Muistakaa että työelämässä röyhkeys kannattaa aina
Vähemmällä röyhkeydellä ei olla autettu ketään heikompaa.
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
En sanoisi noin. Ainakin itse uskon, että olen edennyt nimenomaan siksi, että olen ollut riittävän nöyrä. Röyhkeydellä voi pärjätä jonkin aikaa, mutta sitten se kopsahtaa kyllä jossain vaiheessa omaan nilkkaan.
Jos vähintään saavuttaa työnantajan saavutukset, kannattaa olla röyhkeä. Pelkästään röyhkeydellä ei pärjää, mutta jos saavuttaa tai ylittää tavoitteet, vain röyhkeydellä saa mitä ansaitsee.
ap
1: Ei kannata yleistää. Voit olla yksittäistapaus.
Anteeksipyydellä ei kannata, mutta liika röyhkeys kyllä usein kostautuu tavalla tai toisella.
Jos näin on, niin ilmankos työelämässä voidaan niin pahoin.
Ei röyhkeys kannata. Rohkeus kannattaa.
Ei se työnantajakaan tyhmä ole. Kyllä se näkee mitä oikeasti on tapahtunut ja kuka on tehnyt. Olen näitä öykkäreitä kohdannut elämäni varrella ja aina on totuus tullut ilmi jossain vaiheessa joten en lähtisi kokeilemaan tuolla tyylillä.
Persut on röyhkeitä eikä se loputtomiin kanna. Sori siitä.
Samaa mieltä apn kanssa.
Ainakin meidän töissä vain röyhkeät pärjää.
Meitsi on vastakohta ja raadan niska limassa pienellä palkalla kun en muuta uskalla.
Riippuu myös työstä ja työpaikan kulttuurista. Meillä kyllä öykkärit saisi kenkää ensimmäisten joukossa eivätkä pääsisi etenemään.
Vierailija kirjoitti:
En sanoisi noin. Ainakin itse uskon, että olen edennyt nimenomaan siksi, että olen ollut riittävän nöyrä. Röyhkeydellä voi pärjätä jonkin aikaa, mutta sitten se kopsahtaa kyllä jossain vaiheessa omaan nilkkaan.
Riippuu sukupuoli-identiteetistä.
Röyhkeästi vaan omimaan toisen innovaatiot ja työn tulokset, sitten pompsan pakeille vaatimaan palkankorotus ja samalla sille innovaattorille potkut.
Kummallinen käsitys ja kummallinen työala, jos noin menestyy. Täytyy olla joku erikoissysteemi, ettei kukaan huomaa eikä työkavereiden mielipiteillä ole väliä. Olisiko valvonta, vuorovaikutus, todellinen osaaminen jossakin kohdassa hyvin puutteellista. Normaalistihan röyhkeistä ei pidetä missään, ei työpaikalla, ei naapurina eikä suvun tai kaveripiirissä. Aivan eri asia ovat tietystikin itseluottamus, rohkeus, aloitekyky, ahkeruus, terve kunnianhimo, korkea suoritustaso ja hyvä yhteistyökyky, näitähän kaikkia tarvitaan työelämässä, mutta röyhkeys...?