Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huomenna on elokuu ja viikonloppuna viilenee. Täydellistä!

Vierailija
31.07.2018 |

Elokuu on ihana kuukausi, koska silloin kesä kääntyy kohti loppuaan ja syksy tekee tuloaan. :)

Kommentit (340)

Vierailija
121/340 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valmistaudutaan valittamaan kylmästä ja sateesta.

Nautin hellehullujen valituksesta seuraavat n kuukautta.

Vierailija
122/340 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon hellehullu joka myös rakastaa syksyä ja kunnon talvea. Mitäs siihen sanotte? :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/340 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksy ei suinkaan ole aina sateinen. Nyt monena edellisvuotena ainakin täällä on ollut erittäin kaunis aurinkoinen syksy. Ei sadetta juuri lainkaan. Ei se aurinko mihinkään lähde😘

Vierailija
124/340 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syksy ❤️

Laitoin yläpeukun koska tykkään siitäkin.

T: hellehullu

Vierailija
125/340 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höh. Olen niin nauttinut kun kerrankin on lämmintä! En tajua miksi paras kesä on +13 ja sataa vettä. Mitään ulkoaktiviteettejä ei voi lasten kanssa tehdä, esim. mennä rannalle ja huvipuistossakin on kurjaa sateella ja kylmällä. Ihanaa, kun on ollut lämmintä! Meidän perhe on ainakin nauttinut täysin rinnoin ihanasta kesästä.

Miksi tällä on näin paljon alapeukkuja? Olen samaa mieltä, kerrankin lämmin kesä.

Huvipuistoreissu on paljon kivempi +20 aurinkoisessa säässä kuin +30 aurinkoisessa säässä.

Onko pakko mennä huvipuistoon? Kai te nyt muutakin keksitte? Jos ette keksi niin otatte iltarannekkeen tai menette päivänä jolloin on se +20, on niitäkin ollut.

Vierailija
126/340 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä Keski-Euroopassa on nyt lähes 40 astetta, joten on tämä kyllä tukalaa. Ja kyllä täälläkin valitetaan kuumuudesta!

Suoemssa vain pieni osa valittaa tästä säästä. Hyvin pieni osa. Ulkona sen näkee, että valtaosa ihmisistä on suorastaan hullaantunut näistä helteistä 😊☀️

Vierailija
127/340 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kesä❤️❤️❤️❤️ tällainen on myös kesä 2019, kesä 2020 jne.....😍😍😍

Jonain vuonna Suomessa tulee menemään rikki +40. Se voi olla jo lähivuosina. Vitsi miten siistiä :D

Vierailija
128/340 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on jo toista kuukautta helteiden pitänyt loppua "viikon päästä".

Aika pitkiä viikkoja.

Vierailija
129/340 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen tulevaisuus on kesäisin +40. Tämä +30 on vasta alkusoittoa.

Vierailija
130/340 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa täytyy varautua tällaisiin helteisiin. Nämä on tulevaisuutta. Esim. Kaupoissa on kylmätiskit hajonnut tosi monesti, olen huomannut nyt kaupassa ollessani. Siihen täytyy satsata että ne kestäisi.

Ja paremmat ilmastoinnit työpaikoille ja julkisiin kkulkuvälineisiin ehdottomasti

Vierailija
131/340 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kohta on ensi kevät ja just oli lehdessä, että helleaallot on entistä todennäköisempiä ilmastonmuutoksen vuoksi😊👌 nyt taas 8-9kk töitä ja sit ”työttömäks” koko kesäks. Ihanaa!

Vierailija
132/340 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Foreca julistaa sivustollaan juuri nyt: Pitkä, kuuma helleputki lähenee loppuaan, kun käristyskupolinakin puhuteltu sulkukorkeapaine kaikkoaa. Suomelle tyypillinen kesäsää tekee paluutaan!

Vierailija
133/340 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elokuu on ihana kuukausi, koska silloin kesä kääntyy kohti loppuaan ja syksy tekee tuloaan. :)

haistakaa hevon huilu, kolun alkuun mennes palaa helteet ja toivottavasti yli 20 syyskuun lopulle

Vierailija
134/340 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä kesä on vahvistanut käsitystäni siitä, että vielä jonain päivänä niin muutan maahan, johon talvea ei tule :)

Etelä-Suomi?

Vierailija
135/340 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen asunut Keski- ja Etelä-Euroopassa, muutamassa eri maassa, työn takia, eikä siellä ole koskaan tällaista tunkkaista, seisovaa hellettä kuten Suomessa. Iltaisin siellä on raikkaampi ilma kuin Helsingissä, jopa suuremmissa kaupungeissa. Siksi siellä on kiva istua iltaa terassilla syömässä illallista viinilasillisen kera.

Eikä siellä koskaan ollut tällaista määrää mitään ällöttäviä ötököitä kuin Suomessa. Siellä päin ampiaisetkin ovat hitaita, ne ehtii väistää. Täällä Suomessa ne käy agressiivisesti päälle mitään varoittamatta ja pistävät. Etenkin nyt kun ollut pitkä hellekausi niin ampiaiset ovat kärttyisiä.

Hölynpölyä. Juuri Keski-Euroopan jokikaupungeissa se helle seisoo ja ötökät ovat moninverroin suomalaisötököitä isompa ja inhampia.

Terveiset Euroopan hämähäkkipääkaupungista - arvaapa mistä?

Vierailija
136/340 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Foreca julistaa sivustollaan juuri nyt: Pitkä, kuuma helleputki lähenee loppuaan, kun käristyskupolinakin puhuteltu sulkukorkeapaine kaikkoaa. Suomelle tyypillinen kesäsää tekee paluutaan!

"Julistaa" on hyvä sanavalinta. Foreca on julistanut tänäkin kesänä monenlaisia asioita.

Vierailija
137/340 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh heh

Vierailija
138/340 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nautitteko te siitä kun menette töihin= aivan mustaa

Kun tulette töistä klo 16 = aivan mustaa

Valoa ei edes nää koko päivän aikana. Mun mielestä se on aivan kauheaa. Ihmiset masentuu ja kuihtuu kokoon. Huhhuh, onneksi tulevaisuudessa muutan pois täältä.

???

Pimeyshän on ihanaa :D

En ole vampyyri.

Vierailija
139/340 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höh. Olen niin nauttinut kun kerrankin on lämmintä! En tajua miksi paras kesä on +13 ja sataa vettä. Mitään ulkoaktiviteettejä ei voi lasten kanssa tehdä, esim. mennä rannalle ja huvipuistossakin on kurjaa sateella ja kylmällä. Ihanaa, kun on ollut lämmintä! Meidän perhe on ainakin nauttinut täysin rinnoin ihanasta kesästä.

Miksi tällä on näin paljon alapeukkuja? Olen samaa mieltä, kerrankin lämmin kesä.

Huvipuistoreissu on paljon kivempi +20 aurinkoisessa säässä kuin +30 aurinkoisessa säässä.

Joo, mutta kun suurimman osan mielestä paras kesäsää on vesisateinen +13. Juu ei ole kuuma, mutta mitä sillon voi tehdä??

No muutaman kommentoijan mielestä on parasta vesisade ja +13. Ei todellakaan suurimman osan.

No mikä sitten?? Ei kelpaa helle, ei vesisade... mikä kelpaa?

Suomalaisen perusluonne, aina pitää valittaa. Säästä valittaminen on turhaa, koska sille ei mitään voi. Aina voi tietenkin yrittää tanssia sadetanssia. Ai niin, mutta kun siinä tulee hiki :)

Vierailija
140/340 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa tulee syksyn sateet ja tuulet.Mukava kuunnella sisällä ropinaa kuivassa nukkuen.

Nää on just näitä yksinäisiä jotka makaa kotona sisällä vuodesta toiseen ja sateella tälle yksinäiselle laiskottelulle on parempi tekosyy😂😂😂 lol, menkää ulos reippailemaan!

Samaa mieltä.