Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Itkettää nuo sääennusteet

Vierailija
29.07.2018 |

Olin jo toiveikkaalla mielellä että tämä hellehelvetti joskus loppuu, kun vielä eilen näytti ensi viikon lopulta alkaen enää päivisin +20-23 ja öiksi alkuviikosta alkaen +16. No pitkäänpä riemua kesti, nyt taas pelkkää +26 päivisin ja öisin +19. Miten kauan tämä paskasää voi vielä jatkua? Rytmihäiriöitä jo tulee kun koko ajan kuuma, ulkona 30 astetta ja sisällä sama sekä niin kosteaa, ettei edes pyykit kuivu.

Joojoo ilmastointi nönnönnöö, ei saa laitteita enää mistään eikä olisi varaa vaikka saisikin.

Kommentit (327)

Vierailija
61/327 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin jo toiveikkaalla mielellä että tämä hellehelvetti joskus loppuu, kun vielä eilen näytti ensi viikon lopulta alkaen enää päivisin +20-23 ja öiksi alkuviikosta alkaen +16. No pitkäänpä riemua kesti, nyt taas pelkkää +26 päivisin ja öisin +19. Miten kauan tämä paskasää voi vielä jatkua? Rytmihäiriöitä jo tulee kun koko ajan kuuma, ulkona 30 astetta ja sisällä sama sekä niin kosteaa, ettei edes pyykit kuivu.

Joojoo ilmastointi nönnönnöö, ei saa laitteita enää mistään eikä olisi varaa vaikka saisikin.

Olisit varautunut tähän ajoissa ja hankkinut ilmastointilaitteen.

Säästämällä ja muusta tinkien.

Niin muutkin tekevät jos jotain kovasti haluavat.

Ja ilmahan on nyt mitä mahtavin! Nauti äläkä ole tuollainen mutrusuu valittaja.

Vierailija
62/327 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei haittaa nämä lämpötilat yhtään, jos olen lomalla vahempieni USAn Floridan talolla tai suvun Ranskan Rivieran Nizzan talolla, koska siellä käy puhdas merituuli, mutta täällä Espoonkin rannikolla on ollut ihan tunkkaista! Olen pitänyt ilmastointia päällä täällä kotona, ja lopputuloksena on nyt sitten kamala flunssa ja poskiontelotulehdus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/327 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisit varautunut tähän ajoissa ja hankkinut ilmastointilaitteen.

Säästämällä ja muusta tinkien.

Niin muutkin tekevät jos jotain kovasti haluavat.

Ja ilmahan on nyt mitä mahtavin! Nauti äläkä ole tuollainen mutrusuu valittaja.

Ilmastointilaite poistaa kosteuden ilmasta samalla, eli se ei ole ideaali ratkaisu esim. astmaatikolle.

Vierailija
64/327 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskan näköisiä nuo mahongin ruskeat vanhemmat ryppyiset akat, joiden silmämunat hohtavat valkoisina. Miten joku voi kuvitella, että tuollainen itsensä kärtsääminen olisi hyväksi.

Vierailija
65/327 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan tuo p-skainen itämeri tekee tästä pääkaupunkiseudun ilmasta tunkkaisen. 

Vierailija
66/327 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en kestä tätä valitusta. Että mä vihaan suomalaisia! Yhtä hemmetin ulinaa KAIKESTA! Siis IHAN KAIKESTA!

Ja arvatkaa mitä? Toi teidän ulina ei vaikuta tähän säähän millään tasolla. Teidän on myös aivan turha ulista kunnon kesästä tykkääville, koska sekään ei tätä säätä miksikään muuta.

Lopettakaa se ulina! Kohta nää ihan samat ihmiset itkee syksyn sateita ja pimeyttä. Sen jälkeen itketään loskap*skasäätä, sitten lunta ja pakkasta. Valivalivalivali vuoden ympäri oli sää mikä hyvänsä.

Paraskin puhuja :)

Vierailija
67/327 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt grillataan sano hellehutsu kun vittuunsa aurinkovoidetta siveli.

Mulla tuli ihan myötähäpeä sun puolesta. Vaikutat niin säälittävältä.😂😂

Vierailija
68/327 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauskan näköisiä nuo mahongin ruskeat vanhemmat ryppyiset akat, joiden silmämunat hohtavat valkoisina. Miten joku voi kuvitella, että tuollainen itsensä kärtsääminen olisi hyväksi.

Mutta arvaa mitä? Sä oot vielä rumempi ku ne. Ja kaikki tajuaa sen, kun sä tuijotat toisia tyhjällä, mollottavalla katseella. Se on tosi idiootin näköistä.

Vierailija
69/327 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt grillataan sano hellehutsu kun vittuunsa aurinkovoidetta siveli.

Mulla tuli ihan myötähäpeä sun puolesta. Vaikutat niin säälittävältä.😂😂

Kas, hellehutsu :) Muista sivellä myös persevakoon.

Vierailija
70/327 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
71/327 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin te lakkaatte valittamasta säästä? Mitä järkeä? Jos psyyke ei kestä erilaisia ilmoja, niin tohtorin puheille.

Vierailija
72/327 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on aivan hirveää! Vihaan tätä säätä koko sydämestäni. Moneen viikkoon en ole pystynyt tekemään mitään, enkä lähtemään minnekään. Paitsi viileään kauppaan ilmastoidulla autolla. Kotona kökkiessä kuluu tämä kesä.

Vierailija
73/327 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihduta ja muista juoda vettä tarpeeksi.

Kerrotko, miten laihduttaminen parantaa esim. sydänvian? Mikään laihduttaminen ei pelasta ilkeää ja v**tumaista luonnetta. Onneksi olkoon vaan sulle.

Vierailija
74/327 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt myös tosi ruskeita vanhempia miehiä. Se on OK eikö niin? :))))))

Vierailija
75/327 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on aivan hirveää! Vihaan tätä säätä koko sydämestäni. Moneen viikkoon en ole pystynyt tekemään mitään, enkä lähtemään minnekään. Paitsi viileään kauppaan ilmastoidulla autolla. Kotona kökkiessä kuluu tämä kesä.

Sulla on surkea asenne. Ei ihme että olet kotona kökkimässä. :)

Vierailija
76/327 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Innolla odotan sitä päivää kun pääsen muuttamaan pois tästä ankeiden valittajien maasta. En myöskään aio puhua tästä maasta mitään positiivista maailmalla.

N25

Tämä! Aioin tehdä samoin.

M34

Miksi nämä kaksi saman tyylistä viestiä tulivat samasta ip-osoitteesta joka näkyy kommenttikentän alla? Miksi ihmeessä joku vastailee itselleen?

Ootpa tyhmä.

Ootpa nolo.

Käytän melko harvinaista selainta, tiedoksi vaan, joten näen kaiken :) 

Mutta kun en ole vastannut itselleni, niin mokasit aika pahasti. Nolasit itsesi 😅 hyvä selain.👌

Vastailet välillä itsellesi muka miehenä ja naisena, kai nyt muutkin tajuaa sen ilman mitään selaimia!

Vierailija
77/327 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoiset ihmiset on rumia. Sellainen vitivalkoinen iho.. ihan kamalan näköinen.

Vierailija
78/327 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Innolla odotan sitä päivää kun pääsen muuttamaan pois tästä ankeiden valittajien maasta. En myöskään aio puhua tästä maasta mitään positiivista maailmalla.

N25

Tämä! Aioin tehdä samoin.

M34

Miksi nämä kaksi saman tyylistä viestiä tulivat samasta ip-osoitteesta joka näkyy kommenttikentän alla? Miksi ihmeessä joku vastailee itselleen?

Ootpa tyhmä.

Ootpa nolo.

Käytän melko harvinaista selainta, tiedoksi vaan, joten näen kaiken :) 

Mutta kun en ole vastannut itselleni, niin mokasit aika pahasti. Nolasit itsesi 😅 hyvä selain.👌

Vastailet välillä itsellesi muka miehenä ja naisena, kai nyt muutkin tajuaa sen ilman mitään selaimia!

Et vaan halua uskoa totuutta :)

Vierailija
79/327 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erikoista miten lämmitys kuitenkin kaikilta löytyy ja siihen on varaa. Jos on viisas rakentaessaan uutta taloa niin ottaa nämä huomioon ja ei hassaa esim. 20 tonnia johonkin vesilämmitysjärjestelmään vaan laittaa muutaman ilmalämpöpumpun ja sähköpattereita samalla rahalla tai jopa halvemmalla.

Kaikki rakentavat oman talonsa itse ja saavat vaikuttaa lämmitykseen / viilennykseen? Mä en tiennytkään. -ohis

Vierailija
80/327 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää hellefanittajat valittako sitten kun talvella on sikakalliit ruuat kun sadot menee pilalle! :DDD Kohta loppuu pohjavedekin, juokaa sitten vaikka omaa pissiänne.