Rehellisiä vastauksia: mistä asioista olet muille kateellinen?
Itse olen kateeellinen siroille ja hoikille naisille. En kestä tätä roikkuvaa mahaa ja näitä tsnkkireisiä. Laihduttamalla saa jotain pois, mutta ruumiinrakenne on lievästi sanottuna ”tanakka” ollut aina.. :/
Kommentit (92)
Terveistä ja neurologisesti normaaleista lapsista, joiden kanssa jokainen päivä ei ole selviytymistaistelua.
En vaan osaa olla kateellinen. Moni asia vois varmaan olla paremmin, mutta oon silti tyytyväinen elämääni.
Paksuista hiuksista. Oma ponihäntäni pikkurilliä ohuempi.
ihonvärisestä ihosta, itse olen vitivalkoinen eikä rusketu tänäkään kesänä :)
Hyvistä unenlahjoista. T. Unettomuudesta 7-vuotiaasta asti kärsinyt
Sellaisesta luonteesta että osaa olla tyytyväinen vähään.
Vierailija kirjoitti:
Oletko oikeasti kateellinen vai onko tuo vain juttu jonka haluaisit?
Kroonisen kivun puutteesta, asunnosta.
Siitä, jos joku on löytänyt puolison, jonka kanssa aidosti tuntee vetoa ja synkkaa. En siis ole siitä ihmisestä kateellinen, useinkaan eivät ole oman tyyppisiä persoonia nämä puolisot, vaan siitä, että ne ihmiset ovat tyytyväisiä toisiinsa.
Itse en ole elämänkumppania vielä löytänyt sadoista treffeistä ja tuhansista matcheista huolimatta, ja minulle ei uppoa "kelpuuta vain joku, joka susta kiinnostuu" -asenne.
- hyvästä toimeentulosta, ettei tarvitse miettiä jokaista euroa mihin sen laittaa
- aineenvaihdunnasta, jolla voi syödä herkkuja miten paljon tahansa lihomatta. Suurin osa ei tähän pysty, vaan suurin osa ihmisistä on hoikkia vain tietyllä ruokavaliolla. Tämä voi myös muuttua elämän aikana, useimmat pystyvär nuorena syömään mitä tahansa mutta jossain kohtaa kosahtaa ja alkaa lihominen.
Puolison huomiosta. Haluaisin sen kokonaan itselleni. Onneksi tiedostan kateuteni, eikä sitä tarvitse projisoida.
Kahden työssäkäyvän aikuisen tulot.
Vierailija kirjoitti:
Mietin ensin että en millekään mutta tämä. Kun sille kaljuuntuvalle päälleen ei mitään voi, vaikka monelle muulle asialle voikin. Ihokarvat on toinen asia, samaan aikaan kun pää kaljuuntuu niin muu kroppa rehottaa ja olen kateellinen sille että muut naiset pääsee ihan hiton helpolla sheivauksen suhteen.
Aidosta, sisäisestä halusta harrastaa liikuntaa terveellä tavalla ja säännöllisesti.
En ole muille kateellinen. Olen pettynyt itseeni koska en pysty käyttämään koko potentiaaliani. Onnistumisen pelko on vahvasti läsnä elämässäni.
En ole kyllä rehellisesti sanoen ollut kenellekään kateellinen koskaan mistään.
Olen kateellinen siitä että muilla on kavereita ei välttämättä hyviä, mutta sellaisia että voi hengailla terassilla, jutustella kun näkee kaupassa ja pyytää muuttoapuun ym. Itsellä ei ole ollut kavereita ikinä.
Muille naisille isoista tisseistä, litteästä mahasta, siitä että saavat miehen suhteeseen.
Aidosti hyvästä ja onnellisesta parisuhteesta.