Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiihottaako muita naisia kun miehen etumus pullottaa?

Vierailija
31.07.2018 |

Olen heti pillu märkänä kun huomaan et miehen etumus pullottaa ja siel vois olla vaikka mitä kivaa tarjolla.

Kommentit (199)

Vierailija
21/199 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun vieraan tyypin ei todellakaan kiihota.

Vierailija
22/199 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

N50+ kirjoitti:

Miehessä pitää kiihottaa aika moni asia eikä tämä todellakaan ole se ykkösjuttu. Täydellinen turnoff nämä kaverit, joilla ei ole mitään muuta tarjottavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/199 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottaa todellakin!

Siis silloin, kun on kyse miehestä joka on muutoinkin haluttava.

Vierailija
24/199 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N50+ kirjoitti:

Miehessä pitää kiihottaa aika moni asia eikä tämä todellakaan ole se ykkösjuttu. Täydellinen turnoff nämä kaverit, joilla ei ole mitään muuta tarjottavaa.

Samaa mieltä.

MUTTA....jos mie on kiinnostava, niin koko tuo aina pienoisen extran tullessaan.

Vierailija
25/199 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N50+ kirjoitti:

Ässä jäi pois....siis mies

Vierailija
26/199 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta kiihottua jos kusiletku uppoaa paskaiseen peräaukkoon!

Vierailija
27/199 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä kolitsihousut ja niissä ihana pullotus!

Vierailija
28/199 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä mies jolla ei pullota lainkaan. Ihan kuin ei olisi mitään housuissa kun on farkut jalassa. Kiusallista, kun tietää että näitäkin vilkuillaan. En tiedä miksi näin, roikkuuko jotenkin sitten enemmän suoraan alas. Itse letku on käyttökunnossa kuitenkin yli keskimitan (17/4.5 cm), lepokoossa toki vaatimaton, kuten pullotuksen puutekin kertoo.

Vierailija
29/199 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä mies jolla ei pullota lainkaan. Ihan kuin ei olisi mitään housuissa kun on farkut jalassa. Kiusallista, kun tietää että näitäkin vilkuillaan. En tiedä miksi näin, roikkuuko jotenkin sitten enemmän suoraan alas. Itse letku on käyttökunnossa kuitenkin yli keskimitan (17/4.5 cm), lepokoossa toki vaatimaton, kuten pullotuksen puutekin kertoo.

Kullin koon lisäksi pullotukseen vaikuttaa aika monta asiaa, olen huomannut. Ensinnäkin kullin muoto, asento ja missä tilassa kulloinkin on. Sitten alushousut, onko sellaiset, jotka painaa kasaan vai pikemminkin korostaa etumusta. Ja lisäksi päälimmäisten housujen koko, leikkaus, tiukkuus ja kankaan paksuus. Eli aika monesta seikasta kiinni pullottaako vai ei.

Itselläni pullottaa joskus ja joskus ei, riippuen edellä mainituista.

Vierailija
30/199 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin töissä leikilläni jotain seksuaalisesti viittaavaa kaksimielistä vitsiä, eli seistiin siinä kahvitilassa. Huomasin miten miespuolinen työkaveri vilkaisi minihamettani, sääriäni ja hänellä kohosi farkkujensa etumus :D Iso oli! Punastui kun huomasi että minä huomasin sen ja näytin kiinnostuneelta, ja kääntyi sivuuttain mutta se asento vaan korosti sitä pullotusta! Istahti tuolille hätääntyneenä ja puristi jalkojaan yhteen, edelleen punasteli, ja minä en malttanut olla virnuilematta ja vilkuilematta että pullottaako edelleen.

Valitettavasti olemme varattuja, muuten olisi ollut oikein kivaa tutustua siihen pullotukseen lähemmin.

Vierailija
31/199 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on hämmästyttävän paljon poikia, joita kiinnostaa pullottava etumus. Teille on kyllä olemassa ihan omiakin palstoja.

Vierailija
32/199 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielelläni katselen miesten pullotuksia, varsinkin oman mieheni. Kuntosalilla tulee käytyä viikottain ja siellä niitä näkee.

Vierailija
33/199 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kiihottaako sinänsä pelkkä selvästi pullottava etumus, mutta kyllähän se aina parempi on kuin etumus, josta ei näy mitään pullotusta. Semmoinen tasainen ja sileä etumus esim. nyt muodissa olevissa tiukoissa pillifarkuissa antaa miehestä kyllä melko androgyynin vaikutelman ja saa epäilemään, että onko siellä housun sisässä muuta kuin minikokoinen vehje.

Vierailija
34/199 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset luonnollisen näköiset etumukset on seksyjä. Erityisesti uikkareissa erottuu mmm...

Vierailija
35/199 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen näkökulmasta voin kertoa, että kyllä kiihottaa. Collegehousut on parhaat, kun pienikin pullotus jotenkin korostuu. Joskus on myös tullut kesällä nähtyä näyttävästi heiluvia lerssejä löysissä shortseissakin, jos kalsarit on helteellä unohtuneet. Itsekin olen shortsimulkun esittelyyn joskus syyllistynyt.

Vierailija
36/199 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

palstahomo kirjoitti:

Miehen näkökulmasta voin kertoa, että kyllä kiihottaa. Collegehousut on parhaat, kun pienikin pullotus jotenkin korostuu. Joskus on myös tullut kesällä nähtyä näyttävästi heiluvia lerssejä löysissä shortseissakin, jos kalsarit on helteellä unohtuneet. Itsekin olen shortsimulkun esittelyyn joskus syyllistynyt.

Oi kyllä!

Vierailija
37/199 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on varmaan vähän sama, kun miehenä kiihottaa naisen lantion ja pepun muodot, tissit, pimppivakoon painuneet tiukat housut. Ne on sellaisia triggereitä, mistä syntyy seksuaalisia tuntemuksia ja herättää halun sopimattomassa ja sopivassa paikassa.

Vierailija
38/199 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on varmaan vähän sama, kun miehenä kiihottaa naisen lantion ja pepun muodot, tissit, pimppivakoon painuneet tiukat housut. Ne on sellaisia triggereitä, mistä syntyy seksuaalisia tuntemuksia ja herättää halun sopimattomassa ja sopivassa paikassa.

Näin on, kunnollinen pullottava häpykumpu tai vielä enemmän pullea kamelinvarvas niin menee pää ihan sekaisin himosta.  Sellaisen kun näkee ulkona liikkuessa, on koko päivä taas pelastettu. 

Vierailija
39/199 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

palstahomo kirjoitti:

Hyi saatana. Ootko homo??

Vierailija
40/199 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni pettymys joskus kun pullotti ihanasti sepalus mutta olikin tosi isot kivekset :( itse penis aika pieni mutta hyvä mies sängyssä silti.