Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huomenna on elokuu ja viikonloppuna viilenee. Täydellistä!

Vierailija
31.07.2018 |

Elokuu on ihana kuukausi, koska silloin kesä kääntyy kohti loppuaan ja syksy tekee tuloaan. :)

Kommentit (340)

Vierailija
101/340 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höh. Olen niin nauttinut kun kerrankin on lämmintä! En tajua miksi paras kesä on +13 ja sataa vettä. Mitään ulkoaktiviteettejä ei voi lasten kanssa tehdä, esim. mennä rannalle ja huvipuistossakin on kurjaa sateella ja kylmällä. Ihanaa, kun on ollut lämmintä! Meidän perhe on ainakin nauttinut täysin rinnoin ihanasta kesästä.

Miksi tällä on näin paljon alapeukkuja? Olen samaa mieltä, kerrankin lämmin kesä.

Huvipuistoreissu on paljon kivempi +20 aurinkoisessa säässä kuin +30 aurinkoisessa säässä.

Joo, mutta kun suurimman osan mielestä paras kesäsää on vesisateinen +13. Juu ei ole kuuma, mutta mitä sillon voi tehdä??

Vierailija
102/340 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla taas alkaa masennuskausi kun syksy lähestyy :( Monenkohan viikon/kuukauden saikku edessä tänä syksynä?

Muuta Gambiaan, siellä +40 astetta ja paikalliset miehet kuulemma tykkää vaaleista pohjoismaalaisista kinkuista.

En tykkää Afrikasta enkä mustista miehistä. Miksi ihmeessä haluaisin kehitysmaahan asumaan savimajassa? En halua elättää köyhiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/340 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höh. Olen niin nauttinut kun kerrankin on lämmintä! En tajua miksi paras kesä on +13 ja sataa vettä. Mitään ulkoaktiviteettejä ei voi lasten kanssa tehdä, esim. mennä rannalle ja huvipuistossakin on kurjaa sateella ja kylmällä. Ihanaa, kun on ollut lämmintä! Meidän perhe on ainakin nauttinut täysin rinnoin ihanasta kesästä.

Miksi tällä on näin paljon alapeukkuja? Olen samaa mieltä, kerrankin lämmin kesä.

Huvipuistoreissu on paljon kivempi +20 aurinkoisessa säässä kuin +30 aurinkoisessa säässä.

Joo, mutta kun suurimman osan mielestä paras kesäsää on vesisateinen +13. Juu ei ole kuuma, mutta mitä sillon voi tehdä??

Istua sisällä. Niin tekee ihmiset, joilla ei ole elämää.

Vierailija
104/340 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään siitä, että on sekä "huono" talvi, että kesä. Ei liian lumista ja kylmää, eikä liian kuumaa.

Kuka hemmetti tykkää jostain loskapa-skatalvesta? Kunnon pakkaset ja isot nietokset niin on hyvä talvifiilis.

Vierailija
105/340 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän ne oo ne hellehullut jotka siitä talven kylmästä ja loskasta valittaa, kummallista olettaa että me kylmästä pitävät siitä valittaisimme vaikka nyt kuumasta kiukuttelemmekin.

Eipäs nyt yleistetä. Olen hellehullu, mutta nautin myös siitä kun talvella on se 20 pakkasta. No, loska ei kyllä kuulu suosikkeihini. Kuka siitä märästä loskasta tykkää. Paljon mukavampi ulkoilla kun on se -20. Ja ei ole tämä +30 ulkoilua haitannut.

Vierailija
106/340 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän ne oo ne hellehullut jotka siitä talven kylmästä ja loskasta valittaa, kummallista olettaa että me kylmästä pitävät siitä valittaisimme vaikka nyt kuumasta kiukuttelemmekin.

Eipäs nyt yleistetä. Olen hellehullu, mutta nautin myös siitä kun talvella on se 20 pakkasta. No, loska ei kyllä kuulu suosikkeihini. Kuka siitä märästä loskasta tykkää. Paljon mukavampi ulkoilla kun on se -20. Ja ei ole tämä +30 ulkoilua haitannut.

Sama. Kuuma kesä ja kylmä kirkas talvi on parhautta. Loskaa ei kestä kukaan.

Vierailija
107/340 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkoa riittää kun on helteinen kesä ja pakkastalvi.

Joku marraskuu on elämän ankeuttaja. Mä masennun jos aurinko ei paista.

Vierailija
108/340 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

sukulainen valittaa, mut sit se lähtee talveksi kuitenkin etelään ;) Kaikkea ei vaan voi tajuta. 

Vierailija
109/340 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säätiedotuksen mukaan kuumaa vielä ainakin tämä viikko.

Vierailija
110/340 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa tulee syksyn sateet ja tuulet.Mukava kuunnella sisällä ropinaa kuivassa nukkuen.

Vierailija
111/340 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nautitteko te siitä kun menette töihin= aivan mustaa

Kun tulette töistä klo 16 = aivan mustaa

Valoa ei edes nää koko päivän aikana. Mun mielestä se on aivan kauheaa. Ihmiset masentuu ja kuihtuu kokoon. Huhhuh, onneksi tulevaisuudessa muutan pois täältä.

???

Pimeyshän on ihanaa :D

Vierailija
112/340 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No muutaman kommentoijan mielestä on parasta vesisade ja +13. Ei todellakaan suurimman osan.

Vierailija
113/340 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säätiedotuksen mukaan kuumaa vielä ainakin tämä viikko.

Sunnuntaille näyttää etelään enää +25 ja maanantaina +16. Pohjoiseen näyttää lauantaille +11, kun tänään vielä +30.

Vierailija
114/340 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaaaaaaaa!

Maanantaina sataa!

Toivon teille kaikille hyvää elokuuta.

Vierailija
115/340 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa tulee syksyn sateet ja tuulet.Mukava kuunnella sisällä ropinaa kuivassa nukkuen.

Ulkoilen kyllä mieluummin kuivalla kelillä, vaikka sadevaatteet omistankin. Koiraa saa jatkuvasti huuhdella kurasta sadekeleillä. Silloin kun lapset olivat pieniä, niin kurakelit oli kamalia. Sadekeleistä tykkäävät ovat laiskoja plösöjä, jotka saavat sateesta hyvän syyn maata sisällä.

Vierailija
116/340 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aurinkoa riittää kun on helteinen kesä ja pakkastalvi.

Joku marraskuu on elämän ankeuttaja. Mä masennun jos aurinko ei paista.

Minä taas masennun, kun aurinko paistaa!

Vierailija
117/340 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No muutaman kommentoijan mielestä on parasta vesisade ja +13. Ei todellakaan suurimman osan.

No mikä sitten?? Ei kelpaa helle, ei vesisade... mikä kelpaa?

Vierailija
118/340 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmistaudutaan valittamaan kylmästä ja sateesta.

Vierailija
119/340 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä kesä on vahvistanut käsitystäni siitä, että vielä jonain päivänä niin muutan maahan, johon talvea ei tule :)

Tämä palsta on vahvistanut käsitystäni siitä, että vauvafi on myrkytetty palstarolleilla.

Mutta jos olet menossa ihan aikuisten oikeasti, ilmoita ihmeessä, tulen sitten vilkuttamaan.

Tule ihmeessä! Voin sitten vastalahjaksi heittää sulle talvella vaikka kortin paratiisista :)

120/340 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meri-ilmasto on paras,ei liian kylmä eikä kuuma.