Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten "koolla voi olla väliä" koska lähes kaikilla miehillä on keskikokoinen (13,5cm) penis?

Vierailija
02.08.2018 |

Tuon osan koko vaihtelee ihmisissä hyvin vähän. Hyvin suuri osa, olisi ollut 90-95% mahtuu noin +/- 1,5cm haarukkaan keskiarvosta. Miten voi ollakin, että ihmisnaaras on luotu niin, että (palstan mukaan) koolla on väliä ja vasta kun on vajaata 20cm ja paksu, niin alkaa nautinto? Miten laji voisi olla niin "pilalla" ettei keskimääräisellä tule toimeen ja nainen nauti?
Verratkaa vaikka kuuloaistiin, miettikää miten kummallista olisi jos ihmiset kuulisivat vain huutamisen? Tai kosketukseen vaadittaisiin lyönti nyrkillä suuhun ennen kuin kumppanin "hellyys" tuntuisi missään.
Ylipäätään, mies ei koolle mitään voi toisinkuin nainen, mutta silti tämä kokodilemma nähdään aina miehen vikana. Miksi?

Kommentit (119)

Vierailija
41/119 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää keskipituus homma on kyllä niin paskapuhetta. Piti oikeen hakee mitta. Ite oon se kaveriporukan ja uimahallien pikkupojankikkelimies ja 13 senttii näkyy olevan lepopituus. Ja lyhyempiä nyt ei kyllä paljoo näy, ehkä jos on kovin läski. Mut ihan totta nyt.

M40

Vierailija
42/119 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta n50-60 kikkelistä ja kyllä noista 90% on ollu yli 18cm ja kauan luulin, että kaikki on sen kokoisia

Nykyisellä miehellä ehkä tuo 12-13cm ja onhan se vähä.... töpö....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/119 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sillä väliä, ihan kuten miehillekin naisten tissien koolla ja pituudella yms on varmasti väliä. Ei tuollaiset ulkoiset pikkuseikat kuitenkaan muodostu suhteen esteeksi jos muuten natsaa. Seksiinkin saa apuvälineeksi dildoja ja vibraattoreja laidasta laitaan joten peniksen koko on lopulta aika epätodellinen. Vaikka tottahan se on että se iso tuntuu eriltä kuin pieni. Onko se hyvä juttu vai ei, riippuu naisesta.

Vierailija
44/119 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemusta n50-60 kikkelistä ja kyllä noista 90% on ollu yli 18cm ja kauan luulin, että kaikki on sen kokoisia

Nykyisellä miehellä ehkä tuo 12-13cm ja onhan se vähä.... töpö....

Todella tieteellinen otanta. Oot just valkannut ne siks että niillä on iso.

Vierailija
45/119 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies mies sanoo, että yhdyntä ei ole seksissä tärkeää, siihen on vain ja ainoastaan yksi syy.

Se syy löytyy miehen housuista. Tai siis, ei löydy.

Tämä kolmentoista ja puolen (venytä venytä, vielä viisi milliä 👍) sentin valhe on keksitty mini.munien lohdutukseksi.

Jokainen nainen kyllä tietää, että keskimitta se ei ole.

Se on alamitta, sellainen joka päästetään kasvamaan.

Vierailija
46/119 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan ymmärtänyt otsikkoa ennen kuin luin näitä vastauksia. Siis todellakin koolla on väliä, kyllä sen eron keskikokoisen 13,5 cm ja sitten jonkun 5 cm kokoisen välillä nyt huomaa vaikkei olisi väljä. 

Sen sijaan nämä vastaukset on ihan hupsuttelua, ei kaikkien palstamammojen kokemukset ole 18-20-senttisiä :D 

Vierailija
47/119 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On sillä väliä, ihan kuten miehillekin naisten tissien koolla ja pituudella yms on varmasti väliä. Ei tuollaiset ulkoiset pikkuseikat kuitenkaan muodostu suhteen esteeksi jos muuten natsaa. Seksiinkin saa apuvälineeksi dildoja ja vibraattoreja laidasta laitaan joten peniksen koko on lopulta aika epätodellinen. Vaikka tottahan se on että se iso tuntuu eriltä kuin pieni. Onko se hyvä juttu vai ei, riippuu naisesta.

*epäolennainen

Vierailija
48/119 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä 5/5 saliblondi tyttöystävänä ja munani on 13/10. :D Ei ole valittanut. Varmaan jos nainen on ruma, niin tuntee joksikin oikeudekseen vaatia kompensaationa raskaasta elämästä ja syrjinnästä isoa munaa mieheltä?

Vierailija
49/119 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole ikinä törmännyt noin pieneen, toisaalta eipä otantakaan ole kuin puolen tusinaa eri vehjettä. Välillä tulee mieleen, että pyritäänkö tuolla alhaisella keskimitalla saamaan miesten mieli paremmaksi.

Olet vain arvioinut koon väärin. Tapana lienee arvioida penis noin 5 cm pidemmäksi mitä se oikeasti on.

Vierailija
50/119 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäs kokosta arvon palstalaiset tykkää ottaa kakkoseen? Pitääkö sinnekkin survoa jotain jäätävän kokoista parrua, kerta vagina on vauvalaisilla mallia jäähalli.

Vierailija
51/119 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole ikinä törmännyt noin pieneen, toisaalta eipä otantakaan ole kuin puolen tusinaa eri vehjettä. Välillä tulee mieleen, että pyritäänkö tuolla alhaisella keskimitalla saamaan miesten mieli paremmaksi.

Olet vain arvioinut koon väärin. Tapana lienee arvioida penis noin 5 cm pidemmäksi mitä se oikeasti on.

😂😂😂😂😂😂😂😂

Oletko kuullut viivaimesta??

Se on kätevä. Niitä saa kirjakaupoista.

Vierailija
52/119 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkäs kokosta arvon palstalaiset tykkää ottaa kakkoseen? Pitääkö sinnekkin survoa jotain jäätävän kokoista parrua, kerta vagina on vauvalaisilla mallia jäähalli.

Survo keskenäs vaan.

Mehupilli on sulle sopiva.

Vierailija
53/119 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kakluuniin nyt aina yksi falumakkara männöö - nyrkki, jos toinenkin.

Vierailija
54/119 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myönnetään, etten ole mittaillut. Noin viivottimesta katsottuna 13,5 cm vaikuttaa kovin lyhyeltä.

Vierailija
55/119 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallista, itselläni on kokemusta ainakin 150 naisesta. Kukaan ei ole alkanut vehjettä mittailemaan. En ole itsekään mitannut. Ei ole ollut tarvetta.

Vierailija
56/119 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään keskikokoa, on vain pieniä ja isoja. Kaikki alle 18/5 cm on niitä pieniä.

Mua niin huvittaa älykääpiömiehet, jotka eivät ymmärrä halkaisijan ja ympärysmitan eroa. :D

Vierailija
57/119 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaapa jokin asia, joka on yleensä tuon 13,5 cm mittainen? Porkkana? Olis helpompi hahmottaa. Oma vaaksa on 16 cm ja se vaikuttaisi isolta penikseksi, kun tässä nyt katselin ja ihmettelin. Pitempi kuin iphone 6s+ eli liekö enää edes käteensopiva!

Mulla on varmaan ollut just noita kometoistasenttisiä. Ainakin oon kaikki saanut suuhun ihan hyvin kokonaan, mikä taas vaaksaa katsellessa ei ehkä isommalla peniksellä onnistuisi niin hyvin.

Ja joo, hyvin on pelanneet.

Vierailija
58/119 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä 5/5 saliblondi tyttöystävänä ja munani on 13/10. :D Ei ole valittanut. Varmaan jos nainen on ruma, niin tuntee joksikin oikeudekseen vaatia kompensaationa raskaasta elämästä ja syrjinnästä isoa munaa mieheltä?

Älä pelkää, kyllä sen joku isokaluinen karju sieltä salilta vielä vie kotiinsa. ;)

Vierailija
59/119 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienin jonka kanssa olen ollut oli 12cm ja pari orkkua sain. Jos mun pitää valita 12cm vai 19cm otan sen 12cm

Vierailija
60/119 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään keskikokoa, on vain pieniä ja isoja. Kaikki alle 18/5 cm on niitä pieniä.

Mua niin huvittaa älykääpiömiehet, jotka eivät ymmärrä halkaisijan ja ympärysmitan eroa. :D

Mua niin huvittaa älykäpiömiehet jotka ei ymmärrä mikä on Pii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän