Miten "koolla voi olla väliä" koska lähes kaikilla miehillä on keskikokoinen (13,5cm) penis?
Tuon osan koko vaihtelee ihmisissä hyvin vähän. Hyvin suuri osa, olisi ollut 90-95% mahtuu noin +/- 1,5cm haarukkaan keskiarvosta. Miten voi ollakin, että ihmisnaaras on luotu niin, että (palstan mukaan) koolla on väliä ja vasta kun on vajaata 20cm ja paksu, niin alkaa nautinto? Miten laji voisi olla niin "pilalla" ettei keskimääräisellä tule toimeen ja nainen nauti?
Verratkaa vaikka kuuloaistiin, miettikää miten kummallista olisi jos ihmiset kuulisivat vain huutamisen? Tai kosketukseen vaadittaisiin lyönti nyrkillä suuhun ennen kuin kumppanin "hellyys" tuntuisi missään.
Ylipäätään, mies ei koolle mitään voi toisinkuin nainen, mutta silti tämä kokodilemma nähdään aina miehen vikana. Miksi?
Kommentit (119)
Mietin juuri kuinka iso penis burgeri mies Akseli Herlevillä on.
Vierailija kirjoitti:
Pieni pili mitä ei meinaa mahan alta nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan sata miestä testattu, eikä ikinä ole tullut 13 senttistä minimunaa tavattua. Tutkimukset ovat kyllä täyttä roskaa ja ovat tehty vain, jotta estettäisiin minimunien itsemurhat. Ja vaikka keskikoko olisikin 13 cm, niin mitä sitten? Yhtäkään naista ei tuommoisella tyydytetä.
Niitä tutkimuksia tehdään juuri siksi, ettei miehille tulisi epärealistiseen mieskuvaan perustuvia paineita kaltaistesi elämä koululaisten takia. Naisen nyt saa tyydyttymään vaikka ilman penistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pieni pili mitä ei meinaa mahan alta nähdä.
Ihanan asiallisia kommentteja tämän palstan naiset laukovat. Ja relatiivipronominien käyttökin on sulla hienosti hallussa.
Vierailija kirjoitti:
Pienin jonka kanssa olen ollut oli 12cm ja pari orkkua sain. Jos mun pitää valita 12cm vai 19cm otan sen 12cm
Löysät alapeukuttaa? Mun masturbointikin tapahtuu yhdellä sormella, just hyvä.
- kuka on kiinni sen toisessa päässä
- onko taitoja pedissä
- ennen kaikkea onko halua antaa nautintoa naiselle
- esteettisyys tärkeämpää kuin pituus
Tuossa pari omaa ajatustani. N
Muijalta salaa olen verranut dildoihin joita sillä oli jo ennenkuin tavattiin. Mulla ei ole mitään hätää koon puolesta. Jostain epävarmuudesta kielii että piti verrata. Se on tuo vehkeen koko miehille arka paikka.
Miksi naiset saavat sanoa "pienestä katkaravusta ei ole mihinkään" mutta miehet eivät saa sanoa "en kiihotu pienistä rinnoista"?
Siis voi ei, kuinka monta vuosisataa tämän asian oppimiseen miehiltä menee? Kyllä, pituudella todella on väliä. Nimittäin esileikin pituudella!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mittaatteko aina miesten vehkeen koon, vai miten tiedätte niin tarkkaan minkä kokoinen kenelläkin on ollut? Liian pientä ei ole mulle ikinä tullut vastaan, vain tosi paljon alaspäin käyristynyt oli vähän ongelmallinen.
Kaipa se vagina toimii jonkinlaisena mittalaitteena? Palapelin palanen sopii tai ei etc.
Kuuluuko sieltä joku merkkiääni aina tietyn pituuden kohdalla, vai miten naiset aina luettelee, että yhdellä tyypillä oli 12 senttinen, toisella 18,5 senttinen, exällä 15 senttinen ja nyksällä oleva 17 senttinen on just täydellinen?
Kun ne miehet on mitannut ne vehkeensä, varmaan yläkanttiin, ja sitten mainostaneet naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset saavat sanoa "pienestä katkaravusta ei ole mihinkään" mutta miehet eivät saa sanoa "en kiihotu pienistä rinnoista"?
Ja ylipäätään miksi tuo "katkarapu" on naisten keskuudessa niin hyväksytty sana? Sehän on erittäin halventava ilmaus.
Vierailija kirjoitti:
Eikä pidä paikkaansa, että isomman munan omaavat on kovempia iskemään. Olen pannut paria todella ujoa miestä, joilla molemmilla oli todella iso. No, toinen näistä on mieheni.
-88
Paria? Kai ymmärrät että jos puhutaan siitä, kuinka isomunaiset ovat KESKIMÄÄRIN kovempia iskemään, pari poikkeusta ei mitenkään kumoa tätä.
Lukematta ketjua kommentoin vaan otsikkoa; ei, ei ole. Keskiarvo on n.16cm ja sanon tämän noun kahdensadan miehen kokemuksella.
K.a. 13cm on ihan urbaanilegendaa. Vähemmistössä minimunat.
mulla on 17.5 cm ja 4.8 cm paksu. tytöt ovat tykänneet...jokunen on valittanut että tuntuu vähän liikaa alavatsassa.
Vierailija kirjoitti:
Lukematta ketjua kommentoin vaan otsikkoa; ei, ei ole. Keskiarvo on n.16cm ja sanon tämän noun kahdensadan miehen kokemuksella.
K.a. 13cm on ihan urbaanilegendaa. Vähemmistössä minimunat.
Joo, unohdetaan ammattilaisten tekemät tutkimukset ja niiden tulokset ja luotetaan jonkun random mamman heittoon. Jep, jep. :D
Miten naiset edes kehtaavat yrittää luoda miehille epärealistisia paineita tuolla tavalla? Oikeasti, miettikää nyt vähän. Jos sukupuolten paikkaa vaihdettaisiin, niin naisjärjestöt kirkuisivat jokaisessa mediassa , miten tämä on selvä osoitus naisvihasta, kun akateeminen tutkimus hylätään täysin ja kehovaatimukset luodaan mutupohjalta.
Kyllä, katkarapu on törkeä termi.
Mistä tiedäm kumppanieni koon: on huvikseen mitattu tai hän on halunnut mitata. Ei siis kaikkien kanssa. Kyllä sen oppii sitten äkkiä arvioimaankin. N
Tuolta voi katsoa miten koolla on väliä.
Kaikki jotka täällä puhuu pituudesta ja senteistä on miehiä. Naiset tietävät että paksuus on tärkeämpää eivätkä tiedä senteistä mitään.