Kiihottaako muita naisia kun miehen etumus pullottaa?
Olen heti pillu märkänä kun huomaan et miehen etumus pullottaa ja siel vois olla vaikka mitä kivaa tarjolla.
Kommentit (199)
Oman, hyvännäköisen ja isomunaisen miehen etumus kiihottaa vaikka mikä olis.
53 v mies kun olen lenkillä naiset usein katsovat pullottavaa etumustani.se on kiihottavaa
Vierailija kirjoitti:
53 v mies kun olen lenkillä naiset usein katsovat pullottavaa etumustani.se on kiihottavaa
Kuvittelet vaan. Taitaa naiset katsella nuorempien kollien etumuksia.
Tottakai kiihottaa, kiva nähdä hyvännäköisiä pullotuksia. N 60 v
Onpa täällä taas kohteliasta keskustelua..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
53 v. mies voi olla hyvinkin komeassa kunnossa ja näyttävä näky. Miehillä ikä näkyy ulkomuodossa todella vaihtelevasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
53 v. mies voi olla hyvinkin komeassa kunnossa ja näyttävä näky. Miehillä ikä näkyy ulkomuodossa todella vaihtelevasti.
Kyllä sen ikäinen mies on jo rupsahtanut.
Ap kirjoittanut itse yli puolet vastauksista.
Vierailija kirjoitti:
sulla riippatissisedäl mikää pullota uikkareis ehkä seiväshyppääjällä kuten mulla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sen ikäinen mies on jo rupsahtanut.
Kyllä se kaikille tulee tuonin ikä vastaan, jos hengissä pysyy. Ja ne ikävuodet 35-50 menee kuulkaa yllättävän nopeesti… Be ware and enjoy life!
M50
Kyllä. Jos muutenkin kiinnostava ja komea
Vierailija kirjoitti:
Tottakai kiihottaa, kiva nähdä hyvännäköisiä pullotuksia. N 60 v
katsotko nuorten miesten etumuksia tai oletko nyt kopeloinut?
Kyllä kiihottaa. Etumuksia on ihanaa salavihkaa tuijotella.
No joo. Ja kyllähän se myös imartelee jos sen itse saa miehissä aikaan sen kummemmin "yrittämättä"
Todellakin kiihottaa enkä ole ainoa! Omalla miehellä elimet on jotenkin niin edessä ja tyrkyllä että hyvin vähän on sellasia housuja joissa ei näy pullotus. On ns. grower eli ei lepotilassa ole mitenkään suuri mutta niin vaan se erottuu aina. Sopivan istuvat bokserit pitää paketin kasassa ja näyttää niin hyvältä että oksat pois. Ja muutkin naiset todellakin katselee! Ihan niinku sitä ei näkisi esim. kaupassa. Ja ne ilmeet ei todellakaan ole sellasia että "hyi" vaan "ohoooooooo" ja "nam"! Seisokin kun saa niin alkaa siirtyä vasempaan lahkeeseen se pullotus ja se vasta kiihottava onkin...
Olen normaali heteronainen. Kun näen peniksen pullottavan, kiihotun.
Itsellä kohtuullisen kokoinen kalu ja välillä olo on hiukan kiusaantunut jos vaikka farkuissa tai shortseissa vejari pullottaa lahkeessa ja huomaan että myös vaikka baarin jonossa joku kivannäkönen mirkku huomaa tilanteen. No sehän nyt ei ainakaan helpota....kun on lepotilassakin liki 20 cm niin kovettuessaan vaikea saada pideltyä sitä piilossa. Siksi suosin mustia farkkuja...
Myönnän, että tulee vaivihkaa vilkaistua komeiden miesten pullotukset. Muut jää kyllä huomiotta, ei vois vähempää kiinnostaa.
Itselläni on aika pienet munat ja nysä. Mutta käytän munasuojuksia takaamaan kunnon pullotuksen.Ja ovatpa naiset vilkuilleet😉
Kesällä juuri tämä kuvattu sortsien vapaasti liikkuva etumus on todella kiihottavan näköistä. :) Jännittävää ajatella millainen kalu juuri siinä ohuen kankaan takana heiluu.