Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yli 35-vuotias mies, voisitko haluta kumppaniksi tällaisen naisen?

Vierailija
31.07.2018 |

Kyseinen nainen on mukava, hauska ja ihan nättikin, ei mielenterveysongelmia eikä päihdeongelmia, hyvä työpaikka ja ok tulotaso, 35-vuotias. Mutta hänellä on vauva. Hän on yksin vauvan kanssa, koska mies - lapsen isä - häipyi, kun ei kestänytkään vauva-arkea. Lapsen isä tapaa vauvaa satunnaisesti, elarit maksaa. Sinusta ei etsitä elättäjää naiselle eikä lapselle vaan kumppania tavalliseen parisuhteeseen.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi kyllä pilaa aika paljon. Yritin joskus seurustella yhn kanssa jolla oli 7-vuotias poika. Ei ole hauskaa tulla temmatuksi mukaan lapsiperhearkeen. Biologinen isäkin pyöri päivittäin kuvioissa. Oli aina ulkopuolinen olo.

Vierailija
22/46 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä todellakin kelpaisit mulle, 38v miehelle...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku nainen vois vastata mieheksi tekeytyen.

Muista sitten mainita hyvä itsetunto ja muuta potaskaa.

Vierailija
24/46 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu sun ulkonälstä aika paljon. Onko tiukka pylly?

Vierailija
25/46 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsi ei ole 24/7 äidillä tai lapsi on mahdollista saada joskus vaikka isovanhemmille hoitoon, niin ei olisi mitään tiedossa olevaa estettä parisuhteelle.

M 40

Vierailija
26/46 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka vauvan äiti haaveilee uudesta miehestä? Erosta siis alle vuosi aikaa? Voisiko ap keskittyä siihen vauvan hoitoon edes vuodeksi, se vauva tarvitsee sua enemmän kuin sä uutta miestä.

Vierailija
27/46 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko on BMI? Onko suvaistevais-tiedostava elämänkatsomus?

Vierailija
28/46 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
29/46 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska tuossa vaiheessa olen enää vain lompakko ja talonmies. Lapset saanut nainen on äiti, ja miehen osa on perheen koiran jälkeen. Eipä nappaa.

Vierailija
30/46 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos LAT-suhde käy. (Living Together Apart).

Olen pitkään pohtinut miksi asiaa kutsuisi mutta näemmä tälle on ihan yleinen termikin.

Siis molemmat pitää omat kodit, yhteistä kotia ei ole eikä tule, mutta muuten ollaan ihan vakavasti parisuhteessa.

M

Vierailija
31/46 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lapsi valkoihoinen?

Vierailija
32/46 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaisin ruveta. Mutta kyllähän yksinhuoltajan kanssa seurustelu ja parisuhteeseen ryhtyminen on mielestäni aina haastavampaa kuin kumppaniehdokkaan kanssa, jolla ei ole lapsia. - Tämä vain ja ainoastaan siksi, että pitäisin selvänä, että lapsi tulisi huomioida enemmän ja vähemmän aktiivisesti, mitä sponttaania tai vähemmän sponttaania ikinä sitten keksisinkin ehdottaa tai toivo, että saattaisimme yhdessä tehdä, joko kahdestaan tai niin, että lapsi on läsnä..  

Vierailija
33/46 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko lapsi valkoihoinen?

Älä pelkää; ei se lapsen ihonväri sinuun tartu...,, En ole Ap. mutta tuskin itse haluaisin parisuhteeseen henkilön kanssa, jolle minkään ikäisen ihonväri olisi merkittävä kysymys, 

Vierailija
34/46 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitan, tuo on ainoa kriteeri josta en jousta.

Vierailija
35/46 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei, suhtautumistahan se vaatii ja aikuisuutta. Niitähän meillä on.

Vierailija
36/46 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
37/46 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enköhän. 

Ainoa mahdollinen ongelma minkä tuossa näen on "hyvä työpaikka ja ok tulotaso". Eivät saa olla omaani paremmat. Olen tässä rehellinen enkä ala suhteeseen naisen kanssa, jolla parempi tulotaso kuin itselläni, sillä tiedän ettei se toimi. Nainen ei pysty kunnioittamaan miestään tuollaisessa asetelmassa. 

Turha tuota edes pohtia, koska on melkein mahdotonta löytää nainen, jolle itseä pienituloisempi mies kelpaisi.

Vierailija
38/46 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko lapsi valkoihoinen?

Älä pelkää; ei se lapsen ihonväri sinuun tartu...,, En ole Ap. mutta tuskin itse haluaisin parisuhteeseen henkilön kanssa, jolle minkään ikäisen ihonväri olisi merkittävä kysymys, 

Ei sillä lapsen ihonvärillä niinkään ole väliä, enhän minä sitä kakaraa ole vikittelemässä. Juttuhan nyt vaan on niin että se kertoo naisesta jotain jos on mennyt aikaisemmassa suhteessa vieraanväriseen erehtymään, ja yleensä nämä exätkin sitten tuovat oman vaaransa tilanteeseen mukaan.

Vierailija
39/46 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teoriatasolla kyllä, sillä pidän lapsista enkä koe lapsia esteenä parisuhteelle vaikka lapsi olisikin jonkun toisen miehen jälkeläinen. Mutta koska minulla on jo lapsia ja ovat jo kasvaneet isommaksi en alkaisi vauva-arkeen enää kun vihdoin raskas ja våhäuninen pikkulapsivaihe alkaa olla ohi.

Vierailija
40/46 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

NEVER

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän