Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten "koolla voi olla väliä" koska lähes kaikilla miehillä on keskikokoinen (13,5cm) penis?

Vierailija
02.08.2018 |

Tuon osan koko vaihtelee ihmisissä hyvin vähän. Hyvin suuri osa, olisi ollut 90-95% mahtuu noin +/- 1,5cm haarukkaan keskiarvosta. Miten voi ollakin, että ihmisnaaras on luotu niin, että (palstan mukaan) koolla on väliä ja vasta kun on vajaata 20cm ja paksu, niin alkaa nautinto? Miten laji voisi olla niin "pilalla" ettei keskimääräisellä tule toimeen ja nainen nauti?
Verratkaa vaikka kuuloaistiin, miettikää miten kummallista olisi jos ihmiset kuulisivat vain huutamisen? Tai kosketukseen vaadittaisiin lyönti nyrkillä suuhun ennen kuin kumppanin "hellyys" tuntuisi missään.
Ylipäätään, mies ei koolle mitään voi toisinkuin nainen, mutta silti tämä kokodilemma nähdään aina miehen vikana. Miksi?

Kommentit (119)

Vierailija
61/119 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkäs kokosta arvon palstalaiset tykkää ottaa kakkoseen? Pitääkö sinnekkin survoa jotain jäätävän kokoista parrua, kerta vagina on vauvalaisilla mallia jäähalli.

Mun karvaiseen anukseen ei alle 25cm parrua edes lasketa. Suoli on pitkä ja mutkainen.

Vierailija
62/119 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään keskikokoa, on vain pieniä ja isoja. Kaikki alle 18/5 cm on niitä pieniä.

Mua niin huvittaa älykääpiömiehet, jotka eivät ymmärrä halkaisijan ja ympärysmitan eroa. :D

Mua niin huvittaa älykäpiömiehet jotka ei ymmärrä mikä on Pii.

Mua niin hyvittaa älykääpiömiehet, jotka ei ymmärrä, ettei luotettavaa paksuutta saa viivottimella. Pitäisi olla työntömitta ja vielä mittaus eri suunnista paksuimmasta kohdasta. Joillakin penis on litteämpi kuin toisilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/119 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No just mittasin. 12 cm löysänä.

Vierailija
64/119 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään keskikokoa, on vain pieniä ja isoja. Kaikki alle 18/5 cm on niitä pieniä.

Mua niin huvittaa älykääpiömiehet, jotka eivät ymmärrä halkaisijan ja ympärysmitan eroa. :D

Mua niin huvittaa älykäpiömiehet jotka ei ymmärrä mikä on Pii.

Minä ainakin tiedän sen Pii elokuvan.

Vierailija
65/119 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole ikinä törmännyt noin pieneen, toisaalta eipä otantakaan ole kuin puolen tusinaa eri vehjettä. Välillä tulee mieleen, että pyritäänkö tuolla alhaisella keskimitalla saamaan miesten mieli paremmaksi.

Olet vain arvioinut koon väärin. Tapana lienee arvioida penis noin 5 cm pidemmäksi mitä se oikeasti on.

😂😂😂😂😂😂😂😂

Oletko kuullut viivaimesta??

Se on kätevä. Niitä saa kirjakaupoista.

Jopalla mitalla mittaamisessa on todettu yli kahden sentin virhe, riippuen että mittaako mies itse vai joku ulkopuolinen henkilö.

Aika epätodennäköistä että jollekkin sattuisi pelkästään isomunaisia kumppaneita. Tai sitten on suoritettu jonkinlaista esikarsintaa.

Sulla on se viiavain varmaan baarissakin mukana?

Vierailija
66/119 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole ikinä törmännyt noin pieneen, toisaalta eipä otantakaan ole kuin puolen tusinaa eri vehjettä. Välillä tulee mieleen, että pyritäänkö tuolla alhaisella keskimitalla saamaan miesten mieli paremmaksi.

Olet vain arvioinut koon väärin. Tapana lienee arvioida penis noin 5 cm pidemmäksi mitä se oikeasti on.

😂😂😂😂😂😂😂😂

Oletko kuullut viivaimesta??

Se on kätevä. Niitä saa kirjakaupoista.

Jopalla mitalla mittaamisessa on todettu yli kahden sentin virhe, riippuen että mittaako mies itse vai joku ulkopuolinen henkilö.

Aika epätodennäköistä että jollekkin sattuisi pelkästään isomunaisia kumppaneita. Tai sitten on suoritettu jonkinlaista esikarsintaa.

Sulla on se viiavain varmaan baarissakin mukana?

Isomunaiset on itsevarmempia iskemään.

Vierailija
67/119 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy siihen miksi naiset luulevat normaalien kalujen olevan keskiarvoa niin paljon isompia voi olla siinä että suurempimunaiset ovat yliedustettuina aktiivisessa seksielämässä. Kun on varma siitä että koossa riittää niin on paljon helpompi olla rento ja itsevarma, vrt. jos omaa 13-senttisen kikkelin.

Vierailija
68/119 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naiset luovat painetta koosta. Kuunnelkaa mitä naiset puhuu keskenää! No oliko kivaa treffeillä? Panitteko? Minkä kokonen? Sit haukutaan miehiä pinnalisiks :D 

Vierailija
69/119 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen naisena huomannut, että naisen vagina ns. tottuu ja mukautuu oman miehen penikseen. Kun on saman partnerin kanssa pidemmän aikaa, miehn penis rupeaa tuntumaan tutulta ja sopivalta, sellaisella "kuin minua varten luotu" systeemillä. Tämä tietenkin toimii vain silloin, jos seksitavat pariskunnalla sopivat yhteen.

Tästä mukautumisesta ja tuttuuden ja sopivuuden tunteen syntymisestä johtuen koko keskustelu penisten pituudesta on aivan turhaa jankkaamista.

Älä nyt viitsi selitellä. Kyllähän se on tosiasia, että kunnon kokoinen 18+ on mahtava nautinto.

Liian iso on hirveä. Se sattuu. Haluat toisen vain lopettavan. Sitä on ihan kamala ottaa suihin. Pienimunaiset miehet saavat parhaimmat suihinotot.

Itse tykkään keskikokoisesta. Paras nautinto. Jos mies olisi ihana, niin pieni ei haittaisi, eihän mies sille mitään voi.

Vierailija
70/119 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanokaapa jokin asia, joka on yleensä tuon 13,5 cm mittainen? Porkkana? Olis helpompi hahmottaa. Oma vaaksa on 16 cm ja se vaikuttaisi isolta penikseksi, kun tässä nyt katselin ja ihmettelin. Pitempi kuin iphone 6s+ eli liekö enää edes käteensopiva!

Mulla on varmaan ollut just noita kometoistasenttisiä. Ainakin oon kaikki saanut suuhun ihan hyvin kokonaan, mikä taas vaaksaa katsellessa ei ehkä isommalla peniksellä onnistuisi niin hyvin.

Ja joo, hyvin on pelanneet.

Aika pieni on jos mahtuu tuosta noin suuhun kokonaan

Vierailija
71/119 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No just mittasin. 12 cm löysänä.

Se oli varmaan kylmissään. Pikku vinkki, älä mittaa heti kun tulet avantouinnista.

Vierailija
72/119 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minun mielestä juuri 13-senttinen on tuntunut kaikista parhaalta. Kokemusta taitaa olla noin välillä 8-18 cm. Ehkä joidenkin on vaikea uskoa, että seksi on parasta silloin kun oikeasti rakastaa. Siinä ei koolla tai muillakaan asioilla ole niin merkitystä, tärkeintä on yhteenkuuluvuuden tunne. Ehkä ne naiset, jotka vaativat yli 18-20 sentin mittoja, ovat vain huonoja arvioimaan pituuksia. Eihän monellakaan ole sen kokoista saati suurempaa.

Vierailija
73/119 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanokaapa jokin asia, joka on yleensä tuon 13,5 cm mittainen? Porkkana? Olis helpompi hahmottaa. Oma vaaksa on 16 cm ja se vaikuttaisi isolta penikseksi, kun tässä nyt katselin ja ihmettelin. Pitempi kuin iphone 6s+ eli liekö enää edes käteensopiva!

Mulla on varmaan ollut just noita kometoistasenttisiä. Ainakin oon kaikki saanut suuhun ihan hyvin kokonaan, mikä taas vaaksaa katsellessa ei ehkä isommalla peniksellä onnistuisi niin hyvin.

Ja joo, hyvin on pelanneet.

Aika pieni on jos mahtuu tuosta noin suuhun kokonaan

Onko? Kyllä ne nyt kurkussa on tuntuneet ja olen joutunut opetella pidättelemään yökkäysrefleksin, mutta ovat mahtuneet. Jokaikinen.

No, silti ne on toimineet mulle ihan hyvin! 👍

Vierailija
74/119 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset, jotka tykkää seksistä ja yhdynnästä varmasti sooloilevat erilaisilla dildoilla ja päristimillä ja niiden mitat on kyllä yleensä tiedossa. Kikkelin koon voi arvioida verraten niihin. Ja emättimen pituudessa on yksilöllisiä eroja, se kaikilla mitään 11 cm ole. Venytyksen tunne on kuitenkin tärkeämpi kuin pituus eli paksuutta olisi hyvä löytyä. Mies voi pohtia asiaa kokeilemalla anaaliseksiä itsensä kanssa, tuntuuko pikkusormi kivalta ja venyttävältä vai olisiko kiva saada isompaa, niinpä.

Vierailija
75/119 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä naiset luovat painetta koosta. Kuunnelkaa mitä naiset puhuu keskenää! No oliko kivaa treffeillä? Panitteko? Minkä kokonen? Sit haukutaan miehiä pinnalisiks :D 

Tästä just oli ketju täällä, mut se heivattiin seksiosastolle. Siinä ketjussa noin 90% naisista paheksui makkarijuttujen juoruamista.

Vierailija
76/119 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne onkin ne 90% jotka tuntee huonoo omaatuntoo niitten juoruamisesta. Loput 10% myöntävät asian avoimesti.

Vierailija
77/119 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin naisena ajattelin, ettei sillä koolla niin väliä... KUNNES "sain" n. 8cm ohkaista minikyrpää😂 Tuohon vielä jatkuva lerpahtelu, niin aijjai mikä seksikokemus!

Vierailija
78/119 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin naisena ajattelin, ettei sillä koolla niin väliä... KUNNES "sain" n. 8cm ohkaista minikyrpää😂 Tuohon vielä jatkuva lerpahtelu, niin aijjai mikä seksikokemus!

Miksi pieni penis on naurun asia?

Vierailija
79/119 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset, jotka tykkää seksistä ja yhdynnästä varmasti sooloilevat erilaisilla dildoilla ja päristimillä ja niiden mitat on kyllä yleensä tiedossa. Kikkelin koon voi arvioida verraten niihin. Ja emättimen pituudessa on yksilöllisiä eroja, se kaikilla mitään 11 cm ole. Venytyksen tunne on kuitenkin tärkeämpi kuin pituus eli paksuutta olisi hyvä löytyä. Mies voi pohtia asiaa kokeilemalla anaaliseksiä itsensä kanssa, tuntuuko pikkusormi kivalta ja venyttävältä vai olisiko kiva saada isompaa, niinpä.

Ja aina on vedettävä homma överiksi noilla pikkusormijutuilla. Huoh.

Vierailija
80/119 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kertokaapa nyt, miksi on uskottavampaa ja "enemmän oikein" sanoa, ettei koolla ole väliä? Tai ettei palstamamman miehellä voi olla keskivertoa isompi. Huoh. Minulle koolla on väliä ja miehelläni on 18cm muna. Kyllä, olen sen mitannut. Seksi on minulle tärkeää, mutta toki saan häneltä muutakin kuin tuota lekaa. On sillä silti väliä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi