Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sisarvaimot - uusimmat tiedot perhe tilanteesta

Vierailija
31.07.2018 |

Onko kenelläkään tietoa onko viides vaimo jo tullut, onko Robyn lähtenyt ja miten heillä menee. Netistä en löydä mitään jaksoja joita katsoa jälkikäteen.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Sisarvaimot - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (4883)

Vierailija
941/4883 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christine piti talo rahat itsellään koska perhe sai Christinen tontin coyoten passilla.

Vierailija
942/4883 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Janelle on aina ollut hyvin itsenäinen, ei ole "perinteinen kotirouva" vaan halunnut tehdä uraa. Usassa on vaikea naisena yhdistää iso perhe ja ura, koska koko yhteiskunta rakentuu enemmän niin että äiti on kotona ja huolehtii perheen ja isä käy töissä.

Janelle varmasti järkevänä ihmisenä saattoi aikanaan ajatella, että tuossa suhteessa hän saa kaiken mitä haluaa: luoda uraa ja tehdä lapsia mitkä Christine pitkälle on hoitanut. Niin sanotussa tavallisessa yksiavioisessa avioliitossa Janelle tuskin olisi voinut saada noin paljon lapsia ja luoda uraa, jommasta kummasta olisi pitänyt luopua.

Ja mitä siihen tulee että Meri Utahissa kielsi lasten juoksevan talonsa läpi, niin tavallaan kyllä ymmärrän sen. Muistaakseni jossain jaksossa selitti sitä, ettei voinut olla kotonaan rennosti kun koko ajan sai pelätä milloin ovi käy. Jos ajatellaan että vaikka suihkun jälkeen rasvaa itseään nakkena olohuoneessa tai vastaavaa, ei kiva jos yhtäkkiä lauma lapsia säntäilee edes takaisin. Tarkoitan sitä tunnetta, että koko ajan saa olla varuillaan milloin joku ovi aukeaa, ymmärrän ettei tuollainen ole kiva tunne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
943/4883 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tieto että Janellekin on lähtenyt?

En ole missään sellaista ilmoitusta heiltä itseltään nähnyt.

Janellen instassa ei kyllä Kodyä näy missään.

Google käteen ja tutkimaan. On uutisoitu kymmenillä eri sivustoilla sen jälkeen kun Janelle itse kertoi viime kauden Tell All -jaksossa asiasta.

Kyllähän kaikkien vaimojen lähdöstä on varmsti missä vaan kymmenillä sivustoilla, mutta mitään luotettavaa lähdettä en ole nähnyt. Ja olen kaikki Suomessa nähdyt jaksot nähnyt, enkä mitään tälläistä ole minkään kauden Tell All-jaksossa nähnyt.

Juu et niin, koska sitä ei ole vielä näytetty Suomessa. Jenkeissä on ja referaatteja kyseisen jakson sisällöstä löydät kyllä, jos vain viitsit nähdä hivenen vaivaa. 

Vierailija
944/4883 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Kody on hyvin itserakas ihminen. Sellainen joka haluaa olla huomion keskipisteenä, tullut moneen kertaan sarjassa huomattua.

Ei osaa olla yhtään kriittinen omaa käytöstään kohtaan. Esimerkiksi ero Christinestä ja muista olisi ollut ehkä vältettävissä JOS olisi kaikkien kanssa jakanut aikansa tasan.

Eikä vain ajallisesti, Christinehän sanoi että kun Kody oli käymässä, tuijotti puhelinta ja näytti vain odottavan että pääsee lähtemään.

Jos tuon sijaan olisi laittanut viestiä että pue jotain nättiä päälle ja itse tullut hyvin pukeutuneena paikalle kukkien kanssa ja vienyt minilomalle ravintolaan syömään ja yöksi hotelliin tai vastaavaa, olisi suhde varmasti voinut paremmin.

Ei myöskään ymmärrä sitä, että lapsia ei ole kukaan aivopessyt häntä vastaan, vaan itse on käytöksellään heitä loukannut. Monestimon kuin tyhmä teini kun inttää lapsilleen vastaan, Janelle pojat vaikuttivat paljon Kodya fiksummilta.

Vierailija
945/4883 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tämä tieto että Christine olisi aiemmin suosikkivaimo. Itse olen ymmärtänyt että Meri oli Robynin tuloon saakka. Itse esim ihmettelin miksi Meri sai las vegasissa yhtä ison talon kuin muutkin vaikka asui yksin.

Utahissa myös Christinellä oli pienin asunto vaikka Merillä oli 1 lapsi ja Chirstinellä 5( ennen kuin Truely syntyi). Janellehan oli isoin.

Ei se olekaan mikään tieto, vaan tämä yksi Kody-jankkaaja kirjoittelee tänne tekstin toisensa jälkeen (ei vain tänään vaan jo aikaisemmin), jossa syyllistää Christinen yksin kaikesta. Hänen väitteensä on siis ollut tämä että Christine olisi halunnut olla suosikkivaimo ja rupesi kiukuttelemaan kun ei saanut olla. 

Tiedoksi Kody-jankkaajalle myös, että väitteesi siitä että "Christine on jatkuvasti puhunut paskaa muista vaimoista" on myöskin peräisin vain ja ainoastaan Kodyn suusta.

Vierailija
946/4883 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tämä tieto että Christine olisi aiemmin suosikkivaimo. Itse olen ymmärtänyt että Meri oli Robynin tuloon saakka. Itse esim ihmettelin miksi Meri sai las vegasissa yhtä ison talon kuin muutkin vaikka asui yksin.

Utahissa myös Christinellä oli pienin asunto vaikka Merillä oli 1 lapsi ja Chirstinellä 5( ennen kuin Truely syntyi). Janellehan oli isoin.

Ei se olekaan mikään tieto, vaan tämä yksi Kody-jankkaaja kirjoittelee tänne tekstin toisensa jälkeen (ei vain tänään vaan jo aikaisemmin), jossa syyllistää Christinen yksin kaikesta. Hänen väitteensä on siis ollut tämä että Christine olisi halunnut olla suosikkivaimo ja rupesi kiukuttelemaan kun ei saanut olla. 

Tiedoksi Kody-jankkaajalle myös, että väitteesi siitä että "Christine on jatkuvasti puhunut paskaa muista vaimoista" on myöskin peräisin vain ja ainoastaan Kodyn suusta.

Kiitos tiedosta ajattelinkin että kun multa on mennyt tuollainen info ihan ohi vaikka seuraan aika lailla eri tavalla sarjan ihmisiä

Vierailija
947/4883 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Christine oli ennen siinä asemassa, minkä Robyn peri. Nuorin, kaunein, ja Kodya ihailevin.

Taloasiahan noilla on ihan naurettava. Ei ihme, että ovat veloissa koko sakki, kun pitää tuollaiset jättilukaalit olla jokaisella perheen koosta riippumatta. Se lienee heille yksi tasa-arvoisen kohtelun merkki, että jokaisella on saman verran tilaa lapsiluvusta riippumatta, ja Merin kohdalla ehkä ainoita asioita, joissa Kody on ollut halukas kohtelemaan häntä tasa-arvoisesti?

Jossakin vanhassa jaksossa Meri perusteli Flagstaffin taloaan sillä, että jos koko perhe tulee yhtä aikaa kylään, kyllä kaikkien pitää sinne hänenkin taloon mahtua. Ottaen huomioon jo aiemman tilanteen (silloin ei vielä koronastakaan tiedetty mitään) ei niitä hetkiä enää silloinkaan paljon ollut.

Kody itse nitisee siitä ihan naurettavalla tavalla, ettei sovi olemaan siellä Janellen asuntovaunussa kunnolla, ei ihme jos hän ei sinne ole halukas menemään. Ja vielä koiriakin sisällä!

Vierailija
948/4883 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja luettuani väliin tulleet kommentit, korostan, etten ole sama henkilö, joka tuntuu pitävän Kodyn puolia. Iljettävä tyyppi. (Vaikka toki jokaisessa on hyvät ja huonot puolensa, mutta hänessä niitä huonoja kyllä riittää reilummin...)

Mutta mielestäni sitä on aiemmilla kausillakin paljon puitu, että Christine oli pitkään se "lempivaimo" tai ainakin halusi olla, ja siksi hänellä oli suurin mustasukkaisuus Robynin tullessa perheeseen.

Vierailija
949/4883 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Christine piti talo rahat itsellään koska perhe sai Christinen tontin coyoten passilla.

Paitsi että siitä tontista ei ollut maksettu kuin käsiraha...

Vierailija
950/4883 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä höpise omiasi. Minä perustan tietoni sille että olen alusta asti katsonut kaikki jaksot, jotkut pariinkin kertaan, niin muistan mitä kukakin on puhunut kenestäkin. 

Enkä missään nimessä ole syyllistänyt Christineä yksin kaikesta, vaan tuonut esille, että hänessäkin on syytä, ihan vuosien ja vuosikymmenten varrelta, ja on näitä samoja asioita puhunut moni muukin kuin vain minä. 

Tässä ketjussa osa on sitä mieltä että vain ja ainoastaan Kody on syyllinen ihan kaikkeen, ja ehkä myös Robyn. Jokaisessa tarinassa on aina vähintään kaksi puolta. Ei myöskään aikuisten lasten puheisiin voi luottaa sokeasti, heilläkin on omat mielipiteensä ja syynsä tuoda niitä esiin, keskenäänkin erilaisia, ja vielä erilaiset näkemykset kuin isällään.

Vierailija
951/4883 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja luettuani väliin tulleet kommentit, korostan, etten ole sama henkilö, joka tuntuu pitävän Kodyn puolia. Iljettävä tyyppi. (Vaikka toki jokaisessa on hyvät ja huonot puolensa, mutta hänessä niitä huonoja kyllä riittää reilummin...)

Mutta mielestäni sitä on aiemmilla kausillakin paljon puitu, että Christine oli pitkään se "lempivaimo" tai ainakin halusi olla, ja siksi hänellä oli suurin mustasukkaisuus Robynin tullessa perheeseen.

Tottakai on, koska hän on itse niin sanonut, useammankin kerran. Ihan siinä ohjelmassa eikä netin huuhaasivuilla.

Vierailija
952/4883 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Christine oli ennen siinä asemassa, minkä Robyn peri. Nuorin, kaunein, ja Kodya ihailevin.

Christine on 2 vuotta nuorempi kuin Meri, että ei sillä nyt ihan hirveästi merkitystä tainnut olla että oli "nuorin" :D. Hiukan eri juttu siis kuin Robyn, vaikka ei hänkään itse asiassa ole kuin 6 vuotta Christineä nuorempi.

Perhe on itse kertonut, että Christine otettiin perheeseen tasoittamaan Merin ja Janellen välejä, ja tässä tehtävässä hän toimikin vuosikausia. Hän on itse kertonut että se kulutti häntä valtavasti ja hän heräsi lopulta miettimään, haluaako hän elää loppuelämänsä tällä tavalla. Erossa ei siis ollut kyse vain Kodyn päätöksestä käytännössä lopettaa suhde Christinen kanssa vaan myös Christinen omista pohdinnoista siitä onko hän onnellinen tässä perheessä ja mitä hän elämältään haluaa. 

Olen seurannut kausia kauan ja lukenut perheestä paljon, etupäässä heidän omia haastattelujaan. Mistään muualta kuin täältä vauvan av:lta en ole lukenut väitettä siitä, että Christine olisi tullut perheeseen ylimielisenä prinsessana ja lähtenyt läiskimään siksi että "menetti suosikkiaseman Robynille". Perheenjäsenet (lapset) itse ovat sanoneet, että suosikki oli ensin Meri siihen catfishing-juttuun asti, ja sen jälkeen Robyn. Jos Christinen ajatuksena olisi ollut päästä suosikin asemaan niin eiköhän olisi lähtenyt tiehensä jo aikapäiviä sitten eikä jäänyt sinne 25 vuodeksi soittamaan toista viulua.

Vierailija
953/4883 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paitsi että siitä tontista ei ollut maksettu kuin käsiraha...

Se Christinen osaomistama tontti oli maksettu kokonaan.

Vierailija
954/4883 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen seurannut kausia kauan ja lukenut perheestä paljon, etupäässä heidän omia haastattelujaan. Mistään muualta kuin täältä vauvan av:lta en ole lukenut väitettä siitä, että Christine olisi tullut perheeseen ylimielisenä prinsessana ja lähtenyt läiskimään siksi että "menetti suosikkiaseman Robynille". Perheenjäsenet (lapset) itse ovat sanoneet, että suosikki oli ensin Meri siihen catfishing-juttuun asti, ja sen jälkeen Robyn. Jos Christinen ajatuksena olisi ollut päästä suosikin asemaan niin eiköhän olisi lähtenyt tiehensä jo aikapäiviä sitten eikä jäänyt sinne 25 vuodeksi soittamaan toista viulua.

Minä olen tuo, jota lainasit tähän, mutten ole sanonut Christineä ylimieliseksi prinsessaksi, tai että olisi lähtenyt siksi, että menetti asemansa. Päinvastoin uskon, että hänen uskonnollisen taustansa ja Kodysta tykkäämisen takia kesti näin kauan, että sai aikaiseksi tehdä ison päätöksensä. Siihen kasvaminen on vienyt aikansa.

Tästä ei ole tietoa, kunhan spekuloin. Mutta kun ottaa huomioon, ettei Merin ja Kodyn välillä ole ollut romantiikkaa ikiaikoihin ja lisäksi ilmeisesti omat ongelmansa alusta lähtien, voi olla mahdollista, että lapset ovat pitäneet Meriä "suosikkina" siksi, että hänellä on yksin isoin talo jne. ja saanut samat edut kuin muutkin vaimot, vaikka he ovat joutuneet jakamaan kokonaisuuden lapsilauman kanssa. Eivät lapset mieti suosikkiasemaa romanttisessa mielessä. Useimmat lapset eivät ajattele sitä puolta vanhemmistaan muutenkaan, puhumattakaan, että sitä pitäisi miettiä useamman vanhemman kohdalla, kuten näillä.

Vierailija
955/4883 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tuo, jota lainasit tähän, mutten ole sanonut Christineä ylimieliseksi prinsessaksi, tai että olisi lähtenyt siksi, että menetti asemansa. Päinvastoin uskon, että hänen uskonnollisen taustansa ja Kodysta tykkäämisen takia kesti näin kauan, että sai aikaiseksi tehdä ison päätöksensä. Siihen kasvaminen on vienyt aikansa.

Tästä ei ole tietoa, kunhan spekuloin. Mutta kun ottaa huomioon, ettei Merin ja Kodyn välillä ole ollut romantiikkaa ikiaikoihin ja lisäksi ilmeisesti omat ongelmansa alusta lähtien, voi olla mahdollista, että lapset ovat pitäneet Meriä "suosikkina" siksi, että hänellä on yksin isoin talo jne. ja saanut samat edut kuin muutkin vaimot, vaikka he ovat joutuneet jakamaan kokonaisuuden lapsilauman kanssa. Eivät lapset mieti suosikkiasemaa romanttisessa mielessä. Useimmat lapset eivät ajattele sitä puolta vanhemmistaan muutenkaan, puhumattakaan, että sitä pitäisi miettiä useamman vanhemman kohdalla, kuten näillä.

Hei, pahoittelen kovasti, hyvä että kommentoit! Lainasin yhtä kohtaa viestistäsi, jolloin saattoi syntyä vaikutelma että koko kommenttini oli tarkoitettu vastineeksi siihen.

Kirjoitin viestini loppuosan yleisenä kommenttina tähän keskusteluun täällä, jossa joku(nen) kirjoittaja tuntuu näkevän tilanteen siten, että Christine on vain kiukutellut ja vaatinut erityiskohtelua koko perheen yhdessäoloajan ja Kody-rukka on vain Christinen uhri.

Ja siihen asiaan sanon enää vain tämän (tämä nyt siis yleisesti): Kaikissa eroissa ja kaikissa ihmissuhteissa on tietenkin AINA kysymys molemmista / kaikista osapuolista. Asiat eivät KOSKAAN ole täysin yksipuolisia tai täysin mustavalkoisia.  Kody on keski-iän ja koronan tai jonkun muun syyn takia muuttunut mies, mutta varmasti on myös muita perheen sisäisiin ristiriitoihin sekä henkilökemioihin liittyviä asioita taustalla. On itsestään selvää että myös Christine on varmasti tehnyt ja sanonut asioita jotka ovat ärsyttäneet Kodya tai muita vaimoja. Olisi aika mahdotonta ettei 25 vuoden aikana olisi puolin ja toisin sanottu yhtä ja toista. Varsinkin kun Christine uhrasi avioliiton alkuvuodet lasten hoitamiseen ja Kodyn ja ensimmäisten vaimojen välien tasoitteluun, olisi ihme jos ei se olisi padonnut katkeruutta. Sen voi kenties sanoa olleen pisteiden keruuta Kodylta tekemällä mitä häneltä roolin mukaan odotettiin, mutta mihinkään suureen suosikkiasemaan sellainen ei kyllä viittaa.

Vierailija
956/4883 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen se toinen tästä keskustelusta, eli minua syytettiin että puhun omiani Christinestä. Olet ihan oikeassa, ei hän sen takia nyt lähtenyt, jos vain Robynin tulo olisi syy, hän olisi tehnyt sen jo 10 vuotta sitten, mutta silloin tyytyi vain kiukuttelemaan. Itse on sanonut että oli todella mustasukkainen ja Robynin tulo otti koville.

Christine varmasti yritti ja toivoi parisuhteen Kodyn kanssa vielä paranevan, mutta lähtö Vegasista ja korona vei viimeisetkin toivon rippeet. Korona vei Kodyn jotenkin niin syviin vesiin, että ei varmasti ollut mitenkään otollinen aika parisuhteen paikkailemiselle. 

Janellen pojat olivat kyllä oikeastikin todella ärsyttäviä isäänsä kohtaan korona-asiassa, vaikka toki oli Kodykin liian ärhäkkä. Janellen pojat olivat uhmakkaita, eivätkä yhtään välittäneet siitä, että muut olivat huolissaan heidän nuorimpien sisarustensa terveydestä silloin kun korona oli vielä oikeasti tosi vaarallinen. USAssahan kuoli tosi paljon porukkaa ja siellä oli sairaalat pulassa pitkään. Eikä se tietysti vieläkään ohi oli, kuten ei meilläkään. Ei Kody ole syytön, mutta ei myöskään yksin syyllinen kaikkeen. Häntä on vaan kiva inhota.

Vierailija
957/4883 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Jannelle on itse sanonut, että ovat eronneet ja ei ollut suhdetta enää pitkään aikaan. Porukan aivot muutenkin.

Christine oli ihailtavan rauhallinen kun Kody draamaili ja yritti syytellä vielä häntä. Robyn sai mitä halusi, Kodyn itselleen vaikka väänteleekin naamaansa tekoitkuun. Tajuaakohan itse kuinka rumalta ja teennäiseltä se näyttää muille.

Vierailija
958/4883 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janelle ihanasti tukee Christineä tuossa muutossa ja halasi kun tuo Kodyn sakki tuli "hyvästelemään" Christinen.

Janelle asuu asuntoautossa ja Robyn miljoonatalossa Kodyn kanssa ja Janelle tehnyt ikänsä töitä niin kehtaa tuo äijä vängätä, ettei Janelle saisi omaa taloa.

Kyllä ei ole oikeudenmukaista eikä mitään tasa-arvoista sisarvaimoutta. Kai nuo aikuiset lapset tuon huomaa ja kaikki muutkin.

Vierailija
959/4883 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin oliko Kodyn pari jaksoa sitten sanotulla kommentilla mitään tekemistä sen kanssa mikä sai Merin lopulta lähtemään. Meri on kuitenkin ällistyttävän sitkeästi pysynyt kuvioissa mukana vaikka mitään oikeaa suhdetta heillä ei ole ollut enää vuosiin. Ilmeisesti näin tosiaan on, että Kodyn kommentit (emme ole enää naimisissa enkä laita vastaan, jos Meri löytäisi uuden miehen) tulivat Merille yllätyksenä ja kamelin selkä katkesi sitten siihen. Meri on kertonut asiasta jenkeissä nähdyissä jaksoissa.

Vierailija
960/4883 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Robynin kasvot menevät aina tietyllä tavalla kurttuun, kun hän aloittaa tekoitkun pusertamisen. Sen näkee miten hän ponnistaa sen itsestään ulos. Liike alkaa kulmakarvoista.

https://www.cheatsheet.com/wp-content/uploads/2022/01/robyn-brown-cryin…

Tämä on hänen vakiorepertuaariaan nykyisin, mutta kiinnitin siihen huomiota jo silloin vuosia sitten, kun Meri kertoi ottavansa virallisen eron Kodysta, jotta Kody voi naida Robynin ja adoptoida lapset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi