Kun kuljet kadulla vaatekauppojen paperikassien kanssa
Minkälaisia katseita saat miehiltä, entä naisilta. Minkälaisia odotat saavasi? Mitä ajattelet muista naisista kassiensa kanssa?
Kommentit (10)
Ihmettelen onko tämän naisen palvelija lomalla, kun joutuu itse kantamaan kassinsa.
No en kyllä ole tarkkaillut muiden katseita mun paperikassien takia :D
En odota minkäänlaisia katseita enkä ajattele muista naisista mitään niiden kassien takia.
Kysytkö ihan tosissasi? Jos kysyt, niin otan osaa. Mahtaa olla vaikeaa. Kukaan normaali ei odota mitään eikä vaivaudu katselemaan muiden kasseja.
En vaivaa päätäni sillä mitä muut ajattelevat mistään mitä teen.
Miksi niitä pitäisi katsella? Joku kulkee jonkun k-kengän kassin kanssa jee.
Jögi Kalliosta kirjoitti:
Kuljen monesti kadulla kassit täynä, toivoisin naisilta ihailevia katseita, kun no fap pitänyt ainakin viikon.
Sulla taitaa olla jotkut Lidlin kassit? Merkkikassit vois kerätäkin katseita.
Ootko sä Ap saanut lämpöhalvauksen?
Vierailija kirjoitti:
Minkälaisia katseita saat miehiltä, entä naisilta. Minkälaisia odotat saavasi? Mitä ajattelet muista naisista kassiensa kanssa?
Ihan kuin mua tippaakaan kiinnostais muiden katseet kunhan eivät kävele mua päin.
Ja mä katson eteenpäin just sen verran että osaan väistä'.
Millainen ihminen miettii tuollaisia asioita kuin ap? Aikö sulla ole parempaa tekemistä?
En ikinä kulje kadulla kasseja kantaen, mulla on mies joka haluaa kantaa mun ostokset mun puolesta. <3 Ei kuulemma ole hyvien tapojen mukaista antaa naisen kantaa jotain jos itse kävelee vierellä tyhjin käsin.
Jos käyn yksin kaupassa, kantaa myös kauppakassit autosta sisälle.
Kun mä kuljen kadulla kassien kanssa, mulla on kiire jonnekin, enkä ehdi katsella, miten muut minua katselevat. Ja olen sitten kassien kanssa tai ilman kasseja, en yleensä ehdi ajatella mitään muista kassien kanssa kulkijoista.
Paitsi jos oon lomapäivällä ja istun kahvilan terassilla. Silloin ajattelen, että onpa kiva kun ei tarvi itse olla menossa mihinkään.