Mitä ajattelet ihmisestä jota on tatuoinut lapsensa nimen ihoonsa?
Kommentit (89)
En pidä. Onko joku syy, miksi mun pitäisi ajatella siitä jotain?
Pakko olla huonomuistinen ihminen. Luulisi että lastensa nimet muistaa muutenkin.
En oikeasti ajattele sellaisesta ihmisestä mitään.
Mutta jos väkisin pitäisi ajatella, niin lähinnä "vau, hän tosiaan rakastaa lastaan". Yleensä vielä tatuoidut nimet ovat kauniita, siis ne itse nimet. Mikäs siinä, jos tykkää.
Sitten mahtaa harmittaa, kun kakara haluaa vaihtaa nimensä.
Vierailija kirjoitti:
Pakko olla huonomuistinen ihminen. Luulisi että lastensa nimet muistaa muutenkin.
Mä en ymmärrä, miten joku voi kuvitella, että joku tatuoi kehoonsa tekstin siksi, ettei muuten muistaisi sitä.
Vahva wt:n lemahdus. Kuten tatuoinneissa muutenkin.
Ajattelisin että lapsen syntymä on varmasti ollut mullistava kokemus hänelle ja että lapsi on hänelle hyvin tärkeä.
Ajattelen että ompa todella fiksu ihminen kun laitattaa lastensa nimet ihoonsa eikä mitään kammottavia lohikäärmeitä, tiikereitä jne. Niitä en tod.ymmärrä yhtään, ne ovat ällöttävän rumia ja eivät sovi kenellekään. Kaunis ajatus laittaa lastensa nimet, itsekin olen harkinnut laittaa. Ja mikä ihme tämä wt oikein on ? Itse olen ainakin normaali työssä käyvä aikuinen ihminen. Onko täällä joillakin joku ihme pakkomielle haukkua ja mollata normaali aikuisia ihmisiä, mikäs heistä tekee jotenkin outoja vaikka olisivat yh-äitejä, pulleita , työttömiä jne , kyllä he ovat kuitenkin paljon fiksumpia kuin täällä toisia haukkuvat ihmiset!!!
Tekisi aina mieli kysyä, että pelkäätkö unohtavasi lapsesi nimen, vai? 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä, miten joku voi kuvitella, että joku tatuoi kehoonsa tekstin siksi, ettei muuten muistaisi sitä.
Mikä idea näillä teksteillä on?
Ihan WT. Markkina-arvo romahti ihan nollaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eissaatana miten yksinkertaista sakkia tällä palstalla onkaan. ROFL!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä idea tatuoinneilla on? Tatuointien ideana on koristaa ihmiskehoa. Jotkut voivat myös liittää tatuointeihin henkisiä merkityksiä. Ihmiset ovat harrastaneet tatuointeja todella kauan. Erilaisissa kulttuureissa on ollut erilaisia merkityksiä.
Vierailija kirjoitti:
Kerro tästä hieman tarkemmin. Mitä käytännössä tarkoittaa, että markkina-arvo romahtaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eissaatana miten yksinkertaista sakkia tällä palstalla onkaan. ROFL!
Kerrohan sitten minulle yksinkertaiselle tämä asia. Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro tästä hieman tarkemmin. Mitä käytännössä tarkoittaa, että markkina-arvo romahtaa?
Kukaan kunnollinen mies ei halua tatuoitua naista. Tatuoiduille on ihan omat piirit.
Mun mies aikoo ottaa lasten nimet ja syntymäajat ihoonsa.
Onko tälläset miehet myös wt vai onko vain nainen wt jos ottaa sellaisen tatuoinnin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhdemarkkinoilla. Vähentää ihmisen viehettävyyttä kun iho on suttuinen.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies aikoo ottaa lasten nimet ja syntymäajat ihoonsa.
Onko tälläset miehet myös wt vai onko vain nainen wt jos ottaa sellaisen tatuoinnin?
Kyllä mieskin on wt jos on tatuointeja.
Onko teillä susikoira? Tupakkaa ja sidukka kuluu? Legginsit? Crocsit?
Kouvolatukka? Elämäm koulu?
No sen tatuoinnin takia en ajattele yhtään mitään.