Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiihottaako muita naisia kun miehen etumus pullottaa?

Vierailija
31.07.2018 |

Olen heti pillu märkänä kun huomaan et miehen etumus pullottaa ja siel vois olla vaikka mitä kivaa tarjolla.

Kommentit (199)

Vierailija
81/199 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan samanlailla vähän kiinnostaa, kuin voisin kuvitella miehiä kiinnostavan naisten pullotukset paidan alta tms.... Seksuaalisiahan ollaan jotakuinkin kaikki täällä. Ei toki aina, jos vastaan tulee ihminen, joka ei muutenkaan sykähdytä millään lailla, mutta muussa tapauksessa jotenkin vaistomaisesti tulee vilkaisua edes vaivihkaa. En osaa selittää.

Nyt olin kyläilemässä puolisoni kanssa ystäväni ja miehensä kanssa pääsiäisvknloppuna ja juhlittiinkin vähän. Jäätiin yöksi ja aamuaikaisin tuli hänen miehensä rappusissa vastaan (nukuimme alakerrassa ja heillä makuuhuone ylhäällä). Hän oli menossa siivoilemaan takkahuonetta juhlien jälkeen ja minä menossa keittiöön juotavaa etsimään. En voinut sille mitään, mutta siinä sopivasti rapuissa silmäni olivat sillä tasolla, että varmaan vähän vielä aamukankea siellä collarishortseissa kivasti heilahteli. Jäin katseestani kiinni ja olin huomaavinani, että vähän vielä tuli lisäpontta herraan kun muutaman sanan siinä vaihdoimme. 

Pikkutuhma ja tavallaan vähän kiihottavakin hetki, mitään ei tapahtunut ja huomasin kyllä miten hänen silmänsä kävivät rinnoillani ja nöpöttävät nännit tuli siinä katseltua pariinkin kertaan :)

Vierailija
82/199 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies kävelee vastaan harmaissa collagehousuissa ja etumus näkyy kyllähän katse sinne väkisinkin menee!

N28

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/199 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran heräsin kaverin asunnosta, minulla oli krapula ja menin keittiöön etsimään aamukahvia bokserit jalassa, missä penis oli puolijäykkänä, niinku tuossa olotilassa usein on.

Juopottelukaveri oli lähtenyt duuniin ja keittiössä puuhaili tuntematon rouva, arvasin olevan kaverin vaimo. Häntä taisi kiihottaa housuissa pullottava, koska otti siitä kiinni ja puristi sitä samalla katsoi minua silmiin, alkoi vemputtaa. Panemiseksi se meni.

Otto-69

Vierailija
84/199 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla tuo on cameltoe, ja onhan se ihana. Joten ymmärrän hyvin, jos naisia kiihottaa katsella miesten pullottavaa etumusta.

Vierailija
85/199 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus, riippuu millaisessa miehessä se miekka roikkuu. Aina ei tarvitse edes pullotusta, imarteleva vaatetuskin riittää.

Naisessa kiihottaa aina jos se kiihotus näkyy millään tavalla ulospäin. Saatan saada itsekin orgasmin ihan siitä, jos saan toisen naisen laukeamaan.

Bi

Vierailija
86/199 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia housut päällä kiihottaa mutta jos lähettää trendikkään dickpicin niin heti tulee kuraa niskaan?

Dickpick on typerän näköinen verrattuna tositilanteeseen ja muutenkin paljastaa yllätyksen liian aikaisin. Muutenkin homomiehiltä pöllitty juttu, ei naiset yleensä halua keräillä noita kuin pokemoneja.

Vierailija
87/199 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua nolottaa laittaa harmaat collarit vaikka halusin salille en tiedä onko se häiritsevän näköstä kun etumus erottuu.

Vierailija
88/199 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua nolottaa laittaa harmaat collarit vaikka halusin salille en tiedä onko se häiritsevän näköstä kun etumus erottuu.

Lakkaa ajattelemasta muiden ihmisten mielipiteitä ja mene sinne salille. En olisi ikinä saanut pudotettua 20kg tuolla asenteella. Siellä näkyy vaikka mitä, pullotus harmaissa collareissa on vielä peruskamaa usko pois.

Vierailija
89/199 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiritseekö naisia jos pullottaa ?

Vierailija
90/199 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun jossain näkee pullotuksen miehen housuissa, niin tekee mieli mennä laskeen ne housut alas ja kattoo mitä sieltä löytyy ja ottaa se pullottava kalu suuhun.

:-P (edellyttäen että mies on muutenkin hyvännäköinen.)

Vierailija
91/199 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina kun jossain näkee pullotuksen miehen housuissa, niin tekee mieli mennä laskeen ne housut alas ja kattoo mitä sieltä löytyy ja ottaa se pullottava kalu suuhun.

Voi kun kaikki naiset olisivat tuollaisia. Minun pullottavan kalun saisi kyllä ottaa esille ja suuhun. 

Vierailija
92/199 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kun kaikki naiset olisivat tuollaisia. Minun pullottavan kalun saisi kyllä ottaa esille ja suuhun. 

Kirjoittaja on petteri. Revi siitä.

Vierailija
93/199 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omallani on mun yöpaituli, ja se vasta seksikäs on kun sojottaa sieltä. Ei tarvii kuin helmaa nostaa kun saa sen käteensä,tai suuhun.

Vierailija
94/199 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies kävelee vastaan harmaissa collagehousuissa ja etumus näkyy kyllähän katse sinne väkisinkin menee!

N28

Kyllä nämä collegehousut tulee aina huomioitua. Ei ne nyt suoraan kiihota, mutta kiinnostaa. Collegehousut urheilullisilla miehillä on ylipäätään hot.

Vierailija
95/199 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kiihottaa , vaikea olla katsomatta jos sellaisen näkee ja sitten nolottaa kun jää siitä tuijottelusta kiinni 😋

Vierailija
96/199 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N28

Collegehousut tai shortsit. Niissä on sitä jotain

Vierailija
97/199 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ja 24cm kirjoitti:

Vain juntti pitää collegehousuja 😄

Pelimies käyttää kireitä farkuja, joissa mitään ei jää arvailujen varaan.

Pelimies joopelimies, joka ostaa vaatteensa Tokmannilta

Vierailija
98/199 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei häiritse !kyllä harmaat lökärit tulee aina katsottua !

Vierailija
99/199 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ja 24cm kirjoitti:

Vain juntti pitää collegehousuja 😄

Pelimies käyttää kireitä farkuja, joissa mitään ei jää arvailujen varaan.

Harmaat collegepöksyt on yhtä junttia kuin 90-luvulla tuulipuku.

Eihän noita nykyään pidä muut kuin läskit ja pohjanmaan peräkylien juntit.

Vierailija
100/199 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä harmaat collarit on on hot piristää päivää kun sellaisen näkee!