kuvioista jos paljastuu jotain paskaa miehestä. Moni mies on paska kuulumatta mihinkään "kerhoon".
Kahdella ystävällä on harrikka ja ovat ihan normaaleja ihmisiä.
Kaffepulla kirjoitti:
Olen ehkä nyt vähän tyly, mutta jos mies on tuollainen mitä kuvasit, voisin kuvitella, että aika moni muukin nainen varmaan pitää häntä viehättävänä. Kysymys siis kuuluu, mitä hän näkee itseään 10 vuotta vanhemmassa naisessa? Miksi ihmeesä hän kiinnostui sinusta? Onko hänellä joku mature-fetissi, vai mistä on kyse?
Jep, kysyin samaa :) Mies sanoi että seksiä tietysti saa mistä vaan (niin saisin minäkin), mutta sitä "sielujen sympatiaa" on vaikeampaa löytää. Ja että jos natsaa niin iällä ei ole merkitystä. Komppaan. :) Ei mun mielestä 10 vuoden ikäero enää tässä iässä niin maata kaada...
Muista nämä jos alat seurustella miehen kanssa jolla on MC liivit (etenkin kansainvälinen isompi mp- kerho):
- kerho on aina ekana, sitten tulee perhe ja sitten vasta sinä
- kerho on tärkeä, eli ensin hoidetaan ne asiat ja sitten vasta muut
- mies tulee viettämään paljon aikaa kerholla
- moottoirpyörällä ajelu täyttää miehen kesän aikalailla ja moottoripyörän rakentelu/korjaus talven
- hän on ensisijaisesti uskollinen kerho veljilleen, ja sitten vasta sinulle, eli jos on jotain muita hoitoja niin ei ne kaverit tule sulle sitä kertomaan, vaan se hyväksytään hiljaa
Siinä vaiheessa kun pääset Old Lady statukseen, niin sulla on hyvät oltavat. :-)
Vierailija kirjoitti:
Sano se kerhon nimi, niin osaamme paremmin kertoa miten toimia.
En kehtaa, mutta verrattavissa HE:hen. Siis maailmanlaajuinen prosenttikerho. Ei Bandidos, ne on kuulemma pellejä :D
Vierailija kirjoitti:
En kehtaa, mutta verrattavissa HE:hen. Siis maailmanlaajuinen prosenttikerho. Ei Bandidos, ne on kuulemma pellejä :D
Yäk mikä idiootti. Miten voit kehua ihmistä, joka kuuluu tuollaiseen, ja sitten haukkuu toista vastaavaa porukkaa pelleiksi. Sinulla ei taida olla rima kovin korkealla.
Vierailija kirjoitti:
Pienellä varauksella voit ihan vapaasti kokeilla. Kai nyt aikuinen nainen osaa pitää puolensa ja häipyä kuvioista jos paljastuu jotain paskaa miehestä. Moni mies on paska kuulumatta mihinkään "kerhoon".
Kahdella ystävällä on harrikka ja ovat ihan normaaleja ihmisiä.
No näinpä itsekin tuumailin. Kyllä mä sen verran omaan pelisilmää että jos tulee aika "häipyä kuvioista" niin osaan tehdä sen sen verran nätisti, että kummallekin jää hyvä mieli.
Mun eksällä oli kanssa harrikka :)
Vierailija kirjoitti:
Sit ei oo enää monta jäljellä, eli Cannonball.
Vierailija kirjoitti:
Muista nämä jos alat seurustella miehen kanssa jolla on MC liivit (etenkin kansainvälinen isompi mp- kerho):
- moottoirpyörällä ajelu täyttää miehen kesän aikalailla ja moottoripyörän rakentelu/korjaus talven
- hän on ensisijaisesti uskollinen kerho veljilleen, ja sitten vasta sinulle, eli jos on jotain muita hoitoja niin ei ne kaverit tule sulle sitä kertomaan, vaan se hyväksytään hiljaa
Siinä vaiheessa kun pääset Old Lady statukseen, niin sulla on hyvät oltavat. :-)
Mua ei haittaa tuo kerhokeskeisyys, mulla on aika laaja ystäväpiiri ja harrastukset, eli olen itsekin aika kiireinen tyyppi. Eikä haittaa elleivät kerro muista hoidoista. En ole itsekään mitään kovin sitoutuvaa tyyppiä.
Old Lady status? Mikäs tämä? :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yäk mikä idiootti. Miten voit kehua ihmistä, joka kuuluu tuollaiseen, ja sitten haukkuu toista vastaavaa porukkaa pelleiksi. Sinulla ei taida olla rima kovin korkealla.
Enhän mä hänen kerhoaan ole kehunut, vaan häntä itseään ihmisenä... :) En siis tosiaankaan ole mitenkään kallellaan MC-äijiin, olen ihan tavallinen korkeasti koulutettu toimistotyöläinen (toki en mikään hiirulainen, tykkään metallimusasta, festareista jne). Tämä nyt vaan sattui kohdalle.
Itse suhtautuisin mieheen niin kuin kehen tahansa jonka on netissä tavannut ja on menossa ensimmäisille treffeille. Tietty varovaisuus matkassa, mutta silti avoimin mielin. Ei se liivi välttämättä miestä pahenna. Voihan sitä ihastua ihmiseen joka on tietämättäsi taparikollinen mutta ei kuulu mihinkään kerhoon. En siis jättäisi treffejä välistä, vaan kävisin ainakin kerran katsomassa ja haistelemassa tilannetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tämäkään. Kyseinen kerho on vissiin aika tuore Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enhän mä hänen kerhoaan ole kehunut, vaan häntä itseään ihmisenä... :) En siis tosiaankaan ole mitenkään kallellaan MC-äijiin, olen ihan tavallinen korkeasti koulutettu toimistotyöläinen (toki en mikään hiirulainen, tykkään metallimusasta, festareista jne). Tämä nyt vaan sattui kohdalle.
Ja silti pidät ihmistä älykkäänä, vaikka hän kuuluu itse rikolliseen porukkaan, ja haukkuu toista vastaavaa ’pelleiksi’. Minusta tuo kuulostaa lapsellisen pikkupojan uholta. Toki koko jengiin kuuluminen on lapsellista ja tyhmää. Moottoripyöräharrastukseen löytyisi oikeita moottoripyöräkerhojakin, nuo rikollisporukat eivät niitä ole.
Vierailija kirjoitti:
Mua ei haittaa tuo kerhokeskeisyys, mulla on aika laaja ystäväpiiri ja harrastukset, eli olen itsekin aika kiireinen tyyppi. Eikä haittaa elleivät kerro muista hoidoista. En ole itsekään mitään kovin sitoutuvaa tyyppiä.
Old Lady status? Mikäs tämä? :)
Susta tulee Old Lady kun sitoudut häneen. Siinä vaiheessa sut hyväksytään kerhon jäsenen muijaksi. Sinuun ei kukaan muu koske, ja jos joku edes yrittää se saa kunnolla pataan. Olet siis kerhon suojelluksessa. Jos tarvitset apua ihan missä vaan (tarvii lainaa pakettiautoa, maalata seinä kotona, tms.) niin kerhosta löytyy aina apua myös sulle.
Vierailija kirjoitti:
Itse suhtautuisin mieheen niin kuin kehen tahansa jonka on netissä tavannut ja on menossa ensimmäisille treffeille. Tietty varovaisuus matkassa, mutta silti avoimin mielin. Ei se liivi välttämättä miestä pahenna. Voihan sitä ihastua ihmiseen joka on tietämättäsi taparikollinen mutta ei kuulu mihinkään kerhoon. En siis jättäisi treffejä välistä, vaan kävisin ainakin kerran katsomassa ja haistelemassa tilannetta.
No niinpä!
Olen tietysti varovainen ihan samalla tavalla kuin kaikkien uusien treffikumppanien kanssa, eli: koko nimi selville, nimi ja puhelinnumero kaverille, en anna hakea kotoa/viedä kotiin tai päästä sisälle kotiin. Mies ymmärtää tämän, eikä edes halunnut tietää mun sukunimeä kun sanoin etten sitä anna ennen kuin olen livenä tavannut. (Mun sukunimi on aika harvinainen toisin kuin etunimi.)
Alan juu ehkä kallistua sille kannalle, että katsastan tapauksen livenä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tämäkään. Kyseinen kerho on vissiin aika tuore Suomessa.
Satudarrah
UB.
Kuulun ei-liivikerhoon, käyn tapahtumissa, ajan itsekin omalla pyörällä. Todennäköisesti jättäisin silti prosenttikerholaisen kanssa treffit väliin.
Joo siis ei ole tosiaankaan kotiovelta tulossa hakemaan, otan kypärän mukaan ja nähdään kaupungilla. Etunimen tietää mutta se on aika yleinen.