Miksi lyhyet naiset eivät kelpuuta lyhyitä miehiä?
Kommentit (220)
Koska haluavat tuntea itsensä pikkulapseksi miehen rinnalla.
Minulla, alle keskimittaisella naisella on alle keskimittainen miesystävä.
Lapsista tulisi sitten minikasvuisia
Minkä ap määrittelee lyhyeksi?
Joka tapauksessa omissa kokemuksissani lyhyillä naisilla voi olla miehiä moneen lähtöön, myös lyhyitä sellaisia. Aika usein pariskuntien välillä ei ole massiivista pituuseroa ihan käytännön syistä.
Mieluummin haluaisin lyhyemmän miehen. Olisi kehot paremmin yhteensopivat.
Mutta kun tapasimme, niin mies istui sohvalla. Se hämäsi, kuvittelin hänet lyhyemmäksi. Ja ihastuin nopeasti, niin pituus paljastui vasta liian myöhään...
Olen 154cm pitkä nainen. Mieheni on reilusti pidempi. Tiedättekö, että se oleellisesti auttaa, kun kotona on joku joka ylettyy myös ylemmille hyllyille tai kaupassa pystyy ottamaan myös ylähyllyiltä tavaraa.
Jos mies on tummaihoinen niin lyhytkasvuisuus ei ole este.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on tummaihoinen niin lyhytkasvuisuus ei ole este.
Valkoiset naiset tosi harvoin ovat kiinnostuneita tummaihoisista, joten en tiedä missä ulottuvuudessa elät.
Eikö aloittaja ole huomannut, että parien yhteenlaskettu pituus on usein melko sama.
Mitä lyhyempi nainen, sitä pitempi mies pitää olla.
Kyllä se lyhyt nainen on todennäköisin nainen olemaan lyhyen miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Koska haluavat tuntea itsensä pikkulapseksi miehen rinnalla.
Ja tietenkin tuntea ylemmyyttä, silti.
Olen itsekin huomannut tämän asian.
Lyhyiden naisten deittiprofiileissa lukee että:
"I am short so I like tall guys !"
Pitkän naisten deittiprofiileissa lukee, että:
"olen 175cm joten olethan pitempi!"
Eikö olekin mielenkiintoista?
Lyhyt haluaa pitkän koska vastakohdat vahvistaa?
Pitkä haluaa pitkän koska onhan hän itsekin pitkä!
Minä olen lyhyt. Mieheni on hieman minua pidempi. Ja hyvä niin koska helpompi pussailla 😘
Vierailija kirjoitti:
Eikö ne lyhyet osaa suomea?
Olen reilut 150 senttiä, en jaksa enää lyhyiden miesten itsetunto-ongelmia. Ja olen jo yksinään tarpeeksi avuton yltämään minnekään, on hyvä että edes toinen ylettää, eikä tarvitse aina kiipeillä. Lisäksi moni mies ilmeisesti tuntee itsensä mieheksi, kun pystyy jossain ihan arkipäiväisissä asioissa olemaan naiselle avuksi, se on minulle ok ja muutenkin pidän huomaavaisista miehistä.
Ehkä ne haluaa, että pojasta kasvaa pidempi.
Vierailija kirjoitti:
Olen lyhyehkö mies, mutta kasvoni ovat varsin komeat, joten ei tarvitse yleensä hirveästi huolehtia näistä jutuista. Tosin joskus sosiaalisesti kyvyttömät ja ikävät naiset saattavat silti töksäyttää jotain asiasta, vaikka olisivatkin minua lyhyempiä (ja rumempia). Mutta yleensä naisille riittää, että mies ei sentään ole tätä lyhyempi, jos muut asiat ovat kohdillaan. Deittailin esimerkiksi 174 cm mallinaista, vaikka olen itse vain 176-177 cm. Häntä ei tuntunut pituuteni haittaavan, ei ainakaan ratkaisevasti.
EI lyhyet miehet lyhyitä naisia lähesty. MInulle kyllä kelpaisi samanmittainen. ehkä ne haluaa jonkun pidemmän naisen rinnalleen tällaisia pariskuntia olen nähnyt.
Siksi koska varsinkin monet lyhyet naiset haluavat (ehkä alitajuisesti) vierelleen fyysistä turvallisuutta, eikä lyhyt mies sellaista tunnetta tuo.