Miten "koolla voi olla väliä" koska lähes kaikilla miehillä on keskikokoinen (13,5cm) penis?
Tuon osan koko vaihtelee ihmisissä hyvin vähän. Hyvin suuri osa, olisi ollut 90-95% mahtuu noin +/- 1,5cm haarukkaan keskiarvosta. Miten voi ollakin, että ihmisnaaras on luotu niin, että (palstan mukaan) koolla on väliä ja vasta kun on vajaata 20cm ja paksu, niin alkaa nautinto? Miten laji voisi olla niin "pilalla" ettei keskimääräisellä tule toimeen ja nainen nauti?
Verratkaa vaikka kuuloaistiin, miettikää miten kummallista olisi jos ihmiset kuulisivat vain huutamisen? Tai kosketukseen vaadittaisiin lyönti nyrkillä suuhun ennen kuin kumppanin "hellyys" tuntuisi missään.
Ylipäätään, mies ei koolle mitään voi toisinkuin nainen, mutta silti tämä kokodilemma nähdään aina miehen vikana. Miksi?
Kommentit (119)
Emättimen pituus on 11cm. Joten yhtään keskimääräistä isompaa ei tarvi, toki paksuus vaikuttaa myös.
Mulla on ollut kaksi miestä, ja kummallakin on ollut mun tietääkseni ihan normaalin kokoinen penis. Minä en ole ainakaan löysä, ehkäpä jopa tiukka, esim. ottaa kipeää jos kahta sormea yrittää työntää. Silti tykkään kun miehen penis on paksu, toki ei ole mikään ylipaksu mitä täälläkin on joskus kerrottu että joillain on (sehän on sitten kuin synnyttäisi joka kerta jos penis on lapsen pään kokoinen mötikkä).
Joskus kun mies on oikein tosi "juhlakunnossa" niin saattaa jopa ottaa kipeää kun se osuu kohdunkaulaan, enkä todellakaan tykkää siitä. En ole mieheni penistä mitannut enkä usko että hän itsekään on asiasta niin paljon piitannut että olisi mittaillut. Voisin kuvitella että jos harrastaisin seksiä miehen kanssa jolla on joku 17-20cm penis, niin ei olis yhtään kivaa.
En edes usko että tälläkään palstalla kirjoittavat isopeniksiset miehet on totta, tai naiset jotka sanoo että pitää olla iso. Jotkut teinit trollaa ja nauraa amisviiksiinsä.
Siis 13,5cm on mielestäni ihan sopiva. Se on se keskipituus ja suurimmalla osalla miehillä se pyörii tuon lukeman lähellä. Itselleni on vain kerran sattunut liian pieni penis ja siis se oli pieni. Liian isokin on sattunut, ei mennyt läheskään kokonaan sisään ja oli aivan liian paksu.. seksi oli hyvin kivuliasta. Joten jos saisin itse päättää niin ottaisin mielummin miehen jolla vaikka vähän pienempi penis.
Ihmetyttää vähän, että miten suurimmalla osalla palstamammoista sattuukaan olemaan mies, jolla on selvästi keskivertoa isompi...
Vierailija kirjoitti:
Mittaatteko aina miesten vehkeen koon, vai miten tiedätte niin tarkkaan minkä kokoinen kenelläkin on ollut? Liian pientä ei ole mulle ikinä tullut vastaan, vain tosi paljon alaspäin käyristynyt oli vähän ongelmallinen.
Oon mitannut useammankin vehkeen.
Vierailija kirjoitti:
Emättimen pituus on 11cm. Joten yhtään keskimääräistä isompaa ei tarvi, toki paksuus vaikuttaa myös.
Mulla on ollut kaksi miestä, ja kummallakin on ollut mun tietääkseni ihan normaalin kokoinen penis. Minä en ole ainakaan löysä, ehkäpä jopa tiukka, esim. ottaa kipeää jos kahta sormea yrittää työntää. Silti tykkään kun miehen penis on paksu, toki ei ole mikään ylipaksu mitä täälläkin on joskus kerrottu että joillain on (sehän on sitten kuin synnyttäisi joka kerta jos penis on lapsen pään kokoinen mötikkä).
Joskus kun mies on oikein tosi "juhlakunnossa" niin saattaa jopa ottaa kipeää kun se osuu kohdunkaulaan, enkä todellakaan tykkää siitä. En ole mieheni penistä mitannut enkä usko että hän itsekään on asiasta niin paljon piitannut että olisi mittaillut. Voisin kuvitella että jos harrastaisin seksiä miehen kanssa jolla on joku 17-20cm penis, niin ei olis yhtään kivaa.
En edes usko että tälläkään palstalla kirjoittavat isopeniksiset miehet on totta, tai naiset jotka sanoo että pitää olla iso. Jotkut teinit trollaa ja nauraa amisviiksiinsä.
"Ei peniksen tarvitse olla pitkä, kunhan on paksu". Nooh, tuli sentään puoliksi parempi mieli :p
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää vähän, että miten suurimmalla osalla palstamammoista sattuukaan olemaan mies, jolla on selvästi keskivertoa isompi...
Ehkä niillä on yhteinen jorma? Joka jormalla on ns. kolmas jalka.
Minulla on 17,5cm pitkä ja 14,5cm ympärys oleva penis. Lähetyssaarnajassa pystyn työntämään peniksen kokonaan vaimoni vaginaan, mutta takaapäin en.
Minä olen naisena huomannut, että naisen vagina ns. tottuu ja mukautuu oman miehen penikseen. Kun on saman partnerin kanssa pidemmän aikaa, miehn penis rupeaa tuntumaan tutulta ja sopivalta, sellaisella "kuin minua varten luotu" systeemillä. Tämä tietenkin toimii vain silloin, jos seksitavat pariskunnalla sopivat yhteen.
Tästä mukautumisesta ja tuttuuden ja sopivuuden tunteen syntymisestä johtuen koko keskustelu penisten pituudesta on aivan turhaa jankkaamista.
Noin naurettavaa tappia ei ole onneksi tullut vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen naisena huomannut, että naisen vagina ns. tottuu ja mukautuu oman miehen penikseen. Kun on saman partnerin kanssa pidemmän aikaa, miehn penis rupeaa tuntumaan tutulta ja sopivalta, sellaisella "kuin minua varten luotu" systeemillä. Tämä tietenkin toimii vain silloin, jos seksitavat pariskunnalla sopivat yhteen.
Tästä mukautumisesta ja tuttuuden ja sopivuuden tunteen syntymisestä johtuen koko keskustelu penisten pituudesta on aivan turhaa jankkaamista.
Älä nyt viitsi selitellä. Kyllähän se on tosiasia, että kunnon kokoinen 18+ on mahtava nautinto.
Olen harrastanut seksiä elämässäni kolmen miehen kanssa, viimeisin on nykyiseni ja suhde kestänyt 12 vuotta. Ainoastaan yhdellä noista oli keskivertokikkeli, kahdella hyvän kokoinen.
Eli tuolla otannalla ei ne kaikki miehet ole minikikkeleitä joilla olisi vain 13-senttinen pippeli.
Joku 15 cm on ihan hyvä. Miksei pienempikin...En osaa arvioida kokoa. Ohut on hyvä myös koska olen tiukka. Miksi miehet ottaa sen koosta paineita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt viitsi selitellä. Kyllähän se on tosiasia, että kunnon kokoinen 18+ on mahtava nautinto.
Joku sen taisikin jo mainita, että on aivan se ja sama mitä nainen sanoo tästä asiasta, sitä ei kukaan usko. Tosin jos ajatellaan loogisesti, minulla ei ole tässä asiassa varsinaisesti oma lehmä ojassa, joten ei ole syytä valehdellakaan kenenkään palstaa lukevan miehen itsetunnon suojelemiseksi. Jos siis sanon, että naisen paikat mukautuvat ja siksi koolla ei ole väliä, se voi yllätys yllätys, olla jopa totta.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on 17,5cm pitkä ja 14,5cm ympärys oleva penis. Lähetyssaarnajassa pystyn työntämään peniksen kokonaan vaimoni vaginaan, mutta takaapäin en.
Ei yläasteikäisellä jonnella mitään vaimoa ole. Ainoa mikä tuossa valheessasi piti varmaan paikkansa on tuo 14,5 eikä sekään mikään ympärys ole vaan ikävuosiesi määrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei yläasteikäisellä jonnella mitään vaimoa ole. Ainoa mikä tuossa valheessasi piti varmaan paikkansa on tuo 14,5 eikä sekään mikään ympärys ole vaan ikävuosiesi määrä.
En sille mahda mitään, että sinulla on micropenis ja pahoittelut siitä. Minulla on kuitenkin edelleen vaimo ja 17,5cm penis.
T. m36v.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki naiset on myös pituudeltaan 165 cm, +/- 1,5cm.
Itseasiassa 165cm +/- 18,4cm väliin mahtuu 98% suomen naisista.
Mulla on ollut yhteensä seitsemän seksikumppania. Näistä kahdella on ollut todella iso, lopuilla sellainen tavallisen keskimittainen. Oikeasti pienen olen nähnyt vain kerran, mutta sen kanssa ei ollut seksiä, koska se ei pysynyt pystyssä kovin pitkään (eli ei ehditty penetraatioon asti).
Seksissä ainoa merkittävä tekijä on ollut se, miten vastaanottavainen mies on ollut ohjeiden suhteen. Tuo toinen isoista sanoi suoraan, ettei ota vastaan mitään neuvoja, ja seksi oli totaalisen surkeaa räpellystä, jossa lopulta kumpikaan ei tullut. Yksi keskimittaisista oli myös täysin kuuro ohjeille, joten siitäkään ei ollut mitään iloa. Muiden kanssa on ollut haudkaa.
Kun pointti ainakin minulla anatomisesti on se, että sen peniksen pitää hinkata juuri oikeassa kallistuskulmassa klitorista *sisäpuolelta*. Mua ei saa tulemaan näkyviä osia hinkuttamalla mitenkään, vaan ainostaan sisäkautta ja nimenomaan tietyssä kulmassa tiettyyn kohtaan osumalla. Sitten tulen ihan tosi nopeasti, helposti ja kovaa. Kaikki muu on ylimääräistä, turhaa ja ärsyttävää, eikä tunnu miltään. Naiset on erilaisia, kokemus muista ei ole kokemus minusta.
Mulle koolla ei ole mitään väliä. Korvien välillä sitäkin enemmän.
Siis onhan joku 13,5cm minikikkeli jo suorastaan epämuodostunut. Ei yksikään nainen voi sellaista haluta.
"Sattuu! Sattuu!"
"Mahtuu! Mahtuu!"
Yleensä tämä on äijien hokema, kun kuulemma se pieni oravanp''''kin voi venyä. Raiskaukselta tuo kuulostaa.
Toisaalta lauloihan Mana Manakin:
Sillä paniikki
On ekstaasin veli
Sä opit sen huomaamaan
Muttet ihan heti